Broadcaster 31.03.2008 11:13:48 | |
---|
Hyvä, mutta ahneita porsaita kyllä näyttää riittävän! Yhdeksältä lippupalvelussa ei myyty ollenkaan etupermannon lippuja. Saatana. Lähtee nyt vihaisen puoleista palautetta Live nationille ja Lippupalvelulle. Etupermannon lippuja ei ollut muuten myöskään ennakkoon varattavissa. Kai ne menee hyvävelilahjana jollekin Seiska -lehden minijulkkiksille... |
IJarro 31.03.2008 11:30:14 | |
---|
Liput itelle ja kaverille 4. riviin lavalta katottuna vasemman puoleiseen permantoon oikeeseen reunaan (eli niin keskelle ku A-permanto vaa salli). Saavuin ABClle ehkä 3 min vaille 9. Kaks jamppaa oli edellä ja sanoin myyjälle, et mulle kans kaks tikettiä nii hyviä ku mahollista. Heti ku aukes, ukko nappas 4 lippua parhaat mitä sai ja myi sit niille ja mulle =). Hyvä fiilis jäi... Let's do some living after we die... |
mrk 31.03.2008 11:41:24 (muokattu 31.03.2008 11:41:44) | |
---|
Etupermannon lippuja ei ollut muuten myöskään ennakkoon varattavissa. Kai ne menee hyvävelilahjana jollekin Seiska -lehden minijulkkiksille... Tänä aamuna niitä oli myynnissä ihan meille tavallisille tallustajillekin. Tasan yhdeksältä sain lippupalvelun sivujen kautta paikan lähes keskelle eturiviä. "Short On Long Term Goals" |
Broadcaster 31.03.2008 11:43:44 | |
---|
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Hienoa... |
Flash 03.04.2008 12:27:07 | |
---|
Kyllä niitä etupermannon paikkoja sai heti yhdeksältä netin kautta. 10 vuotta vanhoilla (ihme kun toimivat vielä) Events Club tunnuksilla kun katsoin ni parhaat paikat ei ollu tosiaankaan sitä kautta varattavissa. Liekkö niin, että artisti(t) voisi kumminkin määrätä, että haluaa "tavallisia" faneja parhaille paikoille. Monilla artisteilla on myös omat ennakkomyyntisysteemit, joissa noita parhaita paikkoja kaupataan. Mutta pointtina siis se, että hyvä homma jos noita "firmalippuja" ei saa parhailta paikoilta kumminkaan (ainakaan joka keikalle). Live Music Is Better! |
Makkari 03.04.2008 13:28:10 | |
---|
Vaikuttaa siltä, että tää oli joku Stockan moka.... |
Stain 03.04.2008 15:45:34 (muokattu 03.04.2008 15:46:24) | |
---|
Hmm. Itselleni Dylan ei ole avautunut vielä. Kuulemani biisit noin sävellyksinä eivät ole mielestäni mitään kovin ihmeellisiä, joitakin hienoja biisejä tiedän vaikka miehen tuotantoa olenkin kuunnellut todella vähän. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
börje-igor 08.04.2008 09:20:43 | |
---|
enää 53 yötä ja suupielet vaahossa jo nyt... Rivi 14 |
Klapp 08.04.2008 11:27:21 | |
---|
Hmm. Itselleni Dylan ei ole avautunut vielä. Kuulemani biisit noin sävellyksinä eivät ole mielestäni mitään kovin ihmeellisiä, joitakin hienoja biisejä tiedän vaikka miehen tuotantoa olenkin kuunnellut todella vähän. Äh, olkoot Dylan-Suuren tuotanto jotain ihan muuta kuin sävellysten moninaisuutta! Ihmeellisyydestä olen vahvasti eri mieltä. Minulle, ja varmasti noin 90 prosentille viimeisen liki viiden vuosikymmenen aikana Dylania kuunnelleille se juttu ehkä on se kertomataulufiilis, että miten perkeleessä ne samat neljä sointua saa samalla niin vähään ja niin moneen järjestykseen. Ja miten se aina riipasee jostain todella syvältä, kun Bobin käninä nousee subdominantille dramaattisen sointuvaihdoksen myötä. Eikä sillä, hullua sanoa, että sävellyksistä viis, mutta kyllä koko Dylaniin liittyy valtavasti siihen musiikkiin eksplisiittisesti nivoutuvaa, puhuttakoon vaikka aurasta (joka käsittäköön muutakin, kuin monisyisen taiteilijapersoonan). Ja olkoot se sitä mystiikkaa, että se kaikkein tavallisin kuulostaa toisen suusta ja sormista paremmalta kuin toisen suusta. Dylan on populaarin puhtain gesamtkunstwerk. Eilen itketin itseäni Desolation Rown tahtiin. Ja Queen Janen. Highway 61 on minulle niitä kaikkein tärkeimpiä taideteoksia ikinä. Ja kyllä, taideteoksia. Desolationista hoksnokka löytää suomalaisen mukaelman Jarkko Laineen "Tulen ja jään sirkuksesta". Kun se vaan aukee niin miljoonaan suuntaan se Dylanin musiikki. Ja kauheen usein vielä eri suuntiin. Se siinä mulle on. Ei "One more cup of coffee" nyt kai ole mikään mestarisävellys, mutta maailman parhaita biisejä kuiteski.
"Tulevat sanomaan minulle/millainen runon pitää olla/minulle joka osaan tehdä/vaikka lehmänsorkkaan sopivan/hevosenkengän. -Pentti Saarikoski |
blastoff 08.04.2008 14:13:21 | |
---|
|
texjazz 08.04.2008 14:52:20 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc Leikatusta konjakista tulee riemastuttavan pitkällinen ja kiehtovan syvälle porautuva krapula. - Tuntematon ajattelija |
Klezberg 08.04.2008 22:44:40 | |
---|
Eilen itketin itseäni Desolation Rown tahtiin. Ja Queen Janen. Highway 61 on minulle niitä kaikkein tärkeimpiä taideteoksia ikinä. Ja kyllä, taideteoksia. Desolationista hoksnokka löytää suomalaisen mukaelman Jarkko Laineen "Tulen ja jään sirkuksesta". Paljonkohan tuosta Desolation Rowsta on tehty paikallisversioita. Itse olen alkuperäisen lisäksi nauttinut Åge Aleksandersenin norjalaisversiosta Nederst på Karl Johan jossa kaikki jutut on muutettu paikallisiksi. kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti ja ne vie kaiken ajan |
Klapp 09.04.2008 11:14:03 | |
---|
Paljonkohan tuosta Desolation Rowsta on tehty paikallisversioita. Itse olen alkuperäisen lisäksi nauttinut Åge Aleksandersenin norjalaisversiosta Nederst på Karl Johan jossa kaikki jutut on muutettu paikallisiksi. Ja miksi jättää tekemättä, kun kappaleessa on tematiikkaa vaikka pienen kriittisen kansan kulttuuriperimäksi? Etenkin, kun minä olen mieltänyt Dylanin tuotannon aina ennen kaikkea kirjallisuutena. Kuvitettuna, ehkä, mutta kirjallisuutena kuitenkin. Jolloin "paikallisversiot", sävelletyt tahi vähemmän sävelletyt, ovat minusta miellettävissä ensisijaisesti kommenteiksi ja intertekstiksi ja parodiaksi (vailla huumorin häivääkään) ja tiesmiksi. Ja ovat sitä, vaikka kysymyksessä olisi yksinomaan iloisen pullean autenttinen ja ulkopuolinen populaarimusiikki. Tämä kaikki vain siksi, että aina toisinaan tuntuu siltä, kuin musiikki ja musiikkipuhe kuvittelisi olevansa jotenkin poikkeuksellisen autenttista ja muusta maailmasta ulkopuolista. Mikä ei minusta ole mahdollista. Ja kuinka minusta Dylan on niin esimerkillinen esimerkki vastakkaisesta olemisesta, missä kaikki kietoutuu kaikkeen. Enkä mitenkään väitä, että ylle lainaamani keskustelija väittäisi jotain edellämainitusta, tekstinsä vain sysi mieltä. Mieli-pide.
"Tulevat sanomaan minulle/millainen runon pitää olla/minulle joka osaan tehdä/vaikka lehmänsorkkaan sopivan/hevosenkengän. -Pentti Saarikoski |
Klezberg 09.04.2008 12:58:59 | |
---|
Ja miksi jättää tekemättä, kun kappaleessa on tematiikkaa vaikka pienen kriittisen kansan kulttuuriperimäksi? Etenkin, kun minä olen mieltänyt Dylanin tuotannon aina ennen kaikkea kirjallisuutena. Kyllä mieltä on tässäkin ja tuo hyvin kuvaa myös minun suhdettani Dylanin tuotantoon. Selittää ehkä myös sitä miksi kaikki kaverit eivät aikoinaan ymmärtäneet Dylan-innostustani opiskeluaikoina. Tämä kaikki vain siksi, että aina toisinaan tuntuu siltä, kuin musiikki ja musiikkipuhe kuvittelisi olevansa jotenkin poikkeuksellisen autenttista ja muusta maailmasta ulkopuolista. Mikä ei minusta ole mahdollista. Ja kuinka minusta Dylan on niin esimerkillinen esimerkki vastakkaisesta olemisesta, missä kaikki kietoutuu kaikkeen. Oikein hyvin sanottu. Tuo herätti ajatuksia, mutta eivät ole vielä ilmaistavissa. kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti ja ne vie kaiken ajan |
Sergei Fallinen 12.04.2008 21:57:40 | |
---|
|
poppamies 12.04.2008 22:05:30 (muokattu 12.04.2008 22:06:02) | |
---|
Seuraavaksi sitten se Nobel? Tuosta tuli mieleen se kun ruotsi myönsi Dylanille sen Polar palkinnon joitain vuosia sitten. Dylan istui eturivissä sen tilaisuuden ja inhosi silminnähden koko touhua ja voin vain kuvitella kuinka huonosti Bob sopisi Nobeljuhlaan. G strings are for strippers! |
Slowtrain 13.04.2008 21:56:10 | |
---|
|
Blackbird_ 30.04.2008 00:22:45 (muokattu 30.04.2008 00:26:39) | |
---|
Bringing It All Back Home ja Blonde On Blonde. No onhan se Freewheelin'kin aina yks suosikki. Bobby is the man. Eipä ole enää kun kuukausi keikkaan! Jee Eihän se ikinä palkinnoista ole välittänyt...mitäköhän sanoi tosta Pulitzerista. |
Makkari 30.04.2008 12:51:56 | |
---|
Mun mielestäni Nashville Skyline on ihan älyttömän hyvä levy. Tulee niin hyvälle tuulelle aina kun tuota kuuntelee. Ja Dylan jopa hymyilee sen kannessa. :) Ja ovathan nuo kaikki aikaisemmatkin hienoja. Osaisko joku muuten selittää mitä "Ballad of a thin man"-biisissä oikeastaan tapahtuu? Something is happening here but you don't know what it is... :D |
e.c 30.04.2008 13:09:35 | |
---|
Mitäs olette mieltä herrasta tehdystä elokuvasta Im not there? Juuri olin katsomassa ja täytyy sanoa, että aika erikoinen pläjäys. Ilmeisesti leffan hämäryys kuvasi jotenkin Dylanin omaa mystisyyttä, näin ainakin itse päättelin. Muutenkin oli aika paljon viittauksia Bobin eri puoliin, mikä oli tietenkin leffan ideakin.. En oo mikään Dylan-fanaatikko joten osa viittauksista meni kyllä yli hilseen. Muuten kyllä loistava leffa. "Olen käyttänyt kolme miljoonaa juomiseen ja vielä enemmän uhkapeleihin. Loput olen tuhlannut." - John Daly |