Aihe: Maailman huonoin musiikkikappale
1 2 3 4 551 52 53 54 55138 139 140 141 142
YarZoo
05.10.2011 23:12:45 (muokattu 05.10.2011 23:13:55)
Ja seuraavaksi ohjelmasarjassamme mikään ei ole pyhää sanon: Osa Status Quo merkkisen ryhmittymänkin tuotoksista on melekosen paskoja.

Kuuntelen tässä parhaillaan ja hetkittäin mietin että miksiköhän..?
S.N.A.F.U
baron
06.10.2011 06:06:12 (muokattu 06.10.2011 06:07:30)

Jucciz: Tunteeko teistä muuten kukaan ketään ihmistä, jonka mielestä Matilla ja Tepolla on olemassa kappale, joka oikeasti olisi hyvää musiikkia? Ei nimittäin toimi huumorinakaan, ei.

Olisi nimittän melko jännä päästä kurkistamaan tuollaisen ihmisen pään sisään.

Ja rokki soi!
http://www.youtube.com/watch?v=AQVLFF6LNOg
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Jucciz
06.10.2011 13:57:16
baron: Ja rokki soi!

Juu juu, mutta varmaan suurin osa ymmärsi, että tarkoitin enemmänkin sitä osastoa, jota siskokset esittävät keikoillaan. :)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
BigPapa
06.10.2011 16:10:45 (muokattu 06.10.2011 16:15:58)

Jucciz: Juu juu, mutta varmaan suurin osa ymmärsi, että tarkoitin enemmänkin sitä osastoa, jota siskokset esittävät keikoillaan. :)

Eikös tääkin oo siskosten...

http://www.youtube.com/watch?v=4L5et6Fy1-w

Sanoja lienee hieman muokattu...ja biisin rakennetta...

Kyllähän näissä ainesta on oikeanlaisina tulkintoina:

http://www.youtube.com/watch?v=FdhxK-j0DQY
Schnowotski
06.10.2011 16:27:32
baron: Ja rokki soi!

Noh, aika perustylsä rokkibiisi. Ihan hauska soittaa - onhan tuota perusrokkenrollia tullut vedettyä - ja varmaan mukava kännissä jorata, mutta nuo nyt pätevät mihin tahansa crazy frogiin. Tuskallista kuunnella. Ja onhan nuo sanoituksetkin suorastaan kiusallisen huonot. Jopa Mamban Lauantai-illassa on enemmän yritystä. Virke, jota en olisi koskaan uskonut sanovani. Kertsistä tulee mieleen huonompi versio Tamppohumpasta. "Kun tamppohumppa soi / niin tamppohumppa soi // ja kun tamppohumppa soi / niin tamppohumppa soi".
Lainausmerkit, nuo kirjotetun kielen "kondomit" - väärinymmärrysten "ehkäisyvälineet".
BigPapa
06.10.2011 16:33:54 (muokattu 06.10.2011 16:34:21)

Schnowotski: Noh, aika perustylsä rokkibiisi. Ihan hauska soittaa - onhan tuota perusrokkenrollia tullut vedettyä - ja varmaan mukava kännissä jorata, mutta nuo nyt pätevät mihin tahansa crazy frogiin. Tuskallista kuunnella. Ja onhan nuo sanoituksetkin suorastaan kiusallisen huonot. Jopa Mamban Lauantai-illassa on enemmän yritystä. Virke, jota en olisi koskaan uskonut sanovani. Kertsistä tulee mieleen huonompi versio Tamppohumpasta. .

Ihan vaan siksi en ole samaa mieltä, että Järvinen vetelee aivan loistavia kitara tsydeemeitä tuossa biisissä ja muutenkin homma toimii toudella loistavasti, Pekka Pohjolan ollessa bassossa ja Ronnie Österbergin rummuissa sekä Jukka Gustavsonin pianossa.
Schnowotski
06.10.2011 16:36:44
BigPapa: Ihan vaan siksi en ole samaa mieltä, että Järvinen vetelee aivan loistavia kitara tsydeemeitä tuossa biisissä ja muutenkin homma toimii toudella loistavasti, Pekka Pohjolan ollessa bassossa ja Ronnie Österbergin rummuissa sekä Jukka Gustavsonin pianossa.

Niin. Onhan siinä tekijämiehet asialla ja soittavat hyvin. Hyvä biisi vain tarvitsisi vähän enemmänkin kuin sen. Minun mielestäni.
Lainausmerkit, nuo kirjotetun kielen "kondomit" - väärinymmärrysten "ehkäisyvälineet".
BigPapa
06.10.2011 16:38:25

Schnowotski: Niin. Onhan siinä tekijämiehet asialla ja soittavat hyvin. Hyvä biisi vain tarvitsisi vähän enemmänkin kuin sen. Minun mielestäni.

Kyl se on hyvä biisi, mun mielestä.
velipesonen
06.10.2011 16:40:40

Schnowotski: Niin. Onhan siinä tekijämiehet asialla ja soittavat hyvin. Hyvä biisi vain tarvitsisi vähän enemmänkin kuin sen. Minun mielestäni.

Kyllä Ja rokki soi on varsinkin sanoituksensa puolesta hyvä, esim. "Koko jengi huusi kerää jätkä luusi jollei täällä rokki soi - Vaihda nyt jo rokkiin taikka tulee nokkiin eipä sitä auttaa voi, siispä rokki soi". Tosi hyvä.
"Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon
baron
06.10.2011 16:49:04 (muokattu 06.10.2011 16:53:14)

BigPapa: Kyl se on hyvä biisi, mun mielestä.

No voi herran jestas: Mun mielestä piisi on hyvä eikä ihme kun BigPapa paljasti mulle bändin:-)
Mutta mulle oli positiivinen ylläri kun opin tietämään piisin säveltäjä/sanoittajat.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
-Cale
06.10.2011 17:08:00
Jucciz: Ei sitten yhtä ainutta hyvää melodiaa. Pahoittelen linkkilistaa, mutta oikeastaan en.

Kuuntelin biisit, kiitos linkeistä! Eipä nämä muuttaneet käsitystäni yhtyeestä, vaikkakin jokunen uusikin biisi tuli vastaan. Näkisin yhtyeen perusongelmana mielenkiintoisten sovitusratkaisujen puuttumisen, tai ainakaan niitä ei liian kekseliäiksi voi haukkua. Eihän biisit silti huonoja ole, mutta kuten aiemmin totesin - keskinkertaisia. Mutta makuja on moneen, toiset tykkää äidistä... jne.
BigPapa
06.10.2011 17:09:33

-Cale: Kuuntelin biisit, kiitos linkeistä! Eipä nämä muuttaneet käsitystäni yhtyeestä, vaikkakin jokunen uusikin biisi tuli vastaan. Näkisin yhtyeen perusongelmana mielenkiintoisten sovitusratkaisujen puuttumisen, tai ainakaan niitä ei liian kekseliäiksi voi haukkua. Eihän biisit silti huonoja ole, mutta kuten aiemmin totesin - keskinkertaisia. Mutta makuja on moneen, toiset tykkää äidistä... jne.

Jos saa kysyä niin kenellä tai keillä on hyviä biisejä. Ihan vaan uteliaisuudesta.
Lennu
06.10.2011 17:11:20

BigPapa: Jos saa kysyä niin kenellä tai keillä on hyviä biisejä. Ihan vaan uteliaisuudesta.

Yesillä. Owner of the lonely heart, niiden paras biisi.
Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka.
BigPapa
06.10.2011 17:11:44

Lennu: Yesillä. Owner of the lonely heart, niiden paras biisi.

Emmä sulta kysynny.
Lennu
06.10.2011 17:21:13

BigPapa: Emmä sulta kysynny.

Tää on yleinen palsta, et sä voi kieltääkään.
BigPapa
06.10.2011 17:23:11

Lennu: Tää on yleinen palsta, et sä voi kieltääkään.

Emmä kieltänykkään, mutta kyllä kysymys oli muualle kohdistettu.
Lennu
06.10.2011 17:24:48

BigPapa: Emmä kieltänykkään, mutta kyllä kysymys oli muualle kohdistettu.

No tars tarkentaa sitten kysymyksessä, mä luulin että tuo oli yleinen kysymys.
BigPapa
06.10.2011 17:26:06

Lennu: No tars tarkentaa sitten kysymyksessä, mä luulin että tuo oli yleinen kysymys.

Jos katsot, niin siinä oli lainaus henkilöltä jolle kysymys oli tarkoitettu. Kyllä siitä pitäisi selvitä tämmöinen asia.
Lennu
06.10.2011 17:27:19

BigPapa: Jos katsot, niin siinä oli lainaus henkilöltä jolle kysymys oli tarkoitettu. Kyllä siitä pitäisi selvitä tämmöinen asia.

Ei se tiedä mitään hyviä biisejä, pakko mun oli auttaa. Olenhan hyväntekijä :)
BigPapa
06.10.2011 17:28:50

Lennu: Ei se tiedä mitään hyviä biisejä, pakko mun oli auttaa. Olenhan hyväntekijä :)

No sitten joo, okei. Hyvä kun annoit valon langeta tietämättömyyden varjon ylle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)