Aleksi-serkku 02.06.2004 21:21:57 | |
---|
Uskokaa pois, Kirkan! You've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk? MEKKALA #4 |
dakota 02.06.2004 21:36:10 | |
---|
mä vaan mietin kato, että jos sä oot hipassu toni wirtasen päätä ja sanonu sille "moi", että a) miksi sä teit sen b) ketä kiinnostaa c) miksi kerrot sen meille? Miten sun logiikka oikein pelaa? Miksi pitää a) roikkua täällä, ja b) aina kertoa että ei tääkään vois vähempää kiinnostaa? Pitäiskö sen kiinnostaa jotakuta? Huevos hei? |
Huevos 02.06.2004 21:41:05 (muokattu 02.06.2004 21:42:07) | |
---|
Miten sun logiikka oikein pelaa? Miksi pitää a) roikkua täällä, ja b) aina kertoa että ei tääkään vois vähempää kiinnostaa? Pitäiskö sen kiinnostaa jotakuta? Huevos hei? mitääää?! siks, että osoitan sen jos joku toimii kuin ääliö. odotan myös, että mulle tehdään samoin. sama ku sä oot vaikka kaupassa sit joku dorka etuilee ja jonossa ja sit sä meet sanomaan sille "mee takimmaiseks...tässä on muita sua ennen." sit se tyyppi tottakai alkaa vittuilemaan sulle "mitäs vittua se sulle kuuluu? mä teen mitä mä haluan, saatanan persereikä." ja sit sä sanot vaan "joo, ihan sama, idiootti". niin. EDIT: sitä paitsi eikö tän jutun pitäny alkaa olla? täällä alko kaiken maailman itkupillit ainaski heti vänisemään ku niille vähän jotain huomautti. |
dakota 02.06.2004 21:44:05 | |
---|
mitääää?! siks, että osoitan sen jos joku toimii kuin ääliö. Osoitan!!?? Kova on itseluottamus kaverilla. Siperia opettaa. Olen itse ollut samanlainen - sanoi setä ja jatkoi muualla... |
Dunga 02.06.2004 21:52:40 | |
---|
mitääää?! siks, että osoitan sen jos joku toimii kuin ääliö. No just, tämä löi viimeisen naulan. Onpa tämäkin sitten todistettu, jätän herran omaan arvoonsa. Eikös Veltto Virtanen ole myös jonkin sortin muusikko, hänet olen myös nähnyt änkyräkännissä pääsiäisenä, oli kiireinen julistaessaan Jeesuksen ylösnousemuksesta. Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Fuzzy Boner 02.06.2004 21:53:59 | |
---|
Huevos on Seppo Hovi. T:Jari P. |
Huevos 02.06.2004 21:59:12 | |
---|
Osoitan!!?? Kova on itseluottamus kaverilla. Siperia opettaa. Olen itse ollut samanlainen - sanoi setä ja jatkoi muualla... mitä tekemistä itseluottamuksella on asian kanssa? No just, tämä löi viimeisen naulan. Onpa tämäkin sitten todistettu, jätän herran omaan arvoonsa. samat sulle, kaveri. olet yhtä hyödyllinen ku koulu kesällä. sulla ei ole koskaan mitään hyödyllistä sanottavaa eikä ketään ylipäätään kiinnosta mitä sä sanot tai teet. nolla pistettä sulle ja otetaan se papukaijamerkki pois rinnasta. noiin. |
cldron 02.06.2004 22:11:35 | |
---|
Pasi Kainulainen (baarissa), Helmut Lotti (olin roudaamassa sille), Larry Love (kaukaista sukua ollaan), Seppo Hovi (tädin synttäreillä), Marko Annala (selitin sille keikan jälkeen kännissä jotain...). Näin myös kerran pingviinin.. Kaikki musiikki kuulostaa paremmalta sähkökitaralla... |
dakota 02.06.2004 23:03:36 (muokattu 02.06.2004 23:04:43) | |
---|
Huevos on Seppo Hovi. T:Jari P. Aivan! Sen täytyy olla Seppo Hovi, kukaan muu ei voi olla noin nuija. EDIT: Ja sillä on paha kompleksi, siitä tuntuu että sitä ei arvosteta ja saattaapa olla oikeassa perhana vieköön. |
Eddy 02.06.2004 23:10:43 | |
---|
Aivan! Sen täytyy olla Seppo Hovi, kukaan muu ei voi olla noin nuija. Eipäs dissata Seppoa! T.Tumppu Koskettelen soittimia... |
Huevos 02.06.2004 23:17:40 | |
---|
Aivan! Sen täytyy olla Seppo Hovi, kukaan muu ei voi olla noin nuija. osotatko mulle vielä missä asiassa olen nuija? se, että et pidä minusta ei tee minusta nuijaa. ehkä se tekee sinusta nuijan... |
Juho L 02.06.2004 23:28:27 | |
---|
Seppo Hovin ja Puhakan Jarin näin COB-miitissä. Muita en sitten olekaan tavannut henkilökohtaisesti. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mr.Babbit 02.06.2004 23:31:30 | |
---|
kyselin dynkkypynkyssä mokoman rumpalilta, että oliko hän ollut saman iltana tvo:lla katsomassa staminan keikkaa, kun hällä kerran bändin paitakin oli päällä. Jatkoin vielä, että 'niin taisi siellä se mokomakin soittaa'. olivat tosiaan olleet yhteiskeikalla. |
Juho L 02.06.2004 23:31:57 (muokattu 02.06.2004 23:32:05) | |
---|
se, että et pidä minusta ei tee minusta nuijaa. Mutta se kyllä tekee, että kukaan ei pidä sinusta. Ähihi. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Huevos 02.06.2004 23:33:14 | |
---|
Mutta se kyllä tekee, että kukaan ei pidä sinusta. Ähihi. kuinka niin? miten se, että ihmiset ei täällä pidä minusta laskee minun älykkyysosamäärääni? nuija. |
KooAa 02.06.2004 23:34:56 | |
---|
kyselin dynkkypynkyssä mokoman rumpalilta, että oliko hän ollut saman iltana tvo:lla katsomassa staminan keikkaa, kun hällä kerran bändin paitakin oli päällä. Jatkoin vielä, että 'niin taisi siellä se mokomakin soittaa'. olivat tosiaan olleet yhteiskeikalla. Noi mun julkkistapaamiset on samantyylisiä ... ikäänkuin vahingossa ja tietämättä. Paitsi että yks kotimaisen aikanaan hyvin suositun (80-90 luvut) bändin rumpali on ystäväni. Da da sanoi nimismies ja tuli meidän bileisiin. -Popeda |
Juho L 02.06.2004 23:37:11 | |
---|
kuinka niin? miten se, että ihmiset ei täällä pidä minusta laskee minun älykkyysosamäärääni? Kuka täällä on ÄO:sta puhunut? Ns. "nuijuus" on luonteenpiirre. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Eemil 02.06.2004 23:54:11 | |
---|
kyselin dynkkypynkyssä mokoman rumpalilta, että oliko hän ollut saman iltana tvo:lla katsomassa staminan keikkaa, kun hällä kerran bändin paitakin oli päällä. Jatkoin vielä, että 'niin taisi siellä se mokomakin soittaa'. olivat tosiaan olleet yhteiskeikalla. Jaa meikäläinenkin näki kadulla poikia machine men paidat yllään ja aiemmin illalla oli ollut tarotin ja machine menin yhteiskeikka johon en päässyt. Kysyin pojilta olivatko olleet katsomassa tarotia. No enhän minä tiedä minkä näköisiä pojuja siellä machine menissä on. En ole edes kuullut koko bändiä. Mutta pojat siis olivat machine menin pojat. |
Huevos 02.06.2004 23:56:50 | |
---|
Kuka täällä on ÄO:sta puhunut? Ns. "nuijuus" on luonteenpiirre. mä luulin, että se on lyömäase? |
Juho L 03.06.2004 00:01:28 (muokattu 03.06.2004 00:01:54) | |
---|
mä luulin, että se on lyömäase? Ai ns. "nuijuus"? Nuija on lyömäase, ns. "nuijuus" on luonteenpiirre. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.