Mika Kangas 26.06.2009 15:55:32 (muokattu 26.06.2009 15:58:00) | |
---|
Täytyy kait laittaa Thriller soimaan kun tosta vinyylirivistä vielä löytyy.Tuntui olevan persoonana aika...mielenkiintoinen.Valitettavasti noi lapsiinsekaantumisjutut toi paskaa niskaan vielä syyttömäksi julistamisen jälkeenkin. e:Nyt tietysti harmittaa kun ei tullu lähdettyä silloin stadikalle katsomaan. |
ballfish 26.06.2009 15:55:59 | |
---|
Mites tuo homma toimii amerikassa.. Eli kuka ne velat maksaa? "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
sikanaama 26.06.2009 16:03:07 (muokattu 26.06.2009 16:03:37) | |
---|
Mies joka on tehnyt Don't Stop 'til You Get Enough kappaleen ei voi olla huono mies lainkaan. Tai ainakaan huono muusikko. Ikävä uutinen hänen pois menonsa. |
Lennu 26.06.2009 16:05:11 | |
---|
ballfish: Mites tuo homma toimii amerikassa.. Eli kuka ne velat maksaa? Eiköhän ne kokoelmalevymyynnillä saada katettua. Niitä kun tullee semmonen 1233124 kappaletta. tatta: tulevaisuus on vain omakeksimämme nimitys edessä olevan ajan hahmottamiseksi. |
hitchhiker 26.06.2009 16:09:43 | |
---|
Pysäyttävä uutinen todellakin. Jackson oli artisti jota oon fanittanu ala-asteelta tähän päivään asti, ja oli mulle ehkä tärkein muusikko ikinä. Tää uutinen veti kyllä tosissaan mielen matalaksi. Pakko se kai on vaan uskoa todeksi... Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind! |
Swan 26.06.2009 16:24:28 | |
---|
Tässä oli yksi niistä paljon puhutuista neroista. Musiikki jää elämään vielä jälkeensäkin. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Tympee Huttunen 26.06.2009 16:28:44 | |
---|
Minua pakostakin ihmetyttää, että miten paparazzit noin nopeasti pääsivät ottamaan kuvia? Onko siellä koko ajan joku vahdissa? Tuntuu käsittämättömältä, että jonkun on mahdollista ottaa kuva, kun Michael Jacksonia elvytetään. Jo sekin tuntuu oudolta, että joku voisi ehtiä ottamaan kuvan paikalta lähtevästä ambulanssista. |
sub zero 26.06.2009 16:38:53 (muokattu 26.06.2009 16:40:10) | |
---|
Mäkrö: Minua pakostakin ihmetyttää, että miten paparazzit noin nopeasti pääsivät ottamaan kuvia? Onko siellä koko ajan joku vahdissa? Tuntuu käsittämättömältä, että jonkun on mahdollista ottaa kuva, kun Michael Jacksonia elvytetään. Jo sekin tuntuu oudolta, että joku voisi ehtiä ottamaan kuvan paikalta lähtevästä ambulanssista. Nykyään joka toisella tyypillä on kännykkäkamera. Ei tarvita ammatti-paparazzia. Siellä oli turistiseurue sattumalta hämmästelemässä taloa, kun Jacksonin kotoa lähti ambulanssi. Ja jos ne eivät ehtineet napata kuvaa, niin joku muu kerkesi. mr. finland, walk on by, your ideapark dream.
mr. finland, walk on by, your alko store supreme |
Dr. Phil 26.06.2009 16:55:45 (muokattu 26.06.2009 16:56:03) | |
---|
|
jajuhani 26.06.2009 17:01:16 | |
---|
Tällaista on elämän meno, eletään ja kuollaan. En erityisesti ole mikään "fani" (63 v) ja viimeiset vuodet menivät hänellä oudoilla teillä. No toivottavasti televisio ei lähetä kovin montaa "muisto-ohjelmaa"! Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
McNulty 26.06.2009 17:16:07 (muokattu 26.06.2009 17:23:05) | |
---|
jajuhani: ...ja viimeiset vuodet menivät hänellä oudoilla teillä. Niin no... eiköhän itse kullakin ota hivenen fysiikan ja mielen päälle se kun jokainen elävä sielu haluaa rahastaa hänen kuuluisuudellaan ja "omituisuudellaan". Esim. moni niistä oikeusjuttujen kantajista jättivät homman kesken kun eivät olleetkaan varmoja kannastaan käräjille mentäessä. Ihan kaikkia syytöksiä, huhuja ja väitteitä en ainakaan itse pureskelematta niele. Varmasti MJ:llä oli omia omituisuuksiaan kuten meillä kaikilla... sen takia häntä on kuitenkaan turha syytellä mistään. Samoin hänen ulkonäkönsä oli monesti "se" asia mistä syyteltiin, huudeltiin jne... on ehkäpä vieläkin. Lääkityksen avullahan hän eli jo pitkään, joutui suojelemaan kasvojaan infektioilta yms. Niin monia leikkauksia ja muita touhuja... siihen päälle vielä paparazzit, juristit ja ties vaikka ketkä jotka halusivat ansaita omat miljoonansa hänellä. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Zammy 26.06.2009 17:17:52 | |
---|
jajuhani: Tällaista on elämän meno, eletään ja kuollaan. En erityisesti ole mikään "fani" (63 v) ja viimeiset vuodet menivät hänellä oudoilla teillä. No toivottavasti televisio ei lähetä kovin montaa "muisto-ohjelmaa"! No melkein voisin kuvitella, ettei ihan joka kanavalta niitä muisto-ohjelmia yhtäaikaisesti suolleta, joten suosittelen vaihtamaan kanavaa mikäli riipoo. Mutta toki minäkin haluaisin, että televisiosta tulisi vain minun mieleistä ohjelmaa kaikilta kanavilta aina. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Brian May jr. 26.06.2009 17:22:45 | |
---|
Kiva herätys aamulla kun avaa kännyn ja siinä seisoo tekstari: "Michael Jackson on kuollut." Kepeät mullat, ja nyt kun pääsin viimeinkin himaan on aika laittaa Black or White soimaan. Jos omistaisin ison ghettoblasterin niin lähtisin nyt huudattamaan noita biisejä kaduille, mutta sitä varmaankin aika moni tekee jo :) Vettä! |
rainmaker 26.06.2009 18:41:05 | |
---|
Dr. Phil: http://www.stara.fi/2009/06/26/mich … uukonsertteja-ei-sittenkaan-peruta/ Lähteistä luotettavin, stara! Nonni, siinä on Justinin pettämätön bisnesnenä sanonut, että "perskeles, tällähän pystyy käärimään ihan homona fyrkkaa!!11" ja sit onkin ruvettu jo puuhaamaan muistokonserttien aaltoa. Miusta on jotenkin arveluttavaa ilman mitään häpeää rahastaa jonkun kuolemalla ja vielä sanoa, että tätä se maikel ois itekin halunnut. Tarkotan, että varsin yks tai kaks "muistokonserttia" ois ollu sopiva määrä.. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Karipiirto 26.06.2009 19:06:30 | |
---|
Kaivoin laatikon pohjalta molemmat Jackon C-kasetit mitkä omistan eli Thrillerin ja Badin. Näillä mennään tänään. Kevyet mullat. Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |
HaloOfFlies 26.06.2009 19:13:00 (muokattu 26.06.2009 19:14:36) | |
---|
rainmaker: Nonni, siinä on Justinin pettämätön bisnesnenä sanonut, että "perskeles, tällähän pystyy käärimään ihan homona fyrkkaa!!11" ja sit onkin ruvettu jo puuhaamaan muistokonserttien aaltoa. Miusta on jotenkin arveluttavaa ilman mitään häpeää rahastaa jonkun kuolemalla ja vielä sanoa, että tätä se maikel ois itekin halunnut. Tarkotan, että varsin yks tai kaks "muistokonserttia" ois ollu sopiva määrä.. Ettäkö 50 muistokonserttia? Aika järjetön idea, tulee mieleen joku Live Earth tai Live 8-tyyppinen konserttisarja, jossa huipputähdet kerääntyvät esiintymään jonkin asian puolesta. 50 massiivista muistokonserttia kuulostaa kyllä alyttömältä. Ja nyt sitten väitetään että Jacko olisi tapettu jollain ruiskeella... http://www.stara.fi/2009/06/26/poli … lyt-tappavasta-ruiskeesta-kasvavat/ "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
koera 26.06.2009 19:28:44 (muokattu 26.06.2009 19:31:22) | |
---|
rainmaker: Nonni, siinä on Justinin pettämätön bisnesnenä sanonut, että "perskeles, tällähän pystyy käärimään ihan homona fyrkkaa!!11" ja sit onkin ruvettu jo puuhaamaan muistokonserttien aaltoa. Miusta on jotenkin arveluttavaa ilman mitään häpeää rahastaa jonkun kuolemalla ja vielä sanoa, että tätä se maikel ois itekin halunnut. Tarkotan, että varsin yks tai kaks "muistokonserttia" ois ollu sopiva määrä.. Tai voisiko mitenkään Justinin motiivina sittenkin olla aito kunnioitus Jacksonin elämäntyötä kohtaan ja tieto siitä, että hän itsekin omaa tarpeeksi (joskaan ei varmasti yhtä paljon kuin MJ, mutta se on sivuasia tässä yhteydessä) vaikutusvaltaa, suosiota ja resursseja järjestää tuon kokoluokan spektaakkeli? Minulla ainakin on Timberlakesta sellainen mielikuva, että mies oikeasti rakastaa sitä, mitä tekee, eikä ole bisneksessä mukana laskukone kädessä ja dollarinkuvat silmissä. Jos noita muistokonsertteja järjestetään, niin Hakaniemen Lasolhöyryiset spurgutkin tajuaa, että ei kaikki 900 000 Jacksonin keikalle lipun hankkinutta ole halukkaita tulemaan pelkkää tribuuttikeikkaa katsomaan, vaan ovat halukkaita saamaan lipustaan rahansa takaisin. Hra Timberlake varmasti ihan oma-aloitteisesti älyää vähentää tuota keikkojen määrää radikaalisti, koska tosiaankin iso osa nyt myydyistä lipuista tulee salettiin palautumaan. Veikkaan, että tosiaankin JOS noita konsertteja järjestetään, niin niitten määrä vähenee tuosta viidestäkymmenestä ihan murto-osaan. I'm on seafood diet: I see food, I eat it. |
Guitaristi 26.06.2009 19:45:47 | |
---|
Lepää rauhassa, Michael. Käsittämättömän kovia biisejä mies on tehnyt, varsinkin Bad ja Thriller-levyt ovat liki täydellisiä. Itse vasta muutamia kuukausia sitten "löysin" MJ:n musiikin oikein kunnolla, ja nyt sitten herra on poissa... Pysähdyttävää tällainen. R.I.P. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Sävis 26.06.2009 19:52:06 | |
---|
koera: Tai voisiko mitenkään Justinin motiivina sittenkin olla aito kunnioitus Jacksonin elämäntyötä kohtaan ja tieto siitä, että hän itsekin omaa tarpeeksi (joskaan ei varmasti yhtä paljon kuin MJ, mutta se on sivuasia tässä yhteydessä) vaikutusvaltaa, suosiota ja resursseja järjestää tuon kokoluokan spektaakkeli? Minulla ainakin on Timberlakesta sellainen mielikuva, että mies oikeasti rakastaa sitä, mitä tekee, eikä ole bisneksessä mukana laskukone kädessä ja dollarinkuvat silmissä. Minä ainakin uskon asian olevan juuri näin. Onhan se nyt aika selvää, keneltä Timberlake on omat vaikutteensa ammentanut. Ja muutenkin, yleensähän tällaisten muistokonserttien tuotto menee johonkin hyväntekeväisyyteen. LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!! |
FrankComa 26.06.2009 20:54:12 | |
---|
Rest in peace Jacko. Give The Mule What He Wants! |