Aihe: Huonoimmat puolesi soittajan/laulajana
1 2 3 4 5 6
Leper Messiah
11.04.2005 08:41:50 (muokattu 11.04.2005 08:42:06)
kitaristina... öö....

-no vois sitä tekniikkaa enemmänkin olla, vaikken näe että tällähetkellä tarvitsisin mitään tiluiluominaisuuksia...

-en osaa laulaa ja soittaa samaan aikaan

pianistina

-liian laiska harjoittelemaan

laulajana...

-noh, minä mikään laulaja ole... eli en vain osaa.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Chemo
12.04.2005 17:27:49

Mulla ei omasta mielestäni ole sellaista lauluääntä joka pudottaisi kuulijat pepulleen. Monet muut asiat voi hoitaa tekemällä duunia niiden eteen, mutta toi on vähän eri juttu.

Siksipä olen nyt pitäytynyt soittamisessa.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
ten
12.04.2005 18:19:29
Olen aivan helvetin epätarkka. Tai siis helvetin ja helvetin, mutta kuiteskin aika epätarkka, mutta korvaan sen fiiliksellä.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
ltg
12.04.2005 18:30:31
Vauhtisokeus ja teoriatietämyksen vähäisyys.
Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei.
jussiohman
13.04.2005 13:48:26
-Ala-arvoinen time.
-Hitaat kädet, varsinkin vasen. Vain hitaita kakkafillejä osaan soittaa kun ei ole tekniikkaa nimeksikään.
-Olen laiska treenaamaan itsekseni.
-Omaan hyvin suppean varaston eri temppuja ja komppeja.
-Basarijalka ei tahdo toimia. Välillä menee hyvin ja välillä ei vaan tahdo toimia.
juuso a
14.04.2005 13:27:44

Jos pystyisin soittaa keikkoja yhtä rennolla tachilla mitä treenikämpillä niin oisin kyllä todella tyytyväinen itseeni. Esim. eilisellä Ä&V keikalla meni puolet sooloista ihan vituilleen. Otti kyllä pattiin ja paljon.

Onpa kyllä tietysti muutenkin toi treenauksen puute mikä meitsiä vaivaa. En vaan jaksa treenata useita tunteja päivässä, joten se henkilökohtainen treeniaika pitäisi käyttää muuhun kuin paskan soittamiseen. Pitäisi varmaan tehdä itse itselleen joku taulukko mitä treenata joka päivä säännöllisesti ja miten kauan mitäkin juttua.
Elämä on kivaa, jippii!!!
Jani The Rock
14.04.2005 14:10:48

Teoreettinen osaamattomuus ja yleinen vittumaisuus.
The road never ends for me, kid.
Julmettu
14.04.2005 18:51:44
Laiskuus. Ei millään jaksa opetella uusia vaikeita systeemejä, kun voi soitella vanhoja helppoja. Tämä rajoittaa kehittymistä ankarasti. Mutta rutiinia ainakin tulee.

Teorian puute. Ainoa teoria mitä miulla on halussa, on peräisin pianonsoitto ajoilta. Toisaalta, en ole vielä keksinyt, mihin teoriaa tarvitsisinkaan.

Mielikuvituksettomuus. Jos saan helvetin hyvän riffin mieleeni, ja yritän saada sen taittumaan kitaralla, huomaan kohta jyllääväni samaa riffiä kuin tunti aiemmin. En tiedä mistä moinen johtuu...
Teijo K.
14.04.2005 19:31:44

En osaa soittaa, enkä laulaa. En kyllä keksi mitään muuta, vaikka kuinka miettisin. No sävaltämisessä olen kanssa hiukka hitaahko, noin yhden kappaleen saan viidessä vuodessa aikaan keskimäärin. Eli neljättä sävellystä tekeillä tässä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Rocco_Longfella
15.04.2005 07:58:40
Kitara:
Tarkkuus on aina ollut heikkouteni. Lähinnä oikean käden.
Nopeuskin on aivan perseestä. Nämä yhdistettynä.. Hyrr..

Laulajana:
Kaikki paitsi säröni.

Rummut:
Motoriikka. Blondina en osaa käyttää neljää raajaa samaan aikaan.
(neljä sormea ja plektrakäsi silti sujuu..? Harjoituksen puutetta?)
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
möhköfanttimies
15.04.2005 08:06:20 (muokattu 15.04.2005 08:08:23)
Basistilaulajana jää basso välillä huonosti soitetuksi, kun pitää keskittyä laulamiseen. En pysty käyttämään bassonsoittotaitojani kunnolla bändisoitossa kun pitää laulaakin.
Ja laulua pitäisi harjoitella enemmän, että saisi siihenkin enemmän varmuutta.
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie.
mongoloidi
15.04.2005 22:11:51
Teorian osaamisessa on jonkun verran aukkoja ja nuottienlukutaito on aika kehno.
www.mikseri.net/szc
Kosminen
16.04.2005 12:07:46

Huonoin puoleni soittajana taitaa olla se, että oon viime vuosina treenannu niin laiskasti että kehitys on junnannut hyvin pitkälti paikoillaan. Multa puuttuu näkemystä ja tempo ei tahdo pysyä.
Kalamies#16 >-)))>
Arabian Lauri
18.04.2005 10:56:46
Huonoinpana puolena laulavana kitaristina minulla on se että kehittymisalueita minulla ei enää juurikaan ole... Siksipä olenkin aloittanut uuden harrastuksen joka on hauen heittokalastus, siinä kun ei tarvitse kuunnella kuin komppikitaristia. Ja sehän johtuu enimmäkseen siitä että komppikitaristin kanssa ostimme kimppaveneen...

No totta jos puhutaan, niin olisi kiva jos osaisi laulaa ja soittaa niin että jengi kehuisi muutenkin kuin kohteliaisuudesta ja että ompas edullinen pändi... Soolot on liian pitkiä ja mitäänsanomattomia, lauluääni on karhean sijasta sorsapillimäinen, soitto monotonista ja kitarasaundi aivan liian ohut. Ja lopuksi vielä omat biisit ovat luonnollinen jatko tuolle listalle. Eli ei kun vaappukauppaan...
On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä!
Valdemar
18.04.2005 12:27:02
Saman jauhaminen.
it's cold gin time again!
Strutsi
18.04.2005 12:32:19
- Pitäisi soittaa enemmän ranteella
- Oikeasta kädestä syntyy string-noisea
- Uusien juttujen kehittely: soitan aina samoja kuvioita
- Vähän enemmän teoriaa
"I've gone where the hand of man has never set foot."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)