MOIhei 12.10.2006 10:30:51 | |
---|
Tietääko kukaan mitä nasty suicide eli jan stenfors tai joku tekee??? Maybe he was right. |
Mechanizm 12.10.2006 10:55:06 | |
---|
"Computers in the future may weigh no more than one and a half tons."
-Popular Mechanics, 1949 |
minidriver 12.10.2006 11:39:16 (muokattu 12.10.2006 11:39:56) | |
---|
Onko Mikko Kuustonenkin kadonnut? Meinasin paskantaa housuuni ja ajaa kallioleikkaukseen kun olin tulossa jostain muutama päivä tai viikko sitten. Radiosta kuului tämän suuren ymmärtäjän uusi "hitti" jossa tuo peijooni pohti Elviksenä olemisen vaikeutta. Tai jotain. Tai sitten vanha "hitti." En ollut kuullut koskaan aiemmin enkä halua enää koskaan kuullakaan. E: oho no kato ku mää iha vähä vaa! |
JE 12.10.2006 15:34:23 | |
---|
|
jassi 19.10.2006 18:46:40 | |
---|
Mitähän Teddy& the tigersin niille kahdelle muulle kuuluu nykyjään? Aikka Hakalan näin viimeks kapakkahommissa tuusulassa.Ja mikähän on Grazy Heiskasen nykykondis? |
peetu 19.10.2006 18:59:10 | |
---|
Vieläköhän Kim Lönnholm lauleskelee? Jyväskylässä oli keikalla alkusyksystä. Itse asiassa käytiin sitä kattelemassakin. Tai no joo, paremminkin niin että mentiin baariin ja huomattiin , että kappas vaan.... |
peetu 19.10.2006 19:02:33 | |
---|
Tietääkö tosiaan kukaan mitä hommailee Rauängin Juha ja Lehtirannan Veikko? Entä tietääkö kukaan missä pyörii mies nimeltä Timo Kaltio. Hän oli aikoinaan hanoi rocksin porukassa ja taisi jollain keikalla loppuaikoina soittaa bassoakin. Lisäksi on mainittava, että hänellähän on biisi Gunnareiden levyllä. Eipä tule mieleen toista suomalaista kuka olisi noinkin suuressa menestyksessä ollut mukana. Tai no Mike monroe tietty myös.... |
Tympee Huttunen 19.10.2006 19:10:25 | |
---|
Tietääkö tosiaan kukaan mitä hommailee Rauängin Juha ja Lehtirannan Veikko? Entä tietääkö kukaan missä pyörii mies nimeltä Timo Kaltio. Hän oli aikoinaan hanoi rocksin porukassa ja taisi jollain keikalla loppuaikoina soittaa bassoakin. Lisäksi on mainittava, että hänellähän on biisi Gunnareiden levyllä. Eipä tule mieleen toista suomalaista kuka olisi noinkin suuressa menestyksessä ollut mukana. Tai no Mike monroe tietty myös.... Eikö Timo Kaltio asu perheineen Yhdysvalloissa? Muistaakseni Soundissa mies sanoi, että jos siinä yhdessä Gunnari-kappaleessa ei olisi ollut Hell-sanaa, hänellä olisi vielä hienompi talo ja auto:) |
Artist 19.10.2006 19:19:24 | |
---|
Eikö Timo Kaltio asu perheineen Yhdysvalloissa? Muistaakseni Soundissa mies sanoi, että jos siinä yhdessä Gunnari-kappaleessa ei olisi ollut Hell-sanaa, hänellä olisi vielä hienompi talo ja auto:) Lontoossa taitaa Kaltio asua. En ole varma, mutta olen kuullut. Kävi 2005 kesällä Suomessa keikalla Void yhtyeen jäsenenä (bändissä vaikutti myös Dave Tregunna), mutta eipä taida kuitenkaan ihan ammatikseen soitella. I need more |
aikavaikea 19.10.2006 20:24:59 | |
---|
Mites parin vanhan lempparibändin porukka? Nyt ei jaksa nimiä googlata, mutta jos joku tietää mitä Pienten miesten ja Jukeboxin porukka nykyään hommaa, otan mieluusti tiedon vastaan. "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
MK73 19.10.2006 20:46:05 | |
---|
Meinasin paskantaa housuuni ja ajaa kallioleikkaukseen kun olin tulossa jostain muutama päivä tai viikko sitten. Radiosta kuului tämän suuren ymmärtäjän uusi "hitti" jossa tuo peijooni pohti Elviksenä olemisen vaikeutta. Tai jotain. Tai sitten vanha "hitti." En ollut kuullut koskaan aiemmin enkä halua enää koskaan kuullakaan. Heh heh, anna mun nauraa! Kuustonen on ihan positiivinen tapaus. Mitä nyt sanoitukset seilaavat ties missä kauriinkääntöpiirin ja linnunradan laitamien välillä :-) Uusi sinkku tosiaan pihalla ja levy alkuvuodesta. "Hyväntekijä" on vaihteeksi aktivoitunut tekemään musaa. |
kivi 19.10.2006 22:54:53 (muokattu 19.10.2006 22:56:56) | |
---|
Mites parin vanhan lempparibändin porukka? Nyt ei jaksa nimiä googlata, mutta jos joku tietää mitä Pienten miesten ja Jukeboxin porukka nykyään hommaa, otan mieluusti tiedon vastaan. Pienet Miehet on taas kasassa, pitkän tauon jälkeen. Uus levy on tuloillaan, ilmeisesti jo marraskuussa. Jukebox ulvoo rakkautta? |
Roku 19.10.2006 23:59:14 | |
---|
Mites parin vanhan lempparibändin porukka? Nyt ei jaksa nimiä googlata, mutta jos joku tietää mitä Pienten miesten ja Jukeboxin porukka nykyään hommaa, otan mieluusti tiedon vastaan. Toi Jukeboxin basisti-Ana oli pitkään,voi olla vieläkin Vantaan kaupungilla töissä ,haalarit päällä ajelee jotain kaupungin pakettiautoa,teki trubaduuri keikkoja Jukeboxin jälkeen ainakin. Tunsin Anan 70-luvulla kun tässä samoilla kulmilla asutaan,käytiin yhdessä Frank Marinon konsertissa,Messuhallissa joskus 70-luvun lopulla:-) Se on fifty-sixty |
Jag 20.10.2006 01:09:59 | |
---|
Mitäs tapahtui KMA nimiselle yhtyeelle. Niillähän oli joskus Jyrkin aikaa tämä "pommeja" hitti (tai joku vastaava). Ei sen jälkeen oo koskaan mitään kuulunut "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
aikavaikea 20.10.2006 06:53:38 (muokattu 20.10.2006 06:55:26) | |
---|
Pienet Miehet on taas kasassa, pitkän tauon jälkeen. Uus levy on tuloillaan, ilmeisesti jo marraskuussa. Vuoden paras uutinen! Kiitos Kivi tästä tiedosta. Jukebox ulvoo rakkautta? Jep, just ne vantaalaispojat. Meillon lihavat päivät... (E: "ja lihava basisti" kuten pojat säätivät biisin sanoja ainakin yhdessä radiolivessä.) "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
skebajaba 20.10.2006 10:19:09 (muokattu 20.10.2006 10:21:54) | |
---|
Mitäs tapahtui KMA nimiselle yhtyeelle. Niillähän oli joskus Jyrkin aikaa tämä "pommeja" hitti (tai joku vastaava). Ei sen jälkeen oo koskaan mitään kuulunut jaa-a. ose oli mun koulukaveri, soitti ennen tota KMA hässäkkää come inside nimisessä bändissä rumpuja. enpä tosin tiedä mitä se nykyään puuhailee. EDIT: ainiin joo, soittihan ose tossa heaven & hell nimisessä kokoonpanossa ton KMA:N jälkeenkin. - WWW.CRANIUMBAND.COM - |
macid 20.10.2006 15:20:26 | |
---|
jaa-a. ose oli mun koulukaveri, soitti ennen tota KMA hässäkkää come inside nimisessä bändissä rumpuja. enpä tosin tiedä mitä se nykyään puuhailee. EDIT: ainiin joo, soittihan ose tossa heaven & hell nimisessä kokoonpanossa ton KMA:N jälkeenkin. Minä taas juuri meinasin kysyä tuosta come insidestä, että mitäs tekevät nykyään. Rumpalin hommat jo tiesinkin, mutta mitä muut? |
Keppis 20.10.2006 20:57:10 | |
---|
Hehe, mulla oli joskus joku ton kasetti... Vai oliko se Sound Of Rels, no kuitenki. Määkin pyysin mummua tuomaan ton levyn alastomien naisten kuvien toivossa. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
Keppis 20.10.2006 20:58:09 | |
---|
Muistaako joku @tak-yhtyeen? Onkohan heistäkin joku galleriassa?:) muistan. entiä
Bubu Man vaikuttaa Mighty44:ssa, jos joku on hänen kohtaloaan miettinyt. Bubumania tuli joskus muksuna kuunneltua. Missä on Dj Bobo?
Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
JMP71 20.10.2006 23:02:55 | |
---|
Minä taas juuri meinasin kysyä tuosta come insidestä, että mitäs tekevät nykyään. Rumpalin hommat jo tiesinkin, mutta mitä muut? No eikö se Junnu(?) menny Flaming Sideburns -orkesteriin kitaroimaan. Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |