Teijo K. 09.04.2008 08:18:31 (muokattu 09.04.2008 08:20:57) | |
---|
Mua huvittaa (ketjusta toiseen) kuinka ei sais olla fanaatikko tai fundamentalisti, tai olla jotain mieltä asioista. Kun kerran henkilökohtaisuuksiin on menty, niin minä hartaana satanistinä arvostan paljon enemmän kunnon wanhan ajan herranpelkoa viljelevää kiihkokristittyä, kuin modernia lässynlää ensanomitäänagnostismijeeeikiinnosta välinpitämättömyyttä ja saamattomuutta, mitkä heijastuu jokaisella elämän osa-alueella kyseisen luonteenlaadun omaavista henkilöistä. Sähän oot tehnyt kattavan analyysin meistä. :) Ei kiinnostuta, ollaan välinpitämättömiä ja saamattomia. Mahtavaa hommaa. Ja vielä jokaisella elämän osa-alueella. Jos nyt minäkin sitten yrittäisin tuota samaa linjaa että en vaikuttaisi niin saamattomalta. Niin muahan harmittaa kovasti nuo satanistit kun ne polttaa kirkkoja ja kaatelee hautakiviä tuolla. ;) |
tcitc 09.04.2008 14:30:34 | |
---|
Niin muahan harmittaa kovasti nuo satanistit kun ne polttaa kirkkoja ja kaatelee hautakiviä tuolla. ;) Tais mennä nyt termit väärin :P Eikös ne oo niitä wannabe-teinisaatananpalvojia? :D Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
Teijo K. 09.04.2008 15:19:24 | |
---|
Tais mennä nyt termit väärin :P Eikös ne oo niitä wannabe-teinisaatananpalvojia? :D No kun sehän se koko kirjoituksen pointti nimenomaan oli. ;) |
trashjones 09.04.2008 17:37:23 | |
---|
Kerrankin tulee arvostusta :D En muista maininneeni tätä loistavaa bändiä vielä: www.myspace.com/tdwp Voi että on paska laulaja. |
Juho L 09.04.2008 17:40:28 | |
---|
Voi seitänistit sentään. Aika hyvin on pysynyt tämä ketju elossa. |
tcitc 09.04.2008 17:54:23 | |
---|
Voi että on paska laulaja. eh, perustelut? Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
foetor ex ore 09.04.2008 17:55:56 | |
---|
eh, perustelut? Kirkasta? .......D |
trashjones 09.04.2008 18:02:27 | |
---|
eh, perustelut? Eipä tuota paljoa voi perustella jos on sitä mieltä, että laulaja on paska. Aika säälittävää määkimistä minusta. |
tommijk 09.04.2008 18:24:27 | |
---|
|
tcitc 09.04.2008 18:24:51 | |
---|
Tainnee johtua genrestä. Hyvä laulaja omalla osa-alueellaan. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
Roadkill 09.04.2008 19:28:14 | |
---|
Tainnee johtua genrestä. Hyvä laulaja omalla osa-alueellaan. Paskasta et leivosta saa,et kirveelläkään. |
Seba 10.04.2008 00:25:05 | |
---|
Ihan yhtä hyvä laulaja kun muutkin genren rääkyjät. Samaa shittiä. Joku mainitsi tuon sana ja ylistyksen. Ihan mielenkiinnosta että miten tavisperususkis suhtautuu moiseen kiihkoiluun? |
JeeVes 10.04.2008 00:59:37 (muokattu 10.04.2008 01:00:43) | |
---|
Ihan mielenkiinnosta että miten tavisperususkis suhtautuu moiseen kiihkoiluun? Vastoin periaatteitani, lähden mukaan tähän offtopiciin. :) Omalta osaltani olen tässä koittanut miettiä että mitä tohon nyt sanois, jos kysyttäis. Ensimmäisenä tulee mieleen että miksi minun pitäis edes tähän ottaa mitään kantaa, mutta toisaalta kyseiset jäppiset kyllä antaa todella vääristyneen kuvan ainakin mun elämästä ja mun uskosta. En tahtois, että näiden jätkien perusteella Suomi sit uskoo että homma on tommosta, kun ei se sitä ole. En kuitenkaan ole täällä ketään tuomitsemassa, se ei vaan oo mun tehtävä - jääköön se Jumalalle. Raamattu kehottaa meitä siunaamaan vihamiehiäkin, niin miks en sitten siunaisi näitäki herroja? Siinä kait se. Tsekatkaa seurakunta jossa mä käyn, jospa se antaisi vähän paremman kuvan, mitä on tarjolla - www.suhe.net. Meitä kuuluu seurakuntaan n. 400 ja about 80% on alle 30vee. Tosi letkee meininki ja toista tämmöistä seurakuntaa en Suomessa ole vielä tavannut. Tosta voi kans tsekata vähän SUHE bändin vetoa Helsingin Jäähallista. Tuon tyyppistä "virttä" meillä veisatan (hahaha) http://www.youtube.com/watch?v=gA3H0FUlHVY&feature=related EDIT: Typot pois! "Its time for love revolution" |
tcitc 10.04.2008 09:52:55 | |
---|
Tsekatkaa seurakunta jossa mä käyn, jospa se antaisi vähän paremman kuvan, mitä on tarjolla - www.suhe.net. Meitä kuuluu seurakuntaan n. 400 ja about 80% on alle 30vee. Tosi letkee meininki ja toista tämmöistä seurakuntaa en Suomessa ole vielä tavannut. Eihän mikään seurakunta identtinen ole, mut onhan noita tuommosia seurakuntia ollut jo pitemmän aikaa eri puolilla Suomea. Vois joskus käydä teillä tutustumassa jos sattus vaan käymään siellä päin. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
JeeVes 10.04.2008 10:27:38 | |
---|
Eihän mikään seurakunta identtinen ole, mut onhan noita tuommosia seurakuntia ollut jo pitemmän aikaa eri puolilla Suomea. Vois joskus käydä teillä tutustumassa jos sattus vaan käymään siellä päin. Ai on vai? Siistiä, en ole vielä koskaan Suomea kiertäessäni semmoseen törmännyt. Hyvää oon kyl kuullut Turusta, Tampereella ja Jykylästä, mutta siellä ei vielä mm. nuoret ole seurakunnan ytimessä toteuttamassa. Meillä ei esim. ole nuorteniltoja kun kaikki nuoret aikuiset käy sunnuntaisin. Tietty meillä on myös vanhojakin ihmisiä, joita ehdottomasti tarvitaan ja halutaan pitää seurakunnassa. "Its time for love revolution" |
sub zero 10.04.2008 11:04:30 (muokattu 10.04.2008 11:13:20) | |
---|
Ensimmäisenä tulee mieleen että miksi minun pitäis edes tähän ottaa mitään kantaa, mutta toisaalta kyseiset jäppiset kyllä antaa todella vääristyneen kuvan ainakin mun elämästä ja mun uskosta. En tahtois, että näiden jätkien perusteella Suomi sit uskoo että homma on tommosta, kun ei se sitä ole. En kuitenkaan ole täällä ketään tuomitsemassa, se ei vaan oo mun tehtävä - jääköön se Jumalalle. Mitä ajattelet muuten tuosta, että tuommosta kielilläpuhumista, kaatuilua ja muuta pyhä henki -freakshow'ta näyttäisi tapahtuvat paljon juuri tuommoisissa piireissä, missä usein sanomakin on tuommoista veli saarikallen "jos olet homo, olet matkalla helvettiin"; "(ev. lut. kirkon) pastorit ovat demonien vallassa" tyyppistä paatosta (aiemminhan youtubessa oli ne videot, jossa saarikalle kaateli porukkaa ja ne vääntelehti aika tavalla). Raamattu kehottaa meitä siunaamaan vihamiehiäkin, niin miks en sitten siunaisi näitäki herroja? Siinä kait se. Jos vihollisia pitää rakastaa, niin rakastatko muuten saatanaa? huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Lennu 10.04.2008 11:10:35 | |
---|
Jos vihollisia pitää rakastaa, niin rakastatko muuten saatanaa? Saatanaa pitää ymmärtää, sehän on vaan langennut. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
paavi 10.04.2008 11:33:04 | |
---|
Jos vihollisia pitää rakastaa, niin rakastatko muuten saatanaa? Voisin kuvitella, että vastaus tähän on aika helppo. Ihmisiä pitää rakastaa, oli ne sitten vihollisia tai ei. Ihmiset on kaikki heikkoja ja syntisiä ja siinä mielessä eivät edes todellisia vihollisia. Tämä pahuus ihmisissä on lähtöisin Saatanasta ja saatana on itse Vihollinen, joten ehkä häntä ei ole syytä rakastaa. Luultavasti Jumala kyllä rakastaa Saatanaakin, olihan se alunperin yksi Jumalan arkkienkeleistä ja Jumala on itse rakkaus jne.
Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
paavi 10.04.2008 11:56:12 | |
---|
Vastoin periaatteitani, lähden mukaan tähän offtopiciin. :) Omalta osaltani olen tässä koittanut miettiä että mitä tohon nyt sanois, jos kysyttäis. Ai mihin? :) Ensimmäisenä tulee mieleen että miksi minun pitäis edes tähän ottaa mitään kantaa, mutta toisaalta kyseiset jäppiset kyllä antaa todella vääristyneen kuvan ainakin mun elämästä ja mun uskosta. En tahtois, että näiden jätkien perusteella Suomi sit uskoo että homma on tommosta, kun ei se sitä ole. Ai ketkä jäppiset? Ilmeisesti osa tänne kirjoittaneista? Itse ainakin olen pyrkinyt olemaan täysin rehellinen itselleni ja muille enkä mä kuvaile muiden elämää ja uskoa. Kuitenkin hyvä, että valaiset asiaa omalta suunnaltasi! Mä kritisoin uskontoja ylipäätään ja yleisesti, en ihmisten yksityistä uskoa niinkään enkä edes sitä yleistä meininkiä, mikä teillä on yhteisössänne (jos poisluetaan tietyt lieveilmiöt). Loppujen lopuksihan on tosi hienoa, että ihmiset kerääntyvät yhteen ja pohtivat asioita ja tukevat toisiaan. Itse en vaan pysty elämään valheessa, vaikka se olisi ainoa keino säilyttää oma mielenterveys. Leikit on leikkejä, sadut satuja...kivoja sinänsä ja ihan hyödyllisiä vielä aikuisillekin, kunhan se raja sadun ja todellisuuden välillä pysyy selkeänä mielessä. Se on tietenkin todella vaikeaa irtautua tuhansia vuosia kestäneestä sadusta, johon puolet ystävistäkin uskoo ja jota on kuunnellut vanhemmilta ihmisiltä lapsuudesta asti ja joka vetoaa syvimpiin tunteisiin ja avunhuutoihin. En kuitenkaan ole täällä ketään tuomitsemassa, se ei vaan oo mun tehtävä - jääköön se Jumalalle. Raamattu kehottaa meitä siunaamaan vihamiehiäkin, niin miks en sitten siunaisi näitäki herroja? Siinä kait se. Kyllä mä pyrin ymmärtämään ihmisiä ihan omasta aloitteestani. Se lähtee ihan järjenkäytöstäkin. Me ollaan kaikki heikkoja ihmisiä. Osa meistä sortuu pahoihin tekoihin, osa tuhoaa elämänsä, osalla ei ole mitään tunteita. Mitä se auttaa, että jollakin tapaa tuomitsisin toisen ihmisen? Miten ylipäätään voin tuomita? Mitä tarkoittaa tuomitseminen? Voin olla sitä mieltä, että toisen teko on väärin ja sellaista ei voi hyväksyä ja sen toistuminen on syytä estää. Silloin on parasta pistää kiven sisään kyseinen kaveri. Voitko sinä ymmärtää, että nämä asiat voi ymmärtää kirkkaasti ilman mitään kirjallisia ohjeita? Voitko sinä ymmärtää, että ei ole mitään tuomiota, muuta kuin oikeuden päätös ja ihmisten suhtautuminen. Helvetti on pahantekijän ajatuksissa, siinä että joutuu elämään tekonsa kanssa loppuikänsä. Tsekatkaa seurakunta jossa mä käyn, jospa se antaisi vähän paremman kuvan, mitä on tarjolla - www.suhe.net. Meitä kuuluu seurakuntaan n. 400 ja about 80% on alle 30vee. Tosi letkee meininki ja toista tämmöistä seurakuntaa en Suomessa ole vielä tavannut. Tosta voi kans tsekata vähän SUHE bändin vetoa Helsingin Jäähallista. Tuon tyyppistä "virttä" meillä veisatan (hahaha) http://www.youtube.com/watch?v=gA3H0FUlHVY&feature=related Hyvä meininki bändillä...soittaa osaatte! :) Ilmeisesti olet itsekin tuossa bändissä? Yhteisöllisyys on monella tapaa hienoa, kuten jo sanoin. Itse tosin olen huono ottamaan mitään yhteisiä kirjavan jengin tapoja vastaan ja mulle ehkä olis optimaalisin sellainen muutaman parhaan ystävän yhteisö joka toimis täysin pienen piirin ehdoilla. Ja perustuis hauskanpitoon, maailman ihmettelyyn ja totuuden etsintään. Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
tcitc 10.04.2008 12:00:55 | |
---|
Ai on vai? Siistiä, en ole vielä koskaan Suomea kiertäessäni semmoseen törmännyt. Hyvää oon kyl kuullut Turusta, Tampereella ja Jykylästä, mutta siellä ei vielä mm. nuoret ole seurakunnan ytimessä toteuttamassa. Meillä ei esim. ole nuorteniltoja kun kaikki nuoret aikuiset käy sunnuntaisin. Tietty meillä on myös vanhojakin ihmisiä, joita ehdottomasti tarvitaan ja halutaan pitää seurakunnassa. No tuo on yksi ongelma että nuoret monissa seurakunnissa jäävät sunnuntaikokouksesta pois, mutta seurakunnissa joissa olen saanut kasvaa on ollut nuoret mukana kokouksissa. Esim. Joensuun cityseurakunnassa. Ja siellä ei ainakaan nuoret jääny omiin piireihinsä vaan juttelivat ihan samalla tapaa myös vanhemmillekin ihmisille. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |