Stalkah 12.08.2006 12:04:39 | |
---|
- Tilasin Metallican Master Of Puppetsin; takakansi printattu tietokoneella! Jälki oli hyvää, melkein aidon veroista, mutta ei selvästikään alkuperäinen. Tätä jäin kyllä pitkäksi aikaa ihmettelään. ite oisin palauttanu, kyllähän nyt asiakkaan oikeuksiin kuuluu saada aitoa tavaraa! Mutta kylläpä on ollut tavallistenkin kauppojen kanssa ongelmia: anttilasta ostin joskus levyn Iron Maiden ja kun olin maksanut sen, avasin kotelon ja levyn palaset tuippuili lattialle... onneksi otin kuitin ja sain palautettua levyn saman tien. toista samaa levyä ei ollut joten odottelin pari viikkoa saadakseni sen. ja kyllähän tuo hyllyssä on ollut ainakin vuoden. Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana! |
Tympee Huttunen 12.08.2006 12:33:37 | |
---|
- Tilasin Metallican Master Of Puppetsin; takakansi printattu tietokoneella! Jälki oli hyvää, melkein aidon veroista, mutta ei selvästikään alkuperäinen. Tätä jäin kyllä pitkäksi aikaa ihmettelään. Aika hullulta kuulostaa. Ei cdon itse tuollaisia kyllä väsää. Pistä palautetta asiasta. Mullekin tuli rikkinäisiä kansia. Pistin palautteeseen ja lähettivät tyhjiä kansia. Ne olivat pirstaleina:) Koitin alekoodia pyytää, mutta he halusivat vain lähettää lisää kansia. En jaksanut enää heitellä kannen rämppeitä roskiin.
|
ossip 12.08.2006 22:11:41 | |
---|
Ei sinun tarvitse perua mitään jos tuotetta ei ole. Jätät tilauksen sinne vain vetämään niin se ennemin tai myöhemmin lähetetään ilman postikuluja jälkitoimituksena. Joo, olin tietoinen. Mutta ostin sillä rahalla sitten muuta. En oikeastaan vaan jaksanut odottaa. ;D Life sucks and then you fuckin' die |
Marshallga 15.08.2006 23:10:21 (muokattu 15.08.2006 23:10:57) | |
---|
Itse olen tilannut tuolta ainoastaan yhden levyn. Oli pakattuna kuplamuovipussiin, joten ei ainakaan luulisi kotelot menevän rikki. Koteloa avatessa huomasin että cd ei ollut kunnolla kiinni pidikkeissään, mutta cd:n pohjassa ei näkynyt minkäänlaisia jälkiä ja toimii aivan moitteetta. Muuta moitittavaa en tuosta tähän hätään keksi. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
joonasvalve 16.08.2006 02:23:10 | |
---|
Paljon olen tilannut. Aina on toiminut moitteetta. Viimeksi tänään tilaukseen lähti Bill Hicks - Satirist, Social Critic, Stand-Up Comedian -DVD I think a cat called Stimpy said it best when he said: "Oh... Joy!..." Tuolla on tosiaan dvd puolellakin aika iso valikoima juuri tämmöstä kamaa mitä ei anttilasta välttämättä löydä. "Beer... Now there's a temporary solution." |
Torniojaws 22.08.2006 21:12:34 | |
---|
Nyt täytyy sanoa, että ensimmäisen kerran alkoi kyrpimään tuon firman toiminta. Jos ennakkotilaa tuotteen maaliskuussa, niin tuotteen *luulisi* saavan ainakin viikon sisään julkaisusta kun julkaisu on elokuussa. Mutta ei. |
Ziggy Bubba 22.08.2006 21:21:21 | |
---|
Viimeksi tänään tilaukseen lähti Bill Hicks - Satirist, Social Critic, Stand-Up Comedian -DVD On muuten pirun asiallinen DVD tuo. Kolme timmiä keikkaa äijältä yhellä levyllä... Samasta paikasta muuten tilasin omani. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Marlowe 24.08.2006 17:49:05 | |
---|
CDOn näyttää ottaneen valikoimiinsa myös musiikkiaiheiset t-paidat. Mukana ainakin the Clashia, Sex Pistolsia, Led Zeppelinia, Depeche Modea, Oasista ja sitten niitä perinteisiä hevijuttuja. Paidan koosta riippumatta hintaa näyttäisi tulevan 21,95 per laaki. Ja tänään lähti uusi tilaus matkaan, mukana mm. ennakkovaraus Bob Dylanin uudesta lätystä. "Drove downtown in the rain nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop. (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
Mazo 24.08.2006 21:29:36 | |
---|
On tuolta nyt kuukauden aikana tullut (samasta tilauksesta) kaksi kertaa pahoittelut siitä, ettei tuotteita ole saatavilla (vaikka toimitusaika oli se 3-5 päivää). Luulisi nyt parin ruotsalaisbändin levyt löytyvän... Mutta onhan mulla aikaa odotella. Log out with your log out! |
Torniojaws 24.08.2006 22:34:41 (muokattu 24.08.2006 22:35:43) | |
---|
On tuolta nyt kuukauden aikana tullut (samasta tilauksesta) kaksi kertaa pahoittelut siitä, ettei tuotteita ole saatavilla (vaikka toimitusaika oli se 3-5 päivää). Luulisi nyt parin ruotsalaisbändin levyt löytyvän... Mutta onhan mulla aikaa odotella. Sellaista se on itselläkin ollut viimeiset puoli vuotta (ennen sitä todella harvoin, mikä lie muuttunut). Vähintään yksi levy joka tilauksesta on tullut jälkitoimituksena, muutamaa sai odotella pari kuukautta (!), eivätkä olleet edes mitään harvinaisia. E: Niin ja kymmenkuntaa levyä ei lopulta koskaan tullut... niistäpä noita alennuskoodejakin on kertynyt :) |
Ziggy Bubba 25.08.2006 02:18:22 | |
---|
Oon muuten huomannut että kun "ale-laarista" tilaa ei tartte paljoa levyjä venttailla... Ainakaan yleensä. Jotenkin tuo CDONin tarjonta on johtanut omat kulutustottumukset siihen että alea tulee tuolta osteltua, ja ilman viivettä. Uudet levyt saa usein ainakin about samaan hintaan kotomaasta, eikä se mahdollinen euron heitto vaikuta mulla ostopäätökseen. PS: Jos joku nyt ei vielä näihin muihin asiallisiin nettilevykauppoihin ole tutustunut: www.play.comwww.cd-wow.comwww.mikseri.net/sigkk My musique |
Flow 25.08.2006 09:03:42 (muokattu 25.08.2006 14:43:37) | |
---|
Nyt ärsytti kun tilasin kummeli dvd:itä yhden kappaleen ja sain tilausvahvistuksen, jossa luki dvd:itä tulevan kaksi, hintaa tietysti tuplaten. Toivottavasti nyt onnistuu tuo netin kautta peruminen, kun ei ole pahemmin ennenkään onnistunut. Aina kun on perunut niin paketti tippuu postiluukusta, riippumatta siitä miten nopeasti tilauksen peruu. edit. Jos haluatte nopeuttaa tilauksen saapumista niin kannattaa peruuttaa tilaus. Näyttää tuolloin suht nopeasti siirtyvän pakkaukseen... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Roku-12 26.08.2006 21:00:27 | |
---|
Ihan asiallinen lafkahan tuo on. Vielä ei oo mitään ongelmia ollu, tietty joskus on tullu kannet rikkinäisenä. Tänään tilasin Jethro Tull - Aqualung, Kingston Wall - II Canned Heat - Very best of. Vaihtelevalla menestyksellä myös irvokas hevonen on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan meihin kohdistuvaa tietotarvetta. |
carlos 26.08.2006 21:19:37 (muokattu 26.08.2006 22:40:43) | |
---|
Noin 50 levyä olen tuolta yhteensä tilannut, eikä yhdestäkään ole ollut kannet rikki. En sitten tiedä, minkälaiset postinjakajat teillä on. :D Hyvä lafka, viimeks tuli tilailtua Oasiksen Definitely Maybe ja Be here now. EDIT: Lisää levyjä tilaukseen. Cardigansin Super Extra Gravity ja Long gone before daylight sekä Oasiksen Masterplan ja Standing on the shoulder of giants Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Marshallga 27.08.2006 23:06:09 (muokattu 27.08.2006 23:06:28) | |
---|
edit. Jos haluatte nopeuttaa tilauksen saapumista niin kannattaa peruuttaa tilaus. Näyttää tuolloin suht nopeasti siirtyvän pakkaukseen... En tiedä mikä tuli, repesin aika pahasti. Jotenkin vaan sattui tulemaan Ukinmusiikki mieleen :D |
miscage 08.09.2006 11:33:24 (muokattu 08.09.2006 11:33:59) | |
---|
Tämä paikka koituu vielä köyhän levyaddiktiosta kärsivän sivarin kohtaloksi. Taas lähti tilaus: Radiohead: Ok Computer Rage Against The Machine: Evil Empire Suede: Suede Ois niiku sellanen paita mis näkyy nännit läpi ja sit ajais pyöräl ja huutais ihan vitust. |
V1lleK 08.09.2006 11:37:40 | |
---|
Niin ja kymmenkuntaa levyä ei lopulta koskaan tullut... niistäpä noita alennuskoodejakin on kertynyt :) Tässäpä vinkki, kannattaa tilata levyjä joita ei varmasti saa, niin saa alekoodin jollla sitten tilaa levyjä, joita on saatavilla. Onhan noita alekoodeja tipahdellut - mitäs on niin spesifinen musiikkimaku. Viimeisintä tilausta odottelin heinäkuun alusta (9.7) eiliseen, jolloin peruin tilauksen. Tuotteen toimitusajaksi oli ilmoitettu viikko... Olen täällä erityisesti kahdesta syystä: saadakseni päteä ja tullakseni huomioiduksi. |
Torniojaws 08.09.2006 11:42:35 (muokattu 08.09.2006 11:42:51) | |
---|
Tässäpä vinkki, kannattaa tilata levyjä joita ei varmasti saa, niin saa alekoodin jollla sitten tilaa levyjä, joita on saatavilla. Näinhän se. Mutta ongelma piilee siinä, että ne kaikkein yleisimmätkin levyt tuottavat usein saman lopputuloksen :D |
Lonesome 08.09.2006 13:53:11 | |
---|
Onhan noita alekoodeja tipahdellut - mitäs on niin spesifinen musiikkimaku. Sama juttu. : ) Tosin nyt sain alekoodin tuplasti samasta puuttumaan jääneestä levystä. Alekoodit tulevat ilmeisen automaattisesti, jos tuote jää uupumaan. Toisaalta väännettiin viallisen tuotteen vaihtamisesta ja lopulta rahojen palauttamisesta monta kuukautta, eikä silloin tullut mitään hyvitystä... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett/Foghat |
t-termiitti 08.09.2006 14:02:05 | |
---|
Olen tilannut noin 20 levyä cdonilta. Yhdestä levystä kannet rikki. Yksi levy ei ole saapunut vuoden odottelun ja muutaman kyselynkään jälkeen. Outoa, sillä levy on ollut koko tuon ajan cdonin sivuilla tilattavissa... Halvalla ei saa hyvää tai sitten ei mitään. Eikä tuo cdon ole ihan halvimmastakaan päästä. Kouluarvosana: 6½ Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |