Aihe: Alan tässä vainoharhaseksi tulemaan (radio)
1 2
Hannu H.
09.06.2005 15:38:36 (muokattu 09.06.2005 15:39:21)

Töissä tuli sitten kuunneltua yle-x:ää. Kah sieltä alkoikin sitten tämä iki-ihana hittibiisi coldplayn speed of sound. Jo tämän biisin perusteella olen heti valmis ostamaan levyn! (ja pah..)

Eipä siinä muu auttanut kuin kääntää kanavaa sitten. Rullaan ja rullaan (semmoset hienot peltorin kuulosuojainradiosysteemit) ja sitte löytys joku paikallinen radiokanava. Arvatkaas mikä siellä soi? No Coldplayn Speed of Sound!!
Eiku rullaamaan.. Taas löytys joku radiokanava. Joku biisi just loppumassa siinä ja sitten tulee semmone iki-ihana insertti. Ette ikinä arvaa mikä biisi sieltä sitten tuli!!

Täsmäsoitto on kiva asia ja se on helkkarin hyvä että Suomi on täynnä persoonallisia ja toisistaan eroavia radiokanavia!

EDIT: Alangon Ismon biisi Nuorena Syntynyt sopii tähän hetkeen perin passelisti... "Mua kuunnellaan..."
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
McNulty
09.06.2005 15:42:02
tästä syystä kuuntelen joko omia cd-lättyjä autossa tahi nettiradiota toimistolla...

RightOnScale ja BigUpRadio tahkoavat lähes koko päivän... reggae/dub/roots-osastoa möyhyää siis :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
PL
09.06.2005 15:46:04
Joitakin vuosia sitten kolmelta radiokanavalta pukkasi yhtä aikaa Karjalaisen villejä lupiineja.
Jubi
09.06.2005 15:50:46
Mulla on kolmen-kanavan-kokemus aikanaan siitä FastBallin The Way:stä, joka on muuten todella ärsyttävä ralli, eikä vähiten sen voimasoiton takia. Himassa ei ole radiokanavia edes viritetty. Levyt kunniaan.
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
Hannu H.
09.06.2005 16:19:45

tästä syystä kuuntelen joko omia cd-lättyjä autossa tahi nettiradiota toimistolla...

RightOnScale ja BigUpRadio tahkoavat lähes koko päivän... reggae/dub/roots-osastoa möyhyää siis :)

Juu omia levyjä kuuntelen itekki, mutta mp3-soittimesta sippas patteri 5 minsaa sen jälkeen ku töihin pääsin :S
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Tapani L
09.06.2005 17:32:48
Mä kuuntelen nykyään aika paljon radiota kun työt ovat sellaisia. Aluksi ei ollut mitään valittamista mistään biiseistä, kun en ollut nitä kauheasti kuullut, mutta nyt parin kuukauden jälkeen alkaa suoraan sanottuna vituttamaan aivan perkeleesti se, että samat biisit pyörii siellä päivästä toiseen. Eniten ei ärsytä edes se, että siellä soi joka päivä sellaisia biisejä, joista mä en tykkää, vaan se, että siellä soi mun mielestä hyvätkin biisit niin helvetin monta kertaa että niistäkin menee maku.

Haittaisiko jotakin ihan oikeasti, jos ne soittaisivat vähän enemmän eri bändejä?
KaljaMaha
09.06.2005 17:45:38
Radioon enemmän toivekonsertteja. Saisivat kuulijat päättää mitä soitetaan. Jos senkin jälkeen tulisi samat biisit päivästä toiseen niin sitten on kuulijoissa vika.

Vittu että vitutti viime kesänä kun kolmelta kanavalta tuli se rakkautta ja piikkilankaa. Ja töissähän ei nettiradio-mahdollisuutta ole. Myös radioiden omat inserttimainokset pitäisi kieltää.
Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks.
volvo740
09.06.2005 18:08:55
Radio Pooki rules!
Parempi kossu kotona ku kymmenen kaupassa.
terone
09.06.2005 18:46:18
minullakin on sellainen työ että melkein sen 8 tuntia päivässä joutuu radiota kuuntelemaan. tällä hetkellä ei edes toimi cd-soitin tuossa laitteessa eikä sen puoleen pc:ssäkään. perkele.eikä nettiradio ole kuulunut ikinä, paitsi jossain vaiheessa kuului soundin nettiradio.
jos jotain hyvää noissa soittolistoissa on niin se että aina yövuoroissa tulee cityltä mulle uuden tuttavuuden msg:n pari hyvää biisiä, eli satunnaisesti kuulee myös helmiä.
a dj, a dj, let´s get out of here!!
Roger Waters
09.06.2005 19:02:40
Minä pysyn radiosta vain yksinkertaisesti e r o s s a. Kyllä sitä aina esim. koulun tilaisuuksissa on ihmeissään kun bändi soittaa jotain ajankohtaista hittibiisiä jolle kaikki hurraa heti ensi tahdeissa ja ite ei biisiä edes tunne.
"Kun ideat loppuvat / usein aletaan rokkaamaan"
vincent
09.06.2005 19:19:09
radio helsinki. olen puhunut.
hevi määrää... ...mutta ketä?
Chunga
09.06.2005 19:55:22

komppaan. olen puhunut
"Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have... ...Volume" -Nigel Tufnel, Spinal Tap ##Mega Man-Club 013: Metanol Man
Juntunen
09.06.2005 20:12:27

Launch on muuten todella hyvä nettiradio. Onko se nyt Yahoon vai kenen ylläpitämä. Saa itse tehdä oman aseman ja määritellä siihen alustavasti muutamia suosikkibändejä sekä genrejä joita radio alkaa soittamaan. Aika tarkkoja määritelmiä vielä pystyy pistämään genrejen suhteen.

Ei se tietenkään soita pelkästään näitä biisejä ja genrejä, vaan lisää itse mukaan esimerkiksi tyyliin "recommended by the fans of Metallica". Soitettavasta biisistä voi arvostella itse biisin, levyn ja bändin 0-5 asteikolla muistaakseni. 0 = dont play this again ja 5 = can't get enough. Näistä lähtökohdiista ratio sitten muokkaa omaa asemaani alati minulle sopivammaksi.

Varsin hyvä valikoima musiikkiakin vielä.

http://launch.yahoo.com/

Vaatii vaivattoman rekisteröitymisen.
Tsekkaa biisi. Tsekkaa toinen. | www.dianband.net
kingdom
09.06.2005 20:17:02
Töissä joutuu kuuntelemaan kahdeksan tuntia joka päivä ostoskeskuksen omaa radiota. Minuutin välein tulee ilmoituksia "Prisman tuotetarjontaa lisättiin 1200 tuotteella! Päivittäistavaratarjontamme on nyt entistäkin runsaampaa!" Palkkakin on jo niin perseestä ja sitten joutuu tommosta kuuntelemaan, on se elämä niin pyllystä.
dakota
09.06.2005 20:28:24

Just ja aivan. Se on se ainoa. Levylaukussa olin ihan itekin viime perjantaina soittamassa suht tuntemattomia bändejä. Se oli tärkeää.
Artist
09.06.2005 21:23:26
Heh. Mulla käy välillä silleen, että ennen kuin laitan radion päälle, tulee mieleeni joku biisi, minkä haluaisin radiosta juuri kuulla, ja sitten kun käännän radion auki, niin kappas; ko. biisihän siellä pärähtää soimaan!

Ovat penteleet alkaneet lukemaan mun ajatuksia välillä.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
myrtonen
09.06.2005 22:02:10
... iki-ihana hittibiisi coldplayn speed of sound. Jo tämän biisin perusteella olen heti valmis ostamaan levyn! (ja pah..)..

Sehän on sitäpaitsi hyvä kappale. Ja harvemmin sinkkuna edes lohkaistaan niitä levyn parhaita biisejä, eli levy varmaankin ostettava tosiaan.

Mutta oli radiokanava sitten mikä tahansa, kyllä nykypäivänä sen tarjonnan kuulee kaikessa laajuudessaan kun viikon verran asemaa kuuntelee. Luulin radio cityn olevan tähän poikkeus, mutta ei, poikkeus vain vahvisti säännön. Tosin välillä tulee mukavia yllätyksiäkin.
Pastilli? Mega Man Club #010 - Gay Man
Mikaelo
09.06.2005 22:29:15

Koneelle Itunes ja sieltä nettiradiot kehiin, valinnanvaraa riittää eikä soittolistoista tietoakaan.
myrtonen
09.06.2005 22:30:10
Koneelle Itunes ja sieltä nettiradiot kehiin, valinnanvaraa riittää eikä soittolistoista tietoakaan.

Hankala kantaa mukana, muuten hyvä keksintö--
Pastilli? Mega Man Club #010 - Gay Man
mievaan
10.06.2005 07:32:28
Radio city on kevyeen paras kanava. Ei mitään nrj-shittiä, vaan rokkia.
Poppamies#1 ,,/ ,,/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)