routasydän4 11.02.2006 20:13:02 | |
---|
Nightwish (pari puuttuu) ja Children of Bodom. Kuoleman jälkeenkin on elämää. Kysy vaikka Elvikseltä. |
Deepdelver 11.02.2006 21:29:35 | |
---|
Metallicasta mulla on kaikki levyt, kokoelmalevyjä myöten. |
Jake.e 11.02.2006 21:41:54 | |
---|
Superjoin Ritual! Itelle oli ihan outo bändi. Kaveri soitti vähän lethal dose of american hatredia niin ihastuin täysin. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Marlowe 12.02.2006 13:47:00 | |
---|
En keräile levyjä, kuuntelen niitä. Melkein kaikilla artisteilla on huonompia ja parempia levyjä (tai minua itseäni miellyttävämpi), joten harvan artistin koko tuotanto on hankkimisen/kuuntelemisen arvoista. Näinhän se suunnilleen menee. The Beatles on ainoa yhtye, jolta omistan koko tuotannon, sekä aika paljon bootlegeja päälle. En kuitenkaan ole heittäytynyt niin fanaattiseksi, että hommaisin samoja biisejä useampaan otteeseen, eli muun muassa "1" -kokoelma, "Yellow Submarinen" uudemman soundtrack-levy ja Punainen ja Sininen tupla saavat jäädä kaupan hyllylle. The Rolling Stones-kokoelma on melkein täydellinen, mutta tuskinpa tulen kuitenkaan hankkineeksi yhtyeen 80-luvun tuotannon huonoimpia juttuja hyllyyni. Bruce Springsteenilta puuttuu ainoastaan "The Ghost of Tom Joad". Joiltakin artisteilta ja yhtyeiltä olen tyytynyt hankkimaan vain tasokkaimmat studiolevyt tai rajoittanut hankintani tiettyyn aikakauteen (mm. Pink Floyd, The Who, Stevie Wonderin 60- ja 70-luku), ja osa saa tyytyä vain ja ainoastaan kokoelmalevyihin (aika monet soul-artistit). The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Kuljukka 12.02.2006 15:10:00 | |
---|
Strapping Young Lad Between the Buried and Me Devin Townsend Opeth Meshuggah |
-Prokitaristi- 14.02.2006 19:21:48 | |
---|
Maiden |
heikkiha 14.02.2006 19:42:07 | |
---|
Onhan noita bändejä joiden koko tuotannon hankkimista on monesti suunnitellut, jopa käynnistänyt... Minusta on hienoa jos levy hyllystä löytyy artisteilta koko tuotanto... Toki on myös niitä artisteja joiden koko tuotantoa ei hyllyynsä välttämättä edes kaipaa. Tässä on joitakin "aionkerätäkaikki"-yrityksiä jotka luultavasti toteutuvatkin, parin vuoden sisällä: Absoluuttinen Nollapiste, Ismo Alanko (Säätiö), CMX, Dixie Dregs, Rory Gallagher, Mars Volta, Thin Lizzy, Johnny Winter, Wigwam, Tolonen... Sitten on ne ikuisuus projekit, jotka eivät oikein syystä jos toisesta lähde millään liikkeelle... Esimerkiksi: Zappa (Yksi epävirallinen DVD, kaikki muut puuttuu...) Pink Floyd (En osta ennen kuin pudottavat hintaa) Tom Waits (Tämä pitäisi saada potkaistua käyntiin) Rush (Ostan harkiten) "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
...And Justice For All 14.02.2006 20:21:33 | |
---|
Metallicasta mulla on kaikki levyt, kokoelmalevyjä myöten. Kerro lisää Metallican Kokoelmista. Tietääkseni semmoisia ei ole yhtään. Ktulu? Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
Blasphemer 15.02.2006 00:10:20 | |
---|
Nyt kun sain loppuvuodesta MDB-tuotannon täyteen, niin seuraavaksi voisi ottaa työn alle Hypocrisyn tuotannon. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
-Prokitaristi- 16.02.2006 19:07:51 | |
---|
Kerro lisää Metallican Kokoelmista. Tietääkseni semmoisia ei ole yhtään. Ktulu? Hehe ;) |
Cathi777 16.02.2006 21:12:27 | |
---|
Pink Floyd (En osta ennen kuin pudottavat hintaa) Kuinka paljon sen hinnan sitten pitää sun mielestä pudota? Nyt niitä saa 6-10 eurolla. Only pop music can break my heart... |
Bald Anus 16.02.2006 21:19:01 | |
---|
Metallica. Onneksi niillä ei ole kauheasti levyjä. En siis aio kaikkia DVD: itä hankkia. Vai onko niitä paljon? Some Kind of Monster on jo hyllyssä. He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
nahkalipsi 16.02.2006 21:38:34 | |
---|
Floydin studiolätyt aion kyllä kerätä tässä pikkuhiljaa Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Stalkah 18.02.2006 18:54:53 | |
---|
voi voi, miul on jo kaikki maidenin levyt. seuraavaks joku sabbath, priest, megadeth ta muu sellane what do you mean i don't believe in god?! I talk to Him every day! |
Newsted85 18.02.2006 20:50:43 | |
---|
Ainakin seuraavilta artisteilta pitää haalia koko tuotanto kasaan: CMX, The Beatles, R.E.M, ehkäpä myös Rush ja Pink Floyd... |
hanuristi 18.02.2006 21:11:54 | |
---|
Varmaan jonkun hyvän.Jos se koko tuotanto on hyvää. Massacre can be fun! |
Mirmeli 18.02.2006 21:25:57 | |
---|
Nyt kun oon just saanut Green Dayn tuotannon kokoon, niin Queenia meinasin alkaa keräilemään. Niin ja sitten System OF A Down olis aika kova juttu (tosin mulla on kaikki paitsi niiden 2. levy). Ja Europe & Bon Jovi vois olla kans kivoja. Paitsi on mulla jo melkein kaikki Bon Jovitkin, jotain kolme puuttuu vielä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
...And Justice For All 18.02.2006 21:39:39 | |
---|
Metallica. Onneksi niillä ei ole kauheasti levyjä. En siis aio kaikkia DVD: itä hankkia. Vai onko niitä paljon? Some Kind of Monster on jo hyllyssä. En ole varma A Year And A Half In The Lifeistä, että onko niitä dvd:llä, mutta muita on: -Classic Albums: Metallica -Live Shit (boksi, sisältää dvd:t Seattle 89, San Diego 92 ja 3cd:n Mexicosta) -Cunning Stunts -S&M Lisäksi on vielä St.Angerin digipak versiossa mukana tullut St. Anger Rehearsals jossa bändi soittaa livenä studiolla koko levyn. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
Bald Anus 18.02.2006 22:28:04 | |
---|
Lisäksi on vielä St.Angerin digipak versiossa mukana tullut St. Anger Rehearsals jossa bändi soittaa livenä studiolla koko levyn. Joo, tuo mulla onkin jo. Muut taidankin jo tietää. He's a hero, hän ei taivu!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
heikkiha 28.02.2006 20:27:56 | |
---|
Kuinka paljon sen hinnan sitten pitää sun mielestä pudota? Nyt niitä saa 6-10 eurolla. Vitsit. Kiitos, tämä onkin uutta tietoa. Kerros mistä niitä noin halvalla saa? Mieluiten CD versioita olen ajatellut hankkivani... "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |