Mr. Mustard 04.05.2007 23:53:43 | |
---|
Vastaus otsikkoon: En ole. Inhoan kotimaista iskelmää ja tangoa, kaikkea räppiä, ja kaikenlaista mtv-pyllynpyöritysmusaa jonka musavideoissa työnnetään käärmettä p"#¤seeseen ja muuta coolia. Jos edellä mainitun voi deletoida niin muuten ole kaikkiruokainen;) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Karipiirto 05.05.2007 00:26:04 | |
---|
Älkää poistako tota. :D Kiteyttää niin hyvin monen täälläolijan ajatusmaailman. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Henko 05.05.2007 12:49:17 | |
---|
Kehun kyllä musiikkia, mikä kuulostaa hyvältä, mutta mistä en välttämättä mitään tiedä, mutta monesti on turhan kovat ennakkoluulot lähes kaikkea uutta ja varsinkin pinnalla olevaa musiikkia kohtaan. Pitäis varmaan kuunnella koko levy ensin yhden biisin sijasta, mutta what the hell... Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Mirrorman-7 20.05.2007 21:24:12 | |
---|
Ehdottomasti kyllä! Itse olen noin pohjimmiltani vannoutunut progressiivisen rockin ja metallin kannattaja, mutta hyvin usein minut voi löytää yökerhon lattialta tanssimasta ja ajoittain jopa kehumasta Billboardissakin pyörivää tavaraa. Nytkin löytyy noin mp3-puolelta todella kattava lista dance-biisejä. Paljon menee toki alas jazzia ja klassista musiikkia, mutta varsinkin kesäisin erityisen rakasta on kasarihitit. |
Sergei Fallinen 20.05.2007 23:24:54 | |
---|
En taida olla kovin avoin, jos en kaikkein ennakkoluuloisinkaan. Myönnän tarvittaessa, etten jostain musiikista mitään tiedä. |
Linnunlaulupuu 22.05.2007 17:42:11 | |
---|
En. Vihaan heviä -varsinkin mtv-heviä ja suomi-heviä. En pidä myöskään mtv-räpistä, vaikka rap/hiphop onkin miellyttävää musaa. Trancea, Gabbaa, Gabberia, Trancecorea, Rotterdamia ja Freeformia vihaan myös -tai vähintäänkin imelöidyn. Potentia aktualisoituu.
Kiitos Frankille. |
InYourFace90 22.05.2007 21:01:36 | |
---|
Vastaus otsikkoon: En ole. Inhoan kotimaista iskelmää ja tangoa, kaikkea räppiä, ja kaikenlaista mtv-pyllynpyöritysmusaa jonka musavideoissa työnnetään käärmettä p"#¤seeseen ja muuta coolia. Jos edellä mainitun voi deletoida niin muuten ole kaikkiruokainen;) Olen muuten samalla linjalla, mutta mikä vika on iskelmässä? ;) Oon ollu pari kertaa tangomarkkinoillakin. Nojoo kaikki menee except rap (olen kuullut paljon erilaista, eikä mikään iske) ja techno (ärsyttävää jumputusta). Up The Irons! |
gorgonoidi 22.05.2007 21:08:12 | |
---|
Et ole vain kuullut tarpeeksi. Tämä on ainut selitys sille miksi ei iske. On sitä muutakin teknoa kuin sitä jumputusta. |
InYourFace90 22.05.2007 22:15:16 | |
---|
Et ole vain kuullut tarpeeksi. Tämä on ainut selitys sille miksi ei iske. On sitä muutakin teknoa kuin sitä jumputusta. Nojoo voi olla. Techno mitä olen kuullut on samanlaista komppia ja sit jollain ihme äänellä huudellaan jotain sanoja sinne. ;) Voi olla, että hyvääkin technoa on. Up The Irons! |
Linnunlaulupuu 23.05.2007 14:11:08 | |
---|
Nojoo voi olla. Techno mitä olen kuullut on samanlaista komppia ja sit jollain ihme äänellä huudellaan jotain sanoja sinne. ;) Voi olla, että hyvääkin technoa on. Sä puhut nyt eurodancesta. Aito ja puhdas Techno on 80-luvulla detroitissa syntynyt minimalistinen musiikkityyli. Termit kuntoon, poikam! Potentia aktualisoituu.
Kiitos Frankille. |
InYourFace90 23.05.2007 14:30:42 | |
---|
Sä puhut nyt eurodancesta. Aito ja puhdas Techno on 80-luvulla detroitissa syntynyt minimalistinen musiikkityyli. Termit kuntoon, poikam! Jaajaa. Enpä näistä genreistä paljon tiijä. Up The Irons! |
Linnunlaulupuu 23.05.2007 14:48:18 | |
---|
Jaajaa. Enpä näistä genreistä paljon tiijä. Huomasin kyllä. Potentia aktualisoituu.
Kiitos Frankille. |
Jesmies 23.05.2007 15:16:13 | |
---|
Kaikkea muuta voin kuunnella paitsi iskelmämusiikkia, jotain kansallismusiikkia mitä onkaan sekä räppiä. tekno, blues, jazz, rock, metalli kyllä menee. Vaikka "hevari" olenkin, niin en mä bluesia tai vastaavaa paskaks väitä vaikka en sitä juurikaan kuuntele. Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu |
StJerky 23.05.2007 15:43:34 | |
---|
Sä puhut nyt eurodancesta. Aito ja puhdas Techno on 80-luvulla detroitissa syntynyt minimalistinen musiikkityyli. Termit kuntoon, poikam! Voi jee. Ihan niin kuin metallimiehillä on miljoona eri genreä joiden vivahteista keskustellaan ja minulle kaikki kuulostaa yleensä samalta ööörghiltä. Genreistä viis. |
Linnunlaulupuu 23.05.2007 15:54:25 | |
---|
Voi jee. Ihan niin kuin metallimiehillä on miljoona eri genreä joiden vivahteista keskustellaan ja minulle kaikki kuulostaa yleensä samalta ööörghiltä. Nyt ei ole kyse vivahteista, vaan selvistä genre-eroista. Genreistä viis. Ei, jos toinen keskustelussa mainituista genreistä on hyvää ja toinen huonoa. Potentia aktualisoituu.
Kiitos Frankille. |
BondakeBunny 23.05.2007 15:55:20 | |
---|
Se mikä kuulostaa hyvälle myös kuulostaa hyvälle. Eli tällä hetkellä oikeestaan black ja death metalli. Ei kyllä haittaa vaikka taustalla soiskii joku lista poppi kappale, mutta en semmosesta tykkää. Inhokit sitte jota en halua kuulla edes taustalla on numetalli ja rappi. Kuulostaa kauheelle paskalle. Mutta onnes saa ite valita mitä kuuntelee. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
InYourFace90 23.05.2007 17:02:50 | |
---|
Nyt ei ole kyse vivahteista, vaan selvistä genre-eroista.
Ei, jos toinen keskustelussa mainituista genreistä on hyvää ja toinen huonoa. Ite en kyl tykkää koko genreistä. Esim. jos tykkään jostain power metalli artistista, niin en välttämättä diggaa jostain toisesta saman genren edustajasta... Minusta genret on typerää erottelua. Up The Irons! |
gorgonoidi 23.05.2007 17:05:11 (muokattu 23.05.2007 17:06:17) | |
---|
Ite en kyl tykkää koko genreistä. Esim. jos tykkään jostain power metalli artistista, niin en välttämättä diggaa jostain toisesta saman genren edustajasta... Minusta genret on typerää erottelua. Ihan viisasta se genrejen sinänsä, mutta se tuppaa meneen siihen että joku yrittää genrettää genrejä paskaksi tai hyväksi. E: Vihjaten linnunlaulupuun jyrkkään mielipiteeseen. |
Linnunlaulupuu 23.05.2007 17:40:00 | |
---|
Ite en kyl tykkää koko genreistä. Esim. jos tykkään jostain power metalli artistista, niin en välttämättä diggaa jostain toisesta saman genren edustajasta... Minusta genret on typerää erottelua. Onhan ne kammottavaa pilkunnysväystä, mutta kyllä ne jäsentelevätkin musiikkimakua. Rajansa tietty kaikella. "Moi, oon tane pälkäneeltä ja kuuntelen rokkii." Potentia aktualisoituu.
Kiitos Frankille. |
MaD PiAnIsT 23.05.2007 19:38:24 (muokattu 23.05.2007 19:38:31) | |
---|
Voin väittää että olen avoin musiikin kaiken uuden musiikin suhteen mihin tutustun. Ennen olin paljon negatiivisempi kaikkea uutta musiikkia kohtaan mitä kuulin. Mutta nyt viimevuosina on musiikkimaku laajentunut räppiin ja hiphoppiin ja muuhun rennompaan musiikkiin. Vuosi sitten oli musiikkimakuni vahvasti metallin makuinen, mutta sitten alkoi tulla räppi mukaan ja siitähän se lähti. Sen jälkeen on alkanut kaikki uusi musiikki tulemaan tutuksi paljon helpommin. Onneksi kävi näin. Monipuolinen musiikkimaku on mielestäni hieno asia. Sillä eihän mitään musiikkia voi sanoa huonoksi, jos ei tiedä minkälaista sen genren musiikki on. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |