Aihe: Spotify II
1 2 3 4 549 50 51 52 5364 65 66 67 68
Rockodile
16.04.2014 09:36:09
Hyvän näköinenhän tuo on, mutta pakko kyllä valittaa itsekin noista fonteista ja rivivälityksestä. Varsin tervetullut ominaisuus ois joku asetus, millä niiden kokoa voi itse säätää pienemmäksi jos ei ole tarvetta päästä koskettelemaan näyttöä. Itse kun en edes omista mitään älylaitteita niin tuo käyttöliittymien samankaltaisuus eri alustoilla (millä perustelevat noita fontteja) ei henkilökohtaisesti kiinnosta paskan vertaa, ja tuskin kiinnostaisi vaikka omistaisinkin...

Your Music vaikuttaa hyvältä jutulta, mutta itseäkin kyllä harmittaa se star-napin puuttuminen. Käyhän se toki tuolta valikostakin, mutta itse olen monesti käyttänyt esim. tiettyjen biisien korostamiseen soittolistalla, erottuivat joukosta kun komeili se keltainen tähti biisin nimen vieressä. Esim. kun teki keikkaseteistä soittolistoja, niin mukavasti yhdellä silmäyksellä pystyi niiden tähtien avulla suunnistamaan, että mitä biisejä pitikään vielä reenata.
Musa on parsasta, yo!
Listen
17.04.2014 11:41:07 (muokattu 17.04.2014 20:31:28)
"Musiikkipalvelu Spotify aikoo luopua p2p-tekniikan käytöstä ja luottaa omiin keskuspalvelimiinsa."

http://www.tietokone.fi/artikkeli/u … i_spotify_vaihtaa_omiin_palvelimiin

Tähtien poistaminen on aika käsittämätön idea. Itse oon käyttänyt staroja merkkaamaan biisejä jotka oon jo julkaissut (playlists.net). Nyt pitää käydä etsimässä Starred-listasta löytyykö kappale sieltä. Ennemmin symboleja olisi kaivannut lisää.
pyver22
22.04.2014 20:33:06
Listen: "Musiikkipalvelu Spotify aikoo luopua p2p-tekniikan käytöstä ja luottaa omiin keskuspalvelimiinsa."

http://www.tietokone.fi/artikkeli/u … i_spotify_vaihtaa_omiin_palvelimiin

Tähtien poistaminen on aika käsittämätön idea. Itse oon käyttänyt staroja merkkaamaan biisejä jotka oon jo julkaissut (playlists.net). Nyt pitää käydä etsimässä Starred-listasta löytyykö kappale sieltä. Ennemmin symboleja olisi kaivannut lisää.

Itse kanssa kirosin tuota tähtien poistamista, mutta sitten vaan lisäsin ne kaikki "Your Music" listaan. Sinänsä kyllä tykkäsin tuosta tähtisysteemistä. Olen käyttänyt sitä jostain vuodesta 2010 asti ja katselin joskus tähtien perusteella millaista musiikkia milloinkin on tullut kuunneltua. Onkohan muuten tuo Your Music- lista nyt sitten yhdistelmä entisistä "Library" ja "Starred" ominaisuuksista?
juhokoo
28.04.2014 11:43:08
Eikö Spotifyn hakutulosruudussa pysty enää järjestämään juttuja aakkosjärjestykseen vai enkö vaan osaa?
Listen
27.05.2014 07:57:12
StJerky
31.05.2014 20:20:19
Jahas, Spotifyn versio ei ole enää tuettu. Vaatii päivittämään (You need to update Spotify), mutta päivittäessä sanoo "Laitteesi ei ole yhteensopiva tämän version kanssa". Puhelin Samsung Y, Android 2.3.6.
Hokkane
01.06.2014 13:03:08

Onkos kukaan muu kohdannut sellaista ongelmaa (bugia?), että kun valitse soittolistasta biisin X, niin sen jälkeen valinta pomppaakin biisiin Y ja vielä EHKÄ sen jälkeen biisiin N? Alkanut tapahtumaan vasta viime päivinä.
Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman
StJerky
01.06.2014 17:10:25
StJerky: Jahas, Spotifyn versio ei ole enää tuettu. Vaatii päivittämään (You need to update Spotify), mutta päivittäessä sanoo "Laitteesi ei ole yhteensopiva tämän version kanssa". Puhelin Samsung Y, Android 2.3.6.

Vastasivat supportista, että Spotify ei enää toimi tuolla vuosi sitten ostetulla puhelimella. Idiootit.
Meadow
01.06.2014 18:55:49 (muokattu 01.06.2014 18:57:28)
Tosi siisti ja minimalistinen tää uus layout http://i.imgur.com/HfO6HX0.png

Esteettisesti miellyttävin versio tähän asti mutta bugeja piisaa ihan saatanasti. Jos edes hakutoiminto toimisi välillä miten pitäisi..
MaD PiAnIsT
06.06.2014 20:01:13

Hokkane: Onkos kukaan muu kohdannut sellaista ongelmaa (bugia?), että kun valitse soittolistasta biisin X, niin sen jälkeen valinta pomppaakin biisiin Y ja vielä EHKÄ sen jälkeen biisiin N? Alkanut tapahtumaan vasta viime päivinä.

Websoitin tekee tuota ainakin itsellä. Softan kanssa ei ole ollut tuota ongelmaa. Pitää webplayerilla aina ennakoida pari biisiä ylempi biisi, jotta oikea biisi alkaa soida. Fun.
"Live like a windrammer as you fuck"
juhokoo
06.06.2014 22:28:04
Hokkane: Onkos kukaan muu kohdannut sellaista ongelmaa (bugia?), että kun valitse soittolistasta biisin X, niin sen jälkeen valinta pomppaakin biisiin Y ja vielä EHKÄ sen jälkeen biisiin N? Alkanut tapahtumaan vasta viime päivinä.

Minulla näkyy tuo bugi olevan Nuclear Blastin bändien kohdalla soittolistasta kuunneltaessa. Artistien omilta sivuilta kyllä pystyy kuuntelemaan samat piisit ihan normaalisti.
Tuomoo
07.06.2014 23:44:27
Saako tuon paskan web-soittimen blokattua kokonaan jollakin keinolla? Menee hermot, kun jostakin klikkaa Spotifyn linkkiä, ja aina aukeaa tuo kuppainen web player jostakin. Aina sairastuu vähän syöpään tuon takia.

Selaimena on Opera.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
MaD PiAnIsT
22.06.2014 18:21:24

Tekeekö muilla Spotify sitä, ettei se soita tiettyjä biisejä? Lähtee soimaan ja soi noin sekunnin ja näytön yläreunassa lukee connection failed tms? Vain tietyt biisit eivät suostu soimaan, muuten toimii hienosti. Ja nämä ei siis ole mitään Spotista poistettuja biisejä. Web playerillä toimii normaalisti. Tietokoneen cachen poistin äsken eikä sekään auttanut asiaan.
jra
22.06.2014 21:37:57
MaD PiAnIsT: Tekeekö muilla Spotify sitä, ettei se soita tiettyjä biisejä? Lähtee soimaan ja soi noin sekunnin ja näytön yläreunassa lukee connection failed tms? Vain tietyt biisit eivät suostu soimaan, muuten toimii hienosti. Ja nämä ei siis ole mitään Spotista poistettuja biisejä. Web playerillä toimii normaalisti. Tietokoneen cachen poistin äsken eikä sekään auttanut asiaan.

Mulla ainakin Windowsissa soi normaalisti Spotifyn playerin kautta. Mikä olisi esimerkki sellaisesta kappaleesta joka ei soi?
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
slowdive
22.06.2014 22:22:39
MaD PiAnIsT: Tekeekö muilla Spotify sitä, ettei se soita tiettyjä biisejä? Lähtee soimaan ja soi noin sekunnin ja näytön yläreunassa lukee connection failed tms? Vain tietyt biisit eivät suostu soimaan, muuten toimii hienosti. Ja nämä ei siis ole mitään Spotista poistettuja biisejä. Web playerillä toimii normaalisti. Tietokoneen cachen poistin äsken eikä sekään auttanut asiaan.

Mulla on kyllä ollu tuommosia probleemia, mutta läppäri muutenkin vähän huonossa hapessa niin oon pistäny sen syyksi.

Koski ainakin Mötley Crueta josta oon playlistin kasannu. Se on omituisesti myös vaihtanu esim. 'Red Hot' biisin live-versioksi eri levyltä, vaikka playlistillä se on edelleen Shout at the Devilin versio. Soittovuoroon kun se tulee, niin tuleekin liveveto Carnival of Sinsiltä.
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley)
Tuomoo
22.06.2014 23:32:24

Mulla on pariin kertaan tehnyt noin. Joitakin albumeita soitettaessa on muuten albumi soinut kunnolla, mutta sitten jonkun satunnaisen biisin kohdalla toistaa juurikin tuon pari sekuntia, jonka jälkeen soitto katkeaa, Spotify miettii hetken ja sen jälkeen alkaa seuraavan kappaleen toisto. Sitten kun laittaa sen hypätyn kappaleen soimaan, tulee ilmoitus "Connection failed", ja hetken mietittyään lähtee taas seuraava kappale soimaan. Kun tuota nyt jo kahdesti skipattua kappaletta klikkaa jälleen, silloin se yleensä lähtee soimaan.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
MaD PiAnIsT
24.06.2014 14:54:42

jra: Mulla ainakin Windowsissa soi normaalisti Spotifyn playerin kautta. Mikä olisi esimerkki sellaisesta kappaleesta joka ei soi?

Scandinavian Music Groupin Lupaus Kesästä ei pelaa. Samoin Scar Symmetryn Ghost Prototype I - Measurement of Thought. En tiiä mikä mättää, ei lähde vaikka runkkaisi viisi kertaa peräkkäin. Soittaa hetken ja siirtyy seuraavaan.
juhokoo
24.06.2014 15:31:21 (muokattu 24.06.2014 15:38:13)
MaD PiAnIsT: Scandinavian Music Groupin Lupaus Kesästä ei pelaa. Samoin Scar Symmetryn Ghost Prototype I - Measurement of Thought. En tiiä mikä mättää, ei lähde vaikka runkkaisi viisi kertaa peräkkäin. Soittaa hetken ja siirtyy seuraavaan.

Näkyy tuokin olevan Nuclear Blastin julkaisemalta levyltä, tuo SS:n kappale. Onko tuo ongelma pelkästään soittolistan kohdalla, vai pystyykö artistin sivulta kuuntelemaan normaalisti? Itsellä Avantasian Dying For An Angel, Korpiklaanin Tequila ja Graveyardin Satan's Finest eivät lähde pyörimään soittolistasta, mutta artistien omilta sivuilta kyllä. Mobiilisovelluksessa toimivat normaalisti, pelkästään pc:n sovelluksessa häikkää.
MaD PiAnIsT
24.06.2014 15:56:18

juhokoo:Onko tuo ongelma pelkästään soittolistan kohdalla, vai pystyykö artistin sivulta kuuntelemaan normaalisti?

Ei pysty. Kaikkialla sekoilee, puhelinsoftaa en omista niin sitä en nyt pääse testailemaan. Kai se pitäisi koko spoti asentaa testiksi uudestaan jahka jaksaa. Jotain hämminkiä on tossa softassa, koska netistä toimii normisti.
MaD PiAnIsT
26.06.2014 19:50:07

Nyt päivityksen jälkeen toimii taas normaalisti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)