Jomsa 05.08.2005 02:11:54 | |
---|
Osaako kukaan säveltää musiikkia kokonaisvaltaisesti ja tuottaa sitä lyhytelokuviin ja ehkä jossain vaiheessa jopa kokoillan elokuviin. Elokuvien aiheet tulisivat vaihtelemaan aika laajasti aina Scifistä - Urbaaneihin gangsta leffoihin. Eli melko värikästä muusikkoa etsitään. Hommaan ei liity rahaa koska tarkoituksena on lähinna saada mainetta ja kunniaa teoksilla jotta jossain vaiheessa voidaan siirtyä rahaankin. Tämä ei nyt ole varsinainen rekrytointi vaan kartoitus. Kiinnostuneet, vastailkaapa. Dier uber drum machine... (Yeah right) |
JCM 05.08.2005 02:17:45 | |
---|
Tämä ei nyt ole varsinainen rekrytointi vaan kartoitus. Kiinnostuneet, vastailkaapa. Vois kokeilla. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
BaariMikko 05.08.2005 03:08:20 | |
---|
Vois kokeilla. Etsi rokista jatsikoriste! |
eleeton 05.08.2005 11:09:37 | |
---|
Kyl mää oon tämmösis mukana ja teoriassa nuo pitäis onnistua. |
Locrian 05.08.2005 11:17:48 (muokattu 05.08.2005 11:18:40) | |
---|
Tämmöstä ollaan tehty ja tehdään jatkossakin. Joko joku osa-alue tai sitten alusta loppuun. Tosin meillä se sitte maksaa kans jonkun verran. Mut mikäpä ei maksais? Tyhmästä päästä kärsii koko hippi. |
Jomsa 05.08.2005 12:30:01 | |
---|
Kuten sanoin hommaan ei liity rahaa sillä tuotantoryhmällä ei ole pennin pyörylää maksaa. Tähän asti on käytetty melko taitavaa Ameriikkalaista muusikkoa mutta juuri vähän aikaa sitten hänet palkittiin indie musiikistaan ja hän hukkuu töihin nyt kun kaikki haluavat hänen tekevän musiikkia. Onko teidän töitä mahdollista kuunnella jostain? Siis teidän jotka ette peri mitään jos teette musiikkia. Dier uber drum machine... (Yeah right) |
Billsner 05.08.2005 21:01:22 | |
---|
Kerran yksi minun tekemä biisi (träkkerillä tehty) eksyi yhteen amatööri splätter-elokuvaan. Mulle luvattiin kopio kyseisestä leffasta kun se on valmis. Enpä ikinä sitä saanut... Carrier Of Wounds |
Flow 05.08.2005 22:17:08 (muokattu 05.08.2005 22:17:27) | |
---|
Minun yksi biisi päätyi erään minulle tuntemattoman henkilön opinnäytetyön taustalle. Voisin olla kiinnostunut. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Elokuvat kiinnostaa tietysti aina. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
BaariMikko 06.08.2005 01:55:44 (muokattu 06.08.2005 01:55:50) | |
---|
Kuten sanoin hommaan ei liity rahaa sillä tuotantoryhmällä ei ole pennin pyörylää maksaa. Tähän asti on käytetty melko taitavaa Ameriikkalaista muusikkoa mutta juuri vähän aikaa sitten hänet palkittiin indie musiikistaan ja hän hukkuu töihin nyt kun kaikki haluavat hänen tekevän musiikkia. Onko teidän töitä mahdollista kuunnella jostain? Siis teidän jotka ette peri mitään jos teette musiikkia. No tuota. Mun ambient-musiikkiani on alan opiskelijat kelpuuttaneet lyhäriin. Linkkiä löytyy omakuvauksesta. Etsi rokista jatsikoriste! |
Jomsa 07.08.2005 16:46:02 | |
---|
Err.. Tarkennetaanpas taas hieman. Antakaa musiikki näytteitä suorilla linkeillä tähän foorumiin ettei tarvi kurpoa linkkiä linkin perään. Tuotantoryhmäämme voitte tutustua osoitteessa http://dv-studios.org huom. Tuolta sivustolta löytyy vain uusimmat projektit. Elokuvanteko historiaa löytyy jo noin 4 vuoden ajalta kuitenkin. Dier uber drum machine... (Yeah right) |
eleeton 07.08.2005 20:57:58 (muokattu 07.08.2005 20:58:33) | |
---|
|
Jomsa 08.08.2005 05:44:18 | |
---|
Väliaika tietoja, hyviä ehdokkaita löytynyt. Muistaakaahan postittaa niitä suoria linkkejä teoksiin. Tai mahd. suoria. Niin katsellaan. Dier uber drum machine... (Yeah right) |
Nelikielipiru 08.08.2005 09:12:39 | |
---|
www.zilakka.com siellä on aikamoinen läjä biisejä joita saa käyttää kuhan vaan ilmottaa ja sitten sen tuotokseen laittaa että mistä on musiikki saapunut, impro pohjalta on kyllä kaikki tehty eli "virheitäkin" sieltä biiseistä löytyy. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Jomsa 09.08.2005 22:39:26 | |
---|
Kiitos kaikille kiinnostuneille. "Ikkuna" on sulkeutunut. Dier uber drum machine... (Yeah right) |