Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 552 53 54 55 5667 68 69 70 71
Timi
24.12.2013 20:47:08
baron: Mä oon soittanut
Lenni-Kalle Taipaleen
Sami Pitkämön
Mikko Mäkisen
Eero Koivistoisen
Teemu Viinikaisen
Toni Porthénin
ja mitä niitä on kanssa!!!
On niitä!Viimeksi keväällä Lammilla montakin ;D Meinaan mita niitä on kanssa?
Vaikea.Mutta varma!
Topiello
25.12.2013 17:38:16
Butlerin Geezerin ja Iommin Tonyn tapasin joskus provinssissa. Muita lienee turha mainita näiden jälkeen.
krk
25.12.2013 22:36:30 (muokattu 25.12.2013 22:40:47)

Mulla olisi kanssa yksi. Eihän tää nyt ole juuri mitään noiden Neumann- ym. legendajuttujenne rinnalla, mutta ehkä kuitenkin kertomisen arvoinen.

Kävin Lontoossa pelikavereiden kanssa squash- ja turistimatkalla 14.-18.4.2004. Koska lauantain West Ham -matsiin ei riittänyt kaikille lippuja, sain tilaisuuden kierrellä katuja ja kauppoja yksin, omaan tahtiin. Covent Garden, Piccadilly Circus, Soho. Jo kevättä. Iltapäivä oli kääntymässä alkuillan puolelle, kun Denmark Streetin kitaraparatiisista vielä äimistyneenä päätin, että nyt on myöhäisen lounaan aika. Vastaan sattui italialainen Piccolo Diavolo -ravintola Old Compton Streetillä.

https://dl.dropboxusercontent.com/u … Lontoo%202004/Piccolo%20Diavolo.JPG

Jo kadulta huomasin hänet ikkunapöydässä. Voiko tämä olla totta? Astuin sisään, ja minut ohjattiin viereiseen pöytään. Reilun metrin etäisyydeltä näin nurkkasilmällä miten hän nautti yksin spagettia, grillattua kalaa, oliiveja ja kivennäisvettä. Tummanruskea napitettava mokkatakki ja vaaleat puuvillahousut. Punaruskeat, klassisen tyylikkäät nahkakengät. Pinkit kuviolliset sukat, jotka elegantisti stemmasivat hillitysti vaakaraidoitetun T-paidan punaiseen sävyyn. Jo kokonaan harmaat hiukset ja tuttu keskijakauksen tapainen korkealla otsalla. Päivettynyt iho. Leveähkö suu, terävä nenä, siniharmaat skarpit silmät.

Oli jotenkin outo olo, mutta tilasin. Parmesaanilla ja mustapippurilla terästetty Spaghetti al Pesto oli taivaallista. Voisinko mitenkään häiritä tämän ihmisen ruokarauhaa? En missään tapauksessa. Mies vastaili erittäin vaimealla, suorastaan mumisevalla aksentilla tarjoilijan kysymyksiin. Oli ollut hyvää, erityisesti kala. Espressoa ja laskua odotellessa luisevat kämmenet taputtivat lähes huomaamatta pari vaimeaa breikkiä valkoiseen pöytäliinaan.

Kun harmaapää oli painellut viimeisenkin cremapisaran huuliltaan lautasliinaansa, oli minun hetkeni koittanut. Pakotin ääneni rauhalliseksi: "Excuse me Sir,..." Kysyin kohteliaasti, voinko ottaa hänestä kuvan. Hieman yllättyneenä paljastuneen huomioni kohde mumisi myöntävän vastauksensa. Hän siirsi liinan pöydälle ja otti ilmeisen vaistomaisesti ammattimaisen poseerausilmeensä. Kädet vapisten onnistuin painamaan pokkarin nappia. Kiitin ja mies poistui tarjoilijan saattelemana.

https://dl.dropboxusercontent.com/u … /Tekstej%C3%A4/Lontoo%202004/CW.JPG

Äijähän on harrastanut päätoimensa ohella jazzia, ja hänellä on ollut 80-luvulta lähtien lukuisia levyttäneitäkin omia kokoonpanoja. Tällä kertaa CW Tenillä sattui olemaan kiinnitys Ronnie Scottsin klubilla 5.-17.4.2004.

https://dl.dropboxusercontent.com/u … 4/Lontoo%202004/ronnie%20scotts.JPG

Keikan viimeisenä päivänä Mr W. sattui lounastamaan suosimassaan läheisessä italialaisravintolassa juuri kun minä satuin samaan paikkaan.
- So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me... Joel Paterson
Hynkel
26.12.2013 11:09:59
Ei ole kyllä mitään verrattuna Frederikiin tai Neumanniin tuo. Häpeäisit että otit tässä keskustelussa edes esille :D
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Zeeboo
26.12.2013 19:44:59 (muokattu 02.01.2014 10:34:49)
-----------------------------------
White men can't Monk
Gritsen
26.12.2013 22:04:35 (muokattu 26.12.2013 22:04:52)
krk: Mulla olisi kanssa yksi. Eihän tää nyt ole juuri mitään noiden Neumann- ym. legendajuttujenne rinnalla, mutta ehkä kuitenkin kertomisen arvoinen.

Mahtava tarina ja hyvin kirjoitettu! +saa pamahti. Charlie on symppis mies.
"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
The Oath
01.01.2014 00:44:16
Richie Scarlet
Myynnissä Tokai LS75. Hinta 570e. Pistäkää pikaviestiä jos kiinnostaa.
jazzmies
01.01.2014 02:43:02
Jumalattomasti vaikkapa ketä. En jaksa eritellä kuin sen, että parhaat niistä on todella kovia ja kuuluisimmat niistä joskus ihan OK.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
novo
01.01.2014 03:29:50
wellu:
Reunaanekdoottina vois sanoa että tunnen Maki Kolehmaisen tyttären. Sekin on varmaan jonkinlainen meriitti.

Joo, meikän kaveri seurustellee sen kanssa. Höhö.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Epämuusikko
01.01.2014 20:16:31
oon tavannu jazzmiehen sillon porissa sen ceith karlcock rumpalin klinikka hommassa se istu pöyäsä tai ei me silleen juteltu tai mitään mutta siinä se oli
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
-J
01.01.2014 20:19:40
En välttynyt näkemästä Olli Lindholmin kiveksiä, hänen vaihtaessaan vaatteita takahuoneessa.
Melkoiset murkulat.
Ryppyotsaisuus on suurinta viihdettä
jazzmies
01.01.2014 20:31:54
Epämuusikko: oon tavannu jazzmiehen sillon porissa sen ceith karlcock rumpalin klinikka hommassa se istu pöyäsä tai ei me silleen juteltu tai mitään mutta siinä se oli

Joo, minäkin muistan sinut sieltä, vaikka en tunnistanut sinua, koska en vielä silloin tiennyt miltä näytit.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Niq
02.01.2014 09:50:15

Epämuusikko: -Hemmo (miitissä)

Mäkin näin sen kerran. Hieno mies. Mä soitin pari vuotta sen vanhoilla Lonkero-Tamoilla, eli olen melkein rokkitähti itsekin.
jannu
04.01.2014 20:35:37
Näin Nalle Lehtosen etäältä Hki-Vantaan lentokentällä syksyllä 2001.
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Prophet
05.01.2014 10:36:00
Samassa junassa matkustivat Hulkon Antti ja vaimo matkalla Keski-Suomen kesämökilleen.
Hynkel
06.01.2014 09:19:40
The Oath: Richie Scarlet

Mahtava tarina ja hyvin kirjoitettu! Plussaa pamahti!
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Alfons Åberg
06.01.2014 10:53:43
krk: Mulla olisi kanssa yksi. Eihän tää nyt ole juuri mitään noiden Neumann- ym. legendajuttujenne rinnalla, mutta ehkä kuitenkin kertomisen arvoinen.

Plussaa hyvin kirjoitetusta tarinasta.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Alfons Åberg
06.01.2014 10:57:11
-J: En välttynyt näkemästä Olli Lindholmin kiveksiä, hänen vaihtaessaan vaatteita takahuoneessa.
Melkoiset murkulat.

Suomen Mick Jagger siis. Herrahan ei oikein tykännyt kun Keef paljasti kirjassaan, että Jaggerilla on lyhyt penis mutta isot kivekset.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Maxwell von Karma
06.01.2014 18:39:46
Jaa että Ollilla lyhyt penis... hmm...
No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille.
Laakstr
08.01.2014 21:10:15
Peter Gabriel:n viime syksyn kiertueella Prahan konsertin soundchekin jälkeen.
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)