Aihe: Oletko tavannut idolisi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Jale
22.05.2005 17:28:13
Kaikkia idoleitani en haluaisi edes tavata. Radioheadin tyyppejä en ainakaan. Minua kiinnostaa vain musiikki. Nick Cave on oma persoonansa ja en haluaisi häntä tavata, saattaisi se illuusio hänestä haihtua.

Mutta olen minä roikkunut Nick Caven kourassa Tukholman keikalla 2001 ja osotti se mua sormella Curse of Millhavenin aikana ja sylki lensi kasvoille, kun se siinä vaahtosi. Sokerina pohjalla oli Roxetten tapaaminen Hotelli Kämpissä vappuna 2001. Juttelin tovin ja otin pirusti kuvia.Nimmarit sain ja pääsinpä ihan halaamaan Per Gessleä vaikka ihan hetero olenkin (ja hän myös).
"I´m not here, this isn´t happening"
Margarita
22.05.2005 19:14:57 (muokattu 22.05.2005 19:22:17)
Kaikkia idoleitani en haluaisi edes tavata. Radioheadin tyyppejä en ainakaan. Minua kiinnostaa vain musiikki. Nick Cave on oma persoonansa ja en haluaisi häntä tavata, saattaisi se illuusio hänestä haihtua.

Niin, Nick Cave oli minulle 16 -vuotiaana jumala, ja kun tapasin hänet niihin aikoihin erään keikan jälkeen, hän oli mulle todella kylmä. (Blixa Bargeld sitä vastoin oli samana iltana mahdottoman kiltti, ja päätin ruveta kovemmaksi Einstuerzende Neubauten- kuin Bad Seeds -faniksi, mikä oli muutenkin fiksua...) Onneksi vuosia myöhemmin tapasin herran uudestaan, ja tapaaminen oli paljon lämpimämpi. Antoi rutistaa. Luulen, että jätkä pelkää teinejä, mikä on ihan ymmärrettävää.

Itse asiassa, voisin lisätä, että kerran mulle sattui esikuvan kohtaaminen, joka täysin ylitti odotukset. Nimittäin lavalla maailman raivokkain ja pelottavin nainen, Diamanda Galás, osoittautui siviilissä maailman ystävällisimmäksi, suorastaan äidilliseksi hahmoksi. Semmoseksi joka kutsuu kaikkia hellittelynimillä ja sulkee varpaat lumiukoltakin sulattavaan karhunhalaukseen. Siitä jäi loppuvuodeksi hyvä mieli.
Veikko
22.05.2005 19:21:08 (muokattu 22.05.2005 19:21:45)
Mäkin tapasin Daven viime kesänä, todella mukava tyyppi.

Davella on aika paljo asiaa, tuli joskus samaan istuunpöytään baarissa ja varmaan kolome tuntia se puhu yhteen menoon. Hauskoja juttuja tosin, ei alkanu puuduttaan..

E:typo
Tampereen dadaveikot
mr_b
22.05.2005 19:31:01 (muokattu 22.05.2005 19:34:43)

Nick Cave on oma persoonansa ja en haluaisi häntä tavata, saattaisi se illuusio hänestä haihtua.

Heh, eräs tuttuni, joka on massivinen Nick Cave -fani, hoipperoi joskus Lontoossa aivan umpitunnelissa ja heitti hirmuiset laatat erään klubin oviaukkoon. Juuri samalla hetkellä Nick Cave astuu ulos kyseisestä klubista, hyppää kaverini oksin yli, katsoo todella jäätävästi hämmästyneenä töllistelevää tuttuani ja hyppää odottavaan limousiiniin. Ja oli todellakin Nick Cave, kolme selvempää läsnäolijaa todisti. Hienoin fanitapaaminen ikinä...
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
rosemary
12.03.2006 14:02:18
Rajattoman laulajat olen tavannut useampaankin kertaan. Älyttömän ystävällisiä faneja kohtaan, tulevat aina keikan jälkeen juttelemaan.
pliksu
12.03.2006 14:58:06
Davella on aika paljo asiaa, tuli joskus samaan istuunpöytään baarissa ja varmaan kolome tuntia se puhu yhteen menoon. Hauskoja juttuja tosin, ei alkanu puuduttaan..

E:typo

Hehee, juu. Lamppu Laamasen kirjassa on juttuja tosta Daven jutuniskijän kyvyistä. Eiks siinä joku kommentoinut lentomatkasta Daven kanssa, et ku se sai vähän paukkua niin se oli ku "helikopteri". Lopulta Dave oli nukahtanut niin koko lentokoneen väki oli alkanut taputtamaan :) Toinen tais olla kun se oli puhunut koko matkan Lahdesta(?) Helsinkiin(?) non-stopina.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
sus
12.03.2006 15:00:48
Oon mä Kaarle Viikatetta muutamaan otteeseen kätellyt. Ja kyllä hänen pumppunsa lempibändeihini lukeutuu.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Oink_Blues
12.03.2006 15:26:53
Kyllä kari tapio olen nähnyt ja muistoksi on jäänyt kännykkään kuva joka onnistu hyvin vaikka en nyt olekkaa mikään kari tapio fani mutta oli se kyllä aika siistiä!
randy
12.03.2006 17:11:02
Oon ollu Matti Nykäsen kanssa pullakahvilla.
Älä lue kirjoituksiani!
luopio
12.03.2006 17:30:58
Oon mä Kaarle Viikatetta muutamaan otteeseen kätellyt. Ja kyllä hänen pumppunsa lempibändeihini lukeutuu.

Mäki vaihoin muutamans sanan sen äijän kans ku Helsingissä näin. Tosi asiallinen tyyppi kyllä ja hyvää läppää heitti.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
sus
12.03.2006 20:24:57
Mäki vaihoin muutamans sanan sen äijän kans ku Helsingissä näin. Tosi asiallinen tyyppi kyllä ja hyvää läppää heitti.

Se on kyllä tosi tuttavallinen.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Cujo
12.03.2006 21:14:47
Rajattoman laulajat olen tavannut useampaankin kertaan. Älyttömän ystävällisiä faneja kohtaan, tulevat aina keikan jälkeen juttelemaan.

Mie olen käynyt niitten luona backstagella :p

Lapkon Maljan tapasin viikonloppuna. Olin hiukan humalassa, joten ei edes jännittänyt. Kaverini jutteli vielä herran kanssa runkkaamisesta. Mielenkiintoista, eikö?
No llores mi querida
Dios nos vigila

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
SGitar
12.03.2006 21:26:50 (muokattu 12.03.2006 21:31:07)
No kerran Tampereen jo edesmenneessä musiikkikaupassa nimeltä Soitinkeskus, näin joku kerta Syrjän Pantsen. En kyllä mitään sanonut.

Ja Hot Rod & Rocks Showssa oli joskus Remu ja nimmarin siltä kyllä pyysin.

Mustajärven Pate käytti samaa ruoka kauppaa joskus kun asuttiin eri paikassa. Aika usein oli kassajonossa meiän edessä tai takana. Olin sillon kyllä aika nappula (oon kyl vieki).
Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali
L Angelo Misterioso
13.03.2006 00:22:52 (muokattu 13.03.2006 00:23:37)
Syrjän Pantse on minullakin ollut kunnia ja ennen kaikkea ilo tavata muutaman kerran. Siinäpä on muuten fiksu ja mukava mies! Musiikista juteltiin.
Isä poikaansa morkkasi kun poika pullon korkkasi. "Se on toi sun orkkasi joka elämäsi pilasi. Tilalla kitaran viskilasi, poika tajuatko tilasi?"
Numbie
13.03.2006 00:28:36

Janne Laurilan kanssa vaihdoin muutaman sanan joskus kun oltiin samassa tapahtumassa keikalla. Jaksoi kuunnella umpihumalaisen jorinoita ja vastailikin vielä. :)
Chunga
13.03.2006 00:53:04

Juu. Olen jutellut pariin kertaan Rakel Liekin kanssa. :)

meikä kans :D
(silloin kun hän oli vielä alalla)

olen jutellut/kiitellyt keikoista ties kuinka monien esiintyjien kanssa, mutten ole ikinä ns. keskustellut pidempään kenenkään artistin kanssa...
If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle! ##Mega Man-Club 013: Metanol Man DVD-kokoelmani:
jussiohman
13.03.2006 01:07:16
No ainakin Liimiksen tapasin Lutakon keikan jälkeen baarin puolella. Olin sen verran humalassa että uskaltauduin pyytämään nimmaria ja sanomaan sille jotain. Tämä hävetti hieman.

Ari Hoenigin keikan näin viime viikolla. Viimeistään tokan biisin aikana hänestä tuli uusi suosikki-idoli-rumpalini. Keikan jälkeen hän tuli Minun luo kättelemään ja kiittämään että katsoin keikan. Sanoin jotain mukahauskaa johon hän kohteliaasti hekotteli. Vieläpä mukava tyyppikin!

Pappani, ihminen jota arvostan enemmän kuin ketään, olen tavannut usein.
kakkaa, herkkuruokaani
MrHands
13.03.2006 01:28:16
Osoitin jotain kuuluisaa muusikkoa kerran sormella, mutta en muista kuka se oli ja kaiken lisäksi se ei oo mun idoli.
Mika Torvinen
13.03.2006 01:57:58
En tiedä liittyykö nyt ihan täysin aiheeseen, mutta:

2003 vuoden Tammerfesteillä siinä illan viimeistä esiintyjää, Stratovariusta odotellessa ihmisjoukun seasta tupsahti eteemme mies kameran kanssa ja nappasi kuvan. Herrahan oli siis Tony Kakko Sonata Arcticasta joka oli silloinen lempibändini.
Sequential Circuits Six-Trak/Roland SH-2000/Roland JD-990 Super JD/Roland PRO-E/Yamaha DX7(Master Keyboard Only)/Oberheim Matrix 1000/
Ville81
13.03.2006 02:41:58
Steve Vain ja Satrianin. Enklannintaito hävis n. sekunnissa.
"Ei mun tartte virittää, soitan säröllä". -Kuultu musiikkiliikkeessä 2005
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)