timwee 22.12.2005 20:52:26 | |
---|
Joo. Hirveästi ruudinsavua: Järjestäjät, tuottajat, sovittajat, säveltäjät, muusikot, valot, miksaajat, kamerat, kuvaussihteerit, toimittajat, lavastajat, puvustajat, käsikirjoittajat, suomentajat, animaattorit, taustatoimittajat, puahhhaahhaah ja... ...idiootit Kyllä te ootte sekaisin. Hienoa duuniahan tuollakin on tehty. Ohjaus ja kameratyöskentely mun mielestä makeeta, eikä bändissäkään ollut mitään valittamista! Ainakaan näitten parin viime jakson kokoonpanoissa!? |
M.i.k.key 22.12.2005 21:14:09 | |
---|
Kyllä te ootte sekaisin. Hienoa duuniahan tuollakin on tehty. Ohjaus ja kameratyöskentely mun mielestä makeeta, eikä bändissäkään ollut mitään valittamista! Ainakaan näitten parin viime jakson kokoonpanoissa!? Komppia ja Ilkkakin veti viimeisessä jo ihan mallikkaasti. Vielä kun se tosiaan keksii minkälaista musaa tekee ja eivät tee levyä liian hutiloiden. Mä lopetan nää hommat! |
Juhani 22.12.2005 21:39:11 | |
---|
Kyllähän tämä on sanomattakin selvää että kisan järjestäjät, tuottajat ja osallsitujat pitäisi järjestään ampua. etenkin voittajat. Äh.. Maailmassa on paljon enemmän ihmisiä, jotka ansaitsevat sen mitä toivot. Raiskaajat, murhaajat jne. Tämä kisa ei liikuta minua mitenkään, mutta ihmettelen miksi se herättää niin monissa vihaa? Ihmettelen myös lehdistön provosoivaa asennetta "Näin paljon Ilkka tienaa (enemmän kuin sinä koskaan)". Se, jos jokin on masentavaa. Me voidaan Markku soittaa omaa juttua loppuun asti. Ei sillä ole merkitystä kuinka paljon se saa julkisuutta, joltain epämääräiseltä median vääristämältä massalta. |
Jari Nikkola 22.12.2005 22:02:09 (muokattu 22.12.2005 22:05:23) | |
---|
Jos etsitään nuorisolle idolia, muutenkin siis kun musiikin saralla, niin tämähän mies ei juo eikä polta (ainakin väittää niin). Kyllä se on minun mielestäni aika helvetin arvostettava piirre ihmisessä. Eipä kummastakaan finalistista taida Tuiskun kaltaiseksi teinimegaidoliksi olla. Vanhemmalle yleisölle matskua suunnatessa taas voi olla vaikea erottautua massasta, tarjontaa on niin paljon eikä Idols-hype kestä loputtomiin. Ensi vuonna kierroksessa on jo uudet voittajat. Ilkasta tuli mieleen tangokuningas (tmv.) Erkki Räsänen takavuosilta, teknisesti OK laulaja mutta karisma täysin olematon. Eikä Ilkkana tai erkkiräsäsenä välttämättä myydä miljoonaa levyä. Tarvittaisiin enemmän kuin Akkaa Päälle -Liimataisen manageritaitoja taittamaan homma kotiin. Ilkka Forrester & Oikotuulet, anyone? Toisaalta tässä on turha vielä viisastella mitään. Katsotaan homma uudestaan alas 1-2 vuoden päästä ja arvioidaan sitten mikä finalistien ja muiden 2005 Idols-starojen kohtalo on. Nythän ekalta kiekalta Pakarinen alkaa jo haalistua, Wickholm lienee tullut jäädäkseen. |
Juhani 22.12.2005 22:06:36 | |
---|
Wickholm taisi kuitenkin olla se "idoli", joka oli ihan aidosti muusikko? Tekijä itse. Ei vain apina, joka esittää. |
Dolmo 22.12.2005 23:04:01 (muokattu 22.12.2005 23:04:49) | |
---|
Nythän ekalta kiekalta Pakarinen alkaa jo haalistua, Wickholm lienee tullut jäädäkseen. No ei se Tuiskun-tähtikään ole mihinkään katoamassa. Ainakin tällainen visio minulla on. Edit: "Näin paljon Ilkka tienaa (enemmän kuin sinä koskaan)" Raha maailmaa pyörittää... Stailausta, kampaamopalveluita? Purple |
Juhani 22.12.2005 23:08:31 | |
---|
Raha maailmaa pyörittää... Mutta miksi paskalehdisto provosoi köyhää kansaa?! Tarkoituksena on olla kuitenkin Idoli? Ei vitutuksen suurin aihe? |
R.Syke 23.12.2005 01:04:11 | |
---|
Kyllä te ootte sekaisin. Hienoa duuniahan tuollakin on tehty. Ohjaus ja kameratyöskentely mun mielestä makeeta, eikä bändissäkään ollut mitään valittamista! Ainakaan näitten parin viime jakson kokoonpanoissa!? Me. Sekaisin? Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä. Yritin sanoa, että tää homma työllistää idioottien lisäksi hirveän joukon ammattilaisia. Itse olen näitä ns. idiootteja eli niitä, jotka katsoivat koko homman, tosin vain siitä lähtien, kun pianisti astui kehiin. |
Dolmo 23.12.2005 09:17:04 | |
---|
Mutta miksi paskalehdisto provosoi köyhää kansaa?! Tarkoituksena on olla kuitenkin Idoli? Ei vitutuksen suurin aihe? Provosoivat otsikot myyvät paremmin, käsittääkseni. Se on sitten eri asia onko se "eettisesti" oikein. Stailausta, kampaamopalveluita? Purple |
Dolmo 23.12.2005 09:22:03 | |
---|
Me. Sekaisin? Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä. Yritin sanoa, että tää homma työllistää idioottien lisäksi hirveän joukon ammattilaisia. Ammattilaisia, jotka olisivat muuten toimistossa pyörittelemässä peukaloita. Ei media-alalla sitä työtä ihan tajuttomasti löydy, että voisi ihan kunnolla alkaa nirsoilemaan. Se on ihan hyvä vain, että ihmisille löytyy duunia, oli se sitten kuinka huonon formaatin parissa. Vai mitä hait takaa tuolla "työllistää ammattilaisia?" Varmasti esim. monen kameramiehen mielestä tuotakin proggista oli kivempi tehdä kuin kuvata jotain viisi sekuntia pitkää mainosta tms. Stailausta, kampaamopalveluita? Purple |
Sertzo S 23.12.2005 09:36:12 | |
---|
...idiootit Aivan ensiksi!
|
pitk 24.12.2005 08:08:26 | |
---|
Enpä jaksanut lukea koko viestiketjua läpi, mutta pistänpä pokerina mielipiteen kehiin: Ilkka on synnynnäinen show-mies. Laulajan taidot ja oma tyyli ovat vielä hakusessa ja antaa kaverin hakea. kyllä sieltä jotain syntyy. Jos ei laulajan uraa, niin varsin vakavasti voisi harkita esim teatterikorkeaa. Uskon kaverilla olevan paljon annettavaa näyttämöllä, oli tontti sitten mikä hyvänsä. Ja finaalissa parempi voitti. Onneksi. |
etnopoju 24.12.2005 09:24:47 | |
---|
ilkalla oli kyllä ihan frederikin otteet siinä disko- biisissä, jonka se veti, vaikka laulu ei mennytkään ihan nappiin. |
rrruby 24.12.2005 13:28:30 | |
---|
Wickholm taisi kuitenkin olla se "idoli", joka oli ihan aidosti muusikko? Tekijä itse. Ei vain apina, joka esittää. samaa mieltä tiedän, että tiedät, että tiedän, että sinä tiedät, että minä tiedän, että tiedät niinkö? |
rakula 24.12.2005 13:37:12 | |
---|
Wickholmin ei tarvinut esittää apinaa, se oli jo valmiiksi kun vertasi itseään Sibeliukseen. Eat my ass and balls |
Sävis 26.12.2005 10:52:31 | |
---|
Wickholmin ei tarvinut esittää apinaa, se oli jo valmiiksi kun vertasi itseään Sibeliukseen. Ei kai se itseään Sibeliukseen verrannut? Sanoi vain, että Sibelius on hänen suurin esikuvansa. Näin ainakin itse muistaisin. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta |
Folcce 26.12.2005 12:28:52 | |
---|
Wickholm taisi kuitenkin olla se "idoli", joka oli ihan aidosti muusikko? Tekijä itse. Ei vain apina, joka esittää. Näin kerran livenä: ALOITTI keikan "Tästä Asti Aikaa" biisillä. Riitti mulle Wickholmin keikat vähäks aikaa.. Music's my life, Moxey. |
oizo 26.12.2005 14:09:14 | |
---|
Näin kerran livenä: ALOITTI keikan "Tästä Asti Aikaa" biisillä. Riitti mulle Wickholmin keikat vähäks aikaa.. lol, mikäs tuossa biisissäkin sit on vikana. :) Kylläpä täällä ollaan taas kapeakatseisia. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Shabby 26.12.2005 14:20:08 | |
---|
Eipä tullut tällä kertaa seuratuksi senkään vertaa kuin viimeksi, mitä ny broidin kaa katottiin vähän finaalia. Veljeni kannatti Elleniä, minä Heikkiä ... Eikun hetkinen. Kannatinhan minäkin Elleniä, mutta piti periaatteesta kannattaa Heikkiä, kun se oli mies ... Jaa, niistä kilpailijoista ... Palatakseni vielä hetkeksi Elleniin, häntä veljeni kannatti luultavasti siksi koska hän on persoonallisen näköinen (ja hauska), tätä Katria (?) taas vain siksi että tämä oli naispuolinen. Minä taas kannatin Ilkkaa vain siksi, että hän on pitkä; kerrankin teineille joku idoli, jota voi katsoa ylöspäin ilman että sen nostaa jollekin ihme jalustalle :D Sitäpaitsi pitkiä sorsitaan aina: bussitkin tehdään nykysin joillekin ihmepygmeille, niin että vähänkin pidemmän polvilumpiot paukkuu paskaks edessäolevaan penkkiin. Lisäksi kaikenmaailman hobitit vie tietenkin ainoat paikat joihin koivet mahtuisivat, jos vain kerkeävät ennen mua bussiin astua ... Joo, no enpähän oikeesti voi sanoa noista juuta enkä jaata, kun ei tullut niiden laulua paljonkaan kuulluksi ... Antti Tuisku on se Oikea Idoli, vaikka mun taskuun mahtuiskin ;) Minulla ei ole vapaa-ajan ongelmia työpaikallani. |
Prowleri 26.12.2005 14:45:39 (muokattu 26.12.2005 14:53:57) | |
---|
aivan sama. loukkaavaa se silti oli. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! Mutta Agnes voisi saada itäblokin pisteet seuraavissa Juuroviisuissa laulamalla venäjäksi.. Siis perun kantani Eläkeläisten lähettämisestä Euroviisuihin, ja otan kannakseni notta Agnes Eläkeläisten solistina tulkoon lähetetyksi. Harasso! Mielenkiintoista kyllä olen kaikkien niiden noin kolmen Idols-jakson ajan jotka tulin vahingossa osittain seuranneeni ollut sitä mieltä että kyseinen Ilkka kuulostaa kyllä erinomaisen tangolaulajalta. Ilmeisesti siis on potentiaalia, kukas onkaan ollut viimeisin koko kansan tangohumputtaja Timo Turpeisen Liehuvan Liekinvarren jälkeen? Wickholmista en ole kyllä mitään kuullut sitten sen viimekesäisen Miljoonarockin keikan lisäksi, joka oli kyllä coveria coverin perään. Pakarisella liene jotain myyntipotentiaalia rokkityttönä, mutta kaippa se Wickholmikin muutaman kapakkakeikan myypi. Däigä! |