Aihe: Last.fm
1 2 3 4 5 6 7 8 967 68 69 70 71
Borlag
22.01.2007 18:52:45

http://www.last.fm/user/Borlag/

Pari vuotta suunnilleen käyttänyt, eli jotain osviittaa mausta alkaa pikkuhiljaa näkymäänkin tuolla
BobHope
22.01.2007 20:05:53

Toivottavasti en ole postaillut tähän ketjuun aiemmin. Käytössä on ollut jo jonkun aikaa, vaikkakaan listat eivät anna todellista kuvaa.
www.last.fm/user/BobHope88

Heti kaikki pistämään hirveetä rölölöötä shoutboxiin!
>>Ihminen sanoi: Tehkäämme jumala, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, niin että voimme hyvin tekosyin hallita kaikkea mitä maan päällä liikkuu>>
Feggy
22.01.2007 20:31:15

Joo, täällä ollaan.

http://www.last.fm/user/Feggy/

Tosin profiili ei anna erityisen totuudenmukaista kuvaa, kun käytän harvemmin ja silloinkin kuuntelen pääasiassa promoja.
Lockman Last.fm:ssä
McNulty
23.01.2007 01:23:17
en kerro...
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! -Mä
author
27.01.2007 18:53:46
Nuo minun kuunteluni eivät ole nyt vähään aikaan(n. viikkoon) päivittyneet laisinkaan. Edes nuo juuri kuunnellut biisit eivät enää tulee näytille. Onkohan tuolla jotkut plugit vinksahtaneet vai onko last.fm:n sivuissa vika? Onko jollakulla muulla käynyt näin?
"I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness." -Fyodor Dostoevsky (The Brothers Karamazov)
dictatorsh*t
27.01.2007 22:05:40
Nuo minun kuunteluni eivät ole nyt vähään aikaan(n. viikkoon) päivittyneet laisinkaan. Edes nuo juuri kuunnellut biisit eivät enää tulee näytille. Onkohan tuolla jotkut plugit vinksahtaneet vai onko last.fm:n sivuissa vika? Onko jollakulla muulla käynyt näin?

Silloin tällöin, kyllä ne sinne sitten viiveellä ilmestynevät.
Marshallga
28.01.2007 01:06:02

Kannattaa myös tarkastella onko biiseissä tagit kunnossa.
BobHope
28.01.2007 14:11:10

Jos käytät wmp:tä niin sieltä pitää pistää sen laajennus päälle. (työkalut --> laajennukset) Winampista tai iTunesista ei kokemusta. Tietty voi olla vika toisessa päässä lankaakin, mulla tuli kerran viikottainen lista 6 päivää myöhässä.
>>Ihminen sanoi: Tehkäämme jumala, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, niin että voimme hyvin tekosyin hallita kaikkea mitä maan päällä liikkuu>>
Sergei Fallinen
28.01.2007 15:56:16
Jos käytät wmp:tä niin sieltä pitää pistää sen laajennus päälle. (työkalut --> laajennukset) Winampista tai iTunesista ei kokemusta. Tietty voi olla vika toisessa päässä lankaakin, mulla tuli kerran viikottainen lista 6 päivää myöhässä.

Tämä voi hyvinkin olla ongelmana. Minulla media player ainakin jostain syystä ottaa nuo laajennukset pois päältä aina silloin tällöin.
author
28.01.2007 17:58:57

Hmm. Osaisikohan joku neuvoa noiden valikkojen englanninkieliset vastineet, kun en nyt itse onnistu löytämään noita laajennusasetuksia.
"I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness." -Fyodor Dostoevsky (The Brothers Karamazov)
Sergei Fallinen
28.01.2007 18:20:41
Hmm. Osaisikohan joku neuvoa noiden valikkojen englanninkieliset vastineet, kun en nyt itse onnistu löytämään noita laajennusasetuksia.

tools>options>plugins>background
author
28.01.2007 19:25:17 (muokattu 28.01.2007 20:10:38)
tools>options>plugins>background

Siitokset.

Edit. Prkl.. ei mulla tuollaisia löydy. Optionsin kautta löysin Preferences ja sitä kautta plugarit mutta backgroundista ei puhuta mitään. Itsellänihän on tuo Winampin 5.32 versio.

Edit.2 Jaahas, nyt tämä pelittää jälleen vaikka en mitään muutoksia tehnytkään.
Iso-Jaakko
28.01.2007 20:44:38

http://www.last.fm/user/jaakkoobcd/

Vasta aloin käyttää. Tuo vaan ei taida näyttää kuuntelemiani vinyylilevyjä...
Ronskisti ranttaliks vaan!
tigrushka
29.01.2007 08:33:00
Tuo vaan ei taida näyttää kuuntelemiani vinyylilevyjä...

Joo, se on kyllä melkoinen puute. Ja joissain CD:issä kopiosuojaukset on vedetty niin överiksi että nekään eivät rekisteröidy (esim. Interpolin Antics oli tällainen tapaus).
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
Pikkujättiläinen
30.01.2007 11:06:56

Joo, se on kyllä melkoinen puute. Ja joissain CD:issä kopiosuojaukset on vedetty niin överiksi että nekään eivät rekisteröidy (esim. Interpolin Antics oli tällainen tapaus).

Ei ainakaan mun Anticsissa ole kopiosuojausta, sehän on tollanen Opendisc-levy. Foobarilla ainakin scrobblaantuu ihan normaalisti, Winampilla en saanu mitään multimedia yms. levyjä toimimaan, ehkä en vaan osannut.

Meikäläinen: http://www.last.fm/user/Hemminki/
Äpylöö. Suruvirne
tigrushka
30.01.2007 11:09:08
Ei ainakaan mun Anticsissa ole kopiosuojausta, sehän on tollanen Opendisc-levy. Foobarilla ainakin scrobblaantuu ihan normaalisti, Winampilla en saanu mitään multimedia yms. levyjä toimimaan, ehkä en vaan osannut.

Jaa.... ehkä minäkään en vain osannut.
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
taikakameli
30.01.2007 13:53:49
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
-Cale
06.02.2007 15:56:55 (muokattu 06.02.2007 16:11:12)
Miksi tuo ilmoittaa että "Your session has timed out" tai jotain sinnepäin. Ja pitäis yrittää kirjautua uudestaan, jonka olen jo tehnyt. Mikä neuvoksi? En pysty kuunteleen mitään...

Edit: Eikö tolla oo muuta virkaa kuin se että se listaa biisit joita mä winampilla kuuntelen niin tuonne sivulle?
author
06.02.2007 16:59:47
Edit: Eikö tolla oo muuta virkaa kuin se että se listaa biisit joita mä winampilla kuuntelen niin tuonne sivulle?

Lastfm;n avulla loydat uusia bandeja, jotka vastaavat omaa musiikkimakuasi.
-Cale
06.02.2007 18:18:34 (muokattu 06.02.2007 18:18:55)
Lastfm;n avulla loydat uusia bandeja, jotka vastaavat omaa musiikkimakuasi.

Eli samanlainen kuin Pandora, ja kummassakin kusee toteutus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)