Njahs, että tuo on sitten hyvä asenne? No niin kai se on nykyaikana kun on ties mitä individualistista ja idealistista sieluhuithapulia joka puolella ja ihmiset luulevat olevansa jonkin arvoisia - jokainen tietty itse vähän arvokkaampi kuin kaikki muut. Kivaa että joku huomaa joskus kyseenalaistaa tuonkin. Huomionarvoista väärinkäsitysten välttämiseksi: terve itsekkyys, itsenäisyys ja yksilöllisyys ei ole missään tekemisissä sairaalloisen egoismin ja narsismin > kaikkimulletänneheti -asenteen (näkyy mm. älyttömässä julkisuushakuisuudessa) kanssa. Joskus olen ollut huomaavinani, että sitä Persoonallisuuttaan, Yksilöllisyyttään ja Erinomaisuuttaan korostavat yleensä eniten ne, joilla siihen on vähiten syytä.. Ja me toivotamme: ikävää, synkkää, kylmää, pimeää ja oikein surullista joulua! HÄHHÄÄ! |
Persoonallisuuttaan, Yksilöllisyyttään ja Erinomaisuuttaan korostavat yleensä eniten ne, joilla siihen on vähiten syytä.. Eli 'hollywood'-popparit, ring-a-ling juontajat, muut henkisesti köyhät mediakiipijät. Fred Durst. Opportunistit. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Joskus olen ollut huomaavinani, että sitä Persoonallisuuttaan, Yksilöllisyyttään ja Erinomaisuuttaan korostavat yleensä eniten ne, joilla siihen on vähiten syytä.. Saman havainnon olen usein tehnyt. "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten", "Paljon puhetta, vähän villoja" ynnä muita osuvia kliseitä voisi ripotella tähän perään... I got stripes ^..^ |