![]() 22.04.2005 10:28:42 | |
---|---|
No voi jösses. The road never ends for me, kid.
Bella Italia #1 | |
![]() 22.04.2005 10:34:19 | |
Musiikista saa vapaasti tykätä niin miehet, naiset, lapset kuin mutantitkin. Se on kunkin oma asia mistä tykkää. Itse kuuntelen kotibileissä useimmiten sitä tyttöjen puolen musiikkia kuin poikien AC/DC-sessioita, mutta toisaalta sille puolelle jää joskus tyttöjäkin. Markkinointi on asia erikseen. Less is more. | |
![]() 22.04.2005 10:39:37 | |
Voipi olla, mutta väitänpä, että syynä on myös se, että kitara on olevinaan fallossymboli ja se että nainen ei voi olla rockkukko tai moshata, koska se on vaan niin surullisen näköistä... ;) sitten vaan hissutellaan ja rämpytellään sitä akustista itsekseen. Tasa-arvon vertauskuva: Rockkana :) So What? Who Cares? | |
![]() 22.04.2005 11:12:46 | |
Rockkana :) Ihan kamala =) Pitäydyn siinä rockkukkomulkussa mieluummin. Olen jopa harkinnut mieheksi pukeutumista uskottavuusongelmien karsimiseksi. Ei helevetti. Just shoot me. -Moonchi- "Well I ain't evil, I'm just good-looking"
-AC:FeedMyFrankenstein- | |
![]() 22.04.2005 13:40:58 (muokattu 22.04.2005 13:41:14) | |
Let me rock your world: minäpä aikoinaan tunsin niitä nuoria miehiä, jotka ostivat sitä TLC:tä silloin aikanaan... ja bändini entinen kitaristi kuuntelee Christina Aguileraa eikä ole edes homo! =) Minäkin olen kuullut sellaisista miehistä, jotka juovat siideriä ja kuuntelevat Mariah Carey'a. Veikkaan, että kyseessä on kuitenkin urbaani legenda... "Heavy on kaunista ja melodista musiikkia." - General Njassa | |
![]() 22.04.2005 13:42:46 | |
kröhöm, minusta ei välttämättä tule koskaan äitiä, parilla ystävälläni ei ole koskaan ollut äitiä, vain isä joka on ollut molempia, huolimatta sotaleikeistään. Ja kyllä nimenomaan viisivuotiaat tytöt leikkivät sotaa, siinä vaiheessa kun ne tajuavat mikä ero on my little ponylla ja tinasoltulla ne "päättävät" kumman valitsevat, tai kuten minä, leikkivät molemmilla. Hmm. Mun on vaikea sanoa tuosta leikkimisasiasta mitään. Mun lelut rikottiin ja vanhemmat pahoinpiteli aika runsaasti. Ei tarvitse ei, mutta miehen ja naisen rooli vaihtelee kulttuureittain ja aikakausittain, hei haloo? Ja jos ajatellaan gendereitä olevan peräti NELJÄ (miehen ja naisen lisäksi transgenderistit ja sukupuolineutrit) niin mihinkäs väliin heidät lokeroitte tällä sukupuoliroolien välillä? Mä sanoisin että noi on metroseksuaaleja, so. kaappihomoja. Sukupuolia on kaksi, eikä se ole psykologinen asia. Nää on SETAn valistuspolitiikkaan liittyviä höpöhöpöjuttuja. Uskon koko sydämeni voimalla että transvetismi ja -seksuaalisuus ovat mielenhäiriöitä jotka lie korjattavissa. Ei sillä, etteikö tämmöinen häiriö automaattisesti tekisi ihmisestä pahaa. Voipi olla, mutta väitänpä, että syynä on myös se, että kitara on olevinaan fallossymboli ja se että nainen ei voi olla rockkukko tai moshata, koska se on vaan niin surullisen näköistä... ;) sitten vaan hissutellaan ja rämpytellään sitä akustista itsekseen. Höö, fallossymboli??? En ole ajatellut asiaa ikinä tuolta kantilta. Toisaalta, mä olen basisti. Kyllä. Ja ihan eläinmaailmassa toistuva kuvio. Ja on typerää ihmiseltä odottaa että kuusi tuhatta vuotta kulttuuria vie miljoonia vuosia vanhat vietit pois automattisesti. No niin, tuo on jo nätisti ilmaistu mielipide, johon voin kaikkien ylläriksi yhtyä. Ei meikäläisenkään levyhyllystä löydy montaa naissäveltäjää ja ne hyvät on perkele yhden käden sormilla laskettavissa melkein kahteen kertaan. Vaan ei herrattaren pieksut sentään tulisi mieleenikään alkaa yleistää että se on joku sukupuolellinen juttu kun on niin vähän hyviä naissäveltäjiä. Ai, jännää sattumaako siis vain? :D Varsinkin kun ottaa huomioon, että olen elämäni aikana kuulut murto-osan kaikesta musiikista mitä maailmassa on, ja siitäkin valtaosa jotain kaupallista, UG jää aina vähemmälle koska sitä ei, luojattaren kiitos, ängetä joka reiästä. Kun edes ängettäis. Tämä sen takia että mä tulen vittu hulluksi radiosaastan puskemisen takia. Ja sille joka feministeistä höpötti: ilokseni ja ylpeydekseni voin kertoa, että olen fyysisestä sukupuolestani huolimatta sikamainen sovinisti. =s Jiiihaa. Mä en. | |
![]() 22.04.2005 13:49:14 | |
Siinä tuli MrQ:lta sen verran hyvää argumentaatiota etenkin tosta SETAn viiden sentin seksuaalipsykologiapseudotiedepropagandasta, että plussa napsahtaa. Mutta vaikka mä olinkin tossa jo sitä mieltä että miesten tahi naisten musiikkia ei oo erikseen olemassa, niin kyllä perkele näin on että semmosessa miehessä joka kuuntelee Eros Ramazzottia on jotain perin epäilyttävää. En menis semmosen hiipparin kanssa yleiseen saunaan, vaikka se kuinka olis Bella Italia -klubin jäsen. The road never ends for me, kid.
Bella Italia #1 | |
![]() 22.04.2005 16:29:11 (muokattu 22.04.2005 16:32:18) | |
Mä sanoisin että noi on metroseksuaaleja, so. kaappihomoja. Sukupuolia on kaksi, eikä se ole psykologinen asia. Nää on SETAn valistuspolitiikkaan liittyviä höpöhöpöjuttuja. SETA:sta en tiedä enkä halua tietää, pois kaikki yhdistykset minusta, kiitos. Metroseksuaalisuus taas on omasta mielestäni joku median keksimä höpöhöpötermi, enkä oikein ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan (meikkaavaa poikaa? transseksuaalia? homoseksuaalia? androgyyniä? hermadofrodiittia?? Kaikkia näitä "mielihäiriöitä"?). Höö, fallossymboli??? En ole ajatellut asiaa ikinä tuolta kantilta. Toisaalta, mä olen basisti. Mulle yksi mies sano että basso on miesten soitin ja käski mun pitää näppini erosta siitä. Että rumpuja tai kitaraa nainen vielä soittaa mutta ei bassoa. Se oli rumasti sanottu se. Niin, en tiedä mitä basistit ajattelevat basson symboloivan...jos ajattelevat ollenkaan yhtään mitään ;) minähän olen siis bassokitaristi, tai siis kitarabasisti =) Ja on typerää ihmiseltä odottaa että kuusi tuhatta vuotta kulttuuria vie miljoonia vuosia vanhat vietit pois automattisesti. Ja vieteillä tarkoitat mitä? Vääntää rautalangasta, kiitoksia... Ai, jännää sattumaako siis vain? :D Niin, tai sitten tosiaan sitä että tässä meitin kulttuurissa miehiä suositaan mitä musiikin tekemiseen tulee. Jaa-a, arvotaanko? Kun edes ängettäis. Tämä sen takia että mä tulen vittu hulluksi radiosaastan puskemisen takia. Minä keksin keinon: lakkasin kuuntelemasta radiota! Ja heti helpotti! Vaikka on täälläpäin pari kivaa paikallisradiota, toisessa soitettiin kerran ihan oikeita vinyyleitäkin *se on harvinaisen harvinaista nykyään* Tosin nuo 200 cd:tä tuolla hyllyssä takaavat sen ettei ihan heti kyllästy levyvarastoon. MUOKS: Minäkin olen kuullut sellaisista miehistä, jotka juovat siideriä ja kuuntelevat Mariah Carey'a. Veikkaan, että kyseessä on kuitenkin urbaani legenda... Toivotaan niin... ;) -Moonchi- "Well I ain't evil, I'm just good-looking"
![]() 22.04.2005 17:06:38 (muokattu 22.04.2005 17:30:17) | |
Mikähän kumma siinä on, että tämäkin sukupuoleen liittyvä pohdiskelu meni tappeluksi. Siinä on se kumma, että kun naisia (ja lapsia) on huomattava aika - muttei suinkaan aina - ihmiskunnan historiassa kohdeltu tavarana, omaisuutena, ja nyt siitä ollaan pääsemässä pikkuhiljaa irti, niin se aiheuttaa ymmärrettävästi kuohuntaa jos asiaan vähän viitataankin - jopa musiikkiaiheisella foorumilla. Samasta syystä (eli vuosisatojen "orjuudesta") johtuen me naiset otamme aika herkästi nahkoihimme kaikenlaiset yleistykset ja leikkimielisetkin halventamiset. (Vrt. miksi juutalaisista ei oikein ilikiä pahaa sanaa sanoa.. No, huono esimerkki, mutta jos pointti meni ohi niin antakaa mennä ja pitäkää turpanne kiinni.) Ymmärrettävääkin ehkä? Ja samasta syystä osa miehistä on allergisia feministi -sanalle ja pelkää naisten tasa-arvoistamispyrkimyksiä. Nämä muutamat puolustavat hädissään olematonta reviiriään muun muassa väittämällä, että lahjakkuus on sukupuolisidonnainen ominaisuus, kuin myös se, mitä musiikkia kuuntelee.. *haukotus* Niin että siirryttäisiinkö pois sieltä kultaisen keskiajan pimennosta ihan tälle vuosituhannelle.. E: Ja on typerää ihmiseltä odottaa että kuusi tuhatta vuotta kulttuuria vie miljoonia vuosia vanhat vietit pois automattisesti. En tiedä mihin tämä alunperin oli vastauksena, mutta kuulostaa epäilyttävältä.. Kuka sammutti palon? | |
![]() 22.04.2005 17:30:53 | |
SETA:sta en tiedä enkä halua tietää, pois kaikki yhdistykset minusta, kiitos. Metroseksuaalisuus taas on omasta mielestäni joku median keksimä höpöhöpötermi, enkä oikein ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan (meikkaavaa poikaa? transseksuaalia? homoseksuaalia? androgyyniä? hermadofrodiittia?? Kaikkia näitä "mielihäiriöitä"?). Metroseksuaali on kaikkea noita paitsi meikkaava poika. Lisäksi homo ei ole mielenhäiriöinen. Mut muuten joo. Mulle yksi mies sano että basso on miesten soitin ja käski mun pitää näppini erosta siitä. Että rumpuja tai kitaraa nainen vielä soittaa mutta ei bassoa. Se oli rumasti sanottu se. Vitun typerä jätkä. Mulla on nainen basso-oppilaana. Niin, en tiedä mitä basistit ajattelevat basson symboloivan...jos ajattelevat ollenkaan yhtään mitään ;) minähän olen siis bassokitaristi, tai siis kitarabasisti =) Mulle se on soitin jota kiva ja helppo soittaa. Mitä muuta siihen tarvitaan? Ja vieteillä tarkoitat mitä? Vääntää rautalangasta, kiitoksia... Katso villieläimiä vähän aikaa. Vertailet niitä ihmiseen ja huomaat ettei me niin merkittävästi niitä kehittyneempiä olla. Samalla tavalla vietit meitä riepottelee. Kaikki äijät tahtoo tietämättään olla alfauroksia, jotta saisi mahdollisimman paljon pesää ja kunniaa ja reviiriä. No, reviirin voi muuttaa asunnon kooksi ja rahaksi oikeastaan, mutta samasta asiasta on kyse. Niin, tai sitten tosiaan sitä että tässä meitin kulttuurissa miehiä suositaan mitä musiikin tekemiseen tulee. Jaa-a, arvotaanko? Ehkä se on vaan niin ettei naiset ole yhtä monimuotoisia säveltäjiä. Aivan kuin eivät ole keihäänheittäjänäkään kovin kummoisia. Emmätiiä. Minä keksin keinon: lakkasin kuuntelemasta radiota! Ja heti helpotti! Vaikka on täälläpäin pari kivaa paikallisradiota, toisessa soitettiin kerran ihan oikeita vinyyleitäkin *se on harvinaisen harvinaista nykyään* Tosin nuo 200 cd:tä tuolla hyllyssä takaavat sen ettei ihan heti kyllästy levyvarastoon. Sama täällä. Radiota en kuuntele ees maksusta. | |
![]() 22.04.2005 21:03:49 (muokattu 22.04.2005 21:18:26) | |
Metroseksuaali on kaikkea noita paitsi meikkaava poika. Väärin. Metroseksuaalilla tarkoitetaan henkilöä, joka pukeutumisellaan, käytöksellään tai muulla tavoin murtaa ja venyttää perinteisten sukupuolimallien rajoja. Käytännössä tämä voi tarkoittaa vaikka heteromiehen manikyyrissa käyntiä tai muita sellaisia ulkonäöstä huolehtimiseen liittyviä juttuja, jotka on aikaisemmin yhdistetty naisiin. Homoseksuaalisuudella ei ole asian kanssa sanottavammin tekemistä. David Beckham taitaa olla metroseksuaalin liikkeen keulakuva, jos sellainen halutaan nimetä. Kyse on kyllä vähän höpöhöpö- termistä, sen minäkin myönnän. Ehkä se on vaan niin ettei naiset ole yhtä monimuotoisia säveltäjiä. Aivan kuin eivät ole keihäänheittäjänäkään kovin kummoisia. Emmätiiä. Et niin tiiäkään. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) | |
![]() 22.04.2005 22:56:11 | |
Väärin. Metroseksuaalilla tarkoitetaan henkilöä, joka pukeutumisellaan, käytöksellään tai muulla tavoin murtaa ja venyttää perinteisten sukupuolimallien rajoja. Käytännössä tämä voi tarkoittaa vaikka heteromiehen manikyyrissa käyntiä tai muita sellaisia ulkonäöstä huolehtimiseen liittyviä juttuja, jotka on aikaisemmin yhdistetty naisiin. Homoseksuaalisuudella ei ole asian kanssa sanottavammin tekemistä. David Beckham taitaa olla metroseksuaalin liikkeen keulakuva, jos sellainen halutaan nimetä. Kyse on kyllä vähän höpöhöpö- termistä, sen minäkin myönnän. Niin. Toi on se sanakirjatermi. Mitä se käytännössä tarkoittaa on kyseessä miehestä puheen ollen kaikki naisen huonoimmat puolet persoonaansa inkorporoiva wänkkeri. Lue: Feminiininen kaappifägäri. Ja nimenomaan homoseksuaalisuudella, joskin latentilla sellaisella on tekemistä asian kanssa. Et niin tiiäkään. Niinno. Olisihan se kiva kuvitella että yksikään nainen olisi mitenkään merkittävä säveltäjä. Madonna tullaan muistamaan, samoin Alanis. Mutta kumpikaan niistä ei musiikillisesti mikään merkkitekijä ollut. Se yks norjalainen kimma vaikutti kylläkin pirun lupaavalta. emmuista nimeä. Jonkinasteen trip-popia. Toisaalta, popmusiikin kuluttaja määrittelee toki taustatuottajat sekä levynmyynnin musiikin laadun edelle. | |
![]() 23.04.2005 00:01:30 | |
Niin. Toi on se sanakirjatermi. Mitä se käytännössä tarkoittaa on kyseessä miehestä puheen ollen kaikki naisen huonoimmat puolet persoonaansa inkorporoiva wänkkeri. Lue: Feminiininen kaappifägäri. Ja nimenomaan homoseksuaalisuudella, joskin latentilla sellaisella on tekemistä asian kanssa. Jos sinun maailmassasi musta tarkoittaa tosiasiassa valkoista, niin mikäpä minä olen siihen puuttumaan, mutta älä viitsi esittää noita minkäänlaisina yleispätevinä totuuksina, vaikka osaisitkin väliin luikauttaa pari hienoa sivistyssanaa. Niinno. Olisihan se kiva kuvitella että yksikään nainen olisi mitenkään merkittävä säveltäjä. Madonna tullaan muistamaan, samoin Alanis. Mutta kumpikaan niistä ei musiikillisesti mikään merkkitekijä ollut. Jo edellä tarjoamani Kate Bush, Patti Smith ja Carole King ovat kaikki merkittäviä säveltäjiä, ja menevät kevyesti noiden kahden edelle, ja mittarina voidaan käyttää kyllä muutakin kuin kaupallisuutta (Alanis ja Madonna lienevät myyneet enemmän levyjä kuin nuo kolme). Mikäli sen kiistät, kaipaan kyllä parempia perusteita kuin "paskaa"- tyyppisiä toteamuksia. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) | |
![]() 23.04.2005 00:20:07 | |
Jos sinun maailmassasi musta tarkoittaa tosiasiassa valkoista, niin mikäpä minä olen siihen puuttumaan, mutta älä viitsi esittää noita minkäänlaisina yleispätevinä totuuksina, vaikka osaisitkin väliin luikauttaa pari hienoa sivistyssanaa. Ei. Pointti on tasan tarkkaan se, että metroseksuaali on karkeasti yleistäen narsismiinsa tikahtuva ulkonäkökompleksinen vitun inisijä joka osaa tehdä hitonmoisen haloon itsestään ja saa egoboostia pynttäytymisestä. Hassu juttu sinänsä, että tämä kuvaus osuu ja upottaa valtaosan homoista. Liekö pelkkää sattumaa? Jo edellä tarjoamani Kate Bush, Patti Smith ja Carole King ovat kaikki merkittäviä säveltäjiä, ja menevät kevyesti noiden kahden edelle, ja mittarina voidaan käyttää kyllä muutakin kuin kaupallisuutta (Alanis ja Madonna lienevät myyneet enemmän levyjä kuin nuo kolme). Mikäli sen kiistät, kaipaan kyllä parempia perusteita kuin "paskaa"- tyyppisiä toteamuksia. Katehan on kyllä kieltämättä omintakeinen ja lahjakas musikantti, eikä ole sattumaa että löytyy hittilistaltani. Siitä huolimatta muistutan ettei ole sattumaa se, että omin ansioin maineeseen ja etenkin kunniaan nousseita naisia on monin verroin vähemmän musiikkibisneksessä kuin miehiä. Suhde, jos listaani ehdottomana totuuna olisii luottaminen on pienempi kuin yksi tuhanteen. itseasiassa aika tarkalleen yksi kahteen tuhanteen. Nyt toki lähdetään siitä että ulkopuolisten voimien tuella maineeseen saatettu ylituotettu tuote ei todellakaan vastaa käsitystäni "hommansa osaavasta muusikosta." | |
![]() 23.04.2005 00:27:25 | |
Siinä on se kumma, että kun naisia (ja lapsia) on huomattava aika - muttei suinkaan aina - ihmiskunnan historiassa kohdeltu tavarana, omaisuutena, ja nyt siitä ollaan pääsemässä pikkuhiljaa irti, niin se aiheuttaa ymmärrettävästi kuohuntaa jos asiaan vähän viitataankin - jopa musiikkiaiheisella foorumilla. Tjaah...minkähän kulttuurin mukaan ja kuinka kauan naisia on pidetty tavarana? Länsimaisessa kulltuurissa ei nyt kuitenkaan vähään aikaan olla pidetty, varsinkaan täällä Suomessa, jossa ollaan melkeinpä jopa edistyksellisiä tasa-arvo kysymyksissä. Ja olipa aika, jolloin ainakin länsi- ja Pohjoiseuroopassa oli matriarkka. Sitten tuli kristinusko, joka ajoi vahvaa patriarkkaa. Samasta syystä (eli vuosisatojen "orjuudesta") johtuen me naiset otamme aika herkästi nahkoihimme kaikenlaiset yleistykset ja leikkimielisetkin halventamiset. (Vrt. miksi juutalaisista ei oikein ilikiä pahaa sanaa sanoa.. No, huono esimerkki, mutta jos pointti meni ohi niin antakaa mennä ja pitäkää turpanne kiinni.) Ymmärrettävääkin ehkä? Yleistystä? Rankkaa sellaista? Jokainenhan päättä itse, mistä loukkaantuu ja mistä ei, se nyt on vähemmän sukupuoleen liittyvä kysymys kun musiikkimaku..IMHO =) Ja huomautan, että tappelu ei ole sama asia kuin kiivas keskustelu, mutta senhän me kaikki jo tiesimmekin, eikös vaan? Ja samasta syystä osa miehistä on allergisia feministi -sanalle ja pelkää naisten tasa-arvoistamispyrkimyksiä. Miksi miehet pelkäävät naisten tasa-arvoistamispyrkimyksiä? Ja btw: feministi-sanan merkityksen ovat saastuttaneet jenkkiläiset himofeministit. Feministi ymmärretään aivan liian monissa yhteyksissä nykyään naiseen, joka tahtoo/kokee olevansa oikeutettu/uskoo voivansa talloa miehet maanrakoon. Ja alkuperältäön liikkeen tarkoitus oli edistää tasa-arvoa. Ja mitä tulee musiikkiin ja muusikoihin yleinen ilmapiiri on yleensä sitä "voi kun olisi niitä lahjakkaita naisia" -tyyppistä, kuin sitä että "ei vittu, nainen!!". Tosin olenpa itse huomannut, että äänitysprojekteja saan kymmenen kertaa huonommin kuin joku mies, kellä olisi samat vehkeet käytössä, ja kaikki ihan vain siksi, että naiseen ja "naisten musiikkiin" liitetään niin paljon ihmeellistä legendaa, mikä ei omalta kohdaltani pidä paikkaansa. No joo, AV-CV tulossa nettiin jahka jaksaa koodata...luulisi ruikutuksen sitten loppuvan, s-tana. -Moonchi- "Well I ain't evil, I'm just good-looking"
![]() 23.04.2005 00:34:48 | |
Vitun typerä jätkä. Mulla on nainen basso-oppilaana. Sans se. Ja ajatella, jos olisin lähtenyt yleistämään ja tekemään stereotypioita ja kiljunut, että kaikki miesbasistit on typeriä. Olisin ihan vitun tyhmä keskenäni. Mulle se on soitin jota kiva ja helppo soittaa. Mitä muuta siihen tarvitaan? Ei minun mielestäni mitään. Mietinkin sitä, että mitä se kundi ajatteli, joka minulle sanoi kitaran olevan fallossymboli, johon naisten on "vaikea" tms kajota. Wtf?!? nauroin räkäiset. Katso villieläimiä vähän aikaa. Vertailet niitä ihmiseen ja huomaat ettei me niin merkittävästi niitä kehittyneempiä olla. Samalla tavalla vietit meitä riepottelee. Kaikki äijät tahtoo tietämättään olla alfauroksia, jotta saisi mahdollisimman paljon pesää ja kunniaa ja reviiriä. Aika rankka yleistys. En sitten tiedä tosiaan, kuinka paljon se testosteronin määrä vaikuttaa käytännössä, mutta kaveripiirissäni miehillä on ambitioita siinä missä naisillakin. Ja edelleenkään en tunne enää yhtään homoa =s Ehkä se on vaan niin ettei naiset ole yhtä monimuotoisia säveltäjiä. Aivan kuin eivät ole keihäänheittäjänäkään kovin kummoisia. Emmätiiä. Ehkä. Mäkään en tiedä. Minen usko, että näin on. Keihäänheitto on fyysinen laji, ja miehen ja naisen fysiikka on erilainen. Ei ehkä verrattavissa säveltämiseen, mutta ymmärrän kyllä, että on asioita, joissa miehet eivät naista voi saavuttaa ja toisin päin. -Moonchi- "Well I ain't evil, I'm just good-looking"
![]() 23.04.2005 01:45:16 | |
Mä myönnän kyllä että mä mielelläni kokoisin altsumetal/grungebändin siten että siinä on tyttöjä messissä. Ainakin bassossa tarttee olla gimma. ja laulussa. Mä voin hoitaa skitat, mut huonosti. Se ois kivaa. Just tsiigasin Pazin riakkumista APC:n "Judith"- videolla. | |
![]() 23.04.2005 01:50:04 | |
Sans se. Ja ajatella, jos olisin lähtenyt yleistämään ja tekemään stereotypioita ja kiljunut, että kaikki miesbasistit on typeriä. Olisin ihan vitun tyhmä keskenäni. Kyl suurin osa niistä on aika vajareita. Tai vähintään rumia. Onneksi menin yhdistettyyn ulkonäkö/älylkkyysleikkaukseen ja ostin kitaran, mutten siltikään oppinut kirjoittamaan. Ei minun mielestäni mitään. Mietinkin sitä, että mitä se kundi ajatteli, joka minulle sanoi kitaran olevan fallossymboli, johon naisten on "vaikea" tms kajota. Wtf?!? nauroin räkäiset. Naisen vaikea kajota fallisiin esineisiin? Toivottavasti ei! Aika rankka yleistys. En sitten tiedä tosiaan, kuinka paljon se testosteronin määrä vaikuttaa käytännössä, mutta kaveripiirissäni miehillä on ambitioita siinä missä naisillakin. Joo, salettiin, ei pelkkä testo sitä hoida. Mutta toisaalta, pätemisentarve naisillakin on sitä kovempi, mitä äijämäisempiä ne ovat... joilla testosteroni- ja vasopressiinitasot ovat pykälän normia korkeampia... Ja edelleenkään en tunne enää yhtään homoa =s MÄ tunnen. Yks niistä on oikeasti pirun mukava kaveri. Keihäänheitto on fyysinen laji, ja miehen ja naisen fysiikka on erilainen. Ei ehkä verrattavissa säveltämiseen, mutta ymmärrän kyllä, että on asioita, joissa miehet eivät naista voi saavuttaa ja toisin päin. Onhan mies tilastollisesti kykeneväisempi hahmottamaan ja tuottamaan abstrakteja asioita, jota musiikki tässä yhteydessä mielestäni on. Mutta perkele, nyt olen mollannut naisia, voisin vaihteeksi kirjoittaa jotain mukavaa, jotain missä naiset ovat voittajia. Taloudenhoidosta ja sihteerin hommista! Jooei. Ei mennä paskaan huumoriin. -Moonchi- -Q | |
![]() 23.04.2005 01:54:26 | |
Lopettakaa nyt jo! Vastaus on ei. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty | |
![]() 23.04.2005 02:11:24 | |
varsinkaan täällä Suomessa, jossa ollaan melkeinpä jopa edistyksellisiä tasa-arvo kysymyksissä. Suomessa mies on menettänyt tasa-arvoisuutensa jo n. 25v sitten. Esim. Kuinka moni mies on menettänyt tapaamisoikeuden lapsiinsa ? Ihan vaan naisen päätöksestä. NO REMORSE ! -Lemmy-
Ärlä # 008 | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)