randy 11.02.2006 00:31:47 | |
---|
mikään kauppa ei huoli mun huonoimpia vaikka eurolla kappale tarjosin :D Kokeile http://www.ariman.fi Älä lue kirjoituksiani! |
etnopoju 11.02.2006 01:59:43 | |
---|
1. Chevi Eye - Die for my sins (single) * hillitöntä scheissea. Ei voi sanoin kuvailla. Kuopiolainen bändi, josta en ole oppinut tykkäämään en sitten koskaan.. HIM-kopiointia, jätkillä ei ole mitään hyvää muusikkotaustaa, biisit on huonoja, soundit ääliömäisiä jne. Olisi mukava tietää, tunteeko joku tällä palstalla tämän bändin tuotantoa? Mitä mieltä? Die for my sins on muka Chevi Eyen paras biisi, mutta edelleenkin minua naurattaa miksi ihmeessä minulla tuo sinkku on. Annan lahjaksi vihamiehelleni. mä tunnen noi tyypit ja ne on täsmälleen samanlaisia, kuin mille se musa kuulostaa. ne yritti sainata mun edellistä bändiä niiden "lafkalle", mut ei suostuttu. syy siihen löytyy ton levyn saundeista. |
SuomiRokinToivo 11.02.2006 09:30:44 | |
---|
Kotiteollisuus - Eevan perintö Hyi v*ttu! Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan |
Caizer Zalaat 11.02.2006 09:35:46 | |
---|
Paskin levy ikinä on Juntun soololevy, olisko Aurinkosuu niminen (ainakin sinkun nimi). Junttuhan on tämä Horse Powerin ärjyjäkaveri, joka päätti muuttaa tyyliä täysin. Kaikki kappaleet levyllä Juntun säveltämiä ja sovittamia (olisko soittamiakin), ja sen huomaa. Niin paska levy, että tulee useinkin kuunneltua jurrissa. Jostain Bonus cd - levyltä löytyy myös Aurinkosuu remix, joka on oikeasti vieläkin paskempi kuin alkuperäinen. |
Jkob 11.02.2006 09:39:38 | |
---|
Timo Rautiaisen Lumessakahlaajat (?). En sitten tiedä miksei iske mutta myytyä tuli. Yritin kuunnella monesti mutta ei helvetti. Ei mitään mikä olisi poloiseen mieleeni iskenyt. Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus |
Leper Messiah 11.02.2006 09:44:46 | |
---|
Timo Rautiaisen Lumessakahlaajat (?). En sitten tiedä miksei iske mutta myytyä tuli. Yritin kuunnella monesti mutta ei helvetti. Ei mitään mikä olisi poloiseen mieleeni iskenyt. Rajaportti? Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
|
Jkob 11.02.2006 11:07:11 | |
---|
Rajaportti? Ei muistikuvaa. Kansi oli muistaakseni ihan luminen maisema vain, ilman mitään tekstejä. Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus |
stickyfinger 11.02.2006 11:26:55 | |
---|
Chevi Eye - Die for my sins (single) * hillitöntä scheissea. Ei voi sanoin kuvailla. Kuopiolainen bändi, josta en ole oppinut tykkäämään en sitten koskaan.. HIM-kopiointia, jätkillä ei ole mitään hyvää muusikkotaustaa, biisit on huonoja, soundit ääliömäisiä jne. Olisi mukava tietää, tunteeko joku tällä palstalla tämän bändin tuotantoa? Mitä mieltä? Die for my sins on muka Chevi Eyen paras biisi, mutta edelleenkin minua naurattaa miksi ihmeessä minulla tuo sinkku on. Annan lahjaksi vihamiehelleni. mä tunnen noi tyypit ja ne on täsmälleen samanlaisia, kuin mille se musa kuulostaa. ne yritti sainata mun edellistä bändiä niiden "lafkalle", mut ei suostuttu. syy siihen löytyy ton levyn saundeista. Juu, ja mä en viitsi edes mainita mitään tämän aiheen tiimoilta...Been there, done that. Nyt vaan naurattaa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Osmo 11.02.2006 12:06:56 | |
---|
Nollaseiska - Saat Vihata Maailmaa AAAaaAArrrGGHHhhhh!!!!! Pixies. |
Valokaari 11.02.2006 20:49:40 | |
---|
Ensiksi pitää mainita, että mulla on omituinen huumorintaju, joka näkyy myös musiikissa. Esimerkiksi monilla tässäkin ketjussa mainituilla eurohumppa-akteilla näen tietyn huumoriarvon. Hauskahan se on kännissä kuunnella vaikkapa Dr. Bombayta laulamassa "ee-oo, ee-oo, kalakalakuttakutta" ja "es oo es, taiger iit mai brooter". Myöskin Sliippareistahan mä tykkään kovasti ja olen hommannut lähes heidän koko tuotantonsa. Joten kun Anttilasta sattui löytymään coverbändi Prof. Heikkerön levy yhdellä eurolla, niin hetken harkittuani ostin sen. Mutta eipä tuota ole juurikaan tullut kuunneltua, siinä yritetään kantta myöten aivan liikaa olla mukahauskoja ja se ei ainakaan mun korviin kuulosta enää hauskalta. Laulutkin kuulostavat Sleepyjen alkuperäisiin verrattuna lähinnä samalta kuin itse olisin laulamassa - no joo, tiettyä punk-henkeä pitää olla eikä kaikkien tarvitse osata laulaa, mutta kun tässä tapauksessa ainakin pääsolisti ei kuulosta läheskään tarpeeksi "räkäiseltä". On sillä levyllä myös versioita muidenkin artistien biiseistä, ainakin HIMin ja Vilkkumaan, joiden sanoitukset on muuteltu viinan ja kännäämisen ylistykseksi. Pitäähän huumoria olla, mutta nyt on menty siitä yli mistä aita jo maahan kaatui. Ehkä nuo coverit toimisivat paremmin livenä. Rok rok. |
Tapio79 11.02.2006 21:11:39 (muokattu 11.02.2006 21:12:28) | |
---|
Ensiksi pitää mainita, että mulla on omituinen huumorintaju, joka näkyy myös musiikissa. Esimerkiksi monilla tässäkin ketjussa mainituilla eurohumppa-akteilla näen tietyn huumoriarvon. Hauskahan se on kännissä kuunnella vaikkapa Dr. Bombayta laulamassa "ee-oo, ee-oo, kalakalakuttakutta" ja "es oo es, taiger iit mai brooter". Allekirjoitan tämän täysin. Paitsi että joskus myönnän huumorimielessä soittavani tuota levyä jopa selvinpäin. Omistan myös saman äijän Dr. Macdoo -nimellä tekemän albumin, joka on ihan yhtä kamalaa huttua, jollei jopa kamalampaa. Sekin toimii tietyssä mielentilassa oikein mainiosti, senpä takia en niitä "huonoimmat levyt"-listalleni laitakaan. Ei kai minun pitäisi huolestua? Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies!
Romantikkoitkijät #31 |
sikanaama 11.02.2006 21:16:43 | |
---|
Nollaseiska - Saat Vihata Maailmaa AAAaaAArrrGGHHhhhh!!!!! ÄHÄHÄHÄHÄHÄ! Tai jotain. Rumat kannet ainakin. Pakaste jussiohman. |
Nazareth 11.02.2006 21:58:13 | |
---|
Huonoin omistamani levy taitaa olla joku "British-German MOLTEN METAL"- levy. Ei sitä voi sanoin kuvailla. Käsittämättömän surkea. Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6 |
Valokaari 11.02.2006 22:04:05 | |
---|
Ei kai minun pitäisi huolestua? Enpä usko. Olen minäkin joskus kuunnellut Dr. Bombaytä selvinpäin. Ei musiikki nyt sentään kuolemanvakava asia ole. Rok rok. |
jumal 11.02.2006 22:26:38 | |
---|
Kotiteollisuus - Eevan perintö Hyi v*ttu! Tuohan on melkein parasta mitä Hynynen ja kumppanit on suunnileen ikinä tehneet. Menee ainakin minun asteikolla edelle niistä kaikenmaailma Helvetistä itään-renkutuksista ja paljon. Niin, mulla on hyllyssä koko Aikakoneen tuotanto, haluaako joku ostaa? |
Tietysti Pauligin 11.02.2006 22:29:15 | |
---|
Timo Rautiaisen Lumessakahlaajat (?). En sitten tiedä miksei iske mutta myytyä tuli. Yritin kuunnella monesti mutta ei helvetti. Ei mitään mikä olisi poloiseen mieleeni iskenyt. Itku pitkästä ilosta? Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Tietysti Pauligin 11.02.2006 22:29:51 | |
---|
Cradle of Filth - Damnation and a day.. Ei mitään hajua miksi se siellä lojuu. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
arppah8 11.02.2006 22:32:43 (muokattu 11.02.2006 22:33:18) | |
---|
Mie taisin kuskata huonot levyni aikoinaan kaikki divariin. Nykyään ostan levyjä niin harvakseltaan, että huonoja ei enää tule hyllyyn. Opiskelijan rahatilanne ei salli harhaostoksia. Tietysti joku voisi olla eri mieltä hyllystäni löytyvistä kasarihevihirvityksistä (Winger, anyone?), mutta niitten kanssa sitä on kasvettu. Etkomusiikkina ajavat joskus asiansa loistavasti. No joo, kuuntelen mie niitä joskus selvinpäinkin... ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Heartwood 11.02.2006 22:51:57 (muokattu 11.02.2006 23:09:05) | |
---|
Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk. Kun nyt kuuntelee tätä, ei kuule samaa kuin silloin, eli ei osaa kuunnella enää biisejä melun läpi niin kuin kymmenen vuotta sitten. Periaatteessa kai Emperor on hyvää bläkmetallia, mutta kun bläkmetalli on huonoa. No jumankekka nyt! Korville saisit jos en olisi niin sivari. Ei vaiskaan. Mitä itse aiheeseen tulee, löytyy heti kaksi levyä hyllystä jotka putoavat tähän kategoriaan. Kumpaakaan en tosin ole itse ostanut, mikä puolustuksekseni katsottakoon. Solefald - Red For Fire : An Icelandic Odyssey Pt. 1 Jos levykaksikon kakkososa vielä onnistuu olemaan paskempi kuin tämä, ihmettelen asiaa suuresti. Lähtökohdathan olisivat periaatteessa kohdillaan, mutta lopputulos on semmoinen hirvitys että oksat pois. Myötähäpeää aiheuttavaa laulua (poislukien kaunisääninen naislaulaja), käsittämättömän hirveä runo Prayer of a Son ja täysin ponnettomat yritykset naittaa mättökohtia kevyempään ilmaisuun. Uuh. Levy olisi jo löytänyt tiensä divariin jos kyseessä ei olisi pahvikoteloinen promo. Klamydia - Lahjattomat Hahhaa. Vaikka Klamydia joskus yläasteella vielä menikin, niin kyllä tämä EP-kokoelma on jäänyt melko tiukasti hyllyyn. Jos yhtye tekee koverin Sinisestä ja valkoisesta...ei sätänäh. Synttärilahjaksi sain, hiphei. Ja Risto, mikäli luet tätä niin muista että tulevat ne sinun synttärisikin kohtapuoliin. Sitä ei koskaan tiedä mitä klassikkoja sieltä kääröstä löytyy... "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Necromuru 12.02.2006 01:28:21 | |
---|
Scotter: Our Happy hardcore ja Wicked. Sitä joskus pienenä sai serkuilta Scootterin levyn ja se tuntui niin hyvälle. Nyt lähinnä yrittää piilottaa ne levyt kaikilta. Queensryche: Tribe Tuosa kerran jos toisenkin oli Free Record Shopissa ns. "hullut päivät" ja levyjen hinnat oli eurosta ylös päin. Siellä huomasin kyseisen levyn ja yhtyeen nimen kuulleena ostin. Paljastui sitten että kyseessä oli täyttä kuraa. Olet juuri kirjoittanut m.nettiin linkin hauskaan tai kiinnostavaan juttuun. Joku muu on kuitenkin kerennyt tekemään sen jo aikaisemmin, joten linkkisi on wanha! |