Meisseli 08.12.2004 22:08:05 | |
---|
David bowie-starman Elton john-rocket man Don Mclean-american pie Mott the hoople-all the young dudes Eli selkeästi tuollaisia "klassikoita" rauhallisia pianon ja mahdollisesti (vinkuva leadkin käy!)akustisen kitaran sävyttämiä lauluja. nimenomaan lauluja. Hienot kertosäkeet plussaa. Koska haluan tutustua biiseihin ja koska haluan niitä laulaa. Moses on kova bändi, mutta Strange fruit kovempi!
osta levy josta mediat kohahtelevat!
www.strangefruitband.net |
Bee-äf 08.12.2004 22:58:26 | |
---|
Kirsty McCollin versio Billy Braggin New Englandista? Simon&Garfunkelin Boxer? loungempaa olisi joku Burt Bacharachin "What the world needs now..." |
kivi 08.12.2004 23:14:10 | |
---|
Bruce Springsteen - the River America - Sandman, Horse With no Name Neil Young - koko tuotanto, mutta sanotaan vaikka The Needle and the Damage Done Byrds - lähes koko tuotanto, sanotaan vaikka Mr Tambourine Man Bob Dylan - One More Cup of Coffee /koko tuotanto:-) Kinks - Sunny Afternoon, Lola Äh, tästä tulee loputon lista... :-) |
2541 08.12.2004 23:26:30 | |
---|
Badfinger: Take It All ja Name Of The Game Todd Rundgren: I Saw The Light Traffic: Sometimes I Feel So Uninspired |
BaariMikko 08.12.2004 23:42:52 | |
---|
Queen - '39 Led Zeppelin - The Rain Song The Beatles - Dear Prudence; Julia Lou Reed - Perfect Day Pink Floyd - Wish You Were Here The Moody Blues - Nights in White Satin Ehkäpä noissa olisi jotain. Ja sanonpa vielä ihan kiusallani, että Wigwamin "Lost Without a Trace" :> "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
2541 08.12.2004 23:53:43 | |
---|
Ja sanonpa vielä ihan kiusallani, että Wigwamin "Lost Without a Trace" :> Mitäs kiusaa tuossa muka? Samalta levyltä vielä "Every Fold" ja Dark Albumilta "The Big Farewell". :) |
Meisseli 09.12.2004 10:19:52 | |
---|
Tuttuja biisejä on tullu ja uusiakin :) Muuten teillepäin, jos ette tunne biisiä niin Paul Simonilta sellanen biisi kuin Duncan. Tuoreimmalta kokoelmalta löytyy ainakin liveversio joka on änpiliivobul. Moses on kova bändi, mutta Strange fruit kovempi!
osta levy josta mediat kohahtelevat!
www.strangefruitband.net |
Tomtom 09.12.2004 10:35:21 | |
---|
Van Morrison- Moondance ja Gloria "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Milkop 09.12.2004 13:55:13 (muokattu 09.12.2004 13:56:07) | |
---|
Tori Amokselta melkein mikä biisi vaan. Minun mielestä ihan klassikkokamaa. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
-------------------------
R.I.P. Dimebag Darrell |
Spiralmind 09.12.2004 14:38:53 | |
---|
Beatlesiltahan tommosia löytyy vaik kuin paljon. Ja sit vaik Lennonin soolotuotanto. I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
ganesha 10.12.2004 20:01:01 | |
---|
Holly Cole - Neon Blue Ray Charles - You Look So Beautiful To Me "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Kapina 11.12.2004 16:28:00 | |
---|
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper tuli nyt ekana mieleen... Sitten tietysti nämä S&G:n Mrs. Robinsonit ja vastaavat, mutta etköhän liene jo tutustunut :)... Ei mitään uutta siis. Don't get me wrong. |
shagriml 11.12.2004 17:24:59 (muokattu 11.12.2004 17:25:09) | |
---|
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper tuli nyt ekana mieleen... Sitten tietysti nämä S&G:n Mrs. Robinsonit ja vastaavat, mutta etköhän liene jo tutustunut :)... Ei mitään uutta siis. mulle ei ois kyllä tuo tullu noista muista sitten millään mieleen ja etenkin kun etittiin "rauhallista" musaa... mut ei siin mitään, yks parhaita biisejähän toi on mut mun mielestä sinänsä rankka vrt noi muut lallatukset mitä täällä listattu. |
Kapina 11.12.2004 17:41:40 | |
---|
mulle ei ois kyllä tuo tullu noista muista sitten millään mieleen ja etenkin kun etittiin "rauhallista" musaa... mut ei siin mitään, yks parhaita biisejähän toi on mut mun mielestä sinänsä rankka vrt noi muut lallatukset mitä täällä listattu. Niin, no, emme voi tulkita biisien rauhallisuutta objektiivisesti. Voihan se olla, minulle paljon ränttänttänttää kuunnelleelle nuo ovat huomattavasti rauhallisempia kuin jollekin muulle. Don't get me wrong. |
omarklah 11.12.2004 18:04:43 | |
---|
Eli selkeästi tuollaisia "klassikoita" rauhallisia pianon ja mahdollisesti (vinkuva leadkin käy!)akustisen kitaran sävyttämiä lauluja. nimenomaan lauluja. Hienot kertosäkeet plussaa. Koska haluan tutustua biiseihin ja koska haluan niitä laulaa. Tärkeimmät lienee lueteltu aikaisemmissa kirjoituksissa, mutta tässä pari "vähemmän" tunnettua vaihtoehtoa: - Steely Dan:in levy Can't buy a thrill pitää sisällään muutamia todella kauniita biisejä. - Chigago:lla on myös pari kaunista balladia (orkesteri vaan on iso) esim. Saturday in the park - Bonnie Raitt - Nick of time - Jonatha Brooke - Steady Pull sisältää muutaman kauniin biisin - Dixie Chicks - Cowboy take me home - James Taylorin lähes koko tuotanto... jne... Tää sit sanois tälleen... |