"Miulla on semmoinen motto, että kaikki on mahdollista, mutta tällä hetkellä en tätä kumminkaan kovin todennäköisenä näe." Eläköön iltapäivälehdet. "Kaikki on mahdollista" tarkoittaa siis että "Tarjan paluu on mahdollista." Loogista toki mutta yhtä hyvin olisi voitu uutisoida saman lausunnon perusteella että "Matti nykäsen siirtyminen Nightwishiin mahdollista!" |
Kuinka moni täällä oli vielä Tarjan bändissäoloaikana sitä mieltä, että hän on ahne musabisneksestä mitään tietämätön melko laulutaidoton bimbo, ja kundit tekisivät fiksusti jos potkisivat hänet pihalle mahdollisimman pian, mikä olisi hänelle ihan oikein? On aina helppo olla jälkiviisas. Mä olin sitä miewltä aina, että julkisten lausuntojensa perusteella se oli bänditoiminnasta ja rockhommista aika pihalla, eikä ihme, kun se oli repäisty siihen ihan pystymetsästä. Lisäksi ei oo mun mielestä ikinä ollut hyvä laulaja, mutta aivan riittävä Nightwishiin. Englanti on tökkinyt pahasti aina. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Englanti on tökkinyt pahasti aina. Sinänsä sääli että on olemassa ylipäänsä vain kaksi kielivaihtoehtoa. Natiivikieli tai englanti. Saksaksihan tuollaiset länsimaisen taidelaulun stemmat toimii 100-varmasti ja ääntämyskin istuu niihin kuin itsestään. Mod. huom: Eiköhän tämä aihe ole käyty jo niin perusteellisesti läpi, että nyt riittää. Pari kolme sivua on ollut täysin hedelmätöntä keskustelua. "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |