![]() 12.01.2010 09:12:31 | |
---|---|
Toolin lyriikoista saa nökäjään hauskoja suomennoksia. Rosetta Stoned: Pyhä paskaa! Jälkeen X-Files on, Näköisenä jonkinlainen sinivihreäksi Jackie Chan ja Isabella Rossellini huulet, ja hengitys että reeked on vanilja Chig Champa Onko hidas-mo Matrix laskeutuminen Pois tyvipää banaanin aluksen Ja pysytellyt yli minun bugi-silmät, minun ammottava kita, ja minun hikinen L. Ron Hubbard ylähuulessa ja kaikki Voisin ajatella oli: "Toivon Uncle Martin täällä ei huomauttaa että olen vihainen, olen helvetin housut. " Hitto, paska sänky! The Pot: Jalka suussa ja pää ylös perse Siten Whatcha Talkin '' vene? Vaikea tanssia ympäri tämä 'til you vedä se ulos. poika! Sinulla on ollut suuri! Kuka sinä olet aallon sormella? Kuka sinä olet aallon oman rasva sormin minua? Sinulla on ollut pois mieltäsi Valehtelija, asianajaja - peili, ja mitä eroa? Kenguru olla pilvessä. Hän on syyllinen, koska hallitus. "Tämän päivän musiikkia osataan arvostaa kunnolla vasta 20 vuoden päästä. Tosin 95% siitä on ehditty unohtaa
siihen mennessä." - D. Townsend | |
![]() 12.01.2010 20:23:28 | |
En voi olla seksiä persoonallisuuttasi, ja en voi laittaa minun peniksen teidän korkeakoulututkinnon, enkä voi pistää nyrkkiäni oman lapsuuden unelmia, Miksi annoit kaiken tämän tiedon kanssani? Se ei ole sukupuoleen, koska mä en sano sen laulun, Se on oikea narttu, nyt pois tangat ... Ja näytä minulle sukupuolielimiä, sinun sukupuolielimiä ... Mitä! Näytä minulle sukupuolielimiä ... Voit sukupuolielimet! Näytä minulle sukupuolielimiä, sinun sukupuolielimiä ... Mitä! Näytä minulle sukupuolielimiä ... Voit sukupuolielimet! John Lajoiea. | |
![]() 22.01.2010 00:18:23 (muokattu 22.01.2010 00:20:05) | |
Whiskey In The Jar Koska olin menossa yli Cork ja Kerry Mountains I saw Captain Farrell and his money, he was countin' Näin Captain Farrell ja hänen rahansa, hän Countin " I first produced my pistol and then produced my rapier Olen ensimmäinen tuotettu minun pistooli ja sitten tuotettu minun tarttuja I said, "Stand and deliver or the devil he may take ya" Sanoin, "Stand ja toimittaa tai paholainen, hän voi ottaa ya" I took all of his money and it was a pretty penny Otin kaikki rahansa, ja se oli sievoinen summa I took all of his money, yeah, and I brought it home to Molly Otin kaikki rahansa, joo, ja olen tuonut sen kotiin Molly She swore that she loved me, no, never would she leave me Hän vannoi, että hän rakasti minua, ei, ei koskaan ei hän jättää minut But the devil take that woman, yeah, for you know she tricked me easy Mutta piru ottaa tämän naisen, joo, kuten tiedät hän huijaa minua helposti Musha rain dum a doo, dum a da Norha sade Dum doo, dum da Whack for my daddy, oh Motata on minun isäni, oh Whack for my daddy, oh Motata on minun isäni, oh There's whiskey in the jar, oh There's Whiskey in the Jar, oh Being drunk and weary I went to Molly's chamber Humalassa ja väsyneenä menin Molly's jaoston Takin' Molly with me but I never knew the danger Takin 'Molly minulle, mutta en tiennyt vaara For about six or maybe seven, yeah, in walked Captain Farrell Noin kuusi tai ehkä seitsemän, joo, ja käveli Captain Farrell I jumped up, fired my pistols and I shot him with both barrels Hyppäsin ylös, potkut minun pistooleja ja ammuin häntä niin tynnyriä Yeah, musha rain dum a doo, dum a da, ha, yeah Joo, Norha sade Dum doo, dum da, ha, yeah Whack for my daddy, oh Motata on minun isäni, oh Whack for my daddy, oh Motata on minun isäni, oh There's whiskey in the jar, oh There's Whiskey in the Jar, oh Yeah, whiskey, yo, whiskey Joo, viski, yo, viski Oh, oh, yeah Oh, oh, yeah Oh, oh, yeah Oh, oh, yeah Now some men like a fishin' but some men like the fowlin' Nyt jotkut miehet kuin Kalas ", mutta jotkut miehet kuin fowlin" Some men like to hear, to hear the cannonball roarin' Jotkut miehet haluavat kuulla, kuulla tykinkuula roarin " But me, I like sleepin', 'specially in my Molly's chamber Mutta minua, pidän Sleepin ',' erityisesti minun Molly's jaosto But here I am in prison, here I am with a ball and chain, yeah Mutta tässä olen vankilassa, tässä olen pallo ja ketju, yeah Musha rain dum a doo, dum a da, heh, heh Norha sade Dum doo, dum da, heh, heh Whack for my daddy, oh Motata on minun isäni, oh Whack for my daddy, oh Motata on minun isäni, oh There's whiskey in the jar, oh, yeah There's Whiskey in the Jar, oh, yeah Whiskey in the jar, oh Whiskey in the Jar, oh Musha rain dum a doo, dum a da Norha sade Dum doo, dum da Musha rain dum a doo, dum a da, hey Norha sade Dum doo, dum da, hei Musha rain dum a doo, dum a da Norha sade Dum doo, dum da Musha rain dum a doo, dum a da, yeah Norha sade Dum doo, dum da, yeah Mikähän ihmeen Norha.Ja tuo Mollyn jaosto. e: quotet pois niin kivampi lukea. | |
![]() 03.03.2010 14:08:31 (muokattu 03.03.2010 14:08:44) | |
Iron Maiden: Run To The Hills Valkoinen mies tuli meren yli Hän toi meille tuskaa ja kurjuutta Hän tappoi meidän heimoa, hän tappoi meidän uskontunnustus Hän otti myös pelin omaan tarpeeseen Taistelimme häntä kovasti taistelimme hänelle hyvin Ulos tasangoilla annoimme hänelle Hell Mutta monet tulivat liikaa Cree Voi me koskaan vapaaksi? Ratsastus kautta dustclouds ja karu jätteet Laukkaa kovasti tasangoilla Chasing Redskins takaisin reikää Niiden torjuminen omalla peli Murhan vapauden puukottaa selkään Naiset ja lapset pelkurit hyökkäys Run to the Hills, kestää elämäänne. Run to the Hills, kestää elämäänne. Sotilas sinisellä karun jätteet Metsästys ja tappaa heidän peli Raiskaavat naisia ja tuhlaa miehet Ainoa hyvä intiaanit ovat kesy Myymällä niitä viski ja ottaen heidän kulta Orjuuttava nuorten ja tuhoaa vanhat Run to the Hills, kestää elämäänne. Run to the Hills, kestää elämäänne. (Electric guitar solo) (Electric Guitar Solo) Run to the Hills, kestää elämäänne. Run to the Hills, kestää elämäänne. Run to the Hills, kestää elämäänne. Run to the Hills, kestää yooour liiiiiiives. | |
![]() 03.03.2010 19:21:42 | |
Tää on paha. :) Reverend Horton Heat / Cowboy love Haluan mennä kaksi Steppin ', With Good Lookin 'iso musta uros, Haluan, että hän tulla hakemaan minut hänen Chevrolet pick-up truck, Ja kun olemme siitä tanssilattialla hattunsa nousee korkealle, Se on muun rotujen cowboy homo tällaista rakkautta. Tall tietysti tumma ja komea, Jäsenet kaikin tavoin, Totta lehmä säkissä joka sanan, Me todella mennä töihin heinää. Bronc ryntää "härkä Ridin 'tiikeri, Kuitenkin rauhallinen kuin kyyhkynen, Se on muun rotujen cowboy homo sellaista rakkautta, Tiedän, että meitä pari, Aiheuttaa puhua, mutta en halua muistaa, Nämä Cowboys on herne vihreä kateudesta, Kun he näkevät hänen cute taakse. Siksi jokaisen yön nuotion äärellä Kiitän onneansa edellä Välisen rotuun cowboy homo tällaista rakkautta. Tiedän, että meitä pari, Aiheuttaa puhua, mutta en halua muistaa, Nämä Cowboys on herne vihreä kateudesta, Kun he näkevät hänen cute taakse. Siksi jokaisen yön nuotion äärellä Kiitän onneansa edellä Välisen rotuun cowboy homo tällaista rakkautta. Kind of Love, Kind of Love. | |
![]() 05.03.2010 09:11:34 | |
Kiss - Deuce Nouse ylös Ja saat mummo täältä Nopeutuu Vanha Jim on töissä kova tänä vuonna Ja lastensängyt Tehdä asioita, hän sanoo tehdä Baby, jos et tunne hyvin Ja vauvan Jos et tunne mukava Tiedät, että mies on töissä kova Hän kannattaa Deuce Hunaja Älä laita miehen takana vuotta Ja lastensängyt Stop Cryin 'kaikki kyyneleet Vauva Tehdä asioita, hän sanoo tehdä Tee se Baby, jos et tunne hyvin Ja vauvan Jos et tunne mukava Tiedät, että mies on töissä kova Hän kannattaa Deuce Ja vauva, jos et tunne hyvin Kyllä vauvan Jos et tunne mukava Tiedät, että mies on töissä kova Joo Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 | |
![]() 05.03.2010 23:05:31 (muokattu 05.03.2010 23:15:55) | |
Tunnottomuus ja rikki, Tässä seison yksin, Mietin, mitä oli Viimeiset sanat sanoin teille Toivoen, rukoillen, että minä löytää keino Kääntyä takaisin ajoissa, Voinko palata aikaan? Mitä annan katso. Hymy edessä rakkauden Et koskaan jättää minua, Rising Sun Aina puhua nimesi. Tunnottomuus, I'm broken Here I stand alone. Ihme sanoja, Viimeiset sanat sanoin teille Se ei ole pitkä We'll Meet Again ... Mikä annan, katsella Hymy, kasvot rakkautta? Et koskaan jättänyt minua Rising Sun Aina puhua nimesi Se ei ole pitkä, We'll Meet Again Muistisi ei koskaan kulkee Se ei ole pitkä, We'll Meet Again Rakkauteni sinua on ikuista. Olen surra jotka tiennyt et Olen surra jotka tiennyt et Se ei ole pitkä, We'll Meet Again Muistisi ei koskaan kulkee Se ei ole pitkä, We'll Meet Again Rakkauteni sinua on ikuista. Se ei ole pitkä, We'll Meet Again .. Se ei ole pitkä, We'll Meet Again .. Se ei ole pitkä, We'll Meet Again .. Se ei ole pitkä, We'll Meet Again .. Repesin aika pahasti etenkin kohdille: "ihme sanoja" & "se ei ole pitkä". :D Edit: Hoho, nerokas idea. Voisi vaikka koko yön suomennella kaikkia biisien sanoja. Edit2: Heh, tämä vielä: ~ Break ~ Nopeuttamisella! Enemy, näytä minulle, mitä haluat. En voi käsitellä mitä tahansa, vaikka en voi käsitellä sinua. Helposti, joko niin että parempi olla. Älä vitun sääli minua. Nouse ylös, jää pois. Mitä helvettiä en sano en tiedä ilkeä. Sure helvetin dekadentti. Haluan jonkun tehostamaan askel pois. Seinät, Let Me Fall, Fuck you all. Saada otetta, älä anna minun liukua "till i pudottaa pallon. Vittu tätä paskaa, minä en jaksa sitä. Olet menossa alaspäin tämä on sotaa. Vitut! Kuka vittu olen arvostella sinun kierretty mielentila. Olet jättäen minut epäilemään .. Lähden sinulle irvokas. Tuntuu polttaa, josta et koskaan opi. Syy vaikutus olet kateellinen ass. Paina kasvosi vasten lasia, kärsivät. Vittu tätä paskaa, minä en jaksa sitä. Olet menossa alaspäin tämä on sotaa. GO. Olen juuri alkanut. Kyse on siitä, että aika, olen pitää päästä minun. Olen juuri alkanut. Kyse on siitä, että aika, olen pitää päästä minun. Olen juuri alkanut. Kyse on siitä, että aika, olen pitää saada minun Olen juuri alkanut. Kyse on siitä, että kun olen Gotta Get MINE! Et voi tappaa minua, koska minä olen jo sinussa. Et voi tappaa minua, koska minä olen jo sinussa. Et voi tappaa minua, koska minä olen jo sinussa. Et voi tappaa minua, koska minä olen jo sinussa. SIC ... SIC ... SIC ... SIC ... | |
![]() 11.03.2010 00:53:55 (muokattu 11.03.2010 04:19:21) | |
Tämän suomennoksen nimi voisi olla vaikkapa GET KÄNNISSÄ DESTROY! Oikea! NYT! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha Olen anti-Christ Olen anarkisti Tiedä, mitä haluan, mutta tiedän, miten saada se Haluan tuhota kulkulupa jonka cos I Haluan olla anarkiaa! No dogs body! No dogs body! Yhdistyneen kuningaskunnan se on tulossa joskus, ja ehkä Annan väärä aika lopettaa liikenteen linja Voit Unelma on shopping järjestelmä cos I, I wanna BE anarchy! cos I, I wanna be anarkiaa! In the city In the city Kuinka monta tapaa saada mitä haluat Käytän loput Käytän vihollinen Käytän anarkia cos I Haluan olla anarkiaa! Ainoa tapa olla! Onko tämä MPLA Vai onko tämä UDA Vai onko tämä IRA Luulin, että se oli Ison-Britannian tai vain toisessa maassa toinen neuvoston vuokra Haluan olla anarkiaa ja haluan olla anarkiaa Tietää, mitä tarkoitan Ja haluan olla anarkisti! Get kännissä DESTROY! -Anarchy in the UK | |
![]() 11.03.2010 01:44:37 | |
Eisss... Täytyy omiin kovereihin alkaa hakemaan sanotukset tällä tavalla. Minulla on hammaslääkäri, joka on yli seitsemän metriä pitkä Kyllä Minulla hammaslääkäri, joka on yli seitsemän metriä pitkä Long John he kutsuvat häntä, ja hän vastaa aina puhelun No menin kalsarit toimistoon ja kertoi hänelle kipu oli Killin ' Kyllä menin kalsarit toimistoon ja kertoi hänelle kipu oli Killin ' Hän kertoi minulle, ei tarvitse huolehtia, että minun pesillä juuri tarvitaan FILLIN " Hän sanoi: "kun käynnistän drillin", I'll on antaa sinulle novokaiinille " Hän sanoi: "Kyllä, kun aloitan drillin", I'll on antaa teille novokaiinille Syy ev'ry nainen vain ei kestä kipua " Hän otti esiin luotettavan pora Ja hän käski avata laaja Hän sanoi, että hän ei haittaa minua Mutta hän oli täyttää minun reikä sisällä Long John, Long John, sinulla, että Golden Touch Olet Thrill Me, kun etsit minua, ja minä tarvitsen sinua paljon Kun hän pääsi läpi, hän sanoi: "Baby, joka maksaa kymmenen" Kyllä, kun hän sai läpi, hän sanoi: "Baby, joka maksaa kymmenen Kuuden kuukauden kuluttua, palaa takaisin ja katso minua taas " Sano sinun pitäisi nähdä hammaslääkäri 'Bout kahdesti vuodessa, että oikeus Mutta luulen, että minusta nyplätty " Kyllä minä menen sinne takaisin tänään Long John, Long John, älä koskaan eroon Sano Toivon pitää achin ", jotta voin nähdä sinut joka päivä. Mikähän mahtaa olla tämä biisi? Plussa ekalle oikein arvanneelle. Raaka mutta hyvä. | |
![]() 11.03.2010 09:42:03 | |
Sieltä he tulevat Here Come The paskiaiset Kuulin sen luottavainen Kuka kuuli sen muodostavat uskottu He varmasti matkalla Siellä on yksi tämän ajatuksen Jotain vasaran pään hai Nosehairs ja flatus Best pitää etäisyyttä, koska Tässä he tulevat tänne tulevat paskiaiset Bury pään syvälle hiekkaan Anonyminity on hyve tässä päivässä ja ikä Amazing käden näppäryyttä Räikeää väärinkäyttöä turvallisuus Hoitaa paremmin, juokse, juokse, juokse, juokse Run Run Run Run, tässä ne tulevat. | |
![]() 11.03.2010 10:59:27 (muokattu 11.03.2010 11:00:05) | |
Tuossa kirjaudu sisään window-kohdassa purskahdin Sillä hän tuli ikkuna Se oli äänen Crescendo Hän tuli hänen Asunto Hän lähti veri Carpet Hän juoksi alla taulukossa Hän näki hän ei kyennyt Niinpä hän juoksi Makuuhuone Hän osui alas, se oli hänen Doom Annie Oletko kunnossa? So, Annie Oletko kunnossa Oletko OK, Annie? Annie Oletko kunnossa? So, Annie Oletko kunnossa, Oletko kunnossa, Annie? (Annie Oletko kunnossa?) (Kerrotko meille, että olet OK?) (There's Kirjaudu sisään Window) (Tämä hän iski You - Crescendo Annie) (Hän tuli asuntosi) (Hän lähti veri Carpet) (Sitten joutui Bedroom) (Voit iski Down) (Se oli sinun Doom) Joten he tulivat Outway Oli sunnuntai - Mitä musta päivä Suusta suuhun Resus - Johdanto Kuulostava Heartbeats - Intimidations Okei, haluan että kaikki voivat Vapaa alueesta Right Now! Aaow! (Annie Oletko kunnossa?) En tiedä! (Will You kertoa meille, että sinä olet OK?) En tiedä! (There's Kirjaudu sisään Window) En tiedä! (Tämä hän iski You - Crescendo Annie) En tiedä! (Hän tuli asuntosi) En tiedä! (Vasen veri Carpet) I Don't Know Why Baby! (Sitten joutui Bedroom) En tiedä! (Voit iski Down) (Se oli sinun Doom - Annie!) (Annie Oletko kunnossa?) Isä Gone on - Baby! (Will You kertoa meille, että sinä olet OK?) Isä Gone on - Baby! (There's Kirjaudu sisään Window) Isä Gone on - Baby! (Tämä hän iski You - Crescendo Annie) Hoon! Hoon! (Hän tuli asuntosi) Isä Gone It! (Vasen veri Carpet) Hoon! Hoon! Hoon! (Sitten joutui Bedroom) Isä Gone It! (Voit iski Down) (Se oli sinun Doom-Annie!) Aaow! | |
![]() 11.03.2010 11:32:38 | |
Kokeillaas suomesta englanniksi: Man you around CHAIRS ARE EXPORTED It does not see eye kätellessä when it speaks, it speaks so softly sil is the hair as hayfield after the winter in April If it walks its feet moving and it goes hand in a jacket pocket SIEL is tobacco and tikkuaski wallet is hiding in your pocket The man whose chairs are exported around the a man whose first name is not remembered a man whose face is raastinrautaa've made minor changes The man whose chairs are exported around the a man whose last name is not remembered a man whose house is straight walls and wallpaper It does not smile and laugh, if it it is often the wrong place it is the final scene in the movie be a hero at last a woman women are not just for this niiaa liehittele man does not riiaa it is a bit that one of the dance then maybe you get for The man whose chairs are exported around the a man whose first name is not remembered a man whose face is raastinrautaa've made minor changes The man whose chairs are exported around the a man whose last name is not remembered a man whose house is straight walls and wallpaper If it cries, his eyes kostuu compressed in a fist and hands If it speaks, it speaks so softly and eyes in the sand is mixed with The man whose chairs are exported around the a man whose first name is not remembered a man whose face is raastinrautaa've made minor changes The man whose chairs are exported around the a man whose last name is not remembered a man whose house is straight walls and wallpaper The man whose chairs are exported around the | |
![]() 11.03.2010 12:08:03 | |
Manicsien Everlasting. Vertailukohtana Ylen (en muista kuka oli kääntäjä) käännös Provinssirock 1999 -tv-lähetyksestä Google: Kuilu, joka kasvaa välillä elämäämme Kuilu meidän vanhemmat ei ole koskaan ollut Stop nämä ajatukset ohjata mielen Korvaa asiat, jotka halveksivat Voi olet vanha kuulen teidän sanovan Se ei tarkoita, että en välitä En usko siihen enää Säälittävä säädökset arvottomia syy Alussa kun olimme voittaneet Kun meidän hymyilee olivat todellisia Mutta nyt Unforgiven ikuista Maailma on täynnä pakolaisia He aivan kuten sinä ja kuten me Mutta ihmiset olemme valita Lopettaa mitätöidään kaikki sen voima Joten älä unohda tai väitä Se on kaikki samat nyt lopussa Se oli asetettu eri elämäntilanteissa Tuhoaa minun päivää ja vaivaa minun yötä? Yle: Kuilu, joka kasvaa elämiemme välillä Kuilu, jota vanhemmillamme ei ollut Ajatukset pois ja mieli hallintaan Pitää korvata ne asiat joita halveksii Sanot olevasi vanha Se ei tarkoita etten välittäisi En usko enää säälittäviin toimiin Arvottoman asian takia Alussa kun olimme voitolla, Kun hymyilimme aidosti Nyt se on anteeksiantamatonta ja ikuista Maailma on täynnä pakolaisia He ovat kuin me Meillä on kuitenkin mahdollisuus Päättää tyhjyys kaikessa voimassaan Ei saa siis unohtaa eikä teeskennellä Loppujen lopuksi on aina kyse samasta Se vain tapahtui erilaisessa elämässä Ja tuhoaa päiväni ja kummittelee öisin | |
![]() 14.03.2010 17:15:14 | |
EATEN... My one desire, my only wish is to be EATEN... | |
![]() 14.03.2010 17:45:00 | |
JIRPPI: http://www.youtube.com/watch?v=YdtiCUi7Gg4 Jotenkin tuli näistä tämä mieleen. "Mä tuun kellottaa sua." | |
![]() 20.03.2010 18:37:49 | |
Wuu, jee! Tule, jee Jee, tule, jee Jee, tule Ou, jee, ma Jee, Olen takaoven mies Olen takaoven mies Miehet eivät tiedä Mutta pikku tytöt ymmärtää Hei, kaikki ihmiset jotka yrittävät nukkua Olen ulkona tekemässä sitä keskiyön uneni kanssa, jee Koska olen takaoven mies Miehet eivät tiedä Mutta pikku tytöt ymmärtää Jees, jee Te miehet syötte illallisianne Syötte lihaa ja papuja Syön paljon kanaa Mitään kukaan mies ei ole ikinä nähnyt, jee, jee Olen takaoven mies, wuu Miehet eivät tiedä Mutta pikku tytöt ymmärtää Noo, Olen takaoven mies Olen takaoven mies Whuu, beibi, Olen takaoven mies Mihet eivät tiedä Mutta pikku tytöt ymmärtää | |
![]() 21.03.2010 21:44:10 (muokattu 21.03.2010 21:47:16) | |
Repesin semisti tälle: Bob Marley - I Shot the Sheriff I Shot The Sheriff Mutta en ole ampua mitään apulaisjohtaja, Oh no! Oh! Oh! I Shot The Sheriff Mutta en ole ampua mitään apulaisjohtaja, ooh, ooh, oo-ooh.) Yeah! Ympäri kotikaupungissani, He yritä seurata minua; Sanotaan, että he haluavat tuoda minut syylliseksi Lopettamiseen sijaisen, Jotta elämä varajäsen. Mutta minä sanon: Voi, nyt, nyt. Oh! (I Shot The Sheriff.) - The Sheriff. (Mutta minä vannon se oli selfdefence.) Voi ei! (Ooh, ooh, oo-oh) Yeah! Sanon: I Shot The Sheriff - Oi, Herra! - -- (Ja sanotaan, että se on iso rikos.) Yeah! (Ooh, ooh, oo-oh) Yeah! Sheriff John Brown aina vihannut minua, Mitä, en tiedä: Joka kerta kun kasvien siemeniä, Hän sanoi tappaa ennen kuin se kasvaa -- Hän sanoi tappaa heidät, ennen kuin ne kasvavat. Ja niin: Lue se uutinen: (I Shot The Sheriff.) Oi, Herra! (Mutta minä vannon se oli itsepuolustusta.) Kun oli sijainen? (Oo-oo-oh) Sanon: I Shot The Sheriff, Mutta vannon se oli selfdefence. (Oo-oh) Yeah! Vapaus tuli minun tavoin yksi päivä Ja aloin pois kaupungista, yeah! Yhtäkkiä näin Sheriff John Brown Tavoitteena on ampua minut alas, So I shot - Ammuin - Ammuin hänet alas ja sanon: Jos olen syyllinen aion maksaa. (I Shot The Sheriff,) Mutta minä sanon (Mutta en ammu mitään varajäsen), En ammu mitään sijainen (Oh, no-oh), Oh no! (I Shot The Sheriff.) En! Mutta en ammu mitään varajäsen. Oh! (Oo-oo-ooh) Refleksit olivat saaneet parempi minusta Ja mitä on, on oltava: Joka päivä ämpäri-mene hyvin, Eräänä päivänä pohja-go pudota pois, Eräänä päivänä pohja-go kadota. Sanon: I - I Shot The Sheriff. Herra, en ole ammuttu varajäsen. Yeah! Yeah! I - I (Shot The Sheriff) -- Mutta en ole ampua mitään apulaisjohtaja, yeah! No, joo! :D joka päivä ämpäri-mene hyvin. Mukavasti joka kerta vaihtuu tuo kertsi. Kun oli sijainen? | |
![]() 21.03.2010 22:25:07 (muokattu 21.03.2010 22:26:21) | |
Tälle tuli naurettua aika perskeleesti: Mr Bungle - Girls of Porn Okei, kaikki te pus-imee kusipäät siellä It's time to win a chance to butt-bang On aika voittaa mahdollisuus Butt-bang Your daughter's tight virgin cherry ass to caller #666 Tyttäresi tiukka neitsyt Cherry Ass soittajan # 666 The urge is too much to take Kehottaisin on liikaa ottaa All I can think about is playing with myself Voin ajatella is playing with myself It's time to masturbate On aika masturboida I've got my Hustler and I don't need nothin' else Minulla minun Hustler, ja minun ei tarvitse Nothin 'Else Ginger...Ginger Inkiväärin ... Ginger My hand gets tired and my dick gets sore Käteni väsyy ja munaa saa kipeä But the girls of porn want more Mutta tytöt porno haluavat lisää So I flip throught the pages one more time Olen siis kääntää ajattelin sivua vielä kerran And I just let the jism fly Ja minä vain antaa jism lentää Yeah yeah yeah Yeah yeah yeah A quarter for a peep show Vuosineljänneksen Peep Show A private booth or talking to a naked whore Yksityinen kopissa tai puhu alasti huora XXX video XXX video 976 and I can whack it on the phone 976 ja voin läimäyttää sen puhelimen Nobody's home, I'm alone Nobody's Home, olen yksin The devil in Miss Jones Devil Miss Jones Nobody's home, I'm alone Nobody's Home, olen yksin Aja & John Holmes Aja & John Holmes We got gushin' gonads, tingling tushes Saimme gushin "sukurauhaset, pistely tushes Hairy balls and hairy bushes Karvaisia palloja ja karvainen pensaat S & M, whips and chains S & M, ruoskat ja ketjut Pregnant ladies with menstrual pains Raskaana hyvät ja kuukautis kipuja We got hand jobs and nipple tweaks Saimme toisaalta työpaikkojen ja nänni tweaks Finger bangs and slappin' cheeks Sormen Bangs ja slappin "posket We got rape, necro & both ways Saimme raiskaus, Necro ja molempiin suuntiin And lots of hung studs for all you gays Ja paljon hung studs kaikille teille homot We got incest & bestiality too Meillä insestiä ja eläimiin sekaantumista liian We got Sade & the sweetest taboo Saimme Sade & sweetest tabu We got girls who'll eat your pee and poo Meillä tytöt syön sinun pissa ja kakka And guys who'd love to fuck your shoe Ja kaverit, jotka mielellämme vittu kenkäsi There's she-males, lezbos, & shaved beav There's shemalet, lezbos, ja ajeltu beav And D-cup mamas with so much cleave Ja D-kupin Mamas niin paljon halkaista Senior citizens who love to watch Eläkeläiset, jotka rakastavat katsella And sniff those skid marks from your crotch - yeah! Ja haistaa ne Skid merkit irti haara - Yeah! Ain't got no woman next to me Ei ole saanut mitään naista vierelläni I just got this magazine Sain tämän lehden And what's on the TV screen Ja mitä TV-ruudulla But that's okay with me But that's okay with me I was trained to fuck you baby... Minä koulutettu Fuck you baby ... (Tuli jotenkin nuo alkuperäiset tekstit myös, mutta saahan tuosta aika hyvin selvää) | |
![]() 09.04.2010 19:00:29 | |
Nirvana - Drain you Yksi vauva toiseen sanoo Olen onnekas on tavannut sinua En välitä, mitä mieltä olet Ellei se on minusta Nyt minulla on velvollisuus täysin valua sinua Olen matkustaa läpi putken Ja päätyvät infektio Chew teidän lihan sinua Pass sitä edestakaisin Kun kiihkeä suudelma From suuni sinun Pidän sinusta Silmiin niin dialated Olen tullut teidän oppilas Olet opettanut minulle kaiken Ilman myrkkyä omena Vesi on niin keltainen Olen terve opiskelija Velkaantuneita ja niin kiitollinen Imuroida nesteitä Chew teidän lihan sinua Pass sitä edestakaisin Kun kiihkeä suudelma From suuni sinun Pidän sinusta Te Kitarasoolon YEAHHHH! Yksi vauva toiseen sanoo Olen onnekas on tavannut sinua En välitä, mitä mieltä olet Ellei se on minusta Nyt minulla on velvollisuus täysin valua sinua Olen matkustaa läpi putken Ja päätyvät infektio Chew teidän lihan sinua Pass sitä edestakaisin Kun kiihkeä suudelma From suuni sinun Huolimaton huulet huulille Sinä olet minun vitamiineja Pidän sinusta | |
![]() 21.06.2013 02:20:17 | |
4. Poltergeist Mitä voin sanoa? Olen mielestäni ollut tarpeeksi Mielestäni sinun pitää pelaa pelata Tietäen, että tunnen sairas C'mon näytä minulle Sano haluat pelata Tämä peli Vain ajaa minut villi Annoin teeskennellä Mutta tiedätkö Totuus on, että Rakastan sinut kuoliaaksi Kuten rakastat tätä peliä Tällä kertaa siellä on punainen lanka Ja niin minä istua ja katsella pelaat sitä tyhmä Haluaisin nähdä pelaat kertoimet Lautasella sijaan Tule vaan, että Sano haluatko pitää tämän tahtiin Vain ajaa minut villi Annoin teeskennellä Mutta tiedätkö Totuus on, että Rakastan sinut kuoliaaksi Kuten rakastat tätä peliä Se pitää minut roikkuu tiukka Mitä voin sanoa? Mielestäni päätäsi perseestä Mene ajaa minut villi tällä kertaa On pysyvä asia tällä kertaa On yhteinen tekijä Pysy roikkuu tiukka Ja se kertoo minulle jotain oikeutta Mitä voin sanoa? Olen vitun ollut tarpeeksi Mielestäni juuri pelata mitä pelaat Tietäen, että tunnen sairas C'mon vain sanoa se Sano haluat pelata tätä peliä Cuz se ajaa minua villi | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)