Aihe: Voitko käydä keikoilla yksin?
1 2 3 4 5 6 7
author
17.03.2007 16:58:29 (muokattu 17.03.2007 17:00:46)
Enpä oikeastaan. Joskus olen käynyt ja aika orpo olo on ollut. Vituttaa jos on joku hyvä keikka tulossa, jonne haluaisi mennä, mutta ei saa ketään kaveria mukaan.

Edit. Olin itseasiassa Iron Maidenia katsomassa viimeksi yksi kun ei kukaan kaveri lähtenyt messiin. Oli aika hehkeetä heilua yksin istumapaikalla kun vieressä olevat vanhukset vain istuskelivat.
"Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa." -Bror Erik Wallenius
mugena
18.03.2007 01:14:48
Yksin en ole vielä käynyt. Johtuu varmasti keikkojen vähyydestä ja iän puutteesta(yleensä nuo klubikeikat halvimpia). Vaikea on kuitenkin kuvitella yksin lähtevänsä keikalle. Kavereiden musiikkimaku natsaa kuitenkin niin hyvin yhteen.
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
baron
18.03.2007 06:45:29

Yksin en ole vielä käynyt. Johtuu varmasti keikkojen vähyydestä ja iän puutteesta(yleensä nuo klubikeikat halvimpia). Vaikea on kuitenkin kuvitella yksin lähtevänsä keikalle. Kavereiden musiikkimaku natsaa kuitenkin niin hyvin yhteen.

Tä? Kun käy yksin keikalla, saa soittaa just mitä haluaa! Kivaahan se on.
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
oltsi
18.03.2007 11:47:36
Eilen ensimmäistä kertaa yksin keikalla. Aluksi oli vähän orpoa, mutta sekin tunne häipyi kun soitto alkoi. Mietin tovin viittiikö yksin lähteä, mutta kun vaihtoehdot oli Apulanta ja Swallow the sun, valitsin jälkimmäisen ja yksinolon.

Vaikka olen lähtenyt kavereiden kanssa keikalle, olen yksin kun katson bändiä, vaikka kaverit olisi vieressä. Mulle se on aina sellainen hetki, etten pahemmin seuraa muuta kuin bändiä.

Nyt kun pää on aukaistu, on helpompi lähteä toisellekin keikalle yksin. Se tosin ottaa päähän, kun pienissä klubeissa ei kerrota soiton aloitusaikaa. Mukavampi olisi lähteä paikalle hetki ennen aloitusta ja poistua keikan jälkeen.
stigcarpelan
18.03.2007 17:18:00
Muutaman kerran olen yksin lähtenyt kattomaan keikkaa mutta jostain syystä sieltä on aina joku tuttu löytynyt. Siis näin Kuopiossa. Hmm outoa...
THV-klubi#48
"Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio."
Umas
19.03.2007 08:20:42

Yksin lähdin vieraaseen kaupunkiin kattoon kornin keikkaa... ihan mukavaa, plekunki sain :) ...eihän sinne keikalle kavereita tartte. Verrattavissa elokuviin menoon, ei siäkään kavereita tarvita. Ollaan vaan hiljaa kattellaan ja kuunnellaan.
Anonymous-jazz
19.03.2007 16:02:36

Kyllä voisin mutta paskinta niissä on se odottamisaika ennen keikkaa joka tuppaa olemaan usein jopa parituntia pelkkää ajan tappamista ilman seuraa.
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
samsonov
19.03.2007 16:14:12
Joskus on kyl iha jees käyä yksin kattoo ja tehä vaik uusia kavereita sit paikanpäällä. Ja sit tietty jos on joku bändi mistä kaverit ei tykkää ni tottakai :D

Mut festareilel ei voi yksin mennä. Festareilla pitää liikkua semmosella lössillä
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
Stain
19.03.2007 16:40:57
Muutaman kerran olen yksin lähtenyt kattomaan keikkaa mutta jostain syystä sieltä on aina joku tuttu löytynyt. Siis näin Kuopiossa. Hmm outoa...

Pienet piirit tai paljon kavereita :)

Joo, kyllähän keikkoja pystyy käymään fiilistelemässä yksin aivan hyvin. Eihän sinne mitään paskaa tulla yleensä puhumaan vaan kuuntelemaan musiikkia. Ns. isoin keikka mitä olen käynyt katsomassa yksin oli Macca olympiastadionilla 2004.

Mutta tietysti sellaisia bändejä joista kaveritkin diggaa, on mukava käydä porukalla katsomassa jos mahdollista.
It's a bittersweet symphony, this life
hitchhiker
19.03.2007 23:11:57
Mulle ei olisi mikään ongelma mennä keikalle yksin. Jos menen keikalle nimenomaan kuuntelemaan mulle tärkeää bändiä niin voisin ihan hyvin mennä yksin, jolloin saisin nauttia jokaikisestä sekuntista ilman että kukaan häiritsisi tai tarvitsisi koko ajan pitää silmällä kavereita ettei eksy porukasta. En tarkoita että nimenomaan haluaisin mennä lempibändini keikalle yksin, mutta ei haittaisi mua ollenkaan vaikka kaveria ei olisikaan mukana. Jos menen keikalle lähinnä hauskanpidon merkeissä eikä niinkään bändin takia, niin silloin ehdottomasti kavereiden kanssa.
wow, imagine that? they won't fight back i got a theory on that a whale's heart is as big as a car a whaler's thought must be smudged by the dark
DVD-SOITIN
19.03.2007 23:19:29
Yhtä poikkeusta lukuunottamatta on aina ollut joku kaveri mukana, mutta mitään vaikeuksia ei tuota mennä yksin.
Keep supporting death metal!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)