Aihe: Musiikillinen raamattusi?
1 2 3 4 5 6
Hannu H.
21.12.2005 23:03:15

Ei ihan yhtä pysty vetämään pakasta mutta:

Juice Leskinen - Keskitysleirin ruokavalio = tätä kuuntelin kun olin taariainen.. innostus juiceen säilynyt siittä lähtien
GNR - Appetite for Destruction = Mahottoman kova rockpläjäys jota kuuntelin kuukauden kun sen kaupasta löysin kun "oli hieno kansikuva" (kyllä.. näin pääsi käymään tämä ostopäätös :D)

Uusimmat raamatut on nyt sitten Audioslaven eka lätty ja Alice In Chainsin dirt.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Jouluinen sävellyskilpailu
Lonnie
21.12.2005 23:53:16 (muokattu 21.12.2005 23:54:43)
Texas Flood. Siitä se kaikki lähti. Siinä oli/on kolme kertaa enemmän munaa ku missään mitä olin aikasemmin kuullu.
Kingston wallin tuotanto.
Bob Dylanin subterranean homesick blues, vai onko se bringing it all back home. Toinen puoli menoa ja meininkiä, toinen puoli akustista asiaa.
Pat metheny & Lyle mays. Kaikki mitä oon tähän asti kuullu.

E: Ja kind of blue. Sitä ei voi unohtaa. Voisin varmaan hyräillä ulkoo koko levyn. Tai sit en.
Uhkaa nahkatakkijätkä vettää turrrppaan, mutta minä poika steppailen vaan! A-ha-ha! Megaman #011 Walkin´-man THV #22
clyde
22.12.2005 00:29:31

GUNS AND ROSES - APPETITE FOR DESTRUCTION

mä nähny uniakin et on tullu tulipalo ja ainoo mitä mä pelastin mukaani oli se levy... kerran meil tuliki palohälytys sinne minne mä asun. ja ainoo mitä mä otin mukaan oli kitara ja se levy :). mut se oli sit kuitenki vaa paloharjotus et ei sen kummampaa.

Kotikonnuilta semmonen kuin MOOTTORI TIE ON KUUMA! / Pelle Miljoona Oy
ROCK ´N´ ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy
Gandhi
22.12.2005 17:51:44 (muokattu 22.12.2005 17:53:00)
Minulla on musiikillinen liiton arkki: valkoinen puulaatikko, joka sisältää kaikki hienoimmat vinyylilevyt mitä omistan. Aina joskus sisältö päivittyy, mutta kaikki mitä siellä on sisällä, on kultaa. Muut levyt saavat tyytyä muovisiin laatikoihin ja osa vielä kamalampaan - cd-muotoon!
Lopetan ennen kuin jatkan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)