Johannes_t 12.10.2004 12:37:49 | |
---|
Pojat on ilmiselvästi treenanneet aika paljon, sillä soitto kulki todella hyvin ja sounditkin oli kristallinkirkkaat. (Mitä ei voi sanoa läheskään kaikista suomi- bändeistä)
Alkaa olla ihan kiva budjettikin tuon shown pyörittämiseen. Wirsellin Henkka taitaa edelleen olla mikserin puikoissa? |
Kassu 12.10.2004 15:34:43 | |
---|
Mikä tämä on? 15-vuotiaista POJISTA koostuva numetalbändi. Kitaroinnit on rämpytystä, sanat ja biisit roskaa. Laulaja ei ole vielä kerinnyt edes äänenmurrokseen. Tutustu ihmeessä. |
Jani The Rock 12.10.2004 15:37:36 | |
---|
15-vuotiaista POJISTA koostuva numetalbändi. Kitaroinnit on rämpytystä, sanat ja biisit roskaa. Laulaja ei ole vielä kerinnyt edes äänenmurrokseen. Tutustu ihmeessä. Jos jättäs kumminkin väliin. Don`t mess with the countryboys |
Kassu 12.10.2004 15:50:11 | |
---|
Jos jättäs kumminkin väliin. Mä oon kuullu radiossa. Ja nyt olen varsin onnellinen, että en mennyt ankkarockiin heti sunnuntaiaamusta, krapuloin rauhassa. Smak nimittäin esiintyi sielläkin. |
Rattata 12.10.2004 16:14:20 | |
---|
15-vuotiaista POJISTA koostuva numetalbändi. Kitaroinnit on rämpytystä, sanat ja biisit roskaa. Laulaja ei ole vielä kerinnyt edes äänenmurrokseen. Tutustu ihmeessä. Ota nyt huomioon että ne on vasta teinipoikia. Eiköhän niilläkin ajan kanssa muutu käsitys hyvästä musiikista. "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK #18 Pastilli? |
Kassu 12.10.2004 16:18:28 | |
---|
Ota nyt huomioon että ne on vasta teinipoikia. Eiköhän niilläkin ajan kanssa muutu käsitys hyvästä musiikista. Miksi pitää jo teini-ikäisenä nolata itsensä hommaamalla levytyssopimuksen kun soittotaito on aivan nolla, laulutaidot miinuksen puolella ja pari omaa biisiä? Antaisivat setin kypsyä ja odottaisivat että ääni hiukan kehittyisi. |
Bonham 12.10.2004 16:48:30 | |
---|
Miksi pitää jo teini-ikäisenä nolata itsensä hommaamalla levytyssopimuksen kun soittotaito on aivan nolla, laulutaidot miinuksen puolella ja pari omaa biisiä? Antaisivat setin kypsyä ja odottaisivat että ääni hiukan kehittyisi. Koska joku kuvittelee tekevänsä sillä helposti rahaa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rattata 12.10.2004 16:51:06 | |
---|
Miksi pitää jo teini-ikäisenä nolata itsensä hommaamalla levytyssopimuksen kun soittotaito on aivan nolla, laulutaidot miinuksen puolella ja pari omaa biisiä? Antaisivat setin kypsyä ja odottaisivat että ääni hiukan kehittyisi. Koska teini-ikäisenä ollaan usein tyhmiä. "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK #18 Pastilli? |
Mako 12.10.2004 18:49:04 (muokattu 12.10.2004 18:51:20) | |
---|
Kertoisiko, vaikka sitten threadin aloittaja, lopultakin, mistä biiseistä ja mistä plagioinneista oli kyse. Muuten tämä nousee kaikkien aikojen naurettavimpien threadien joukkoon aika rapsakasti. EDIT: vasta kun tiedän mitkä nämä "ensimmäisen hitin säkeistön soinnut" ovat, päätän nauranko negativelle vai tälle threadille ja sen puusilmille. Sillä välin en tietenkään uskalla edes hengittää. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Tympee Huttunen 12.10.2004 19:42:49 | |
---|
Ei tuota Smak-yhtyettäkään pidä haukkua. Nuoria jannuja ja mitä yhden kappaleen olen kuullut, niin helkkarin hyvin se toimi. Laulajalla oli Anttituiskumaisen poikamainen ääni (ei toki ihmekään), mutta osaa käyttää sitä hyvin. Saa nähdä mitä tuollainen bändi saa vielä aikaan. Jos kuuntelisi jotain omaa 15-vuotiaana äänittämää musaa, niin olisi hieman eri (lue paskempi) meininki siinä. Oma paskuus ei tietenkään ole puolustuskeino bändiä kohtaan, mutta ei tuo yhtye (siis tämän yhden biisin perusteella) edes tarvitse sympatiapisteitä. "Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu". |
Tympee Huttunen 12.10.2004 19:46:36 | |
---|
Nyt olisi hauskaa kuulla se hampaiden kiristelyn määrä Poko Rekordsin toimistolla. Pokohan näytti aikanaan demovaiheessa olleelle Negativelle punaista valoa (jumalattomasta teinisuosiosta huolimatta) ja noin 200x pienempi GBFam nappasi bändin. Muistankohan nyt aivan väärin, mutta Pokolla taisi olla myös HIM:n demo aikoinaan, mutta eivät ottaneet bändiä talliinsa, kun kyseinen paikka oli varattuna St. Mucukselle==> Am I Bloodille. Soundissa, joku tyyppi lafkasta siitä kirjoitteli, että HIMin onni, että heidän rahkeensa olisi riittänyt tekemään siitä vain jonkun ison ug-nimen Puolaan tms. "Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu". |
Sliv 12.10.2004 20:03:48 | |
---|
Muistankohan nyt aivan väärin, mutta Pokolla taisi olla myös HIM:n demo aikoinaan, mutta eivät ottaneet bändiä talliinsa, kun kyseinen paikka oli varattuna St. Mucukselle==> Am I Bloodille. Soundissa, joku tyyppi lafkasta siitä kirjoitteli, että HIMin onni, että heidän rahkeensa olisi riittänyt tekemään siitä vain jonkun ison ug-nimen Puolaan tms. Muistaakseni (Suomen)BMG tyrmäsi negativen aikanaan.. ei ollut kuulemma tarpeeksi myyvää musaa tjsp. |