Aihe: Kaikkien aikojen levynlopetukset
1 2 3 4 5 6 7
Snowblind
05.12.2005 18:38:40

The Cure - Bloodflowers
Blind Guardian - And Then There Was Silence
Wintersun - Sadness And Hate
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Lord of the strings
05.12.2005 19:21:24 (muokattu 05.12.2005 19:21:36)
AC/DC - Night Prowler.
Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa.
depe
06.12.2005 13:02:05
Tehiksen Varoittavalla Esimerkillä on varsin hauska loppu: Luulen niin + loppuun jotain blueshäröilyä, pituutta biisillä taisi olla jotain 12 minuuttia.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
IamS
13.12.2005 20:05:35
Genesis - Selling England By The Pound. Kun Cinema Shown koskettimet häipyvät hiljalleen taustalle ja Aisle Of Plenty starttaa samalla melodialla kuin millä levy alkaakin, tosin hiukan eri sovituksena. Pakko-laittaa-uudestaan-soimaan -efekti on taattu.

Tästä olen kanssasi samaa mieltä! Jos joskus olis sellaisessa bändissä, jossa on Tony Banksin oloinen hiljainen mies koskettimissa soittelemassa Cinema Shown kaltaisia melodiasooloja. Kävis mulle.
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
IamS
13.12.2005 20:08:50
Monia suosikkeja on jo mainittu, mutta lisätään vielä:Genesis - Selling England By The Pound. Kun Cinema Shown koskettimet häipyvät hiljalleen taustalle ja Aisle Of Plenty starttaa samalla melodialla kuin millä levy alkaakin, tosin hiukan eri sovituksena. Pakko-laittaa-uudestaan-soimaan -efekti on taattu.
.

Toi palataanpa alkuun -kikka toimii todella hyvin kyseisellä levyllä. Olen kanssasi hyvin samaa mieltä.

Seventeen and a Half half half half...
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
jussiohman
13.12.2005 20:14:37
YUP:n TT&TT loppuu ihkusti siihen "ja satoi.." - kohtaan.
Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)