Deathrace King 30.12.2005 00:52:47 | |
---|
Metallican St. Anger voisi olla yksi 2000-luvun yleisesti tiedetyimmistä rock-/metallibiiseistä veikkaan minä. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
overthewall 30.12.2005 00:58:11 | |
---|
Metallican St. Anger voisi olla yksi 2000-luvun yleisesti tiedetyimmistä rock-/metallibiiseistä veikkaan minä. Joo on se metallica onnistunut luomaa sillä levyllä hyviä mieleen jääviä lyriikoita kuten frantic tik tak tok tik tik..vai miten se menikään |
Mesikehrääjä 30.12.2005 14:48:22 | |
---|
Joo on se metallica onnistunut luomaa sillä levyllä hyviä mieleen jääviä lyriikoita kuten frantic tik tak tok tik tik..vai miten se menikään Hetfield on aina ollut loistava lyyrikko, mutta Franticilla hän kyllä ylittää itsensä. Etenkin tuo tic toc on loppupeleissä paljon syvällisempää kuin pelkkä tusinariimittely. |
HaloOfFlies 31.12.2005 15:00:59 (muokattu 31.12.2005 15:04:18) | |
---|
Nyt oli tässä hiljattain valittu 2000-luvun parhaat kotimaiset biisit musiikkiväen toimesta, ja äänestyksen oli voittanut HIMin Join Me. Toiseksi tuli Egotripin Matkustaja ja kolmanneksi Nightwishin Nemo. Neljännen sijan otti The Crashin Lauren Caught My Eye ja viidenneksi tuli Daruden Sandstorm. Ihmettelen kyllä että miksi tällainen "vuosituhannen parhaat biisit"-äänestys on pidetty jo nyt, kun vuosikymmenkään ei vielä ole lopussa, vuosituhannesta puhumattakaan. Nuo ovat kyllä varmaankin niitä biisejä jotka kaikki tuntevat. First they steal your mind and then they steal your soul |
carnation 31.12.2005 15:04:14 | |
---|
Nyt oli tässä hiljattain valittu 2000-luvun parhaat kotimaiset biisit musiikkiväen toimesta, ja äänestyksen oli voittanut HIMin Join Me. Toiseksi tuli Nightwishin Nemo ja kolmanneksi The Crashin Lauren Caught My Eye. Ihmettelen kyllä että miksi tällainen äänestys on pidetty jo nyt, kun vuosikymmenkään ei vielä ole lopussa. Nuo ovat kyllä varmaankin niitä biisejä jotka kaikki tuntevat. Ja minä ihmettelen että miksi kaikki biisit ovat tällaisissa äänestyksissä aina niitä itsestäänselviä ja yleensä tylsiä hittejä. |
tigrushka 31.12.2005 15:08:54 | |
---|
Nyt oli tässä hiljattain valittu 2000-luvun parhaat kotimaiset biisit musiikkiväen toimesta, ja äänestyksen oli voittanut HIMin Join Me. Toiseksi tuli Egotripin Matkustaja ja kolmanneksi Nightwishin Nemo. Neljännen sijan otti The Crashin Lauren Caught My Eye ja viidenneksi tuli Daruden Sandstorm. Ihmettelen kyllä että miksi tällainen "vuosituhannen parhaat biisit"-äänestys on pidetty jo nyt, kun vuosikymmenkään ei vielä ole lopussa, vuosituhannesta puhumattakaan. On kyllä pahasti etuajassa, jos nyt odottaisivat vaikka vuoteen 2050... tai edes 2020. Nuo ovat kyllä varmaankin niitä biisejä jotka kaikki tuntevat. 3/5, Nemoa ja Matkustajaa en tunne. I got stripes ^..^ |
Mikko/DE 31.12.2005 15:43:10 | |
---|
Aika hyvin HIMin kundeilta. Oletan Franz Ferdinandin olevan jenkeissäkin suht kova nimi. No miten tuollaiseen "fuck yeah dude fucking awesome!"-kulttuuriin muka uppoo tuollainen "pubiin kolmelta karjumaan chumbawumbaa" -musa? Ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että puoliakaan täällä ehdotetuista biiseistä en ole kuullut tai ainakaan en tiedä niitä nimeltä. Toista puolta en ehkä olisi halunnut kuulla... |
rheinone 31.12.2005 15:57:22 | |
---|
No miten tuollaiseen "fuck yeah dude fucking awesome!"-kulttuuriin muka uppoo tuollainen "pubiin kolmelta karjumaan chumbawumbaa" -musa? Ai onks Franz Ferdinand mielestänne "pubiin kolmelta karjumaan chumbawumbaa" -musaa? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Feggy 31.12.2005 16:04:59 | |
---|
Ai onks Franz Ferdinand mielestänne "pubiin kolmelta karjumaan chumbawumbaa" -musaa? Eikun HIM :) "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
rheinone 31.12.2005 16:34:58 | |
---|
Eikun HIM :) Aijaa, mun mielestä HIM on hyvinkin "fuck yeah dude fucking awesome"-musaa. Niin siloiteltua, että... En mä ihmettelis vaikka se menestyis vastaisuudessakin ihan vaikka jenkkilässäkin. En mä ite kyllä niiden levyjä ostais, mutten pane pahakseni jos vaimo ostaa. Enkä vaihda kanavaa, jos tulee radiosta. Sama juttu Franz Ferdinandin suhteen. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mikko/DE 31.12.2005 19:34:04 | |
---|
Ai onks Franz Ferdinand mielestänne "pubiin kolmelta karjumaan chumbawumbaa" -musaa? No ainakin se Take me out herätti sen chumbawumba fiiliksen mussa, eli ei niinkään musaa vaan enemmän sellasta "baarissa ollaan kavereita kunnes tulee riita"- tyyppistä taustamelua. |
Turder 31.12.2005 23:37:22 | |
---|
Bon Jovi - Have a Nice Day. There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |
HaloOfFlies 01.01.2006 00:03:32 | |
---|
Green Dayn Boulevard Of Broken Dreams on varmasti tämmöinen kappale jonka kaikki tuntevat. Ihme on jos ei joku sitä vielä tiedä. First they steal your mind and then they steal your soul |
Jööhannes 01.01.2006 00:33:55 | |
---|
Maija hii maija huu. Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi! |
tigrushka 01.01.2006 09:59:09 | |
---|
Green Dayn Boulevard Of Broken Dreams on varmasti tämmöinen kappale jonka kaikki tuntevat. Ihme on jos ei joku sitä vielä tiedä. Näköjään poikkeus vahvistaa tämänkin säännön... I got stripes ^..^ |
Jormaz 01.01.2006 10:32:28 | |
---|
Olipa yllätys, porukka luettelee taas omia suosikkejaan. Enhän mä oo kuullut melkein mitään noista. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Lilli 01.01.2006 11:47:54 | |
---|
Olipa yllätys, porukka luettelee taas omia suosikkejaan. Enhän mä oo kuullut melkein mitään noista. Elämä on yllätyksiä täynnänsä! Minä olen ainakin ollut siinä uskossa, että jokainen, varsinkin 11-15-vuotias, M.nettiläinen spekuloi esimerkiksi otsikon kysymyksen parissa varsin objektiivisesti, kaikkia musiikkityylejä tasaveroisesti läpikäyden, ilman, että se oma lempparibändi olisi mitenkään kurkona... 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
mikainen 01.01.2006 12:07:15 | |
---|
Rakkaus on lumivalkoinen. Siinä biisi jonka tuntee lapset ja vanhukset. Oikein muuta tule mieleen. |
arse 01.01.2006 21:20:41 | |
---|
Kelvollisia kansainvälisiä hittejä ovat ainakin Outkastin "Hey Ya" sekä Coldplayn "Clocks". R. Williamsilla myös paljon hyvää. Kertokaahan, mikä siitä Seven Nation Armystä tekee niin hyvän biisin? Rumba on paskimmillaankin parasta. |
Röntgen-Jeesus 01.01.2006 21:54:44 | |
---|
Rakkaus on lumivalkoinen. Siinä biisi jonka tuntee lapset ja vanhukset. Oikein muuta tule mieleen. Tätä maha kukaan tietää jossain ulkomailla. |