kaukopoika: Minä,Kaukopoika, olen kotonani julkituonut lausuman,jonka mukaan kiellän ehdottomasti smurffien,crazy frogin,pikku oravan,doktor bombayn ja kaikkien muiden vastaavien levyjen hankkimisen ja kuuntelun tässä kiinteistössä. Jos minulla kuitenkin olisi edes syytä epäillä,että talossa jossa minäkin asun,joku kuuntelee edellämainitun kaltaisia tuotoksia,niin syntyy välikohtaus,jonka tuloksena kaikki kielletyt levyt tongitaan esiin keinoja kaihtamatta ,tuhotaan ja jämät toimitetaan keskuslämmityskattilan nieluun. Myös sitä raukkaa joka erehtyy ottamaan kyseisen genren tuotoksia puhelimensa soitto ääneksi tahi edes nokkahuilulla nuottiakaan tapailemaan tahi muutoin millään tavalla muistuttamaan visuaalisesti tai musikaalisesti edellämainittujen "taiteilijoiden" olemassa olosta, tullaan rankaisemaan kovemmin kuin ketään koskaan. Myöskään ei ole mahdollisen välikohtauksen jälkeen soveliasta ainakaan kahteen vuorokauteen puhua minulle yhtään mistään yhtään mitään,kysellä että,"mikähän sitä ny vaivaa" tahi muutoinkaan millään tavoin lisää ärsyttää tai tuoda itseään liian tykö,vain siksi ettei enempää pahaa enää pääsisi tapahtumaan. Tähän asiaan minulla ei ole muuta sanottavaa.Olen puhunut. Päivitetään nyt vähän tätäkin ketjua ,kun ihan liian paljon on taas tapahtunut tuon jälkeen ,eli : Marja Tyrni ja Munamies ovat myös samalla listalla ja luettelemani seuraamukset vain kasvavat hirvittäviin mittoihin ,mikäli ohjeitani ei noudateta. |