Fury 05.10.2004 00:56:07 | |
---|
Niin elikkäs mikä ton pulttiboissin tunnarin oikea nimin on? |
mr_b 05.10.2004 01:16:35 | |
---|
Niin elikkäs mikä ton pulttiboissin tunnarin oikea nimin on? M.A.R.R.S: Pump up the volume. Vai oliko se nyt joku toinen Petelius-Kalliala -akselin hupisarja? Äh, hieno klassikkobiisi joka tapauksessa. Ärsytti aikanaan kun Stiller varasti Bomb The Bassin Bug Powder Dustin. Huippukappale ja sen jälkeen kaikki tunsivat sen vain siitä... Before I talk I should read a book. |
noir 05.10.2004 07:03:46 | |
---|
Ärsytti aikanaan kun Stiller varasti Bomb The Bassin Bug Powder Dustin. Huippukappale ja sen jälkeen kaikki tunsivat sen vain siitä... Samoin se joku keskusteluohjelma, jonka tunnariksi oli otettu se joku Kraftwerkin kappale. Nyt ei tosin muistu mieleen ohjelma eikä biisin nimi. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Milkop 05.10.2004 08:15:27 | |
---|
Loistosarja, tuo alkukin on kaikessa kökköydessään ihan hauska. James Potkukelkasta puhumattakaan...Kuinkas moni muuten muistaa, missä sarjassa seikkaili Jasso Laamanen (sekä Ravolta ja Mosse)? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Juzzu 05.10.2004 08:41:29 (muokattu 05.10.2004 08:42:03) | |
---|
... Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus! Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Juzzu 05.10.2004 08:41:46 | |
---|
Niin elikkäs mikä ton pulttiboissin tunnarin oikea nimin on? Ah, tulee mieleen Music Televisionin alkuajat euroopassa. Silloin sieltä tuli vielä ihan ookoo musiikkia. Niin kuin vaikka tuo piisi :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
vanttera 05.10.2004 09:22:16 | |
---|
Loistosarja, tuo alkukin on kaikessa kökköydessään ihan hauska. James Potkukelkasta puhumattakaan...Kuinkas moni muuten muistaa, missä sarjassa seikkaili Jasso Laamanen (sekä Ravolta ja Mosse)? Vintiöissä. "Tarkottaako toi Miss Sixty sitä että sä oot niinku 60?" |
jannu 05.10.2004 09:23:57 | |
---|
Vintiöissä. Eiks se ollukaan Trabant Express? "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Milkop 05.10.2004 10:13:57 | |
---|
Eiks se ollukaan Trabant Express? Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Tämä se muistaakseni oli. Korjatkaa jos olen väärässä. Kui sul on tollattei banaanei korvis? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
aivokuolio 05.10.2004 10:52:06 | |
---|
Eiks se ollukaan Trabant Express? Kyllä oli Trabant Express. Oli muuten hemmetin hyvä sarja tuokin. |
Repent 05.10.2004 11:50:50 | |
---|
Kyllä oli Trabant Express. Oli muuten hemmetin hyvä sarja tuokin. Mua tuo Trabant Express ei oikein säväyttänyt, harvassa oli hyvät jutut, kuivia vitsejä lähinnä. Ja tämä siis minun mielipide. kakka jätkä. |
Wiitala 05.10.2004 13:34:31 | |
---|
Mutta kyllä Studio Julmahuvissa oli sitä jotain. ja on edelleen. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Heissi 05.10.2004 19:53:08 | |
---|
Julmahuvi on ykkönen tietenkin. Pulttibois, Vintiöt, Trabant Express jne. ihan ok, mutta Hömppäveikot huvittaisi eniten nähdä uusintana. Ruonansuu, Vierikko ja Petelius = mainio kolmikko. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Fury 05.10.2004 20:02:28 | |
---|
Juu kiitoksia vastauksista :) Itse olen suuri pulttibois fani. Itsekkin tehnyt samantyylisiä videoita helsinkiläisten kustannuksella :D |
vanttera 05.10.2004 22:33:02 | |
---|
Eiks se ollukaan Trabant Express? Mä luulin että noi kaks oli sama sarja. No olkoon Rapantti. "Tarkottaako toi Miss Sixty sitä että sä oot niinku 60?" |
sub zero 05.10.2004 22:37:22 | |
---|
Epäilyttää kuitenkin huumori joka perustuu vain älyttömyyteen What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Fury 05.10.2004 22:41:19 | |
---|
Epäilyttää kuitenkin huumori joka perustuu vain älyttömyyteen Sehän siinä on just ideana ;) "kikkelis kokkelis nii! Mitäs läksit" :D |
Pluto 06.10.2004 10:15:56 | |
---|
Kyllä oli Trabant Express. Oli muuten hemmetin hyvä sarja tuokin. Trabant oli aivan saatanan hyvä! Mulla on niitä vieläkin iso pino nauhalla. (Onko elämää? -Ehei!) "Mersun rattia ohjaa porvarin karvainen käsi Meidän automme suunta on DDR! Kuuba! Kuuba! Pietari on Leningrad! Mersun tankissa virtaa liukuhihnatyöläisen veri Mersu on riistokaara, meidän auto ohjaa Che Guevara!" "Miks sulla on tollattii banaanei korvisa? -Do you like big banana big boy? -Ette kuulkaa poijjaat usko kun kerran on ollu hengenlähtö lähellä. Olin Sorsakosken Topin rytmiorkesterissa roudarina. Sorsakoski joi 85 pulloo kossuu ja sammu. No, mie läksin laulamaa. Ja ette usko poijjaat, lauloin niin nätisti että kohta alko pikkupöksyä lavalle lentämään... jne..." Dillon, you son of a bitch! |
Milkop 06.10.2004 14:35:21 (muokattu 06.10.2004 14:37:55) | |
---|
-Ette kuulkaa poijjaat usko kun kerran on ollu hengenlähtö lähellä. Olin Sorsakosken Topin rytmiorkesterissa roudarina. Sorsakoski joi 85 pulloo kossuu ja sammu. No, mie läksin laulamaa. Ja ette usko poijjaat, lauloin niin nätisti että kohta alko pikkupöksyä lavalle lentämään... jne..." Heh heh, ei helvetti...Kiitokset viikon parhaista nauruista, sait plussaa. "-Ette usko poijaat, kun olin kerran Suur-Saimaalla kalassa..." Eiköhän lähetetä kaikki postia MTV:lle, että uusisivat Trabantin. Kaikki mukaan. http://www.mtv3.fi/palaute/ "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
chico_miguel 06.10.2004 16:13:41 | |
---|
I'm in!!! :D "Eres tú cabron hijo de puta" |