Aihe: Pelastakaa Levyt ry
1
mr_b
12.08.2004 11:22:23

Onko kenenkään toisen joskus ollut pakko pelastaa hyvä levy huoltoasemien ja markettien poptorihelveteistä, vaikkei nyt kyseistä äänitettä välttämättä tarvitsikaan?

Viimeksi piti napata Johnny Cashin Sunin aikaisten levytysten kokoelma K-Market Toijalasta, kun se näytti niin yksinäiseltä kaikkien Jope Ruonansuiden ja Souvareiden keskellä. Tänä vuonna olen lisäksi napannut jostain marketista Primal Screamin Evil Heatin. David Byrnenkin Rei Momo piti joskus ostaa kasettina Lahnajärven matkasyöttölästä.
Before I talk I should read a book.
Feggy
12.08.2004 11:33:13

Onko kenenkään toisen joskus ollut pakko pelastaa hyvä levy huoltoasemien ja markettien poptorihelveteistä, vaikkei nyt kyseistä äänitettä välttämättä tarvitsikaan?

Viimeksi piti napata Johnny Cashin Sunin aikaisten levytysten kokoelma K-Market Toijalasta, kun se näytti niin yksinäiseltä kaikkien Jope Ruonansuiden ja Souvareiden keskellä. Tänä vuonna olen lisäksi napannut jostain marketista Primal Screamin Evil Heatin. David Byrnenkin Rei Momo piti joskus ostaa kasettina Lahnajärven matkasyöttölästä.

Noin hyvä levyjä en ole kyllä kertaakaan nähnyt noissa läjissä. Taatusti olisin korjannut parempaan talteen. Anttilassa on tuollaisia tilanteita kyllä tullut vastaan aika usein, kuten pari viikkoa sitten hieno Charlyn jazz-tuplakokoelma 2e.
Less is more.
Anarkiapurilainen
12.08.2004 12:35:39

Anttilasta löytyi mm. Dan The Automatorin ja Mike Pattonin Lovage-projektin levy ja kasa Epitaphin punk-cd:itä 2,99 € / kpl. Kotikylän Siwasta nappasin Sly & Family Stonen kokoelman hintaan 1,99 € , pitää vielä penkoa jos sieltä löytyisi muuta mielenkiintoista.
Chemo
12.08.2004 15:11:24

Ei hitsi. Mä tunnustan, että ostan levyjä vain ja ainoastaan omista ja itsekkäistä syistäni, enkä pelastaakseni niitä joltain epäsoveliaalta kohtalolta. Ja näin olen toiminut aina.

Mutta hattua nostan että joku suhtautuu levyihin noinkin suurella antaumuksella.
Ramalamadingdong.
Feggy
12.08.2004 15:29:04

Ei hitsi. Mä tunnustan, että ostan levyjä vain ja ainoastaan omista ja itsekkäistä syistäni, enkä pelastaakseni niitä joltain epäsoveliaalta kohtalolta. Ja näin olen toiminut aina.

Mutta hattua nostan että joku suhtautuu levyihin noinkin suurella antaumuksella.

Mutta siitähän on kysymys. En minäkään ostaisi esimerkiksi levyä, joka mulla on jo vain siksi, ettei se mätänisi arvottomassa seurassa. Mutta toisaalta, kynnys (ja hinta) on yleensä matalammalla kuin muuten.
Less is more.
Anarkiapurilainen
12.08.2004 16:14:08

Tässä on kyse ilmiöstä nimeltä "pitihän se ostaa kun halvalla sai".
GuitarMonster
12.08.2004 16:18:21
Tässä on kyse ilmiöstä nimeltä "pitihän se ostaa kun halvalla sai".

Jep, näinhän se on :P
weelie
12.08.2004 16:21:57
Anttilasta meinasin viikonloppuna ostaa muutaman charly kun oli .20€... mutta enpä sitten kuitenkaan viittinyt.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Chemo
12.08.2004 22:59:25

Mutta siitähän on kysymys.

Ai jaa... mä käsitin ton sitten väärin. Kyllä mullakin se menee niin, että jos näkee jotain hyvää epätavallisen halvalla niin tulee ostettua pois. Pätee toki muihinkin osteluihin kuin vain levyihin - esimerkiksi Fendereihin :-)
Ramalamadingdong.
Jani The Rock
13.08.2004 00:38:30

Julee Cruisen Floating into the night -lp piti pelastaa divarista, ettei kukaan kusipää vain osta sitä.
Don`t mess with the countryboys
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)