Aihe: Hei Sivarimuusikot?
1 2 3 4 5 6
Gypsy
26.08.2003 20:53:31
Halusinkin nähdä miten nämä sivaripojat suhtautuvat kielteisiin kommentteihin

Paitsi että mä EN ole sivari. Ja mä haluaisin nähdä kanssa sen, että kuinka moni lähtis armeijaan jos kutsuntalappua ei tulis postissa. Tuskinpa monikaan. Eli mitä helvettiä sillon moralisoitte. Eilenkin yks intin käyny juppituttu sano, että kyllähän armeija pitää käydä ja sehän on itsestäänselvyys. No, mä sanoin että vittu tuskin olisit itekkään nössö menny jos ei oltais kutsuttu. Se sano, että en tietenkään olis menny
salmivaara
27.08.2003 11:04:00

Hassua.
Itse olen kyllä törmännyt enemmän armeijavastaisiin kuin sivarivastaisiin kommentteihin, ja usein ne ovatkin olleet juuri tuollaisia "inttihintit homoilee hihihi" -tyylisiä kommentteja.
Toisekseen kukaan tuntemani inttikaveri ei ole päästellyt vakavissaan vastaavantyylisiä lausahduksia sivareista.

Eiköhän molemmista porukoista (inttihintit & sivarihomot) löydy idiootteja. Mutta moniko sivari on hakannut / uhannut hakata jonkun sen takia, että ko. hlö. on käynyt intin?

Henkilökohtaisesti olen armeijanvastaisia kommentteja kuullut lähinnä armeijan käyneiltä.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
saturnzreturn
27.08.2003 12:06:25
Jep. Ei niitä voi päästää ihmisten ilmoille. Sivari-tauti saattaa tarttua kunnollisiin armeijan käyneisiin ihmisiin.

Ihme rutinaa asevelvollisuudesta. Mutta ihan normaalia kait se on. Kyllähän esimerkiksi jotkut 1-3 luokkalaisetkin aina valittavat kuinka ärsyttävää koulussa on. Nämä asevelvollisuudesta valittavat eivät ilmeisesti ole käyneet kuin peruskoulun (jos sitäkään?), sillä tuntuu olevan tuo 6-12kk liian kova pala purtavaksi.

Kuinka nämä raukat selviäisivät 3 vuotta amiksessa? Tai lukiossa? Millaista tuskaa heille on ollutkaan 9 VUODEN peruskoulu? Säälikäämme heitä. He ovat varmaan joutuneet joka päivä kiusaamaan muita oppilaita (Trio niskalaukaus - häpeän lävistämä) ja pilaamaan opettajien päivän, jotta pystyisivät elämään tässä aivan kamalassa yhteiskunnassa jossa ihmisten harteille sysätään tuollaisia taakoja.

tällaisen kommentin kirjoittanut henkilö ei ainakaan ole käynyt edes peruskoulua loppuun, mutta armeijan on voinut vaikka käydäkkin.kaikki sivarikaverini ovat kyllä käyneet lukion, ja ne jotka tunnen näöltä ja vähän nimeltä jotka eivät ole käyneet kouluja,ovat jo tähänastisessa elämässään tehnyt rikoksia sellaisen kasan että ovat joko linnassa tai eivät ole asevelvollisuuden eteen tehneet yhtään mitään.

nm. mies joka saa vähemmän palkkaa töissä kun muut koska pomo on helluntalaismies jolla on aktiivista reservitoimintaa.
ei naiset käy paskalla
Uforomeo
27.08.2003 12:35:09
Eiköhän molemmista porukoista (inttihintit & sivarihomot) löydy idiootteja. Mutta moniko sivari on hakannut / uhannut hakata jonkun sen takia, että ko. hlö. on käynyt intin?

Henkilökohtaisesti olen armeijanvastaisia kommentteja kuullut lähinnä armeijan käyneiltä.

Joo, jos ei käy armeijaa ei kunnioita sotaveteraaneja, ei ole isänmaallinen, ei ole valmis tekemään mitään maansa puolesta, ei kestäisi sitä, ei jaksaisi sitä jne... Näitähän sitä kuulee. Harmi vaan et kaikki täyttä paskaa.

Suomessa tuo armeija on niin helvetin tärkeä juttu tietyille tahoille, että sattuu mm. semmosia juttuja että nuori ei pääse enää himaan takasin kun menee sivariin tai saa turpaansa paikallisesssa kapakassa kun selviää että on sivarissa. Ja nää on tosijuttuja. Ei onneksi minun kohdallani realismia, toki jotain vastustusta on tullut kohdattua esim. vanhempien taholta. Monet ei pysty menemään sivariin vaikka haluiaisi koska se on niille henkisesti liian rankka päätös = vanhemmat ilmoittaa että ei ymmärrä, isovanhemmat on vähän että miksikös sinä nyt sinne, koulukaveri naurahtaa ekana ja vaikkapa isän veli tokaisee ruokapöydässä että "no menisit edes sinne armeijaan niin saisit vähän kuntoa lisää" jne... Nämä eivät siis ole minun elämästäni mutta sellasia juttuja mitä monet voi kohdata. Olet epänormaali ja kaikkea tuota mitä jo edellä kerroin.

Jokainen voi miettiä että onko tossa sitten järkeä. Päätöstä et tee sinä, vaan kaikki muut sun ympärilläsi. Hyppäätkö sä kaivoon jos toinen hyppää? Totta vitussa hyppäät jos sinne hyppää 95/100 ihmisestä ennen sua ja jokanen olettaa että sä hyppäät.

Ja HUOM! tämä teksti ei millään tavalla aliarvioi ketää armeijaan meniöitä vaan nimeomaan koittaa näyttää sen tilanteen mikä on usealla sivariin menijällä vielä tänäänkin.

kettu kuittaa.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
Conrad Lant
27.08.2003 14:48:54

Kuinka moni näistä aatteen miehistä on pätkääkään kiinnostunut siitä, mitä tuleville asevelvollisuusdilemman kanssa pähkäileville käy? Aika harva, sanon minä. Kyllä sitä sen linnatuomion jälkeen vielä huudetaan Suomen valtion epäoikeudenmukaisuutta ja kannustetaan muitakin menemään valtion maksamalle lomalle johonkin työsiirtolaan, mutta todelliseen vaikuttamiseen ei kiinnostusta eikä halua riitä.

Kuinka monta totaalikieltäytyjää tunnet henkilökohtaisesti? Edes tutun tutun kautta?

Minä tunnen useamman, ja jokainen heistä on suoraselkäinen mies, mukana politiikassa ja/tai kansalaisjärjestötoiminnissa aktiivisesti yrittämässä vaikuttaa mm. asevelvollisuuslainsäädäntöön.

Nostan hattua heille.
No one prayed for Sodom
Conrad Lant
27.08.2003 14:59:58

Itse "sain" paikan jossa joutuu tekemään töitä välillä ihan reippaastikin.

Kyllä, vaativuusasteet vaihtelevat niin armeijassa kuin siviilissäkin. Mutta etsipä asevelvollisuusajan armeijasta pesti, jossa työn vaativuus ja henkinen rasittavuusaste on esim. vaikeasti kehitysvammaisten vuodepotilaiden tai ensiapupolin hoitajan kanssa edes samalla viivalla.

Kumpaakin löytyy läheisten ystävieni repertuaarista ajanjaksoja 13-16 kk.

(Sittemmin osa näistä laiskottelijoista on siirtynyt siviilissä saamansa herätyksen myötä ihan ammatikseenkin hoitoalalle mm. ambulanssihommiin.)
No one prayed for Sodom
fridgebuzz
28.08.2003 00:34:38

V*ttu kun joidenkin idioottien toimesta nämä keskustelut menee aina vittuilun puolelle.
"Majatalossa, huonossa hapessa; teen matkan, untani jatkan."
OSTETAAN: True Bypass -boksi, Volume-boosteri (itsetehdytkin kelpaavat)
Jormaz
28.08.2003 00:42:58
V*ttu kun joidenkin idioottien toimesta nämä keskustelut menee aina vittuilun puolelle.

Enemmän vituttaa se että nää keskustelut kääntyvät aina tähän iänikuiseen intti vs. sivari-kädenvääntöön.
Back to the 80's
Uforomeo
28.08.2003 08:46:36
Enemmän vituttaa se että nää keskustelut kääntyvät aina tähän iänikuiseen intti vs. sivari-kädenvääntöön.

Provosoiva aihe.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
Billsner
28.08.2003 10:24:36

Eikös se ole aika väistämätöntä? Miten olisi threadin siirto kaikki muu on turhaa paitsi musiikki alueelle?
MetalliHippi
28.08.2003 10:29:35
Eikös se ole aika väistämätöntä? Miten olisi threadin siirto kaikki muu on turhaa paitsi musiikki alueelle?

Jälleen kerran. Opetellaan mielummin kirjoittamaan.
So long, snapperhead.
saturnzreturn
28.08.2003 12:19:26
no joka tapauksessa tosi asia on että suomen maa on aivan liian reservöitynyt, sillä jos nyt syttyisi sota, niin aika iso osa porukasta lähtisi tappelemaan nyrkeillä. muutenkin väkilukuun nähden täällä on aivan liian paljon armeijan käyneitä, ja silti sotaherrat haluavat sivarin kestävän rangaistuksenomaiset 12 kk, ja yrittivät vielä lantapuntit nostaa sitä kun armeijaa lyhennettiin 6 kk:een.
ei naiset käy paskalla
Napoleon_Blownapart
28.08.2003 12:50:05
no joka tapauksessa tosi asia on että suomen maa on aivan liian reservöitynyt, sillä jos nyt syttyisi sota, niin aika iso osa porukasta lähtisi tappelemaan nyrkeillä. muutenkin väkilukuun nähden täällä on aivan liian paljon armeijan käyneitä, ja silti sotaherrat haluavat sivarin kestävän rangaistuksenomaiset 12 kk, ja yrittivät vielä lantapuntit nostaa sitä kun armeijaa lyhennettiin 6 kk:een.

Eniten ottaa aivoon idiootit herrat jotka rangaistuksenomaisesti ovat päättäneet että rukki kestää 12 kuukautta. Eihän se minun vika ole että sinne halusin.
On vain hyvin vähäinen määrä ongelmia joihin ei suuri määrä räjähteitä auttaisi.
saturnzreturn
02.09.2003 16:04:17
Eniten ottaa aivoon idiootit herrat jotka rangaistuksenomaisesti ovat päättäneet että rukki kestää 12 kuukautta. Eihän se minun vika ole että sinne halusin.

ookeei...
ei naiset käy paskalla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)