![]() 23.06.2007 14:17:39 | |
---|---|
Laitankin tämän erilliseen viestiin, eikä edelliseen jatkoksi. Lukekaa muuten huviksenne EMIn sivuilta Tean artistikuvaus: http://www.emi.fi/artistit/313/tea "Tea on 24-vuotias määrätietoinen nuori aikuinen, jonka ehdoton vahvuus on esiintyminen sekä ammattitaitoinen suhtautuminen viihdealaan." Joopa joo. Kaiken lisäksi pitää pröystäillä "ammattitaidolla" ja "määrätietoisuudella," joka mun sanakirjassa rupeaa vähitellen vastaamaan musiikkialalla sanoja "hengettömyys" ja "ahneus." Ahneus ei ole "tosi jees," saakelin jees -miehet siellä EMIn päättäjänpaikoilla! Tehkää parempaa musaa, kun kerran rahat siihen riittäisivät! | |
![]() 23.06.2007 14:52:29 | |
Ei ei ei, mikä kohta tuossa sanoo ettei Tea tykkäisi siitä mitä tekee? Ja kun kerran tarjotaan hyvät puitteet omille tekemisilleen niin helvetti, miksikäs ei? Kyllä mulle kelpais.. | |
![]() 23.06.2007 15:19:45 | |
Ei ei ei, mikä kohta tuossa sanoo ettei Tea tykkäisi siitä mitä tekee? Ja kun kerran tarjotaan hyvät puitteet omille tekemisilleen niin helvetti, miksikäs ei? Kyllä mulle kelpais.. Eihän tässä ole siitä kyse. Pikemminkin siitä, että sitä hirvittävää, tyhjänpäiväistä huttua syydetään joka tuutista meidän korviimme, ja ne resurssit on pois paremmalta musiikilta. Tehkööt huonoa poppia omassa makuuhuoneessaan, jos silta tuntuu. Minua ällöttää, ja sillä siisti. Alan ammattilaisena on vain luonnollista, että haluan puolustaa musiikissa tiettyjä periaatteita ja standardeja. Soisin muidenkin tekevän niin. Minusta musiikkialan vauhtisokea ahneus on mennyt viime aikoina jo liiallisuuksiin. Tämä Tean sinkku on jo varsinainen pohjanoteeraus. Toivotaan, ettei kovin paljon alemmaksi enää vajota. | |
![]() 23.06.2007 15:20:28 | |
Laitankin tämän erilliseen viestiin, eikä edelliseen jatkoksi. Lukekaa muuten huviksenne EMIn sivuilta Tean artistikuvaus: http://www.emi.fi/artistit/313/tea "Tea on 24-vuotias määrätietoinen nuori aikuinen, jonka ehdoton vahvuus on esiintyminen sekä ammattitaitoinen suhtautuminen viihdealaan." Joopa joo. Kaiken lisäksi pitää pröystäillä "ammattitaidolla" ja "määrätietoisuudella," joka mun sanakirjassa rupeaa vähitellen vastaamaan musiikkialalla sanoja "hengettömyys" ja "ahneus." Ahneus ei ole "tosi jees," saakelin jees -miehet siellä EMIn päättäjänpaikoilla! Tehkää parempaa musaa, kun kerran rahat siihen riittäisivät! No mikäs tässä nyt sitten mättää? Sekö ettet pidä Tean musiikista? En pidä minäkään. Mutta en minä ainakaan Tean määrätietoisuutta kyseenalaista kun on näinkin pitkälle päässyt. Ja mitä ammattitaitoisuuteen tulee, Tea on jo aikoja sitten todistanut kykynsä. Ja ne ovat paremmat kuin mitä tämän kappaleen perusteella voi päätellä. Joskaan ei nyt silti mistään vuosituhannen talentista olekaan kyse.. Ihme homma, että ainakun tällainen 'helppoa' musiikkia tekevä henkilö on isolla levy-yhtiöllä hommissa, niin kyse on aina mukamas ahneudesta ja riistosta. Tea tekee mitä haluaa ja sillä välin me muut täällä vain kitistään. Vaan eihän tuota hirvitys kappaletta silti mitenkään puolustella voi :P | |
![]() 23.06.2007 15:28:23 | |
ja ne resurssit on pois paremmalta musiikilta. Ja tästä päästäänkin taas ikuisuuskysymykseen, että mikä on huonoa ja mikä ei. Jos massat tästä musiikista pitävät, niin miksi ihmeessä levy-yhtiön sitten pitäisi mielummin koittaa pukata markkinoille jotain fuusiojazzia neoklassisilla vivahteilla soittavaa 'oikeiden' taiteilijoiden musiikkia? Siksikö, että se promille kansasta joka kuuntelee 'parempaa' musiikkia saisi tyydytyksensä? Kyllä kaikki löytävät oman musiikkinsa jos haluavat, eikä sillä ole väliä mitä muut kuuntelevat. Heitätte vain radiot vittuun tai säädätte kanavat kohdillensa niin ei näitä paskabiisejä loppujen lopuksi kovin paljoa tarvitse kuunnella ;) | |
![]() 23.06.2007 15:40:41 | |
Yllä olevaan kirjoitukseen vastatakseni, se tässä mättää, että tällaiset pohjanoteeraukset ovat oire yleisemmästä musiikkiteollisuuden tilasta, ja minusta on harmi, ettei suurempi osa populaatiosta pistä hanttiin. Ja nyt lopetan kommentoinnin ja menen ns. "tekemään itse paremmin"... | |
![]() 23.06.2007 15:42:41 (muokattu 23.06.2007 15:44:02) | |
Enkä mä ymmärrä mikä hinku ihmisillä on tulla tänne teilaamaan ja haukkumaan tuo biisi, ihme että tämä ketju on selvinnyt jo näinkin pitkälle. Kyllä kaikki tietävät millaista tavaraa se on, itse en jaksa edes vaivautua, aivan sama asia kuin löisi vammaista. Liian helppoa. Haukkukaa vaikka Nirvanaa ja Pink Floydia samalla intensiteetillä, se olisi hieman mielenkiintoisempaakin. Ja joo joo, tollasta pilipalimusaa tehdään koko ajan jatkuvasti, mutta en mä jaksa stressata siitä. Vastapainoksi on hyvää musaa vaikka kuinka paljon, kuuntelen sitä enkä jaksa kuluttaa energiaani haukkumalla jotain Tean kesähittiä. | |
![]() 23.06.2007 15:48:29 | |
Ja nyt lopetan kommentoinnin ja menen ns. "tekemään itse paremmin"... Tää on ihan hyvä loppukaneetti, katotaan sitten kumpi soi enemmän mediassa ja kumpi on halutumpaa kamaa. Tiedät varmaan lopputuloksen. Ei mitenkään piruillakseen vaan realiteettina. | |
![]() 23.06.2007 15:49:12 | |
ja minusta on harmi, ettei suurempi osa populaatiosta pistä hanttiin. Harmi on myös se, että se suurempi osa populaatiosta minkä pitäisi pistää hanttiin nyt vain sattuu pitämään tällaisesta ;) | |
![]() 23.06.2007 18:56:06 (muokattu 23.06.2007 19:03:00) | |
Tää on ihan hyvä loppukaneetti, katotaan sitten kumpi soi enemmän mediassa ja kumpi on halutumpaa kamaa. Tiedät varmaan lopputuloksen. Ei mitenkään piruillakseen vaan realiteettina. Tää on nyt ihan off-topic, mutta mitäs sinä mun musiikkiurastani tiedät? Mun urani on juuri sillä mallilla kuin itse haluan, ja menossa vielä parempaan. (Tämäkin on vain toteamus, eikä millään pahalla.) Ja se että osa siitä väestä, joka "ei pistä hanttiin," pitää tällaisesta kamasta, ei muuta sitä tosiasiaa, että saan aktiivisesti vastustaa musiikkibisneksen häikäilemättömimpiä toimintatapoja. Kapitalismi toimii osittain sillä periaatteella, että kysyntää luodaan myös täysin tarpeettomalle tavaralle. Seurauksena tästä on saastuttava kertakäyttökulttuuri, ja sama pätee myös musiikissa. Suuri osa siitä väestöstä joka kuuntelee vastaavaa musiikkia ei välitä musiikista muuta kuin taustatapettina. Näille on kiiltävässä kuoressa helppo syöttää melkein mitä vaan. | |
![]() 23.06.2007 20:13:20 | |
Kyllä minä annan kunnioitukseni sille, kuka tuon "biisin" on tehnyt! Jos joku oma biisini saisi näin paljon huomiota, niin sehän olisi aivan loistavaa. Biisihän on itsessään aivan uskomaton... Basisti on lyömäsoitin. | |
![]() 23.06.2007 20:15:45 | |
Ja se että osa siitä väestä, joka "ei pistä hanttiin," pitää tällaisesta kamasta, ei muuta sitä tosiasiaa, että saan aktiivisesti vastustaa musiikkibisneksen häikäilemättömimpiä toimintatapoja. Eli sun mielestä huono biisi joka myy hyvin on häikäilemätöntä toimintaa? Ja vastustamalla tätä siis vastustat sitä että tällaisesta musiikista pitävät ihmiset eivät saisi ostaa ja kuunnella sellaista musiikkia kuin he haluavat? Ja kaikki sen takia koska biisi on sun mielestä huono? Kuten sanoin, niin en pidä tästä biisistä, mutta joku nimeltämainitsematon taitaa tosiaan vihata sitä ;) | |
![]() 23.06.2007 20:19:57 | |
Heh, mä oon oikeasti törmännyt nyt Juhannuksen alla ihmisiin, jotka oikeasti sanovat pitämävänsä tuosta. Siis aikuisiin ihmisiin. Olin grillailemassa tuossa eräiden ihmisten luona, ja heti ku tää tuli radiosta radio piti laittaa täysille:) Elämä on kummallista;) | |
![]() 23.06.2007 21:37:26 | |
Eli sun mielestä huono biisi joka myy hyvin on häikäilemätöntä toimintaa? Ja vastustamalla tätä siis vastustat sitä että tällaisesta musiikista pitävät ihmiset eivät saisi ostaa ja kuunnella sellaista musiikkia kuin he haluavat? Ja kaikki sen takia koska biisi on sun mielestä huono? Kuten sanoin, niin en pidä tästä biisistä, mutta joku nimeltämainitsematon taitaa tosiaan vihata sitä ;) Enkö tehnyt kantaani jo selväksi? "Tytöt tykkää" on musiikillista saastetta, ja suuret levy-yhtiöt tekevät radiohittejä alimman yhteisen nimittäjän mukaan. Minä pieni taiderockari-parka tässä vaan taistelen henkisesti tuulimyllyjä vastaan. Haluan puhdistaa maailman huonosta musiikista! Oi aikoja, oi tapoja. Hip hei! | |
![]() 23.06.2007 21:45:56 | |
Enkö tehnyt kantaani jo selväksi? "Tytöt tykkää" on musiikillista saastetta, ja suuret levy-yhtiöt tekevät radiohittejä alimman yhteisen nimittäjän mukaan. Minä pieni taiderockari-parka tässä vaan taistelen henkisesti tuulimyllyjä vastaan. Haluan puhdistaa maailman huonosta musiikista! Saanko kysyä mikä siitä tekee huonoa musiikkia? ps. mun puolesta lukkoa tälläselle... kuten carnation totesikin. | |
![]() 24.06.2007 03:48:12 | |
Jotenkin ihan kamala renkutus mielestäni tuo biisi.. Tai se saa hieman ristiriitaiset fiilikset päälle, mutta vaakakuppi kallistuu kyllä aika reilusti sen karmean jytkytyksen puolelle. Elämä off. | |
![]() 24.06.2007 09:25:49 | |
Hyvä kontrasti tulee kun soittaa tän biisin kesken Johnny Cashin kuuntelun. Huonompiakin biisejä on tehty. Mutta radioasemaa tulen varmasti vaihtamaan, jos tätä jollain kanavalla soitetaan. Ja seuraavaksi Jussi Käteinen - Drive on. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. | |
![]() 24.06.2007 12:42:52 | |
Saanko kysyä mikä siitä tekee huonoa musiikkia? Eihän se voi olla huonoa musiikkia koska se on ammattilaisten tekemä. Ei ammattilaiset tee huonoa musiikkia. Jos tuo olisi jonkin kellaribändin viritys, niin sitten se olisi huonoa musiikkia. Eihän ammattilaisten työtä parane mennä arvostelemaan. | |
![]() 24.06.2007 12:48:48 | |
Eihän se voi olla huonoa musiikkia koska se on ammattilaisten tekemä. Ei ammattilaiset tee huonoa musiikkia. Jos tuo olisi jonkin kellaribändin viritys, niin sitten se olisi huonoa musiikkia. Eihän ammattilaisten työtä parane mennä arvostelemaan. En ole ihan samalla linjalla vaikka periaatteessa olen :P | |
![]() 24.06.2007 14:01:24 (muokattu 24.06.2007 14:02:10) | |
Enkö tehnyt kantaani jo selväksi? Jos sun kantas oli se, että kappale on sun mielestäs huono ja sen takia ihmisten pitäis vastustaa moista musiikkia, niin siinä tapauksessa teit ;) Kannattaisi vaan hyväksyä se tosiasia että paska myy. Sitäpaitsi tämä kappale on kuitenkin aika viatonta veivausta. Musiikkikanavalta ne syntisimmät vedot löytyy joihin verrattuna tämä kappale on vielä suurta taidetta :) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)