Aihe: Turun Poprockjazz
1
tourniquet
16.09.2004 17:44:13
Eli onko jollakulla kokemuksia kyseisestä laitoksesta??
kastei
19.09.2004 16:52:41
Joo, olen aikoinani opiskellut siellä kitarointia ja midi-säätämistä. Siellä tosiaan mennään ihan oppilaan ehdoilla ja opettajat osaavat ohjata hieman nuorempiakin muusikonalkuja. Kallis paikka se vaan on, enkä tiedä onko siellä meininki muuttunut, kun on jo useampi vuosi aikaa siitä, kun olen siellä käynyt.
jhoik
20.09.2004 19:13:59

Joo, olen aikoinani opiskellut siellä kitarointia ja midi-säätämistä. Siellä tosiaan mennään ihan oppilaan ehdoilla ja opettajat osaavat ohjata hieman nuorempiakin muusikonalkuja. Kallis paikka se vaan on, enkä tiedä onko siellä meininki muuttunut, kun on jo useampi vuosi aikaa siitä, kun olen siellä käynyt.
Näin minäkin olen kolmelta kaverilta kuullut jotka ovat käyneet siellä.
Vapaata tilaa myytävänä.
vanttera
20.09.2004 19:30:21
Eli onko jollakulla kokemuksia kyseisestä laitoksesta??

Työnsin pikkuveljen (11 v.) ovesta sisään opettelemaan rumpujen soittoa nyt elokuussa. Sitä ennen kloppi oli puolisen vuotta paukutellut omaksi ilokseen yksinänsä, viime jouluna ostin sille setin.

Jätkä viihtyy mainiosti, sanoo että opettajat on hyviä, ja oppii ihan järjettömän nopeesti. Mulla (10 v. eri pändeisä) ei ole mitään mahkuja enää pysyä pojan mukana, tommonen muksu kun oppii ihan törkeen nopeesti kun se on innokas ja sillä on mahkut soittaa niin paljon kuin haluaa. Eli hyvää jälkeä ne siellä opistolla tekee. Rahaa saa kun käy töissä.
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)