Aihe: Maailman huonoin musiikkikappale
1 2 3 4 555 56 57 58 59138 139 140 141 142
strophe
17.10.2011 02:09:49
pekka montin: Suomessa--------> Kateutta kaikki tyynni.

Edit: Kirjoittakaa oman nimenne takana jos oikeasti välitätte ja tarkoitatte sanomaanne. Maailman huonoin musiikkikappale on sen arvoinen.

Ei ole kateutta väittää, että joku aikanaan paljon myynyt kappale on objektiivisesti tarkasteltuna täyttä kuraa (esim. täälläkin jo mainittu Janos Valmunen - Bussipysäkillä). Jotkut tuotokset nyt vaan ovat surkeita, jotkut yksilöt elinkelvottomia.

-Anttoni Palm
I am the black wizards.
StJerky
17.10.2011 08:46:11
strophe: Janos Valmunen - Bussipysäkillä

Sehän on hieno piisi.
pekka montin
17.10.2011 09:07:23 (muokattu 17.10.2011 09:09:06)

strophe: Ei ole kateutta väittää, että joku aikanaan paljon myynyt kappale on objektiivisesti tarkasteltuna täyttä kuraa (esim. täälläkin jo mainittu Janos Valmunen - Bussipysäkillä). Jotkut tuotokset nyt vaan ovat surkeita, jotkut yksilöt elinkelvottomia.

-Anttoni Palm

Plussaa tuli että pamahti.

Mä en osaa varmuudella sanoa sitä mikä on huono kappale ja mikä ei.
Mulla on vain mun oma musiikkikamu sen kertomassa, mutta se ei ole totuus jos kaikilta maailman ihmisiltä sen totuuden peräisyys kysytään. Tod. näköisesti jo joka kolmas ihminen vastaantulevassa gallupissa olisi kanssani asiasta eri mieltä.
Itse kaiken lisäksi yleensä tykkään sellaisesta musasta mistä valtavirta ja nykynuoriso(tai aikuiset) eivät niinkään piittaa.

Musiikki on kaikille ja ihmiset ovat erilaisia. Seuraavaksi sitten tullaan siihen että miten määritellään hyvä sekä huono ihminen musiikkimaun ja laadun tuntemuksen suhteen? Hyvin rasistisella pohjallahan tuolloin äkkiä ollaan: Kuka on oikeassa ja kuka ei ja mitenkä tarkasti se määritellään, menemättä henkilökohtaisuuksiin, joka on kuitenkin pakollinen prosessi tuon gallupin edetessä. Musiikkimakuhan on kuitenkin loppujen lopuksi aika henkilökohtainen juttu joka kuvastaa myös usein kuulijan omaa identiteettiä.

Jos pystyttäisiin erottelemaan jotenkin hyvä ja huono ihminen, ja täten sitten kerätä kaikkien huonojen ihmisten yhteiset pisteet yhteen, voitas päästä kenties aika lähelle totuutta mutta ei kuitenkaan. Entä jos huono ihminen tykkääkin hyvästä musiikista? Sehän on kuitenkin sangen yleinen yhtälö.

Mahdotonta. Musiikin vihaaja pääsee kenties kaikista lähimmäksi totuutta. Täten vastausta kannattaisi kysyä heiltä koska heillä on puolueeton kanta asiaan eivätkä täten halua/osaa tuoda omaa musiikillista identiteettiään asiaan sen kummemin mukaan. Esim. useat pikkulapset vihaavat musiikkia ja usein lasten suusta kuulee totuuden, tai näin ainakin sanotaan.
Terry Pantheras
17.10.2011 09:39:17
pekka montin: Plussaa tuli että pamahti.

Mä en osaa varmuudella sanoa sitä mikä on huono kappale ja mikä ei.
Mulla on vain mun oma musiikkikamu sen kertomassa, mutta se ei ole totuus jos kaikilta maailman ihmisiltä sen totuuden peräisyys kysytään. Tod. näköisesti jo joka kolmas ihminen vastaantulevassa gallupissa olisi kanssani asiasta eri mieltä.
Itse kaiken lisäksi yleensä tykkään sellaisesta musasta mistä valtavirta ja nykynuoriso(tai aikuiset) eivät niinkään piittaa.

Musiikki on kaikille ja ihmiset ovat erilaisia. Seuraavaksi sitten tullaan siihen että miten määritellään hyvä sekä huono ihminen musiikkimaun ja laadun tuntemuksen suhteen? Hyvin rasistisella pohjallahan tuolloin äkkiä ollaan: Kuka on oikeassa ja kuka ei ja mitenkä tarkasti se määritellään, menemättä henkilökohtaisuuksiin, joka on kuitenkin pakollinen prosessi tuon gallupin edetessä. Musiikkimakuhan on kuitenkin loppujen lopuksi aika henkilökohtainen juttu joka kuvastaa myös usein kuulijan omaa identiteettiä.

Jos pystyttäisiin erottelemaan jotenkin hyvä ja huono ihminen, ja täten sitten kerätä kaikkien huonojen ihmisten yhteiset pisteet yhteen, voitas päästä kenties aika lähelle totuutta mutta ei kuitenkaan. Entä jos huono ihminen tykkääkin hyvästä musiikista? Sehän on kuitenkin sangen yleinen yhtälö.

Mahdotonta. Musiikin vihaaja pääsee kenties kaikista lähimmäksi totuutta. Täten vastausta kannattaisi kysyä heiltä koska heillä on puolueeton kanta asiaan eivätkä täten halua/osaa tuoda omaa musiikillista identiteettiään asiaan sen kummemin mukaan. Esim. useat pikkulapset vihaavat musiikkia ja usein lasten suusta kuulee totuuden, tai näin ainakin sanotaan.

Olikos tässä jotain uutta... ;)

Jatketaanko niitten paskojen biisien parissa: mitkä on esim. huonoimpia musiikkikappaleita siun musiikkikamun mielestä ja miksi?
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION

Kahta en vaihda: Soldano & Guild
velipesonen
17.10.2011 12:00:11

pekka montin: Jos pystyttäisiin erottelemaan jotenkin hyvä ja huono ihminen, ja täten sitten kerätä kaikkien huonojen ihmisten yhteiset pisteet yhteen, voitas päästä kenties aika lähelle totuutta mutta ei kuitenkaan. Entä jos huono ihminen tykkääkin hyvästä musiikista? Sehän on kuitenkin sangen yleinen yhtälö.

Kyllä huono ihminen on määritettävissä mutta se ei ole tämän keskustelun varsinainen aihe. Entä jos huono ihminen pitää hyvästä musiikista?

Huonoimman musiikkikappaleen määrittäminen ei ole moraalifilosofinen tehtävä. Ja mitä edellä esitettyyn kateuteen tulee, niin kateutta voi tuntea ketä ja mitä kohtaan tahansa. Kateus on myös yhteiskunnassamme hyväskytty toiminnan motiivi. On esimerkiksi oikeutettua vaatia omalle ammattiryhmälleen yhtä paljon palkkaa kuin jollain toisella ammattiryhmällä on. Kateellista ei ole yhteiskunnassamme sopiva nimittää ahneeksi jos hän vain haluaa itselleen saman mitä hänen kateutensa kohteella on. Oikeutettua kateellisuutta on myöskin halukkuus riistää parempiosaisilta.

Niinpä on kateus myös mahdollinen syy osallistua tällaiseenkin keskusteluun, onhan yhteisöllisesti hyväksyttävää vaatia omalle huonolle tekeleelleen yhtä suurta tunnettuutta kuin jollekin huonolle tekeleelle joka on siinä määrin tunnettu että seilaa tässä ketjussa. Mutta ainoa mahdollinen syy se ei ole: Tuhannet kilometrit keikka-autoissa istuneena tiedän että huonous on yksi kaikkein inspiroivimmista ja eräällä tavalla tarkkuutta vaativimmista puheenaiheista muusikoiden kesken.
"Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon
pekka montin
17.10.2011 15:49:25 (muokattu 17.10.2011 16:01:45)

velipesonen: Kyllä huono ihminen on määritettävissä mutta se ei ole tämän keskustelun varsinainen aihe. Entä jos huono ihminen pitää hyvästä musiikista?

Huonoimman musiikkikappaleen määrittäminen ei ole moraalifilosofinen tehtävä. Ja mitä edellä esitettyyn kateuteen tulee, niin kateutta voi tuntea ketä ja mitä kohtaan tahansa. Kateus on myös yhteiskunnassamme hyväskytty toiminnan motiivi. On esimerkiksi oikeutettua vaatia omalle ammattiryhmälleen yhtä paljon palkkaa kuin jollain toisella ammattiryhmällä on. Kateellista ei ole yhteiskunnassamme sopiva nimittää ahneeksi jos hän vain haluaa itselleen saman mitä hänen kateutensa kohteella on. Oikeutettua kateellisuutta on myöskin halukkuus riistää parempiosaisilta.

Niinpä on kateus myös mahdollinen syy osallistua tällaiseenkin keskusteluun, onhan yhteisöllisesti hyväksyttävää vaatia omalle huonolle tekeleelleen yhtä suurta tunnettuutta kuin jollekin huonolle tekeleelle joka on siinä määrin tunnettu että seilaa tässä ketjussa. Mutta ainoa mahdollinen syy se ei ole: Tuhannet kilometrit keikka-autoissa istuneena tiedän että huonous on yksi kaikkein inspiroivimmista ja eräällä tavalla tarkkuutta vaativimmista puheenaiheista muusikoiden kesken.

Osaatko sinä määritellä hyvän ja huonon musiikin? Entä hyvän ja huonon ihmisen?
Minä en osaa. Se on hyvin vaikeaa. Millä tavalla kateus on hyväksyttävä käyttäytymisen malli ja mihin pisteeseen asti? Onko nämäkin yksilöllisyyteen pohjautuvia seikkoja? Niin. Laki on silti kaikille sama.

Itse koen taas sairaalloisen kateelisuuden heikkona itsetunnon jatkeena, en niinkään omien oikeuksien virallisena miekkana. Tämä siis jos kyse on oikeasta suomalaisesta kateudesta.
Muusikoiden/Harrastajien piireissä seuraavasti:

Esimerkki A)

Herra X on pienestä pitäen soittanut pianoa ja on siinä hyvä. Hän on ahkera. Herra X:llä on ollut myös nuorempana haaveita jotka ovat kuitenkin syystä tai toisesta kariutuneet aikojen saatossa kuten monen ihmisen kohdalla. Ihmisille syntyy perhettä, työ vie mukanaan jne jne. Tästä kaikesta huolimatta Herra X pystyy yhä nauttimaan musiikista ja se on hänelle myös hyvin tärkeä osa elämää, vaikkakin hän "epäonnistui" omien musiikillisten haaveiden toteuttamisessaan. Herra X osaa tuntea iloa ja ylpeyttä myös häntä huonompien sekä parempien soittajien menestyksestä.
Herra X on terve, aikuinen ihminen.

Esimerkki B)

Herra X soittaa kitaraa. Herra X on 20 vuotta. Herra X on hyvin nälkäinen. Hän on käynyt kitaratunneilla jo 13 vuotiaasta lähtien ja on tekemässään hyvin taitava tiettyyn pisteeseen asti. Realiteetit ja kosketuspinta todellisuuteen silti puuttuu, sekä nöyryys että käytöstavat sen mukana. Toisinaan Herra X:ää vituttaa lukea netistä kun jotkut saman ikäiset kaverit ja vieläpä samasta kaupungista ovat menestyneet häntä paremmin musiikkitouhuissaan vaikka he ovat täsmälleen ponnistaneet silti samoista lähtökohdista kuin Herra X. Herra X on jäänyt kotia soittamaan kitaraa eikä hän ole päässyt nauttimaan suosion hedelmistä vaikka periaatteessa se hänelle kuuluisi, mikäli asiaa mitataan työn ja tekemisen kautta. Kun asia ja yhteys on oikea, Herra X antaa kynän sauhuta keskustelufoorumeilla ja lynkkaa kaiken mikä saattaa hänen sisimpää alitajuntaa satuttaa. Asia on arka Herra X:lle, mutta ainahan voi kirjoittaa nimettömänä netissä ja harrastaa ilkivaltaa, ja vain että oma olo edes hetkeksi kokisi jonkinkaltaista oikeutusta. Aikojen saatossa Herra X lopettaa kitaransoiton kokonaan ja siksi että antoi oman kateuden levitä liian syvälle omaan sisimpään.

Esimerkki C)

HerraX oli aikanaan kiinnostunut rumpujen soitosta mutta se jäi koska elämässä tunnetusti tuli myös muuta vastaan kuin vain rakas soittoharrastus. Soittaminen jäi aikojen saatossa kokonaan. Herra X ei tykännyt koskaan reenata, koska häntä kiinnosti enempi haaveilu ja musiikin ulkopuoliset seikat. Herra X nieli haaveensa, mutta hän ei vain voi sille mitään että juovuksissa se kaikki katkeruus nousee pintaan ja silloin on pakko päästä arvostelemaan ihan kaikkea mahdollista äkkiä nettifoorumeille, ja ihan vain sen takia että oma olo hetkeksi parantuu. Mutta, ei se olo siitä parannu. Katkeruus vain pahentuu. Loppujen lopuksi Herra X ei pysty kuuntelemaan mitään musiikkia nauttien siitä, vaan se herättää hänessä pelkästään negatiivisia tuntemuksia joita pitäisi käydä jo ammattiauttajan kanssa läpi, ajan kanssa.

Esimerkki D)

Herra X on ammattimuusikko. Hän soittaa kitaraa ja on hiljaa.

Silti. Antaa kaikkien kukkien kukkia mutta kyllä se toisen haukkuminen ja arvostelu...no, jos sitä oikeasti haluaa harrastaa ja tehdä ihan ammatikseen/harrastukseen, sitä voi tehdä tuossa vaiheessa jo oikeassa elämässä jolloin se on myös paljon jännittävämpää ja mielenkiintoisempaa. Ei se kateus ja paskanpuhuminen täälä netissä poikkea mitenkään siitä millaista se on oikeassa elämässä.
Terry Pantheras
17.10.2011 16:10:41
^ Mutta miten kaikki tuo henkilötyyppikarrikointi liittyy huonoihin musiikkikappaleisiin?

Puhut "ei-hyväksyttävistä" tunteista kuten kateus, mutta miksi kenenkään pitäisi määritellä jotain tunnetta ei-hyväksytyksi, varsinkin kun keskustellaan huonoista musiikkikappaleista? Maailmassa pärjäävät parhaiten yhteistyö- ja sopeutumiskykyiset, mutta mielestäni ihmisen tavoitetila ei ole tulla miksikään ristoreippaaksi, joka hyväksyy kaiken, eikä arvostele mitään. Mistä lähtien homogeenisyys on ollut joku hyve ja mihin se muka johtaa muuhun kuin degeneroitumiseen?

Jos ei osaa perustella huonoa biisiä, niin mitä sitä täällä huutelemaan...

Räjäyttäkää internet!

pekka montin
17.10.2011 16:23:07 (muokattu 17.10.2011 16:26:54)

Terry Pantheras: ^ Mutta miten kaikki tuo henkilötyyppikarrikointi liittyy huonoihin musiikkikappaleisiin?

Puhut "ei-hyväksyttävistä" tunteista kuten kateus, mutta miksi kenenkään pitäisi määritellä jotain tunnetta ei-hyväksytyksi, varsinkin kun keskustellaan huonoista musiikkikappaleista? Maailmassa pärjäävät parhaiten yhteistyö- ja sopeutumiskykyiset, mutta mielestäni ihmisen tavoitetila ei ole tulla miksikään ristoreippaaksi, joka hyväksyy kaiken, eikä arvostele mitään. Mistä lähtien homogeenisyys on ollut joku hyve ja mihin se muka johtaa muuhun kuin degeneroitumiseen?

Jos ei osaa perustella huonoa biisiä, niin mitä sitä täällä huutelemaan...

Räjäyttäkää internet!

Siinähän se onkin: Niin kauan hyvä kun puhe vain olennaisessa, eli itse musiikissa.
Mitä syvemmälle asiaan mennään, sitä enemmän arvostelijat itse nousevat valokeilaan, eikä niinkään itse arvosteltava. Tuossa vaiheessa on ongelmia tiedossa.

Arvostelu on myös enemmän kuin suotavaa, jos osaa tosiaan pysyä itse asiassa. Harvemin näin käy. Toinen suositeltava seikka aina arvostellessa on se että kannattaa ennen sitä katsoa peiliin, ja mieluiten alasti.
Terry Pantheras
17.10.2011 16:36:17
pekka montin: Siinähän se onkin: Niin kauan hyvä kun puhe vain olennaisessa, eli itse musiikissa.
Mitä syvemmälle asiaan mennään, sitä enemmän arvostelijat itse nousevat valokeilaan, eikä niinkään itse arvosteltava. Tuossa vaiheessa on ongelmia tiedossa.

Arvostelu on myös enemmän kuin suotavaa, jos osaa tosiaan pysyä itse asiassa. Harvemin näin käy. Toinen suositeltava seikka aina arvostellessa on se että kannattaa ennen sitä katsoa peiliin, ja mieluiten alasti.

Ok, samaa mieltä. Sää vaan päädyit pointtiin suhteellisen pitkän kaavan kautta, tai sitten mun matka (eli piuhat päässä) oli se pitempi etappi... :)

velipesonen
17.10.2011 19:10:39 (muokattu 17.10.2011 19:13:38)

pekka montin: Osaatko sinä määritellä hyvän ja huonon musiikin? Entä hyvän ja huonon ihmisen?
Minä en osaa. Se on hyvin vaikeaa. Millä tavalla kateus on hyväksyttävä käyttäytymisen malli ja mihin pisteeseen asti? Onko nämäkin yksilöllisyyteen pohjautuvia seikkoja? Niin. Laki on silti kaikille sama.

Itse koen taas sairaalloisen kateelisuuden heikkona itsetunnon jatkeena, en niinkään omien oikeuksien virallisena miekkana. Tämä siis jos kyse on oikeasta suomalaisesta kateudesta.

Osaan määritellä hyvän ja huonon musiikin ja ihmisen. Hyvän ihmisen määritteleminen ei kuulu tämän keskustelun aiheeseen tai on siitä niin kaukana etten sitä tässä tee. Huonon musiikin määrittelyä ja määrittämistä olen monien muiden osallistujien tavoin harrastanut tässä pitkin matkaa kovinkin paljon. Se voi olla vaikeaa mutta vaikeus ei tee siitä mahdotonta.

Kateudesta: Yhteiskunnassa vallitsee uskonto, ymmärrettynä merkityksessä uskomusjärjestelmä. Yhteiskunta vailla uskontoa on satua, yhteiskunta toimii aina sen varassa että sen jäsenet uskovat tiettyihin asioihin tietyllä tavalla. Elämme aikaa jolloin yhteiskuntamme uskontona on muu kuin kirkollisperäinen uskomusjärjestelmä. Koska uskomusjärjestelmämme ei vetoa transsendentin olennon kuten yhden tai useamman Jumalan tahtoon, se joutuu etsimään vetoamisensa lähteen ihmisestä itsestään. Yleensä vedotaan erilaisin tavoin järkeen, terveyteen tai siihen mikä on vain yleistä. Poikkeamia suvaitaan sikäli kuin ne on erikseen lueteltu. Elämää ei ole ilman motivoivia tekijöitä, ja nyt, kun motiivina ei voi enää pitää velvollisuudentunnetta korkeampaa olentoa kohtaan, hyväksytään lähinnä neljä tunneperäistä motiivia ja ne ovat: itsekkyys, ahneus, kateus ja välinpitämättömyys.

Jos pidät tätä keskustelua kateuden ilmaisemisena niin moralisointisi on sallittua muttei siinä välttämättä perää ole. Esimerkiksi minä en koe huonommutta yhtään keneenkään muusikkoon verrattuna enkä viitsi sellaista edes teeskennellä mutta silti viitsin mitata mikä on huonoin musiikkikappale. Motivoivana tekijänäni ei ole itsekkyys, ahneus, kateus eikä myöskään välinpitämättömyys vaan puhtaan intellektuaalinen kiinnostus jota voi pitää yhtä aikaa tieteellisenä ja näennäistieteellisenä. Tätä helpottaa tietoteoreettinen mielipiteeni joka on täysin absolutistinen: Arvostelmamme ovat aina joko oikein tai väärin elleivät sitten ole semanttisesti mielettömiä. Myös moraali on absoluuttista. Asiat voi joko tietää tai olla tietämättä ja ihmisinä erehdymme usein. Onnistumisiakin meillä on ja eräs voisi olla kaikkein huonoimman musiikkikappaleen löytäminen.

Olen elämässäni törmännyt sairaalloiseen ja muunlaiseen runsaaseen kateuteen ja sehän on vain inhimillistä vaikka valitettavaa. Se voisi olla hieman vähäisempää jos kateus ei olisi niin kanonista kuin se nyt on. En tiedä.
"Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon
kiippariippa
18.10.2011 14:49:22
Täällähän on ruvettu filosofeeraamaan. Ihan hyvä mennä pohjanmaan kautta. Vastausten saamisessa voi tosin vähän kestää... ;)
- balanssit täysille -
MrQuin
18.10.2011 15:59:25

Joku järkyttävä eurohumppa, missä ärsyttävän kuuloinen eukko hokee "What the fuck" ja pajattaa jotain jostain Johnnystä ja Espanjassa bilettämisestä.
arse
18.10.2011 18:04:12

MrQuin: Joku järkyttävä eurohumppa, missä ärsyttävän kuuloinen eukko hokee "What the fuck" ja pajattaa jotain jostain Johnnystä ja Espanjassa bilettämisestä.

Sak Noel - Loca People. Tän biisin video on katsottu YouTubesta vähän päälle 30 miljonaa kertaa, varmaan siksi kun se on niin huono.
Mun mielestä ihan väärässä ketjussa.

http://www.youtube.com/watch?v=mwq-T2CrJRU&ob=av2e
Ai hitto kun mie tykkään!
Funkånaut
18.10.2011 18:39:43

arse: Sak Noel - Loca People. Tän biisin video on katsottu YouTubesta vähän päälle 30 miljonaa kertaa, varmaan siksi kun se on niin huono.

Emmä ny tiedä, onko tää niin huono. Täysin samanlainen ku muutkin tuon genren edustajat, mutta eri sanoilla.

Mut tää on jo oikeesti hivenen kyseenalainen tapaus. http://www.youtube.com/watch?v=3DzYlXqrAkM
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
arse
18.10.2011 18:54:19 (muokattu 18.10.2011 18:55:50)

Funkonaut: Emmä ny tiedä, onko tää niin huono. Täysin samanlainen ku muutkin tuon genren edustajat, mutta eri sanoilla.

Ei se ole huonoa nähnytkään. Biisistä on jätetty turha leipäteksti pois - pelkkää otsikkomatskua alusta loppuun!

Mut tää on jo oikeesti hivenen kyseenalainen tapaus. http://www.youtube.com/watch?v=3DzYlXqrAkM

Ei hyvänen aika :)
Ai hitto kun mie tykkään!
MrQuin
18.10.2011 21:51:29 (muokattu 18.10.2011 21:52:03)

Funkonaut: Mut tää on jo oikeesti hivenen kyseenalainen tapaus. http://www.youtube.com/watch?v=3DzYlXqrAkM

Tän biisin video on katsottu YouTubesta vajaa puoli miljoonaa kertaa, varmaan siksi kun se on niin huono.

;)
Lennu
18.10.2011 21:57:39

Tää on katottu yli miljoona kertaa, varmaan siksi kun se on niin hyvä

http://www.youtube.com/watch?v=OE2l6CPna4M
Tuen homoliittoja jos molemmat mimmit on kuumia.
Barfunkel
19.10.2011 19:40:29
Funkonaut: Emmä ny tiedä, onko tää niin huono. Täysin samanlainen ku muutkin tuon genren edustajat, mutta eri sanoilla.

Niinpä. Hyvinkin geneerinen electrohouse-biisi, en oikein ymmärrä miksi sillä on 30 miljoonaa katselukertaa ja on se ilmeisesti Internetin ulkopuolellakin jonkinlainen hitti kun kerta kuulin sen tänään pizzeriassa radiosta jossain top10-listaohjelmassa.

Onhan tuo siis huono toki, mutta niin on musta koko genre. Tässä yksi syy miksi en hirveästi kerro ihmisille että kuuntelen elektronista musiikkia kun se tarkoittaa massoille tuota tai sitten jotain Scootteria vähän vanhemmille.
itsy
19.10.2011 19:46:57
arse: Sak Noel - Loca People. Tän biisin video on katsottu YouTubesta vähän päälle 30 miljonaa kertaa, varmaan siksi kun se on niin huono.

Suomenkielinen versio on ehdottoman kova:

http://www.youtube.com/watch?v=_0I6uYD9zV0
Jormaz
19.10.2011 20:01:21
Huonoin kappale vois hyvinkin olla jonkun "superbändin" tekele.
http://www.youtube.com/watch?v=xi1ArEPKlu0
Tästä Apocalyptican biisistä olisi pitänyt jättää feat. Lauri Ylönen pois. Kuulostaa aivan kamalalta, jopa Kumpulaisen Seppo heittämässä dippa-daita olisi toiminut paremmin.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)