Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 553 54 55 56 5767 68 69 70 71
silhouette
08.01.2014 21:26:18 (muokattu 08.01.2014 21:27:12)

Steve Vain, Al Di Meolan, Marty Friedmanin ja muun Megadeth-poppoon ja Hanoi Rocksin porukat myös.
Aina voi yrittää.
shuffle
18.06.2014 14:41:07
Tää on tällainen antitapaaminen-ihmettely.
Osallistuin Joensuun rocksceneen sanoisinko superaktiivisesti vuosina 1990-95.
Tutuiksi tulivat Ruusut, Koneen Hate, 51 Koodin Jute, Eläkeläiset/Kumikameli, jne.
Olin töissä Ilosaarirokissakin, ja tiesin periaatteessa kaikki treenikämpät kaupungissa ja sen, kuka niissä soitti. Olin itse soittanut niissä.
Silti en koskaan törmännyt Aki Tykkiin.
Ei mitään muistikuvaa hänestä, vaikka hän todistettavasti pyöri soittohommissa kaupungissa samaan aikaan. Joskus voi pienikin kaupunki olla suuri.
Oli kyllä yksi poika....sellainen nuori, tukevahko poika, joka halusi soittaa brittipoppia ja soitella kämpässämme meidän treeniemme jälkeen, lähinnä yksinään.
Olen miettinyt, oliko hän Aki. Ikäero täsmäisi suunnilleen.
Mahti
19.06.2014 20:17:47
Mäpä oon nähny Kirkan ja Riki Sorsan Kaisaniemen musafasulla joskus ysäriaikaan.
Jokainen paistaa omat makkaransa
Topa-
19.06.2014 22:31:01
paolo nutini oli yleisössä kun soitin open micissa. myöhemmin röökipaikalla tuli otettua kuva.
Rodger
19.06.2014 22:40:01
Kättelen itseäni joka aamu. Tuntuu aina yhtä hyvältä. Siinä on mies, joka todella on saavuttanut jotain elämässään ja jolla edellen seisoo. Ja kitarakin soi, joka päivä ja joka ikinen yö.
barclay
24.06.2014 21:12:18 (muokattu 24.06.2014 21:12:56)

Rodger: Kättelen itseäni joka aamu. Tuntuu aina yhtä hyvältä. Siinä on mies, joka todella on saavuttanut jotain elämässään ja jolla edellen seisoo. Ja kitarakin soi, joka päivä ja joka ikinen yö.

Helvetin hienosti sanottu.

Tämä lanka näkyy mulla lihavoituna, eli joskus olen jotain vastannut, mutten löydä että mitä. Joten päivitetään tilanne. Ainakin Wirtasen Tonin, Takalon Jukan, tämän hepun: http://www.skinnymollyrocks.com/mike-estes ja viimeemmäksi Popedan ex-kitaristin Timo "Törrö" Tapanisen.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Epämuusikko
25.06.2014 14:11:10
barclay: Helvetin hienosti sanottu.

Tämä lanka näkyy mulla lihavoituna, eli joskus olen jotain vastannut, mutten löydä että mitä. Joten päivitetään tilanne. Ainakin Wirtasen Tonin, Takalon Jukan, tämän hepun: http://www.skinnymollyrocks.com/mike-estes ja viimeemmäksi Popedan ex-kitaristin Timo "Törrö" Tapanisen.

Meikäki on nähny Törrön ja voi että!!!!!
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
poppamies
25.06.2014 14:37:15

Grace Slick
G strings are for strippers
Kefiiri
26.06.2014 12:32:52
Yhden jatsi miehen
En ole musiikin asiantuntija.
Zeeboo
26.06.2014 14:41:40
Lievästi lukihäiriöisenä joudun tavaamaan useimmat.
White men can't Monk
Kukkis 77
27.06.2014 03:48:30

Patrick Scheinwitzin näin tossa, jubattiin hetki bändihommista.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Lunnu
27.06.2014 10:03:24
Zeeboo: Lievästi lukihäiriöisenä joudun tavaamaan useimmat.

Heh. Hörähdin itsekseni.
Nostalgy is not what it used to be
aivokuolio
27.06.2014 11:06:40
Oon syntynyt samassa kaupungissa jossa Tarot on perustettu joten periaatteessa voin sanoa olevani Marco Hietalan hyvä kaveri.
Rodger
29.06.2014 01:12:59
barclay: Helvetin hienosti sanottu.
Niin. Yleensä sitä tapaa kuuluisan muusikon kaikissa tapahtumissa, joissa lipun hinta on riittävän suuri. Surullista spennailua.

Seuraavaksi kenties bändärien name dropping -kisa, kenellä oli isoin, jolta otit suihin?

Ymmärtääkö ihmiset sitä, että artistit haluavat, että heilläkin on yksityiselämää? Pitääkö joka paikan netissä olla seiskapaskaa?
vanha_pieru
29.06.2014 23:02:10
Rodger: Niin. Yleensä sitä tapaa kuuluisan muusikon kaikissa tapahtumissa, joissa lipun hinta on riittävän suuri. Surullista spennailua.

Seuraavaksi kenties bändärien name dropping -kisa, kenellä oli isoin, jolta otit suihin?

Ymmärtääkö ihmiset sitä, että artistit haluavat, että heilläkin on yksityiselämää? Pitääkö joka paikan netissä olla seiskapaskaa?

Tuo oli vielä paremmin sanottu. Jos olisin tunnettu (mistä hyvänsä), niin luultavasti vapaa-ajalla haluaisin lähinnä olla rauhassa ihmisiltä, joita en itse tunne ja jotka "tuntevat" minut vain julkisuuden kautta. Eikä se mielestäni ole edes töykeyttä tai ylimielisyyttä.
Kefiiri
30.06.2014 09:28:39 (muokattu 30.06.2014 09:31:38)
Kauko Röyhkä on sanonut hyvin, että yleensä ne jotka tulevat juttelemaan ovat rasittavia jaakaajia. Ne, joiden kanssa olisi kiva jutella, ovat niin fiksuja, että eivät ollenkaan tule häiritsemään 8=I
En ole musiikin asiantuntija.
StJerky
30.06.2014 23:29:08
Kefiiri: Kauko Röyhkä on sanonut hyvin, että yleensä ne jotka tulevat juttelemaan ovat rasittavia jaakaajia. Ne, joiden kanssa olisi kiva jutella, ovat niin fiksuja, että eivät ollenkaan tule häiritsemään 8=I

Jos se Kauko haluaa jutella minun kanssani, niin saa tulla ihan vapaasti. En pane pahakseni. Jos ei sitten ala jaakaamaan ;-)
Berzerkowitz
03.07.2014 02:49:57
Hämärä muistikuva et olisin joskus vuosia sitten bongannut jostain stadin baarista Danny Lilkerin(Brutal Truth, Nuclear Assault, mitä niitä muita nyt olikaan).
thoubi
03.07.2014 06:06:57
Dave Lindholm ja Kauko Röyhkä on tullut joskus nähtyä. En kyllä mennyt juttelemaan. Pelotti.
barclay
03.07.2014 17:49:01 (muokattu 03.07.2014 18:00:30)

Rodger: Niin. Yleensä sitä tapaa kuuluisan muusikon kaikissa tapahtumissa, joissa lipun hinta on riittävän suuri. Surullista spennailua.

No minäpä luulen että tämän pitkäikäisen ketjun tarkoitus on ainakin ollut, että luetellan julkkismuusikoita joita ollaan tavattu, muutama sana ehkä vaihdettu ilman perseennuolentaa tai vaivaantunutta tunnelmaa, ei kaikkia niitä keitä ollaan nähty. Tähän ainakin perustui omakin vastaukseni. Olen nähnyt bändien tyyppejä Ac/dc:tä lähtien, mutta en mä voi väittää että oisin heidät tavannut.

Minä en ole kenenkään tunnetun tai tuntemattoman artistin yksityselämää tai työaikaakaan vienyt. Olen päissäänkin luonteeltani ujo ihminen vieraiden seurassa, mutta toisaalta jos jutun juurta löytyy niin pystyn kyllä juttelemaan ventovieraiden kanssakin olivat sitten julkkiksia tai ei. Ihmisiähän sitä kaikki ollaan..

Mutta arvon muusikot, tulkaa toki rohkeasti mulle juttelemaan jos satutte Kuusamon keskustan alueella keikkailemaan. Olen pyrkinyt kaikki vähänkin kiinnostavat keikat tsekkaamaan, niitä kun ei täällä päin ole ruuhkaksi asti..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)