Aihe: Last.fm
1 2 3 4 558 59 60 61 6267 68 69 70 71
Eero Laine
20.08.2009 12:15:48
Hipelius: Ei ollut lista kovin realistinen enää. Halusin puhtaalta pöydältä uuden tehdä ihan mielenkiinnosta. :D

Eikö voi vaan laittaa asetuksiin että näyttää artistit viimeisen kolmen kuukauden ajalta?
Torniojaws
20.08.2009 12:54:15

Eero Laine: Eikö voi vaan laittaa asetuksiin että näyttää artistit viimeisen kolmen kuukauden ajalta?

Se olisi ollut liian helppoa ;)
Vortech | Relativity | Vortech + Älymystö + Unit 731 + 4 @ Liminka, 22.8.2009 | Uusin Vortech
Hipelius
20.08.2009 16:34:48
Eero Laine: Eikö voi vaan laittaa asetuksiin että näyttää artistit viimeisen kolmen kuukauden ajalta?

Niinhän olin aikaisemmin tehnytkin. :P

Mulle sillä kuuntelu-urheilulla ja tilastorunkkaamisella ei ole väliä, käytän koko palvelua vain kartoittaakseni omaa musamakua. Resetoimalla saan siitä paremman kuvan.

Sitten parin vuoden päästä, kun musamaku on taas muuttunut ratkaisevasti, uutta resettiä kehiin vaan! :D
Eero Laine
21.08.2009 01:10:38
Hipelius: Niinhän olin aikaisemmin tehnytkin. :P

Mulle sillä kuuntelu-urheilulla ja tilastorunkkaamisella ei ole väliä, käytän koko palvelua vain kartoittaakseni omaa musamakua. Resetoimalla saan siitä paremman kuvan.

Sitten parin vuoden päästä, kun musamaku on taas muuttunut ratkaisevasti, uutta resettiä kehiin vaan! :D

Kaivan varmaan jo verta nenästäni, mutta en oikeastaan tajua mitä eroa kartoittamisella ja tilastorunkkauksella on. Ainoa etu tosta on, etteivät muut voi tietää miten noloa musiikkia olet joskus kuunnellut.

Ihan vaan siksikin, ettei kukaan lähtisi hätiköiden poistamaan noita vanhoja. Nehän ne oikeastaan hauskoja ovatkin, kun niitä ei enää oikein tahdo enää muistaakkaan.
Hooley
22.08.2009 10:58:16
Yksittäisiä artisteja tai kappaleitahan voi poistaa tilastoista tuolla "remove from your library" -toiminnolla. Haluttu biisi/bändi häviää historiasta ja saman verran toistoja vähennetään myös kokonaissoittolaskurista. Ihan kätevää esmes kun on kirjoittanut tiedostoon kappaleen nimen väärin tai jotain.
O)))estÉLÉVATIONestdø
-J.-
22.08.2009 12:55:04
25'000 rikki! Wouwou! .... pitäsköhän resetoida. Näyttää nuo tilastot vähän ihmeellisiltä.
Allekirjoitus löytynee kirjastokortista.
reos
22.08.2009 19:03:25
-J.-: 25'000 rikki! Wouwou! .... pitäsköhän resetoida. Näyttää nuo tilastot vähän ihmeellisiltä.

Tää resetointi-jupina on jotenkin huvittavaa. Miten ne tilastot voi näyttää ihmeelliseltä ku ne näyttää sen mitä kukakin on kuunnellut. :D Ja mitä väliä lopulta on sillä mitä sielä tilastossa lukee. :D
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
tenkainen
23.08.2009 04:06:02

reos: Tää resetointi-jupina on jotenkin huvittavaa. Miten ne tilastot voi näyttää ihmeelliseltä ku ne näyttää sen mitä kukakin on kuunnellut. :D Ja mitä väliä lopulta on sillä mitä sielä tilastossa lukee. :D

Sano muuta! Ja mullakin on viiden vuoden tauko tilastoissa, mutta eipä juuri menoa haittaa. Palvelu mikä palvelu, toiset haluaa antaa tietyn kuvan itsestään (vaikkei olisikaan todenmukainen).
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
Ottoko
23.08.2009 12:42:22
Teinpäs uuden käyttäjän last.fm:ään. http://www.last.fm/user/Ruumisalttari
Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew
Manaatti
23.08.2009 15:54:07
Ottoko: Teinpäs uuden käyttäjän last.fm:ään. http://www.last.fm/user/Ruumisalttari

Mikset vain pyyhkinyt vanhoja soittohistorioita?
Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. foetor ex ore: Nam bam,, tyttö-- Aaah.... Kiihottaaaaaaaaaaa.,,,,,,,.....mmmmmm,.
doppelgänger
23.08.2009 18:39:21
Manaatti: Mikset vain pyyhkinyt vanhoja soittohistorioita?

"Se olisi ollut liian helppoa"
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
Eero Laine
23.08.2009 23:08:33
reos: Tää resetointi-jupina on jotenkin huvittavaa. Miten ne tilastot voi näyttää ihmeelliseltä ku ne näyttää sen mitä kukakin on kuunnellut. :D Ja mitä väliä lopulta on sillä mitä sielä tilastossa lukee. :D

Mutta...jos oot tota mieltä niin miksi hengaat tässä ketjussa? Siis kamoon, jos tilastorunkkaatte, niin voitte varmaan sanoa suoraan et se on kivaa.
reos
24.08.2009 09:01:28
Eero Laine: Mutta...jos oot tota mieltä niin miksi hengaat tässä ketjussa? Siis kamoon, jos tilastorunkkaatte, niin voitte varmaan sanoa suoraan et se on kivaa.

Kyllä tilastorunkkaus on ihanaa, ennen kaikkea ihanaa ja jopa äärimmäisen super mahtavaa :D ja ehkä juuri siksi ihmettelen miksi ihmiset vääristelevät ja nollailevat näitä rakastettuja totuuden torvia, ihania, täydellisiä ja aina pyytettömästi oikeassa olevia tilastoja.
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Quru
24.08.2009 15:06:47 (muokattu 24.08.2009 15:08:25)
Tottakai tilastorunkkaan. Joskus pistin scrobblauksen pois kun kuuntelin jotain hiphopia, mutta totesin että olen niin kova jätkä että menkööt kaikki paskakin sinne. En mä oo kuitenkaan truu.
Antti1: Ehkä olen väärin ymmärretty nero, kuten Steven Seagal.
reos
24.08.2009 15:16:58 (muokattu 24.08.2009 15:18:14)
Quru: Tottakai tilastorunkkaan. Joskus pistin scrobblauksen pois kun kuuntelin jotain hiphopia, mutta totesin että olen niin kova jätkä että menkööt kaikki paskakin sinne. En mä oo kuitenkaan truu.

Oikein, kaikki vaan sinne! Mitä iloa on tilastoista jos tietää itsekkin että ne ei pidä paikkaansa.

Hipelius: Mulle sillä kuuntelu-urheilulla ja tilastorunkkaamisella ei ole väliä, käytän koko palvelua vain kartoittaakseni omaa musamakua. Resetoimalla saan siitä paremman kuvan.

Mahtaa olla omastakin mielestä paska musiikkimaku jos siitä saa resetoimalla paremman kuvan :D

Edit, oikeinkirjoitus.
Hipelius
24.08.2009 15:36:30
reos: Mahtaa olla omastakin mielestä paska musiikkimaku jos siitä saa resetoimalla paremman kuvan :D

:D

Lähinnä se kun joskus 18-vuotiaana tuli valikoitua milloin scrobblasi + se että iPodin scrobblaus teki jännät bugit mulla muutamaan kertaan. Uppi parin levyn kuuntelut noin 60 kertaisena! Parikymmentä tuhatta kuuntelua joo, mutta ei sellaisia mitä olin sinä aikana edes oikeasti kuunnellut.

Kumman väännön saitte yhdestä resetoinnista tehtyä, ei se teiltä ole pois hyvänen aika. :D

Ai niin, 200 kuuntelua täynnä. Jee. Kunnia siitä Steve Reichille.
Ottoko
24.08.2009 23:00:08
Manaatti: Mikset vain pyyhkinyt vanhoja soittohistorioita?

Pääasiallinen syy oli käyttäjänimen vaihto.
Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew
Eero Laine
27.08.2009 01:14:44
Hipelius: :D

Kumman väännön saitte yhdestä resetoinnista tehtyä, ei se teiltä ole pois hyvänen aika. :D

Itse asiassa se oli meille lisää kun päästiin valittamaan tyhjästä.
zekeode
28.08.2009 13:45:39

20000 pamahti täyteen tänään.

http://www.last.fm/user/oskupoika

99% prosenttia Spotifylla. Meikäläisen Premiumista ei paljoa jaeta per artisti. :)
Trendkeel
29.08.2009 23:43:55
14000 pamahti täyteen *victory dance*
THE MIRROVR which Flatters not ~The Blackening~
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)