Aihe: pikku g ja hanoi rocks
1 2 3 4
skinkarde
25.08.2003 21:07:17
jes. tämän viikon perjantaina pikku g ja hanoi rocks esiintyy oulussa ilmakitarakilpailun yhteydessä, pakko mennä kattomaan. jumaliste että on järkeä. siis pikku g, hyvä hyvä.
jännä muuten että nykynuoriso kuuntelee ennemmin rolandin rumpukonetta ja neekeriksi itseään luulevan valkoihoisen penikan mokellusta kuin jotain oikeasti soitettua ja laulettua musiikkia. huhhuh.
-skag!-
Sahanpurija
25.08.2003 21:16:01
jes. tämän viikon perjantaina pikku g ja hanoi rocks esiintyy oulussa ilmakitarakilpailun yhteydessä, pakko mennä kattomaan. jumaliste että on järkeä. siis pikku g, hyvä hyvä.
jännä muuten että nykynuoriso kuuntelee ennemmin rolandin rumpukonetta ja neekeriksi itseään luulevan valkoihoisen penikan mokellusta kuin jotain oikeasti soitettua ja laulettua musiikkia. huhhuh.

Ettei olisi hiukan provosoinnin makua? ;) Mutta samaa olen kyllä kummastellut...
Perhana! Kuka vei mun kalajan? Kyllä, olen kitaristi
Hotakainen
25.08.2003 21:49:04
Täyttä asiaa!
Mitähän tähänkin keksisi laittaa.
Hammer Of The Gods
25.08.2003 22:28:11
No hiukan kärjistettynähän tuo tuli, mutta ihan aiheesta.

Ehkäpä tuossa erotellaan ikäänkuin "jyvät akanoista" sen suhteen, että ketkä nuorista ovat oikeasti kiinnostuneita musiikista, ja ketkä kuuntelevat mitä kuuntelevat vain imago-/trendisyistä.

Kyllä ne, joilla oikeasti kiinnostusta musiikkia kohtaan löytyy, löytävät ennemmin tai myöhemmin tiensä "oikean" musiikin pariin. Älkää nyt kimpaantuko tuosta "oikeasta", älyätte kuitenkin mitä tarkoitan...
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Jani The Rock
25.08.2003 23:26:28

Täällähän puhutaan totuuden sanoja.
I was born in Texas and Oklahoma too...
superfly
25.08.2003 23:34:26
Jepjep, ei sitä joka asiasta kitisevää rumpalia mikään kone korvaa.
Harppu on alaston piano
C.F.D.T
25.08.2003 23:38:48
mä en ainakaan syytä nykylapsia räpin kuuntelusta, kun toi rokki nykyään on pääosin munatonta paskaa!
kaikenmaailman itkuja ja lurituksia..
eniten mä inhoon sitä "päästäkää minut pois kalliosta" kauhee!! ja the rasmus soi 789 kertaa minuutis radios (pakko kuunnellla duunis)

jos radios soitettais oikeeta rokkia niin fakta ois huolestttavaa, mutta tällä rock-tarjonnalla on vaan parempi, että edes lapset vieroksuvat sitä!

mut noi on vaa mun mielipiteitä, mut mä inhoon rockin nykytilaa, soittolista radioo, tv-tarjontaa, VRää ja talvee!!
-saman henkisiä nuoria naisia liikkeellä? ;)
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
superfly
25.08.2003 23:42:53
mä en ainakaan syytä nykylapsia räpin kuuntelusta, kun toi rokki nykyään on pääosin munatonta paskaa!
kaikenmaailman itkuja ja lurituksia..
eniten mä inhoon sitä "päästäkää minut pois kalliosta" kauhee!! ja the rasmus soi 789 kertaa minuutis radios (pakko kuunnellla duunis)

jos radios soitettais oikeeta rokkia niin fakta ois huolestttavaa, mutta tällä rock-tarjonnalla on vaan parempi, että edes lapset vieroksuvat sitä!

mut noi on vaa mun mielipiteitä, mut mä inhoon rockin nykytilaa, soittolista radioo, tv-tarjontaa, VRää ja talvee!!

Mitä peeveliä? Mun mielestä rokki on paremmassa hapessa kuin kertaakaan noin 10 vuoteen. Ei sitä radioa tarvitse kuunnella. Jos vetää johtopäätöksiä pelkästään radiosoiton perusteella, niin rokki on ollut kuolleena jo kymmeniä vuosia.
Harppu on alaston piano
Lennu
25.08.2003 23:47:50

Nii just. Deep Purplea radioon!
MrQ
26.08.2003 04:04:41
Jo s jumauta suomessa olis muille kuin kannanottokyvyttömille nahjukserille tehtyjä samaistuttavissa olevia bändejä.

Tikatak ja se toinen : pikkutyttöjen teemamusiikkia.

Keporokki: Kaikki hesasta pohjoisesn.

Nuorille miehiolle ka apulannat ja vstaavat ja niilläkän ei ole palöjoa sanottavaa. puuttuuu viha ja uho ja tuho ja halu ja tarkoitus luokata ja vituttaa ja herättää yhuomiota. parhaimmillaan sellainen tehdeään abgsteihin vedoten.

Hähä, eipäs tarvinnut jättää kenellekään mahdollisuutta tuon kommentin perusteella sanoa että mun mielkestä angstihevis siis olisi hyvästä... ?
Attila
26.08.2003 06:53:32 (muokattu 26.08.2003 06:55:18)

Heh. Ero on tosiaan suurempi kuin verrattaessa esim. jazzia ja rokkia, mutta kyllä se niin on että aina on uusia musatyylejä kummaksuttu/paheksuttu. Vielä kun elämme 2000-lukua ja tekniikka on kehittynyt/kehittyy koko ajan, niin tiedä millasta tuleva nuoriso kuuntelee kymmenen vuoden päästä.
Attila
26.08.2003 06:58:02 (muokattu 26.08.2003 06:59:08)
"päästäkää minut pois kalliosta" kauhee!!

Samaa mieltä. Ehkä ainut hyvä kotimainen nykyinen rock-bändi on Don Huonot. Niillä on sentään ihan kekseliäitä lyriikoita(vaikka useiden olen kuullut olevan ihan eri mieltä) ja ihan hyvää rock-meininkiä.

Joo:)

Mikäs vika VR.ssä ja talvessa on?
Nimismies
26.08.2003 08:18:56
Hm, mielestäni Hanoi Rocks on omalla tasollaan paljon naurettavampi tapaus kuin Pikku G. Helvetti, Monroe ja McCoy luulevat ilmeisesti edelleen olevansa jotain maailmanluokan rokkistaroja niinkuin 80-luvulla(no eivät ne kyllä olleet sitä silloinkaan). Pikku - G tietää oman musiikkinsa kohderyhmän, eikä oleta itsestään liikoja eikä elvistele.

Joten pointsit Pikku-G:lle, Hanoin rokkarit puolestani eläkkeelle.
Vihaan Jorma Melleriä.
mikko1
26.08.2003 08:21:44 (muokattu 26.08.2003 08:22:13)
joo, mä ainakin kuuntelen "oikeata" musiikkia. Ja mitä näihin räppäreihin tulee, antaa heidän kuunnella omaa musiikkiansa, samanlaiset mielipiteet niillä on "meidän" musiikista. Kaikki hevilaulajat ovat muuten kuuleman mukan laulutaidottomia miljonäärejä =P

Edit: ""
Mullon kans tele.
ingle
26.08.2003 08:29:25
pikku g:llä yritetään vaan saada paljon yleisöö sinne. 8-16 vuotiaita tyttöjä ;) onko hienompaa?
If assholes could fly, this place would be an airport.
Definhel
26.08.2003 08:36:53
Hm, mielestäni Hanoi Rocks on omalla tasollaan paljon naurettavampi tapaus kuin Pikku G. Helvetti, Monroe ja McCoy luulevat ilmeisesti edelleen olevansa jotain maailmanluokan rokkistaroja niinkuin 80-luvulla(no eivät ne kyllä olleet sitä silloinkaan). Eikös se ole hieno asia? Kuka nyt joitakin vaatimattomia rock-poikia jaksaa seurata?

Joten pointsit Pikku-G:lle, Hanoin rokkarit puolestani eläkkeelle. Tämä on jo sairasta.
Sweet Loraine let the party carry on..
Pallisti
26.08.2003 08:45:03
Hm, mielestäni Hanoi Rocks on omalla tasollaan paljon naurettavampi tapaus kuin Pikku G. Helvetti, Monroe ja McCoy luulevat ilmeisesti edelleen olevansa jotain maailmanluokan rokkistaroja niinkuin 80-luvulla(no eivät ne kyllä olleet sitä silloinkaan). Pikku - G tietää oman musiikkinsa kohderyhmän, eikä oleta itsestään liikoja eikä elvistele.

Joten pointsit Pikku-G:lle, Hanoin rokkarit puolestani eläkkeelle.

Samaa mieltä. Ja mielestäni nuorten on paljon terveellisempää pitää vaikka Pikku-G:tä esikuvanaan, kuin jotain hanoin piripää rokkareita.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
helinkopteri
26.08.2003 09:47:19

Joten pointsit Pikku-G:lle,

Tästä voi vetää ainoastaan sen johtopäätöksen että
Nimismies ON Pikku-G.

Maailmanstaroja, ehkä ei, mutta lähtemättömän vaikutuksen rokettirolliin Hanoit ovat jättäneet.
Sitäpaitsi, tyyppejä jotka alkavat elvistellä vasta kun ovat staroja sanotaan yleensä pissapäiksi.
Niinkö sinä aiot tehdä? ;)

Muistanpa erään rääkyjän haastattelussa maininneen Hanoit kyseisen bändin suurimmaksi vaikuttajaksi.
Tämä kyseinen rääkyjä vieraili myöhemmin Miken Dead, jail or rock,n,roll videossa ja Mike teki vastavierailun soittamalla rääkyjän bandin miljoonia myyneellä albumilla.

Andy teki maailmankiertueen erään toisen nimeltämainitsemattoman kumiukon kanssa.
Ei ole helppoa olla suvaitsevainen kun pitäisi myös suvaita suvaitsemattomuutta.
AoA
26.08.2003 10:05:34
Antaahan äijän räppäillä. Ei sitä kohta kuitenkaan kukaan muista, tai sitten muistaa mutta eipä tuo omaa korvaa haittaa kun ei tuommosta tule kuunneltua.
Easy Comes Easy Goes
Leikari
26.08.2003 10:05:51

- mun kitara on mun muna eikä runkkaamista voita mikään ;-)
- ilmakitarasoitto kiteyttää parhaiten rokin spinaltap-maisuuden. Arvioini mukaan 85% rokkiväestä on itseironiattomia pullistelijoita, 10% camp-asenteisia "älykköjä" ja alle 5% sitten "tason" löytäneitä aikamiehiä (esim. King Crimson). Toki on niin, että ilman sitä 85%ia rock ei olisi paljon mitään ja maailma siltä osin köyhempi.
- en ymmärrä miksi ei voisi kuunnella rumpukonetta - kuunnellaanhan levyjäkin. Rumpukone ei ole rokkisoitin eikä rokkimies sitä ymmärrä - rumpukoneen ympärille onkin luotu omat musiikinlajinsa, jotka minusta ovat parikymmentä vuotta olleet kiinnostavampia kuin rock.
- kuulemani mukaan pikku-g luulee kyllä itsestään jotain - mutta ehkä ei neekeriä ...onhan eminemkin
- suomihiphop kuitenkin on paskaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)