sini 16.09.2004 10:18:32 (muokattu 16.09.2004 10:44:22) | |
---|
Ensi sunnuntaina Helsingin Kannelmäessä Sitrafestin lavalle kipuavat seuraavat bändit: Valtava, Basement Funk Odyssey, Herne, Single Broth sekä Vikatikki. Ilmaiskonsertti alkaa kello 15.00 ja jatkuu aina iltayhdeksään asti. Festi järjestetään Kannelmäen juna-aseman vieressä sijaitsevalla Sitratorilla, Klaneettitie 5. Tervetuloa mukaan heilumaan ja kuuntelemaan valtavan hyvää musiikkia! |
JuSu 16.09.2004 11:23:43 | |
---|
Tervetuloa mukaan heilumaan ja kuuntelemaan valtavan hyvää musiikkia! Ja kantsii niitä muitakin bändejä tulla kuuntelemaan. Voi tziisus mikä läppä. Anteeksi. JuSu Minä olen myyrä. |
sini 16.09.2004 13:11:50 | |
---|
Ja kantsii niitä muitakin bändejä tulla kuuntelemaan. Voi tziisus mikä läppä. Anteeksi. JuSu Joo anteeksi oli pakko laittaa.. |
Eemil 16.09.2004 13:45:09 | |
---|
Kuten lupasinkin jo aiemmin, tämä on pakko nähdä ihan vaan sijaintinsakin puolesta kun tuossa alhaalla vetelevät. Ja missä hiton kohtaa sitratoria se soittaminen tapahtuu? |
Jaristoteles 16.09.2004 16:18:10 | |
---|
Haistakaapa Pekka. Mulla on töitä sunnuntaina. Penetraatio on in! |
sini 16.09.2004 20:05:05 | |
---|
Kuten lupasinkin jo aiemmin, tämä on pakko nähdä ihan vaan sijaintinsakin puolesta kun tuossa alhaalla vetelevät. Ja missä hiton kohtaa sitratoria se soittaminen tapahtuu? Siinä sillan alla. Vaikka nythän taidatkin sen jo tietää.. |
larinparaske 17.09.2004 10:30:47 | |
---|
Hmm, rohkenisiko sitä nyt mainostaa tässä... Menköön. Huhut kertovat, että tuonne Sitrafestiin paikalle vääntäytyvillä on ainutkertainen mahdollisuus poistaa itselleen valtava-yhtyeen uusin levy 'täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)' vaikkei sitä vielä varmaan pariin viikkoon edes löydy kaupoista. Ja veikkaanpa, että hintakin on hiukan alempi. Käsittämätöntä. I want to be the king and queen of cheese |
JouhaMan 18.09.2004 01:07:19 | |
---|
Hmm, rohkenisiko sitä nyt mainostaa tässä... Menköön. Huhut kertovat, että tuonne Sitrafestiin paikalle vääntäytyvillä on ainutkertainen mahdollisuus poistaa itselleen valtava-yhtyeen uusin levy 'täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)' vaikkei sitä vielä varmaan pariin viikkoon edes löydy kaupoista. Ja veikkaanpa, että hintakin on hiukan alempi. Käsittämätöntä. Hep! Yksi levy myyty. -J- PS. Joo kannattaa tulla, paikalliset nuoriso-ohjaajatkin on tosi uberhyviä tyyppejä.. :) "Jumala suurensi Frankille monot sopiviksi talvella 1999"
- http://www.casagrandepalvelu.fi/raamatun_tieto/ihmetekoja.htm
(On se aika epeli.. =) ) |
ulleli 18.09.2004 12:15:30 | |
---|
Oujee, pitääkin tulla paikalle ihmettelemeään meininkiä, saa kaks kärpästä yhellä iskulla ku pääsee hoitamaan porukoitten tapaamisen samalla reissulla.. ;) "Ponzuur lö zotilaz, mine poistu, kerto exit, silvuplee" |
vaiktutus 18.09.2004 13:15:34 | |
---|
Mitä ihmettä?! En olisi uskonut, että Kannelmäen Sitrafestillä voisi soittaa hyviäkin bändejä. Mutta oppia ikä kaikki. Kaipa tuonne voisi mennä ihmettelemään, kun se niin lähellä on. Behemot on elegantti elefantti |
Dumb 18.09.2004 13:53:41 | |
---|
Maalainen kysyy: missä päin (Helsinkiä) on Kannelmäki? |
Eemil 18.09.2004 14:25:41 (muokattu 19.09.2004 13:21:23) | |
---|
Maalainen kysyy: missä päin (Helsinkiä) on Kannelmäki? Pohjoisessa. Hämeenlinnanväylän ja kehä I:n risteämässä noin suurin piirtein. Helsingistä hyppäät M-junaan ja jäät pois Kannelmäessä niin et voi missata pientä aukiota kunhan ensin pääset junaradan toiselle puolelle. |
JuSu 18.09.2004 15:20:19 | |
---|
Pohjoisessa. Hämeenlinnanväylän ja kehä III:n risteämässä noin suurin piirtein. Helsingistä hyppäät M-junaan ja jäät pois Kannelmäessä niin et voi missata pientä aukiota kunhan ensin pääset junaradan toiselle puolelle. Noh, korjataan tuo nyt, että Hämeenlinnanväylän ja _kehä I_:n risteyksessä.... Junaohje toki oikein. JuSu Minä olen myyrä. |
Eemil 19.09.2004 13:21:45 | |
---|
Noh, korjataan tuo nyt, että Hämeenlinnanväylän ja _kehä I_:n risteyksessä.... Hups. :) |
Eemil 19.09.2004 21:17:22 | |
---|
Vikatikki oli lähellä mun sydäntä! |
JuSu 19.09.2004 22:29:03 | |
---|
Vikatikki oli lähellä mun sydäntä! Niin varmasti meidän kaikkien... Reipasta meininkiä. =) Ylipäätään koko festistä jäi soittajalle hyvä maku suuhun. Järjestelyt toimivat hyvin, siellä pidettiin rokkarista hyvää huolta. JuSu kiittää paikalle vaivautuneita koko Valtavan puolesta. Kiva kun olitte siellä. Lupaan ensi kerralla soittaa huolellisemmin, tämä nyt oli vähän sellainen räplä räplä -päivä... Hyvää yötä, toivottelee JuSu Minä olen myyrä. |
sini 20.09.2004 00:04:59 | |
---|
Kiitokset kiitokset täältäkin vielä kerrran. |
JouhaMan 20.09.2004 00:58:29 | |
---|
Ylipäätään koko festistä jäi soittajalle hyvä maku suuhun. Järjestelyt toimivat hyvin, siellä pidettiin rokkarista hyvää huolta. Tämä on järjestävän osapuolen edustajana mukava kuulla. Välitetään kiitokset eteenpäin. Itsellänikin jäi mukava fiilis festareista. Häppeninki oli onnistunut lukuunottamatta paria soittoon liittymätöntä juttua, jotka jättivät pahan maun suuhun.. (Kulisseissa kuhisee...) Kiitos onnistuneista kinkereistä sinne minne se kuuluu - eli illan artisteille ja tapahtuman tuottaneille nuorille, Sini etunenässä. Elä sie Sini paljoa huuda pojille... =) Ja valtavalle tulee liveriuhtaisu cd:llä jahka valmistuu. Minidisciltä kuunneltuna ainakin kuulosti buenolta. Palaillaan astialle. -The Juha- "Jumala suurensi Frankille monot sopiviksi talvella 1999"
- http://www.casagrandepalvelu.fi/raamatun_tieto/ihmetekoja.htm
(On se aika epeli.. =) ) |
sini 20.09.2004 11:54:49 (muokattu 20.09.2004 11:55:04) | |
---|
Tämä on järjestävän osapuolen edustajana mukava kuulla. Välitetään kiitokset eteenpäin. Erittäin mukavaa, kyllä. Itsellänikin jäi mukava fiilis festareista. Häppeninki oli onnistunut lukuunottamatta paria soittoon liittymätöntä juttua, jotka jättivät pahan maun suuhun.. (Kulisseissa kuhisee...) Eipä voi mitn. Harmi. Kiitos onnistuneista kinkereistä sinne minne se kuuluu - eli illan artisteille ja tapahtuman tuottaneille nuorille, Sini etunenässä. Elä sie Sini paljoa huuda pojille... =) Kiitos itsellesi, olit suuren suuri apu. Sunnuntai-maanatai yönä päätettiin poikien kanssa raahata sut vaikka väkisin jonnekin ja tarjota kaljat! Ja niin, enhän mä mitn huutanut :) Ja valtavalle tulee liveriuhtaisu cd:llä jahka valmistuu. Minidisciltä kuunneltuna ainakin kuulosti buenolta. Palaillaan astialle. -The Juha- Tänne myös! Kiits. :) |
coffeemaker 20.09.2004 16:09:02 | |
---|
Vikatikki oli lähellä mun sydäntä! herttaista ja ihqua :) Todella hyvä mieli jäi, kaikesta huolimatta! Ja järjestelyt oli loistavat. Ruoka oli hyvää ja kahvia oli riittävästi :) Vielä kerran isot kiitokset Sinille :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' |