saturnzreturn 21.10.2004 19:31:26 | |
---|
Pääsin siis levykauppaan töihin satojen hakijoiden joukosta. Tosin tyhjän reijän henkilöstöön jättänyt henkilö oli kaverini, joten suhteilla mentiin.Tästä olen haaveillut jo yläasteelta lähtien. Huono puoli on palkka (noh, mielummin huonolla palkalla levykaupassa, kuin mäkkärissä) ja myös se, että jos se todellakin on niin kivaa vielä puolen vuodenkin päästä, en vaivaudu hakemaan yliopistoon opiskelemaan ja jämähdän töihin niin pitkäksi aikaa kun sopimus jatkuu. anteeksi, että ilmoitin asiasta, on vaan niin hieno fiiwis my wallet's fat and so is my head |
Feggy 21.10.2004 19:34:09 (muokattu 21.10.2004 19:34:41) | |
---|
Pääsin siis levykauppaan töihin satojen hakijoiden joukosta. Tosin tyhjän reijän henkilöstöön jättänyt henkilö oli kaverini, joten suhteilla mentiin.Tästä olen haaveillut jo yläasteelta lähtien. Huono puoli on palkka (noh, mielummin huonolla palkalla levykaupassa, kuin mäkkärissä) ja myös se, että jos se todellakin on niin kivaa vielä puolen vuodenkin päästä, en vaivaudu hakemaan yliopistoon opiskelemaan ja jämähdän töihin niin pitkäksi aikaa kun sopimus jatkuu. anteeksi, että ilmoitin asiasta, on vaan niin hieno fiiwis Onnea! Muista kertoa asiakkaille että he voisivat käyttää rahansa parempiinkin levyihin ;) Näin tekevät ainakin parhaat tuntemani levykauppiaat äänettä. Less is more. |
Antti1997 21.10.2004 19:37:29 | |
---|
Voisi ollakin ihan hienoa olla levykaupassa töissä. Onnea! "If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset |
Härski 21.10.2004 19:40:37 | |
---|
Mä taas voisin inhota kaikenlaista asiakaspalveluun liittyvää, paitsi ehkä soitinmyyjän hommaa, heh. Njoo, onnea töistä ja paikasta. |
Vilhelmus 21.10.2004 20:00:59 | |
---|
Ite oon just harjottelussa levykaupassa myös, joskin hyvin pienessä sellaisessa. Mukavaa puuhaahan se on! Tosin minkä hyvänsä työn tekeminen opintotuella alkaa kyrpimään jonkin ajan jälkeen... "Mä en oo firma!"
- Bonham |
sub zero 21.10.2004 20:03:12 | |
---|
Mä en tykkäis et pitäis kokoajan kuunnella musaa. Kerran näin kun Keltainen Jäänsärkijä avattiin aamulla, ja myyjä meni sinne. Se astu autostaan ulos ja sillä oli jo siinä vaiheessa kuulokkeet päässä. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Kassu 21.10.2004 20:12:24 | |
---|
Mä en tykkäis et pitäis kokoajan kuunnella musaa. Kerran näin kun Keltainen Jäänsärkijä avattiin aamulla, ja myyjä meni sinne. Se astu autostaan ulos ja sillä oli jo siinä vaiheessa kuulokkeet päässä. Et sä sitten mikään muusikko ole. Kuuntelen joka päivä 6 tuntia koulussa musaa + koulumatkat, kotona aina kun oon koneella. Illalla luureilla kun katon telkkaria, 2-3 tuntia, sekä satunnaisilla kyläreissuilla on md aina mukana. |
Antti1997 21.10.2004 20:18:53 | |
---|
Et sä sitten mikään muusikko ole. No just... "If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset |
Härski 21.10.2004 20:33:09 | |
---|
Et sä sitten mikään muusikko ole. Ja tällä tavalla sä luulet sun tekstien uskottavuuden karttuvan? Sustahan alkaa muodostua vitsi. |
mooch 21.10.2004 20:34:39 | |
---|
Et sä sitten mikään muusikko ole.... Noh, täähän on tietysti henk. koht. asia, mutta mulla ainakin tolla määrällä katoo jo täysin tarkoitus musiikista. Olin just eilen levykauppakierroksella, ja täytyy sanoa, että kyllä kävi päähän, joka liikkeessä soi ja suhteellisen kovaakin vielä. Jos musiikkia kuuntelen, niin koneella kuuntelemista lukuunottamatta (sekin aika rajoilla) se on sillä hetkellä päätoiminen tehtäväni. Jos kuuntelen esim. hyvän albumin läpi, niin sen jälkeen ei moneen tuntii halua kuulla yhtään mitään, ja onpa joskus aika ärtyneeksikin tullut kun joku on laittanut sillä hetkellä kiss fm:n täysille soimaan.. |
Kassu 21.10.2004 20:40:00 | |
---|
Älkee ottako niin vakavasti jokaista sanaa. Mutta on se oikeasti aika kummaa jos ei muka viitsi kuunnella musiikkia, vaikka meidän sitä pitäisi tehdä. Eikä kukaan nyt tarkoittanut mitään Kiss FM:ää. |
Tapani L 21.10.2004 20:43:12 (muokattu 21.10.2004 20:43:29) | |
---|
Mutta on se oikeasti aika kummaa jos ei muka viitsi kuunnella musiikkia, vaikka meidän sitä pitäisi tehdä. Eikä kukaan nyt tarkoittanut mitään Kiss FM:ää. Jos jotakin kuunnellaan taustamusiikkina, niin sitten sen kannattaa olla juuri jotain vähän "tyhjänpäiväisempää". Sehän on ärsyttävää, kun tekee jotain muuta eikä pysty keskittymään siihen hyvään musiikkiin kunnolla. |
Eemil 21.10.2004 20:45:35 | |
---|
Pääsin siis levykauppaan töihin satojen hakijoiden joukosta. Onneksi olkoon! Mäkin sain uuden duunin joka alkaa nyt maanantaina. Jännittää kovasti, mutta palkan pitäisi olla tällä kertaa oikein hyvä. |
Kassu 21.10.2004 20:46:33 | |
---|
Jos jotakin kuunnellaan taustamusiikkina, niin sitten sen kannattaa olla juuri jotain vähän "tyhjänpäiväisempää". Sehän on ärsyttävää, kun tekee jotain muuta eikä pysty keskittymään siihen hyvään musiikkiin kunnolla. Jep totta tuokin. Koulussa jos joskus täytyy ihan oikeasti tehdä jotain, niin kuuntelen jotain hyvää taustamusiikkilevyä, johon ei välttämättä jaksaisi ihan keskittyä ainakaan moneen kertaan. Esimerkiksi BLS:n uutukainen, krapulamusiikkia volyymi kuusi on juuri tällainen levy. En kyllä mitään teinipoppia jaksa mistään hinnasta kuunnella. |
Kimmo72 21.10.2004 20:50:42 (muokattu 21.10.2004 20:51:41) | |
---|
Mä en tykkäis et pitäis kokoajan kuunnella musaa. Itse asiassa en mäkään. Jos nyt oletetaan ja tituleerataan mut "muusikoksi", niin silti (?) kuuntelen musiikkia hyvin vähän. Onhan mulla toki levyjä ja kone täynnä musiikkia ja radiot sun muut harvelit, mutta en siltikään jaksa kuunnella kuin joskus harvoin. Tässäkin koneella istuessani on aivan hiljaista. Jopa tv:n ääni on pois. Mitä vähemmän kuuntelee, sitä vähemmän se tappaa luovuutta ja omia ideoita ja ajatuksia (tämä siis mun mielipide huom.) Mutta aiheeseen.. Joku soitin rakentaja/huoltaja vois olla mukavaa. Sais rauhassa yksin ruuvailla ja säätää. Toinen vois sitte olla äänimiehen duuni... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Tympee Huttunen 21.10.2004 21:03:09 | |
---|
Onnittelut. Yleensäkin työpaikan saannista, mutta myös vielä mieluisan sellaisen. En halua maalata piruja seinälle, mutta voi olla, että aikansa tuotakin jaksaa tehdä. Tai ei sitä tiedä. Onhan se täynnä hyviä puolia. Onnea matkaan ja soita hyviä levyjä. |
sub zero 21.10.2004 21:06:32 | |
---|
Eihän tietenkään levykaupassakaan ole pakko soittaa levyjä. Riiippuu myyjästä. Yks mun koulukaveri oli kirjastossa sivarina niin se soitteli siellä aina musaosastolla jotain maidenia kun oli muu henkilökunta poissa ja vain kaks sivaria siellä What's there to live for? Who needs the peace corps? |
mooch 21.10.2004 21:15:54 | |
---|
Eikä kukaan nyt tarkoittanut mitään Kiss FM:ää. No mä nyt vedinkin ton ihan off-topikiksi kertoen omasta musiikinkuuntelutyylistäni. |
Anarkiapurilainen 21.10.2004 21:19:02 | |
---|
Eihän tietenkään levykaupassakaan ole pakko soittaa levyjä. Riiippuu myyjästä. Yks mun koulukaveri oli kirjastossa sivarina niin se soitteli siellä aina musaosastolla jotain maidenia kun oli muu henkilökunta poissa ja vain kaks sivaria siellä Yleensä siellä kuitenkin soitetaan levyjä ihan sen takia että joku voisi innostua kyseisestä teoksesta ja ostaa sen. Monissa paikoissa on jopa tiskillä sellainen "nyt soi"-hylly, josta näkee mikä soi sillä hetkellä ihan kysymättä. Voisi melkein tehdä topicin aiheesta mitä levyjä olet ostanut levykauppasoiton perusteella, mutta kysytään nyt tässä. Itse ostin jouluna 1998 Lagwagonin levyn Hoss puhtaasti levykauppasoiton perusteella. Bändin paras levy, eräs hienoimmista melodisen jenkkipunkin ilmentymistä. |
Stain 21.10.2004 21:22:19 | |
---|
Joo, itseäni alkaisi rasittamaan jos levy pyörisi koko ajan ja kovalla volalla. Varsinkin jos ei saisi itse päättää mikä musa soi. Mutta varmaan ihan kiva homma. Mitä kaikkea joudut pääosin tekemään? Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |