Aihe: Minä en tykkää!
1 2 3 4 5 6 7 811 12 13 14 15
sirdickyj
01.11.2004 08:34:07
T-firman juhlissa soittavat bilebändit; ja toimiston tädit ja sedät on pähkinöinä kun tulee taas se heee hee-y baby, ooo-ooo o o won't you be my girl...

You can charge 2500,- out of these!

Mutta tosiaan, itsekin unohdin mainita listallani The Smithsin ja Morrisseyn. Sekä Curen. Ja Creedin, vaikka sitä nyt tuskin kukaan täysjärkinen arvostaa.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Tellervo
01.11.2004 09:45:01 (muokattu 01.11.2004 09:45:29)
Genreistä hiphop ja rap sekä MTV-r'n'b. Vaikka maailmassa ei kymmenen vuoden päästä muuta musiikkia soitettaisikaan, minä en niistä innostuisi. Ainakin se on erittäin epätodennäköistä. Myöskään en ole jaksanut innostua näistä ns. nu-soul-leideistä jotka Pori Jazzissakin vierailivat, kuten en myöskään Shakirasta, Anastaciasta ja ketä kaikkia näitä onkaan. Saattavat olla ihan hyviäkin laulajia, mutta... eeei. Ei vaan. Kyllä mulle soul on jotain ihan muuta kuin nu. Olen siis kalkkis.
Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm
Malevolent
01.11.2004 09:59:36
Syytä en tiedä mutta Maija Vilkkumaan kuuleminen, puhumattakaan näkemisestä, aiheuttaa jonkinlaisen oksennus-reaktion. Ehkä se on se ääni, sanat tai sitten vaan yleinen olemus.

Jean S saa myös vihani ylleen, vaikka en taida olla koskaan yhtään biisiä edes kuullut. Kumma juttu.
Juntunen
01.11.2004 10:01:49

Genreistä hiphop ja rap sekä MTV-r'n'b.

Sama mulla. Joskaan kukaan tuttavistanikaan ei noita liiemmin diggaile. Bändiosastolta tulee ekana mieleen ainakin The white stripes, YUP, RedHotChiliPeppers, The Darkness..
Dian - "Luotaantyöntävää"
bedlam
01.11.2004 11:32:54

Zen Cafe. Hyi saatana.

Yhdyn!
http://www.mikseri.net/kiasma
Una
01.11.2004 12:16:37
Eppu Normaali.

Tai mikä muu tahansa suomirokkipaska. Sori.
porcupine
01.11.2004 12:17:40
Suomen virallisen jumalan Ismo Alangon tekemiset eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
C
01.11.2004 12:22:39
Björk.

Tää on vähän sellainen juttu, että jos haluat esittää ymmärtäväsi tai tietäväsi musiikista jotain, niin Björkistä on vähän niin kuin pakko pitää. On sillä mielestäni jotain ihan kiinnostavia biisejä, mutta en levyllistä jaksa kuunnella.
Paskimmillaankin heavy on parasta!
Pitkavirta
01.11.2004 12:43:04
Kotimaisista CMX ja ulkomaisista Guns N' Roses.

Yrjänä, suomalaisen lyriikan mestari? Hah, esimerkiksi Gösta Sundqvistin nerokkuus pieksee Yrjänän 100-0.

CMX:stä en tykkää hirveesti, Yrjönän laulu on jotain aivan kamalaa mölinää

Gunnarit saa kans aikaan radion kanavan vaihtumisen hyvin äkkiä, muutenkaan tommonen klassikko-rock ei iske. Legendaarista hyi saatana

Ja mitä Leevi & Leevingsseihin tulee, Göstan muka-vitun-hassunhauskat pakkoriimit ei uppoa kyllä yhtään. On sillä joitain ihan tiukkoja kielikuvia ja ihan jees musaa mut joskus menee yli
Velven kuunnelmat [Jos Voisin] [Siteet]
Sell me a tuner!
Anakonda*
01.11.2004 12:51:11
Kaikki ns. teinibändit tyyliin Negative, Uniklubi jne. Sellaiset meikkipellet (edellä mainitut ja esim. The 69 eyes, jonka musiikki tosin on siedettävää mutta bändin ulkonäkö/tyyli pilaa kaiken) aiheuttaa meikäläisellä verensyöksyn.

Mitään pimpelipompelia ei myöskään jaksa kuunnella. Tarkoittaa siis kaikkea "popahtavaa" musiikkia. Brittiläiset poikabändit ovat kamaluuden huipentuma, tosin myös kaikki tyttöbändit.
Elämässä ei ole encorea!! -Jari Sinkkonen, muusikko
Tympee Huttunen
01.11.2004 12:52:53
Björk.

Tää on vähän sellainen juttu, että jos haluat esittää ymmärtäväsi tai tietäväsi musiikista jotain, niin Björkistä on vähän niin kuin pakko pitää. On sillä mielestäni jotain ihan kiinnostavia biisejä, mutta en levyllistä jaksa kuunnella.

Veit jalat suustani. Tästä on helppoa lähteä sellaiseen noiseen yms. ritsritsräts-musiikkiin. Björkilläkin on hetkensä, mutta harvassa ne ovat.
Angus
01.11.2004 12:55:54 (muokattu 01.11.2004 13:32:44)

EDIT: Olisi pitänyt lukea alkup. kysymys paremmin. Tuli asiaa aiheen vierestä.

Minulle ei nyt varsinaisesti tule mieleen sellaisia bändejä, joista kaverit tykkäisivät, mutta minä en. Toisaalta se riippuu siitäkin kuinka "kaukaiset" kaverit tähän lasketaan mukaan. Kuitenkin "yleisessä" kaveripiirissäni kuuntelemme monia samoja bändejä, jokaisella on tosin oma ehdoton suosikki, mutta muut pitävät myös toisten lempibändeistä.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
Feggy
01.11.2004 13:06:37

Jos tähän lähtisin kaikki inhoamani bändit/artistit listaamaan niin mnet menisi luultavasti tukkoon( :). Mainittakoon nyt ainakin kaikki uusi suomalainen musiikki (siis julkisuudessa esiintyvä sellainen, varmasti on olemassa hyviä ns. "underground"-bändejä), suurin osa uusista rockbändeistä, kaikki uudet pop tms. renkutukset, rap, hip hop, jne. Pääasiassa sanoisin, että melkein kaikki uudet bändit ja artistit jotka ovat joissain määrin saaneet julkisuutta, kuten aiemminkin mainitsin niin varmasti on hyviä ug-bändejä olemassa esim. rockin saralla, mutta melkein kaikki radiosta/televisiosta näkemäni uudet bändit ovat silkkaa paskaa.

EDIT: pakko vielä oikein erikseen mainita nämä uudet "rock"-bändit kuten Negative ja Uniklubi, en voi edes käsittää miten tuollaista paskaa voi kukaan kuunnella.

Kysymys oli: mikä on sellainen bändi, josta kaverit tykkää mutta sinä et? Tässä ei kysytty kaikkia huonoja bändejä maailmassa.
Less is more.
Tapio79
01.11.2004 13:58:01
Popin puolelta voisi mainita The Beatlesin, muutama biisi ihan ok, loput ei toimi ollenkaan.

Metallin puolelta Opeth on sellainen yhtye, joka saa valtavasti hehkutusta osakseen, mutta minä en ole ymmärtänyt sitä koskaan yrityksistäni huolimatta. Samoin monien muiden progevaikutteisten metal-yhtyeiden kanssa, tyyliin Dream Theater, Symphony X ym.
Allekirjoitus.
laulava_hamsteri
01.11.2004 14:07:48
Red Hot Chili Peppers, Eppu Normaali ja Beatles.. ne ei vaan kolahda.
"onhan se bussi pituudeltaan yhtä painava kuin auto" pikkuveljeni kännissä
jj86
01.11.2004 14:16:08
Beatles.
Mun Äidinkieli kusee aika rankasti.
Jzci
01.11.2004 14:46:03

Nirvana varmaan kaikkein suurimpana. En vaan yksinkertasesti ole löytänyt mitään hyvää koko bändistä..
Jormaz
01.11.2004 15:00:33
Red Hot Chili Peppers

Tää on jotain ihan hirveetä. Vaikka musiikki on jo itsessään karmeaa kuraa, laulajan ulkoinen olemus saa aikaan pahoinvointia. Pistäisi edes paidan päällensä.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Pelsi
01.11.2004 15:50:23
Zen Cafe. Hyi saatana.

Unohtui. Ja niin myös äsken mainittu RHCP.
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
leather rebel
01.11.2004 15:53:56
Nirvana, RHCP, CMX, Nightwish, Niskalaaki, CoB, Kotiteollisuus... Löytyyhän näitä. Mä oon tällanen vastarannankiiski.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)