Tuomas 22.11.2007 13:45:12 | |
---|
Billy Joelin We Didn't Start The Firessa lauletaan maailman tapahtumat Billyn syntymästä laulun julkaisuvuoteen (1989) asti, joten mukaan mahtuu artistejakin (otin tässä mukaan vain säkeistöt joissa noita on): Eisenhower, Vaccine, England's got a new queen Maciano, Liberace, Santayana goodbye Einstein, James Dean, Brooklyn's got a winning team Davy Crockett, Peter Pan, Elvis Presley, Disneyland Lebanon, Charles de Gaulle, California baseball Starkwether, Homicide, Children of Thalidomide Buddy Holly, Ben Hur, Space Monkey, Mafia Hula Hoops, Castro, Edsel is a no-go U2, Syngman Rhee, payola and Kennedy Chubby Checker, Psycho, Belgians in the Congo Hemingway, Eichman, Stranger in a Strange Land Dylan, Berlin, Bay of Pigs invasion Lawrence of Arabia, British Beatlemania Ole Miss, John Glenn, Liston beats Patterson "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
man9 22.11.2007 14:07:37 | |
---|
Alanis Morissetten Jagged Little Pillillä olevassa salabiisissä mainitaan Joni, olisko Mitchell: ...Found your CD's And I played your Joni... |
Borlag 22.11.2007 14:18:33 | |
---|
Anouk - Tom Waits Anouk - Mood Indigo ("Van Dyke's on the slide trombone...") Aerosmith - Pink Bob Dylan - Like A Rolling Stone (heh) vähän joka toinen biisi; "yes" tai "band" :p |
Planetist 22.11.2007 17:04:14 | |
---|
vähän joka toinen biisi; "yes" tai "band" :p unohtamatta mainiota hippibändi lovea. |
elais 22.11.2007 20:00:56 | |
---|
David Bowie mainitsee Beatlesit ja Rolling Stonesit All The Young Dudesilla: "Brothers back at home With his Beatles and his Stones We never got if off on that revolution stuff" |
Mika Antero 22.11.2007 20:09:00 | |
---|
Thin Lizzyn Black rosella Van Morrison. |
texjazz 22.11.2007 20:26:29 (muokattu 22.11.2007 20:44:21) | |
---|
No tässä nyt mainitaan bändi ilmiönä. Mutta kuitenkin. The Clash - London Calling: "all the phoney beatlemania has bitten the dust" Juliet Jonesin Sydän: Kuka tekis Hectorin eteiseen? Joni Mitchell - Goodbye Porkpie Hat "To Charlie's bass and Lester's saxophone In taxi horns and brakes" Ja äärimmäisenä sokerina pohjalla: Paula Koivuniemi - Kuuntelen Tomppaa! Marras- ja joulukuu pitäisi kieltää. |
Tigerstedt 22.11.2007 20:59:46 | |
---|
Scorpions - Speedy's Coming '' You like Alice Cooper, you like Ringo Starr, David Bowie and friends, in the Royal Albert Hall'' Hyvä biisikin vielä kaiken lisäksi. Summer nights are colder now, they've taken down the fair, and all the lights have died somehow, or were they ever there? |
Cimble 22.11.2007 21:02:15 | |
---|
Jii Karjalainen ainski laulelee Charlie Pattonista. Ja Samuli Edelman Beckistä Öö... Lensinkö älytykseen vai olitko tosissas? Taitaa Samuli kuitenkin laulaa jostakusta Peggy-nimisestä naisesta... Vain fiilis määrää, vaikka tosin pitää nyt helvetti osata soittaakin. Mutta fiiliksellä tietysti! |
A.Kustinen 22.11.2007 21:19:58 | |
---|
J.Karjalainen veisaa Cristianista laulussa merenneitoni ja minä Turos hevi gee , laulussa poliisi, vilahtaa Tapsa Kansa |
Lord of the strings 22.11.2007 22:33:21 | |
---|
Turos hevi gee , laulussa poliisi, vilahtaa Tapsa Kansa Hyvää puukkoa Tapsalle. "Tos on hyvä mutka: pistä siihen tutka, virittele ansa: tulee Tapsa Kansa." "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
timanttiananas 23.11.2007 09:44:08 | |
---|
Öö... Lensinkö älytykseen vai olitko tosissas? Taitaa Samuli kuitenkin laulaa jostakusta Peggy-nimisestä naisesta... Eikös se oo Becky. Nainen kuitenki. Hanoi Rocksin This One's For Rock'n'Rollissa jo mainittujen Ramonesin ja Rollareiden lisäks Little Richard ja Chuck Berry. Jollain Mike Monroen levyllä on biisi Jimmy Brown jossa lauletaan "I wish I could play like DeeDee Ramone, I wouldn't have to sit in the corner of a pub alone". Se taitaa kyllä olla cover? Not all who wander are lost |
K.A.P.V 23.11.2007 10:21:32 | |
---|
Juicelta Kuinka pilkataan Jumalaa: "Synti elää Juicessa ja Ismossa ja Kojossa, kun niiden tahtiin miehet joraa aina penis ojossa" Action: "Mistähän löytäisin kunnon videon? Sen missä soittaa Onni Gideon" Hellurei ja Onni Gideon Norjalainen villapaita: "Poljennon rennon ja hennon John Lennon" "Puhuimme Junnusta, sanoin en tunnusta jatketta perinteen" Isoisän hinttipussi: "Ullakolla lailla Rautavaaran Tapion" Boogieteorian alkeet: "Äänessä Ilan on Ian Gillan, on Bob Dylan ja Irina Milan" "Jos panet huntin taskuun Puntin, laulu on kundin kuin Tamara Lundin" "Vituttais jos kiinnostais, mutta ku ei kiinnosta niin ei vituta" |
armadillo 23.11.2007 10:44:47 | |
---|
Lisää Juicelta: Jyrki Boy: "mulle selvis on Elvis sun suosikki ja kaverisi mua pitää pilkkanaan" Imeläkivi: "sä saat mun svengaamaan niin kuin Beatlet aseillaan" Heinolassa jyrää-biisissä jo mainitun Jimihendrixin lisäksi Chuck Berry. Tomorrow you're homeless, tonight it's a blast! |
Roku 23.11.2007 11:33:37 | |
---|
David Bowie mainitsee Beatlesit ja Rolling Stonesit All The Young Dudesilla: "" Eikös siin ollu ja ;I need Jimi,when i got T Rex myös? Ja kevennys:Isokynä Lindholm:Kuinka YÖ meni pois :-) Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan! |
rybk 23.11.2007 11:40:23 | |
---|
Eikös siin ollu ja ;I need Jimi,when i got T Rex myös? Ja kevennys:Isokynä Lindholm:Kuinka YÖ meni pois :-) I need TV se kyllä on... Ja sen laulaa kaiketi alunperin se Mott the Hooplen laulaja, joku Hunter? Bowie laulaa visniin vaan ne kertsit. On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen.
Für ich niemals, niemals schlafe einsam. |
Dead Like Me 23.11.2007 12:24:39 | |
---|
Billy Joelin We Didn't Start The Firessa lauletaan maailman tapahtumat Billyn syntymästä laulun julkaisuvuoteen (1989) asti, joten mukaan mahtuu artistejakin (otin tässä mukaan vain säkeistöt joissa noita on): LiberaceElvis PresleyBuddy HollyU2Chubby CheckerDylanBritish Beatlemania Mä voisin kuvitella, että tässä tuolla U2:sella viitattaisiin siihen U2-vakoilukone-incidenttiin silloin kuuskyt-luvulla. Voin olla kyllä väärässäkin. |
Tuomas 23.11.2007 12:35:36 | |
---|
Mä voisin kuvitella, että tässä tuolla U2:sella viitattaisiin siihen U2-vakoilukone-incidenttiin silloin kuuskyt-luvulla. Voin olla kyllä väärässäkin. Todennäköisesti. Mutta siitähän irkkubändikin otti nimensä :) Ja oli olemassa kun biisi tehtiin, joten... aivan sama. "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
texjazz 23.11.2007 12:56:02 | |
---|
Mä voisin kuvitella, että tässä tuolla U2:sella viitattaisiin siihen U2-vakoilukone-incidenttiin silloin kuuskyt-luvulla. Voin olla kyllä väärässäkin. Vähän samanlainen juttu kuin Banglesien Going Down to Liverpool lauletaan: "Where you going with that UB40 in your hand..." Niinpä nämä naiset eivät laulakaan Ali Campbellin pehmoreggae-yhtyeestä käsissään vaan jostain ihan muusta. Marras- ja joulukuu pitäisi kieltää. |
2541 23.11.2007 14:13:10 | |
---|
Ja kevennys:Isokynä Lindholm:Kuinka YÖ meni pois :-) Lisäkevennys: Talking Heads: Radio Head
|