Aihe: Vinyylisoitin reistailee
1 2 3 4 5 6
Adrift
31.12.2008 05:13:15
Unohda koko paska ja päivitä tempo.

Niin meinaatko että pitäis löytää nopeudensäätönamiska jostain? En ole kyllä sellaista ahkeran etsimisen jälkeen löytänyt, tietty tuon voi pistää sokeuden piikkiin.

Vaiko että koko romu kaatopaikalle ja uutta tilalle :D
tommiot
31.12.2008 08:30:41
Mun Technicsistä (SL-D303) ei kuulu molemmat kanavat yhtä lujaa. Vasen tulee arviolta 3db lujempaa. Voiko vika olla neulassa, vai onko säädöt ihan päin mäntyä?
Kailis
31.12.2008 13:02:34

Niin meinaatko että pitäis löytää nopeudensäätönamiska jostain? En ole kyllä sellaista ahkeran etsimisen jälkeen löytänyt, tietty tuon voi pistää sokeuden piikkiin.

Vaiko että koko romu kaatopaikalle ja uutta tilalle :D

Eipi taida tulla kalua tuosta. Kuulin joskus afrikkalaisesta kundista joka korjaa lähes mitä tahansa ja varaosiakin löytyy melkoisesti. Olen hukannut yhteystietonsa, jos joku muistaa niin laittakoon tänne. Oli Hesarissakin kaverista tarinaa.
thaapala
31.12.2008 13:05:36
Mun Technicsistä (SL-D303) ei kuulu molemmat kanavat yhtä lujaa. Vasen tulee arviolta 3db lujempaa. Voiko vika olla neulassa, vai onko säädöt ihan päin mäntyä?

Ehkäpä antiskating-säädöt? Ihan villi veikkaus, viisaampi korjatkoon jos olen väärässä.
Adrift
31.12.2008 13:34:35
Eipi taida tulla kalua tuosta. Kuulin joskus afrikkalaisesta kundista joka korjaa lähes mitä tahansa ja varaosiakin löytyy melkoisesti. Olen hukannut yhteystietonsa, jos joku muistaa niin laittakoon tänne. Oli Hesarissakin kaverista tarinaa.

Okei, kyllä se on varmaan helpompi etsiä uus peli.
tommiot
31.12.2008 20:13:54
Ehkäpä antiskating-säädöt? Ihan villi veikkaus, viisaampi korjatkoon jos olen väärässä.

Ei oo niistä. Pitää koittaa uudella neulalla. toi aikaisemmin toimi mutta sit mä irroitin äänirasian ja taisin vaihtaa toisen vanhan neulan, ja sit ei enää toiminukaan.
Karlsson
01.01.2009 16:47:11
Ei oo niistä. Pitää koittaa uudella neulalla. toi aikaisemmin toimi mutta sit mä irroitin äänirasian ja taisin vaihtaa toisen vanhan neulan, ja sit ei enää toiminukaan.

Onko rasia kohdistettu oikein?
"Opelin omistajat pääsee taivaaseen. Ne on jo kokeneet helvetin."
Elmoretiisi
10.03.2019 11:57:21
Hei vaan, Technics SL-B210 levysoittimeni alkoi pitää outoa ääntä. Onko korjattavissia? Otin äänestä videon https://www.youtube.com/watch?v=5e6sgdDvgkE&feature=youtu.be
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)