gorgonoidi 13.09.2007 17:04:55 | |
---|
Kuuntelin myös tässä eräs päivä noita Britneyn vanhempia kipaleita ja olivat yllättävän hyviä, vaikka niitä tulikin silloin kovimpina teinihevariaikoina dissattua kovastikin. Oikeasti kuitenkin pidin niistä :) Mä diggailen enemmän tosta uudesta matskusta, Toxic on jo aika vanha biisi, mutta menee kuitenkin tähän uuteen matskuun. Loistava kappale, myös jotkut muut uudemmat ovat kivoja. |
Sinap 13.09.2007 17:08:35 | |
---|
Rihanna. Poskien punottaessa yllättäen vanhempi rokkisiskoni myös tunnusti Umbrellan hienoksi kipaleeksi, joten kehtaan ehkä kirjoittaa tänne. Eikä oo muuten yhtään hassumman näkönen laulaja..kyl voisin kahville lähteä. Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
-Cale 13.09.2007 17:21:08 | |
---|
Mä diggailen enemmän tosta uudesta matskusta, Toxic on jo aika vanha biisi, mutta menee kuitenkin tähän uuteen matskuun. Loistava kappale, myös jotkut muut uudemmat ovat kivoja. Itselläni taas menee aivan yli hilseen ne uudemmat jutut, en tykkää yhtää. |
Hohhoijaa 13.09.2007 17:41:31 | |
---|
Esim. Dj Tiesto ja muu järkyttävä jumputus, vaikkapa psy-trance, toimii kohtuullisina annoksina nautittuna varsin hyvin. Lenkkeillessä erityisesti. Rhapsodya en jaksa enää edes hävetä, kyllä tuollainen kikkelihevipelleily maistuu säännöllisin väliajoin. |
spede from hell 13.09.2007 22:16:02 | |
---|
en häpeä mitään... Vaikka kuinka mietin, niin en vain keksi mitään...?!! G.I.D! |
Linnunlaulupuu 13.09.2007 22:17:40 | |
---|
Fall out boylla on oikeesti raflaavia biisejä. Muutenkin joku emo on sellanen salainen pahe. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
-Lassi- 13.09.2007 22:27:37 | |
---|
Mr. Bungle. En varsinaisesti häpee, mut on se aika pimeetä musaa. Oon kavereistani varmaa ainut joka sitä kestää :D |
HaloOfFlies 13.09.2007 22:59:32 | |
---|
Pidän Fergien Big Girls Don't Cry-biisistä. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Milkop 14.09.2007 07:28:52 | |
---|
Oon kavereistani varmaa ainut joka sitä kestää :D Olet oman itsesi kaveri, hienoa :) Takki niskaan Pink Cigaretten soidessa... "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
-Lassi- 14.09.2007 10:55:54 | |
---|
Olet oman itsesi kaveri, hienoa :) Voihan sen noinkin tulkita, mutta pointtina oli että kukaan ystävistäni ei jaksa Mr.Bunglea :D Meni kenties vähä offtopic :D |
-Cale 14.09.2007 11:02:10 | |
---|
Pidän Fergien Big Girls Don't Cry-biisistä. Juu, tämä on myös hyvä. |
losalvaros 14.09.2007 15:08:52 | |
---|
Satunnainen Yngwie-sedän kuuntelu vähän hävettää myöntää, kun osa tuttavista/sun muista suhtautuu mieheen miten suhtautuvat. Onhan sillä hyviä juttuja osa, kun taas osa on aika pitkälti kierrätystä. "Humppaa tai kuole". |
Kirk_Hammett 14.09.2007 15:10:58 | |
---|
Pidän Fergien Big Girls Don't Cry-biisistä. Sama täällä. Tosi hyvä biisi You know it's sad but true... |
-Cale 14.09.2007 15:30:04 (muokattu 14.09.2007 15:30:25) | |
---|
Pidän Fergien Big Girls Don't Cry-biisistä. Sama täällä. Tosi hyvä biisi Hämmästys oli suuri kun huomasin että biisi on entisen Black Eyed Peas -vokalistin soolotuotantoa. Vaikea uskoa kuinka suuri harppaus musiikissa on tehty, siis positiivisessa mielessä. |
Booligan 14.09.2007 18:37:00 | |
---|
Spice Girls. en kyllä oikeastaan edes häpeä sitä mutta kyllä muut välillä kattoo mua uudestaan kun tämän sanon. olen myös aivan hulluna joululauluihin, niistä en nyt sentään ala artisteja erikseen selittelemään. Trad. on ihan hyvä säveltäjä. nuotteja säästämättä |
Sinap 16.09.2007 11:31:43 | |
---|
Trad. on ihan hyvä säveltäjä. On muuten hienon uran tehny...heh.. Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
Lord of the strings 16.09.2007 12:04:07 | |
---|
En enää häpeä myöntää pitäväni Princestä. Jätkä on 110% nero. Häpeäisitte te, jotka eivät Princen musiikkia ymmärrä! Hymiö. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Planetist 16.09.2007 16:51:52 | |
---|
En enää häpeä myöntää pitäväni Princestä. Jätkä on 110% nero. Häpeäisitte te, jotka eivät Princen musiikkia ymmärrä! Hymiö. Oon viimeaikoina huomannut että princestä on tulossa kova nimi taas, jonkinmoisen tauon jälkeen. Nykyäänhän on ihan coolia pitää princestä. Ja helvetin hyvää musaahan se on. "I put on my robe and wizard hat." - BloodNinja "Kloonit kiduttaa mua sähköllä." - Arto |
ps3t 20.09.2007 08:52:46 | |
---|
Ei nyt oikeastaan hävetä, vaikka en tätä kaikille kavereilleni kovaan ääneen mainostaisikaan :) mutta yllätyksekseni huomasin, että HIMin uudella levyllä on ihan meneviä ralleja. "From torment comes great creative power. Power of justice, power of thruth" |
Linda 20.09.2007 09:01:52 | |
---|
Ainoa biisi, jonka diggaamista oikeasti vähän häpeän, on Fall Out Boyn ääliömäisesti nimetty kappale Thnks fr th mmrs. Poikaystävän mielestä minun tulisi hävetä myös sitä, että pidän Genesiksestä. Mutta siihen en suostu. Miten tässä vielä käy? (tuorein tilitys tuutattu ilmoille 17.3. 2007)
"Beibe, jos en ole täysin väärässä, sanoisin että olet hienosti oikeassa." -Ammattilainen NGO:n patiolla |