JacKal_ 08.04.2009 16:13:37 | |
---|
Jesh, eiköhän näillä nyt jo selkene! Kiitoksia tuhannesti. Toisaalta kun miettii, niin onhan tämä jollain tasolla jo aikamoista tilastokikkailua, kun alun perin olisi vaan tarkoitus nauttia hyvästä musasta. :D |
Ozzyneito 08.04.2009 18:12:26 | |
---|
JacKal_: Jesh, eiköhän näillä nyt jo selkene! Kiitoksia tuhannesti. Toisaalta kun miettii, niin onhan tämä jollain tasolla jo aikamoista tilastokikkailua, kun alun perin olisi vaan tarkoitus nauttia hyvästä musasta. :D Itsehän olen varsin katkera siitä, että ensimmäisen 2 vuoden mp3-kuuntelut eivät ole tuonne selvinneet. Nyt menee sentään aikalailla 100% kaikesta mikä soi. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
JacKal_ 08.04.2009 20:07:06 | |
---|
Jeyh, no nyt näyttäisi toimivan tuo iSproggler miulla, vihdoin. Laitto aluks n. parikymmentä aiemmin kuulokkeilla kuunneltua biisiä suoraan profiiliin (ei edes tullu mitää ilmotusta) ja sit iskee näitä koneita kuunneltavia sinne niin ikään? Tavallaan niinkun toimii last.fm-ohjelman "sijaisena"? Harmi silti, että viime viikkojen runsaat kuuntelut eivät siirtyneet siltikään profiiliin. No, toimiipaha ainaki vastaisuudessa. :) |
Namorbia 09.04.2009 12:17:16 | |
---|
Itse olen huomannut että last.fm ja ipodin scrobblauksessa kestää aina jonkun aikaa. Eli kun kytket ipodin koneeseen niin jätä se siihen, itselläni voi kestää vartin että last.fm "löytää" ipodin. |
Carvel 09.04.2009 13:20:37 | |
---|
B-mies: Itse olen huomannut että last.fm ja ipodin scrobblauksessa kestää aina jonkun aikaa. Eli kun kytket ipodin koneeseen niin jätä se siihen, itselläni voi kestää vartin että last.fm "löytää" ipodin. Same here. |
JacKal_ 10.04.2009 11:13:25 | |
---|
B-mies: Itse olen huomannut että last.fm ja ipodin scrobblauksessa kestää aina jonkun aikaa. Eli kun kytket ipodin koneeseen niin jätä se siihen, itselläni voi kestää vartin että last.fm "löytää" ipodin. Juu, näin oon tehnytkin aina, jo silloin, kun en vielä omannut iSproggleria. Last.fm löysi iPodin soitetut, mutta tosiaan vaihtelevalla viiveellä, ja aina joskus ei ollenkaan. |
tuluppa 10.04.2009 12:58:02 | |
---|
B-mies: Itse olen huomannut että last.fm ja ipodin scrobblauksessa kestää aina jonkun aikaa. Eli kun kytket ipodin koneeseen niin jätä se siihen, itselläni voi kestää vartin että last.fm "löytää" ipodin. Joo, tuo on vähän hölömö juttu. Itse yleensä käyn kostoksi klikkaamassa ipodin scrobblauksen päälle manuaalisesti last.fm-softassa; Help->Diagnostics->iPod scrobbling->Scrobble iPod. muumiii |
Milkop 17.04.2009 14:29:30 | |
---|
Saakos tuon auto-correctin jostain pois päältä? Sehän korjaa nimet yleensä ihan päin persvakoa. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
lxi 17.04.2009 14:40:53 | |
---|
Milkop: Saakos tuon auto-correctin jostain pois päältä? Sehän korjaa nimet yleensä ihan päin persvakoa. Eikös se anna suoran linkin siihen optioon aina kun se merkitsee korjanneensa jonkin biisinnimen? |
Karnow 17.04.2009 14:48:27 | |
---|
Milkop: Saakos tuon auto-correctin jostain pois päältä? Sehän korjaa nimet yleensä ihan päin persvakoa. Näin: Settings -> Website -> Spelling Correction Niin pysyvät nämä kolme: kuutamo, kaiho ja katkeruus. Mutta suurin niistä on kuutamo. |
Milkop 17.04.2009 14:54:50 | |
---|
Karnow: Näin: Settings -> Website -> Spelling Correction No kappas, sehän auttoi. Plussaa tulee. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Jag 18.04.2009 22:05:03 | |
---|
Ilmottaudun itsekin käyttäjäksi. Muutaman viikon olen käyttänyt ja onhan nuo tilastot jossain määrittelemättömäsä merkityksessä aika mielenkiintoisia. On muuten hieno yhdistelmä Spotify+Last.Fm+Firefoxin Greasemonkey plug in. Tuon plugarin avulla ilmestyy lastfm:n jokaisen artistin ja biisin nimen viereen pieni vihreä nuotti, jota klikkaamalla spotify avaa biisin/artistin valmiiksi muttei kuitenkaan keskeytä sillä hetkellä soivaa kappaletta. Se vaan tekee sellaisen automaattihaun. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
JacKal_ 19.04.2009 19:58:01 | |
---|
ISproggler on pelittänyt viime aikoina hyvin. Mutta jostain syystä se laittaa jokaisen soitetun biisin ainoastaan kertaalleen last.fm:ään, vaikka olisin kuunnellut jotain tiettyä biisiä vaikkapa 5 kertaa. Pystyykö tuon säätämään jotenkin kondikseen? |
doppelgänger 19.04.2009 20:08:10 | |
---|
Jag: On muuten hieno yhdistelmä Spotify+Last.Fm+Firefoxin Greasemonkey plug in. Tuon plugarin avulla ilmestyy lastfm:n jokaisen artistin ja biisin nimen viereen pieni vihreä nuotti, jota klikkaamalla spotify avaa biisin/artistin valmiiksi muttei kuitenkaan keskeytä sillä hetkellä soivaa kappaletta. Se vaan tekee sellaisen automaattihaun. Miten sait ton yhdistelmän pelittämään tuolla tavalla? Latasin äsken ton Greasemonkeyn mutta ei ole mitään hajua miten tätä pitäisi käyttää. "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
valtse 19.04.2009 21:52:41 (muokattu 19.04.2009 21:53:10) | |
---|
basisti jr.: Miten sait ton yhdistelmän pelittämään tuolla tavalla? Latasin äsken ton Greasemonkeyn mutta ei ole mitään hajua miten tätä pitäisi käyttää. Asenna tämä skripti siihen Greasemonkeyhin niin toimii: http://emil.hesslow.se/spotify/spotify__lastfm.user.js Kiitoksia muuten paljon Jagille tuosta plugari-vinkistä! As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
Ozzyneito 20.04.2009 11:41:25 | |
---|
JacKal_: ISproggler on pelittänyt viime aikoina hyvin. Mutta jostain syystä se laittaa jokaisen soitetun biisin ainoastaan kertaalleen last.fm:ään, vaikka olisin kuunnellut jotain tiettyä biisiä vaikkapa 5 kertaa. Pystyykö tuon säätämään jotenkin kondikseen? Jos sulla on automaattisynkronointi päällä iTunesissa, niin menee useammat kuuntelut. Jos ei, niin ei mene. Systeemi on ilmeisen vastaava kaikissa vastaavissa softissa. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
doppelgänger 20.04.2009 15:36:05 | |
---|
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Tohtori Tonus 15.05.2009 19:15:43 (muokattu 15.05.2009 19:20:38) | |
---|
Kokeilin tuossa Spotifyta kun ihmiset siitä niin vaahtoavat, ja tuli heti ongelma :D Miksi tuo ei scrobblaa mitään, vaikka asetuksista on ruutu rastitettu ja tunnus ja salasana annettu? On kokeiltu käynnistää uudelleen sekä Spotify että Last.fm. E: Semmoisen huomasin vielä, että kun olen kirjoittanut Spotifyn asetuksiin last.fm-tunnukseni ja kun käynnistän ohjelman uudelleen, siellä lukee Bhaadi ihan oikein, mutta salasanan tähtijono on vaikka kuinka paljon pidempi kuin oikea salasanani. Eli röytääkö Spotify jotenkin sen salasanan ja siksi ei onnistu scrobblailu...? Pitti pystyyn! |
valtse 15.05.2009 19:56:33 (muokattu 15.05.2009 19:57:49) | |
---|
Tohtori Tonus: Kokeilin tuossa Spotifyta kun ihmiset siitä niin vaahtoavat, ja tuli heti ongelma :D Miksi tuo ei scrobblaa mitään, vaikka asetuksista on ruutu rastitettu ja tunnus ja salasana annettu? On kokeiltu käynnistää uudelleen sekä Spotify että Last.fm. E: Semmoisen huomasin vielä, että kun olen kirjoittanut Spotifyn asetuksiin last.fm-tunnukseni ja kun käynnistän ohjelman uudelleen, siellä lukee Bhaadi ihan oikein, mutta salasanan tähtijono on vaikka kuinka paljon pidempi kuin oikea salasanani. Eli röytääkö Spotify jotenkin sen salasanan ja siksi ei onnistu scrobblailu...? Itselläkin näkyy tuo salasana reilusti pidempänä kuin oikeasti, eli siitä ei todennäköisesti ole kyse. Onko sinulla messenger tai vastaava päällä? Itsellä ainakin tuotti ihan alussa jostain syystä ongelmia saada scrobblaus ja mese toimimaan samanaikaisesti, mutta jotenkin säätämällä se sitten onnistui ja siitä lähtien on toiminut lähes ongelmitta. Mitä nyt netistä luin, niin melko yleinen ongelma vaikutti ainakin silloin olevan. As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
Tohtori Tonus 15.05.2009 20:29:07 | |
---|
Jaa... en tajunnut, että Spotifyn biisit eivät näy tuolla last.fm-ohjelmassa ollenkaan, vaan menevät suoraan tuonne profiiliin. Väärä hälytys, mutta kiitoksia kuitenkin. Pitti pystyyn! |