Hargon 11.11.2011 13:45:24 | |
---|
Foo Fighters: Best of You Oikein: Were you born to resist... Kuultu: Would you boner his ass... Yllä esitetyt kommentit ovat fiktiivisiä, eivätkä ne edusta Walt Disney Companyä tai sen työntekijöitä. Kaikki viittaukset eläviin kuolleisiin ovat sattumanvaraisia. |
Hargon 16.11.2011 14:42:37 | |
---|
Haloo Helsinki - Maailman toisella puolen Mä oon aina luullut, että siinä lauletaan: Ei se ole täällä, maailma on toisella puolen. Se on kuitenkin: Isä olen täällä maailman toisella puolen. Yllä esitetyt kommentit ovat fiktiivisiä, eivätkä ne edusta Walt Disney Companyä tai sen työntekijöitä. Kaikki viittaukset eläviin kuolleisiin ovat sattumanvaraisia. |
Feline 18.11.2011 14:14:08 | |
---|
Mitäs hittoa. Junttiradiossa soi biisi jossa minun mielestäni sanotaan että Pussycat is all you need, mutta ystävämme google ei tällaista biisiä tunnista (en ois muuten kattonut, mutta kiinnostaa jostain pervosta syystä tietää kuka on tuollaista paskaa kehdannut julkistaa :D ). Ossaatteko sanoa mitä oon kuullu viärin tällä yhteydessä? Semmonen evvk biisi kyseessä, soittavat rokilla 2-3 kertaa tunnissa. |
Shemhamforash 18.11.2011 17:51:48 | |
---|
Feline: Mitäs hittoa. Junttiradiossa soi biisi jossa minun mielestäni sanotaan että Pussycat is all you need, mutta ystävämme google ei tällaista biisiä tunnista (en ois muuten kattonut, mutta kiinnostaa jostain pervosta syystä tietää kuka on tuollaista paskaa kehdannut julkistaa :D ). Ossaatteko sanoa mitä oon kuullu viärin tällä yhteydessä? Semmonen evvk biisi kyseessä, soittavat rokilla 2-3 kertaa tunnissa. "What you got is all you need". All you need, Michael Monroe. I AM CAPTAIN JESUS THE LEGENDARY BEHEMOTH DESTINED TO STEAL AND PILLAGE EVERYTHING |
Epämuusikko 22.11.2011 22:57:42 | |
---|
Shakira - Waka Waka Oikein: When you fall, get up, oh oh. Väärin: Have a coconut, oh oh. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
NHR 30.11.2011 00:58:30 | |
---|
Kuka/mikä on se "kuivatassu", josta Samuli Edelmann nykyisin laulaa? Joku kotieläin? -ko/-kö? "Olisin kirjoittanut lyhyemmin, mutta minulla ei ollut aikaa." ~ Blaise Pascal |
Epämuusikko 30.11.2011 21:18:46 | |
---|
NHR: Kuka/mikä on se "kuivatassu", josta Samuli Edelmann nykyisin laulaa? Joku kotieläin? -ko/-kö? En tiedä, mutta se kuulunee Puupuhallin perheeseen. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
NHR 30.11.2011 22:04:50 | |
---|
Epämuusikko: En tiedä, mutta se kuulunee Puupuhallin perheeseen. Jaa-a, enpä tiedä. Luulen kuitenkin kyseessä olevan jonkin elävän olennon, koska sellaisen kyyneleistä siinä biisissä jotakin laulettiin. Eikun joo, Puupu-hallin... :D "Olisin kirjoittanut lyhyemmin, mutta minulla ei ollut aikaa." ~ Blaise Pascal |
artope 01.12.2011 12:17:35 (muokattu 01.12.2011 12:17:50) | |
---|
Mä oon ihmetellyt että mikä on "lai tuuri" Freeman laulaa Mattolaituri tsipaleessa jotenkin näin: pesin matot vielä lai tuurilla... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Shemhamforash 01.12.2011 21:07:17 | |
---|
Stam1nan "Maalla, merellä, ilmassa" jaksaa hymyilyttää, koska: "Pysähdys voi tappaa, muutos pelottaa, minä pelkäsin liikkua, lentokoneiden lastina taivaalla ei ollut turisteja vaan POPEDA!" Pommeistahan siinä lauletaan, mutta kerran väärin kuultu on aina väärin kuultu... I AM CAPTAIN JESUS THE LEGENDARY BEHEMOTH DESTINED TO STEAL AND PILLAGE EVERYTHING |
Max Sechino 02.12.2011 22:58:46 | |
---|
Motörhead: Train kept a rollin´ all night long - Drinking and loving all night long. Teen kyllä tuosta jälkimmäisestä vielä biisin, kun se kuullosti siis niin hyvälle Sunrise, wrong side of another day |
NHR 08.02.2012 14:02:30 | |
---|
Viimeyönä rupesi taas naurattamaan, kun radiosta tuli Army of Loversin kappale nimeltä Israelism. Ihan selvästi laulavat siinä kertosäkeessä, että "ne vei mun sanomalehden!" Joku vanha juutalainen biisi se alunperin on: http://www.youtube.com/watch?v=Z6DuA2MVhA8 Vanha juttu, mutta aina vain jaksaa naurattaa. Minua. Anteeksi. "Olisin kirjoittanut lyhyemmin, mutta minulla ei ollut aikaa." ~ Blaise Pascal |
BeastCircus 04.04.2012 22:09:35 | |
---|
Donkeyboyn City Boyn kertsi aiheutti ekal kerral huutonaurut V: "Underneath my skin,there's a meatball" O: " Underneath my sin lives an eagle" :D |
Jeszse 05.04.2012 10:58:08 | |
---|
Shemhamforash: Stam1nan "Maalla, merellä, ilmassa" jaksaa hymyilyttää, koska: "Pysähdys voi tappaa, muutos pelottaa, minä pelkäsin liikkua, lentokoneiden lastina taivaalla ei ollut turisteja vaan POPEDA!" Pommeistahan siinä lauletaan, mutta kerran väärin kuultu on aina väärin kuultu... En tiä pystynkö enää ikinä kuunteleen tätä loistobiisiä. |
Gekidou 08.06.2012 13:21:54 | |
---|
En saa biisin nimeä nyt päähäni mutta kuitenkin. Miten kuulin pienenä: Asemalla taikuri vain... Miten kertsi oikeesti menee: Asemalta kaikuivat... Kuvittelin sellasen alakuloisen taikurisedän kimpsuineen odottamassa junaa. Nyyh. "If Russell Allen grabbed me by the throat and asked me whether the riff on Wicked was heavy or not, I'd be forced to admit that it is indeed very heavy." |
artope 08.06.2012 23:20:13 | |
---|
Gekidou: En saa biisin nimeä nyt päähäni mutta kuitenkin. Miten kuulin pienenä: Asemalla taikuri vain... Miten kertsi oikeesti menee: Asemalta kaikuivat... Kuvittelin sellasen alakuloisen taikurisedän kimpsuineen odottamassa junaa. Nyyh. Matkustaja on biisi ja Egotrippi on esittäjä "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
_mane 08.06.2012 23:58:04 | |
---|
Palefacen "Miten historiaa luetaan" C-osan viimeiset sanat kuulin ensimmäisen kerran näin: "Swabo-dabo - Lohtaja". Noh, venäjäähän siellä sitten oikeasti olikin.... http://www.trespassenger.com |
Outza66 09.06.2012 07:47:02 | |
---|
Mun veljeni lauloi aikanaan mummin kanssa lastenlaulua: Kun minä aamulla kirkkoon menen - villakintut täissä (villakinttaat käissä) - hämäläispojalle oli mummin karjalaiset kinttaat tuntematon käsite Toinen veljeni laittoi iskelmän uusiksi: Mitä säveliä söi vanha paski (soi vanha vaski) - äitini oikaisuyritykseen hän suhtautui epäillen että "mikä se sellainen vaski on?"... äiti ei uskaltanut myöskään kysyi mikä on vanha paski sitten on... - I am hard but I*m friendly (Alannis Morisette, A Hand In My Pocket)'
- I am not always strong and sometimes I*m even wrong (Shania Twain, The Woman In Me) |
Feline 09.06.2012 23:19:32 | |
---|
"I will go down with this shit... " Oikeastihan tässä Didon biisissä lauletaan että ship... Ihmettelin että onpas omituista tuommoisia sanoja laulella tuolleen hempeesti. :) |
HaloOfFlies 28.08.2012 10:29:32 (muokattu 28.08.2012 10:35:53) | |
---|
Chisun Kohtalon oma: "ettet sä enää tissii saa". Oikeasti taitaa mennä "ettet sä enää kii siit saa" Silti kuulen aina Chisun laulavan "tissii" We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |