Janus 21.02.2015 18:17:25 | |
---|
"Keitä a) kuuluisia b) muusikoita c) ootte tavannu?" "No Mascaran Marian kanssa ollaan Facebookissa juteltu." |
HaloOfFlies 04.04.2015 14:45:53 | |
---|
Harmajan Paula Präktigin kanssa tuli juteltua pitkä tovi torstaina. Paula oli nykyisen Sutina-bändinsä kanssa keikalla. Ostin Paulalta Sutinan tuoreimman EP:n ja kyselin samalla vähän Harmajankin tilannetta. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
johnsmith1 06.04.2015 08:28:46 | |
---|
Ei näillä tapaamisilla voi kilpeänsä kiillottaa. Pertti Kreivi Lindgren, oli vierailevana solistina tutun rumpalin ravintolabändin keikoilla. Ei oikeastaan tapaaminenkaan, tutun tuttu julkkis kuitenkin. Matti Kid Hytönen, Jukka Tolonen - näitten kanssa olen jonkun sanan vaihtanut. Muutama jotka olen tavannut eri yhteyksissä ennen heidän suurinta kuuluisuuttaan: George Kings, Yannis Lakopoulos, Touko Tarkki. Tulipas vinoutunut lista, laitetaan vielä normimuusikot Irwin Goodman ja basistinsa Markku Laamanen, Korian nuorisoseurantalon lavalla ja takahuoneessa. Heillä oli ainakin 3 eri keikkaa sinä iltana. Irwin tarjosi pullostaan paukut kirkasta viinaa. |
nightbird 07.04.2015 21:17:46 | |
---|
Menee ainakin osin yläilmoihin: Klappis ihan asiakkaana, oli ihan kelpo" jätkä" ja hauskakin, rento Sorsakosken Topi, ihan yhtä hyvä tapaus ja tietysti nykyelävistä veli Antti on kans ihan jees. Pakosen Johanna jees ! ja tietysti myös Hirvosen Anita ok. J. Karjalainen ja jokunen muukin alkaen "Kätkäläisistä".. Ja tietysti Agentsin Esa !!! |
blaekie 08.04.2015 11:18:05 | |
---|
johnsmith1: Ei näillä tapaamisilla voi kilpeänsä kiillottaa. .. Touko Tarkki. Tulipas vinoutunut lista, todellakin Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
baron 08.04.2015 19:54:53 | |
---|
johnsmith1: Ei näillä tapaamisilla voi kilpeänsä kiillottaa. Touko Tarkki. Tulipas vinoutunut lista, Paanko pahemmaksi? Oon ollut herran kanssa duokeikalla. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
aWalker 09.04.2015 09:48:20 | |
---|
Mun äiti on puhunut puhelimessa Pelle Miljoonan veljen kanssa. Olin itse 1980 -luvulla opiskeluaikoina viikonloppuhommissa keikkapaikassa, jossa kävi varmaan melkein kaikki kotimaan rock-nimet (ja joitain ihan oikeita ulkomaaneläviäkin), autoin roudauksissa ja pääsin jopa joskus viemään soittajat syömään. Soundcheckin kuuntelin ja sitten eikun ovelle seisomaan loppuillaksi. No, siitähän mulle palkka maksettiin. Poistuvilta tutuilta sitten kyselin oliko keikka ollut hyvä. "Real guitars are for old people" - Stan Marsh |
jyrivaan 10.07.2015 17:15:11 | |
---|
Ehkä voisin ylpeillä sillä, että eilen tapasin Martti Syrjän keikan jälkeen. Yleensäkin arvostettu tekstintekijä, mutta onpa hän sitä omallakin listalla heti Nipan jälkeen. Nyt löytyy sitten niin nimmaria kuin yhteiskuvaakin. Harvinaista herkkua kyllä, että hän noinkin käy ihmisiä moikkaamassa ja nimmareita kirjoittelemassa keikan jälkeen. |
HaloOfFlies 11.07.2015 13:50:47 | |
---|
Viikko sitten vaihdoin Dave Lindholmin kanssa pari sanaa keikan jälkeen. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
mikey_a84 04.10.2015 19:20:01 | |
---|
Olen vastannut tähän ketjuun joskus aikaisemmin, mutta en muista kertoneeni tavanneeni Joel Hallikaisen. No, nytpä tuli sekin kerrottua. www.mikeya.net |
reaper666 05.10.2015 12:16:14 | |
---|
jyrivaan: Ehkä voisin ylpeillä sillä, että eilen tapasin Martti Syrjän keikan jälkeen. Yleensäkin arvostettu tekstintekijä, mutta onpa hän sitä omallakin listalla heti Nipan jälkeen. Martti Syrjä on omasta mielestään paras tekstintekijä heti Nipan jälkeen? |
artope 05.10.2015 14:59:26 | |
---|
mikey_a84: Olen vastannut tähän ketjuun joskus aikaisemmin, mutta en muista kertoneeni tavanneeni Joel Hallikaisen. No, nytpä tuli sekin kerrottua. Onneks olkoon sulle. Mä en suoranaisesti oo Jokkea tavannut, mutta keväällä hän oli Raision Honkkarissa tunnetun imittaattorin kera ja kyllä he sen verran äänekkäästi keskustelivat että tulivat huomatuksi. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
NHR 05.10.2015 15:11:33 | |
---|
Olen huomannut, ettei minulla ole kuuluisuuksille kerrassaan mitään järkevää sanottavaa, joten yritän vain pitää turpani kiinni, silloin harvoin kun sellaisiin satun jossain törmäämään. Nuorisolaisena menin aina niin hämilleni, etten osannut sanoa mitään, nykyään taas lähinnä vain katson, että "aijaa, tuossa tuokin on vessapaperiostoksilla taas". Mitä sitten sanoisin? "Kyllä muuten teit tosi hyviä biisejä joskus silloin 80-luvulla!" Varmasti juuri sellainen asia, jonka jokainen vielä tänäkin päivänä aktiivinen muusikko haluaisikin kuulla... :D "Orava ei ole muuta kuin pörröinen rotta hyvällä PR-kampanjalla." - Funkånaut |
joku muu sikko 10.10.2015 00:01:11 | |
---|
Jokohan mä kerroin että Freemania näin muutama kesä sitten Springsteeniin keikalla stadikalla. Ai niin ja michael monroen kaa paiskattiin kättä asamalla keikalla. Vippialueella tietysti oltiin ei kai muuten. Nämä olikin sen keikan kohokohdat kun ei si autotallirokkia jaksa pirukaan kolmea tuntia kuunnella. |
Epämuusikko 10.10.2015 12:19:12 | |
---|
Eilen törmäsin lähiöpubissani Mikko Franckiin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
reaper666 10.10.2015 12:53:58 | |
---|
joku muu sikko: Jokohan mä kerroin että Freemania näin muutama kesä sitten Springsteeniin keikalla stadikalla. Ai niin ja michael monroen kaa paiskattiin kättä asamalla keikalla. Vippialueella tietysti oltiin ei kai muuten. Nämä olikin sen keikan kohokohdat kun ei si autotallirokkia jaksa pirukaan kolmea tuntia kuunnella. Juu, kyllä Freemannin näkeminen ja Monroen kädenpuristus aina paskan Springsteenin voittaa :D :D :D |
Vessajono 10.10.2015 13:33:41 | |
---|
joku muu sikko: Jokohan mä kerroin että Freemania näin muutama kesä sitten Springsteeniin keikalla stadikalla. Ai niin ja michael monroen kaa paiskattiin kättä asamalla keikalla. Vippialueella tietysti oltiin ei kai muuten. Nämä olikin sen keikan kohokohdat kun ei si autotallirokkia jaksa pirukaan kolmea tuntia kuunnella. Kai olit firmalipuilla? Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. |
NHR 10.10.2015 13:51:59 | |
---|
Vessajono: Kai olit firmalipuilla? Pyydän jo etukäteen anteeksi seuraavaa möläytystäni, mutta: Mitä tai millaisia puita ne firmalipuut ovat? :D "Last night I dreamt of some petrol" |
Funkånaut 10.10.2015 15:50:57 | |
---|
Vessajono: Kai olit firmalipuilla? Pikeepaita tungettuna farkkuihin, onhan rokkikeikalla vapaamuotoisempi pukeutuminen. Im a cocky bastard and I know it. - Keke Rosberg |
germaani 10.10.2015 16:43:30 | |
---|
Metallica-Lerssiä kättelin/jututin muutama vuosi sitten. Hänhän on maailman paras/right in time -kannuttelija..? Samalla kerralla juteltiin James Potkukelkan kanssa tatuoinneista... Hän taas taitaa olla maailman huonoin/epätarkin komppikitaristi..? Helmisen Raipea jututin Naganon talviolympialaisissa ( v. 1998 ) kisakylän matkamuisto-myymälässä päivää ennen pronssi-ottelua... Hänhän ei taida olla muusikko ollenkaan..? Luck... Runs... Out!!! |