Aihe: Kronik julkkarikeikalla Pe 3.9. Järvenpäässä
1
Pieni rumpalipoika
30.08.2004 23:14:20 (muokattu 31.08.2004 17:09:55)

Zippadai.

Otsikon mukaisesti juhlistamme 100 grammaisen lapsemme syntymää keikan muodossa koti-areenallamme Yanossa. Tällä kertaa mukaan on eksynyt orkesteri nimeltä Ratas.

Liput maksavat narikan kera 5€ ja baarista saa myös alkoholipitoisia juomia.

Terppa tulemast.

www.kronik.net
www.ratas.fi
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
musa
31.08.2004 12:47:43
Koittaisit nyt muistaa pistää sen "mainos" -sanan näiden keikkailmoitusten eteen. Kiitos :-)
pitk
31.08.2004 13:28:48

Zippadai.

Otsikon mukaisesti juhlistamme 100 grammaisen lapsemme syntymää keikan muodossa koti-areenallamme. Tällä kertaa mukaan on eksynyt orkesteri nimeltä Ratas.

Liput maksavat narikan kera 5€ ja baarista saa myös alkoholipitoisia juomia.

Terppa tulemast.

www.kronik.net
www.ratas.fi

Ehkä kannattais mainita myös soittoruokala, jossa akti tapahtuu, elikäs Yano.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Jabe
31.08.2004 14:45:23

Koittaisit nyt muistaa pistää sen "mainos" -sanan näiden keikkailmoitusten eteen. Kiitos :-)

Onko tämä joku backstagella sovittu tapa? Vai oliko tämä vaan sinun mielipiteesi? (Kysyn vaan kun en muista mitään asiaan liittyvää keskustelua tms. .. Laittakaa linkki sellaiseen viestiketjuun, jos on. Haulla otsikoista en löytänyt.)

Mutta asiaan: hyvä Kronik! Missäs tuo mesta on? Onko se kävelymatkan päässä juna-asemalta?
musa
31.08.2004 15:43:41
Onko tämä joku backstagella sovittu tapa? Vai oliko tämä vaan sinun mielipiteesi?

No lähinnä ihan oma mielipide kyllä, myönnän. Sitä tosiaan joku ehdotti jossain aiemmassa keikkailmoituksessa, että pistettäisiin teksti "Mainos:" ennen otsikkoa. Periaatteessahan täällä on tuo "Konserit" -palsta, jonne keikkailmoitukset kai kuuluisi pistää. Mutta pyydän anteeksi bänditoveriltani ehkä hieman harkitsematonta kommenttiani :-)

Missäs tuo mesta on? Onko se kävelymatkan päässä juna-asemalta?

Kuten Pitkä tuossa jo kirjoittikin, niin keikka on tosiaan Yano-ravintolassa, joka sijaitsee aivan rautatieaseman välittömässä läheisyydessä. Olisikohan matkaa sellainen 200 metriä. Tervetuloa, jos vain pääset.
Vilhelmus
31.08.2004 15:53:19

Periaatteessahan täällä on tuo "Konserit" -palsta, jonne keikkailmoitukset kai kuuluisi pistää.

Vaíko vain erilliseen keikat-ilmoitteluun?
Eivaa, mulle on ihan sama niin kauan kun palsta ei ole täynnä mainoksia..
Musiikissa tärkeintä on särö ja kalja.
Jabe
31.08.2004 16:06:21

mulle on ihan sama niin kauan kun palsta ei ole täynnä mainoksia..

Juu, niimulekkii. Ja sen mainos -sananhan voisi lisätä. Ihan hyvä ehdotus.

Hommahan alkaa kusemaan siinä vaiheessa, jos kaikki alkaa laittaa joka ikisestä keikasta myös viestiä yleistä -palstalle ("Corona hääkeikalla Köyliön VPK'n ulkohuussin takalavalla!"). Mutta ainakin itse olen ottanut vapauden aloittaa myös viestiketjun, jos on ollut jotain keikkahärdelliä, jolla voisin kuvitella olevan jotain suurempaa mielenkiintoa jäsenten keskuudessa (niinkun nyt esim. festarikeikka tai yhteiskeikka Semissä toisen "m.net -bändin" kanssa). Kronikin levynjulkkarikeikka on minun mielestäni myös ehdottamasti kiinnostava ja viestiketjun väärti homma. Kaiken tämän paskanjauhamisen (sori, hymiö) keskellä on minun mielestäni varsin ok kirjoittaa tulevasta keikasta ja levyn julkaisemisesta.
Jabe
31.08.2004 16:07:51

Vaíko vain erilliseen keikat-ilmoitteluun?

Niin - ensisijaisesti tietenkin ilmo keikasta tänne.
Vilhelmus
31.08.2004 16:12:47

Kaiken tämän paskanjauhamisen (sori, hymiö) keskellä on minun mielestäni varsin ok kirjoittaa tulevasta keikasta ja levyn julkaisemisesta.

Jeppis.
Tähän ja koko kirjoituksees.
Musiikissa tärkeintä on särö ja kalja.
musa
31.08.2004 16:26:40 (muokattu 31.08.2004 16:26:57)
Jeppis.
Tähän ja koko kirjoituksees.

Jep jep, asia on puitu loppuun :)
Pieni rumpalipoika
31.08.2004 17:11:04

Luulisi nyt hieman pässimmänkin lukijan ymmärtävän ilman eri ilmoitusta, että kyseessä on mainos : )

"länkyti länkyti"

Hoho.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
leka
31.08.2004 19:50:59
on sangen mukavan kuuloinen tämä uusi cd-pyörylä
I want to be your sledgehammer, why don't you call my name
fox
01.09.2004 01:00:55

on sangen mukavan kuuloinen tämä uusi cd-pyörylä

Moisen Musalta lunastettuani saatan olla samaa mieltä...ja olenkin. Blind & Deaf Boys of A. are one mind! ;)
Toveri
03.09.2004 19:06:14

Hei, sainpa syyn ryypätä (siis vähän paremman kuin "pakko dokaa, on veeälvee."). I'll be there.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Jami
03.09.2004 21:13:20

Mä kyllä tykkään ryypätä ilman Kronikiakin. Lauria kaipasin miittiin. Missäs jätkä luuhas?
Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)