Soma city ward 07.02.2009 22:32:03 | |
---|
Circus Maximusta ei tunnu tuntevan ei kukaan. Kuitenkin loistoprogea. Ne kun sais tonne Lutakkoon keikalle. Uppoo DT-diggarille aika hyvin kyllä tuo CM. Gun down a school or blow up a car.
The media circus will make you a star
-Steven Wilson |
Räbbänä 07.02.2009 22:34:59 | |
---|
Ei nyt kauhean paljon tunnu m.netistä löytyvän Maximum the Hormonen kuuntelijoita. "Minä vielä kotiin mene perkele... MINÄ MENEN AVANTOON!"
:-| |
Ottoko 07.02.2009 22:45:59 | |
---|
M.netistä en kyllä monta Shiningin kuuntelijaa tiedä. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
tenkainen 07.02.2009 23:26:03 | |
---|
M.netistä en kyllä monta Shiningin kuuntelijaa tiedä. Throwing Muses. Onko täällä yhtään Pixies-faneja, niille luulis olevan tuttu..? Ihan mahtavaa country-vaikutteista poppia. Erikoista ainakin, ja jumalauta mitä soundeja! Tjeu: Tar Kissers bassosoundi, spotifystä löytyi ainakin viikko sitten. Levy Limbo. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Ottoko 07.02.2009 23:27:23 | |
---|
Ainiin ja puhuin selvennykseksi Ruotsalaisesta enkä Norjalaisesta Shiningista :D Eli vähän eri tyylilajeissa liikutaan. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
vt1100 09.02.2009 19:47:29 | |
---|
Demons&Wizards ja Elegy nyt tulee näin ekana mieleen, netin ulkopuolella sitten ei kyllä kaveripiirissä paljoa Strapping Young Ladia, Kamelotia, Ayreonia tai Blind Guardiania tule vastaan. On kait niitä muitakin. |
Eero Laine 09.02.2009 21:56:58 | |
---|
Ei nyt kauhean paljon tunnu m.netistä löytyvän Maximum the Hormonen kuuntelijoita. Ne biisit mitä oon kuullut on kyllä hauskaa meininkiä. Eiköhän Death Noten myötä bändi saanut aika monta uutta kuuntelijaa Suomessakin. |
Eero Laine 09.02.2009 22:02:55 | |
---|
Demons&Wizards ja Elegy nyt tulee näin ekana mieleen, netin ulkopuolella sitten ei kyllä kaveripiirissä paljoa Strapping Young Ladia, Kamelotia, Ayreonia tai Blind Guardiania tule vastaan. On kait niitä muitakin. Elegyn kuuntelijoita varmaan joutuu vähän etsiskelemään (niinkuin bändin musiikkiakin), mutta kyllä Blind Guardianin fanit Demonsin tietävät, ja kyllä Ayeron ja Kamelotkin varmaan tunnetaan, vaikka powerin kuuntelijat vähän piilossa nykyään ovatkin. SYL kuulunee tätä nykyä jo metallin yleissivistykseen. |
Rauniotorni 09.02.2009 22:44:53 | |
---|
M.netistä en kyllä monta Shiningin kuuntelijaa tiedä. Yksi suosikkibändeistäni. Jhva Elohim Meth! |
fish-eye 09.02.2009 23:31:53 | |
---|
Daniel Zamir. Kovaa fuusiovaikutteista jazzia! "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
Räbbänä 10.02.2009 08:10:17 | |
---|
Ne biisit mitä oon kuullut on kyllä hauskaa meininkiä. Eiköhän Death Noten myötä bändi saanut aika monta uutta kuuntelijaa Suomessakin. Joo, varmaan sama homma monien muidenkin J-bändien kohdalla. Itse taisin kuitenkin tutustua bändiin ennen sarjan näkemistä. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube" |
AS87 10.02.2009 12:53:32 | |
---|
Tuntuu että olen ainoa parikymppinen Lappeenrannassa joka kuuntelee Jazzia. Ainoa lähipiirissä joka kuuntelee Jazzia on entinen piano-opettajani. ''Opera is when a guy gets stabbed in the back and instead of bleeding he sings.'' -Edward Gardner |
aoi 11.02.2009 20:19:13 | |
---|
Joo, varmaan sama homma monien muidenkin J-bändien kohdalla. Nii. Ei edes noita mitä mie listasin kuvaukseeni tunnu kuuntelevan paljon kukaan... |
Milkop 11.02.2009 23:05:19 | |
---|
Nii. Ei edes noita mitä mie listasin kuvaukseeni tunnu kuuntelevan paljon kukaan... Dir En Grey iskee noista itsellekin. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Nazareth 11.02.2009 23:51:54 | |
---|
England. Todennäkösesti aika tunnettukkin bändi mutta kukaan mun kaveri, tuttu, puolituttu jne ei oo koskaan kuullukkaan. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
möyssy 12.02.2009 02:11:46 | |
---|
Ei nyt kauhean paljon tunnu m.netistä löytyvän Maximum the Hormonen kuuntelijoita. Tykkään. Tosin vain Buiikikaesu ollut kuuntelussa. Keep it unreal. |
2541 12.02.2009 10:45:44 | |
---|
Spacehog tulee tässä kohtaa mieleen. Kaks ekaa on hyllyssä ja kyllähän niitä silloin tällöin tulee pyöriteltyä. "In The Meantimen" bassokuvio on hieno. |
Eero Laine 12.02.2009 12:02:09 | |
---|
England. Todennäkösesti aika tunnettukkin bändi mutta kukaan mun kaveri, tuttu, puolituttu jne ei oo koskaan kuullukkaan. Englandin kuuluisin levy on muistaakseni himoittu keräilyharvinaisuus, enkä tiedä onko cd-versiotakaan olemassa. |
Zigura 14.02.2009 16:31:36 | |
---|
Throwing Muses. Onko täällä yhtään Pixies-faneja, niille luulis olevan tuttu..? Throwing Muses soittaa Primavera Sound -festarilla kesällä. Voisi käydä kuuntelemassa. En tunne toista ihmistä, joka kuuntelisi Sleeping Peoplea tai By The End Of Tonightia. Molemmat maanmainiolla Temporary Residence -lafkalla ja veivaavat näppärää matikkarokkia. Saman levy-yhtiön bändejä, joita kukaan suomalainen ei tunnu kuuntelevan on The Drift ja Tarentel, joka tuntuu olevan hurjan arvostettu bändi kokeellisen musiikin kentällä. - Gee, our bodies are complicated, aren't they, dad?
- You bet. More complicated than the biggest dynamo ever built. |
Räbbänä 14.02.2009 16:48:33 | |
---|
Nii. Ei edes noita mitä mie listasin kuvaukseeni tunnu kuuntelevan paljon kukaan... Kaikki ainakin nimiensä puolesta tuttuja. Dir en grey, MUCC, Girugamesh, D'espairsRay ainakin hiukan suuremmassa kuuntelussa olleet nuista. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
"Vanhojen piirroksieni mukaan dinosauruksilla ei ollut eturaajoja, vaan jättimäiset tissit." - Sir Härö |