Aihe: Ariman.fi - mainio nettilevykauppa
1
EH
16.08.2003 10:22:31
Kun täällä nyt on jonkun verran ollut keskustelua eri nettilevykaupoista, niin ajattelinpas tuoda esille tällaisen osoitteen kuin www.ariman.fi, jos jollekin on vielä outo kauppa. Kyseessä on paras levykauppa josta olen tilannut, postikulut 3 euroa, uusien levyjen toimitus joka viikon torstai, käytetyt levyt (joita muuten on ihan kiitettävästi) postitetaan heti. Valikoimakin on ihan mukava, ainakin kaikki levyt joita minä olen etsinyt ovat tuolta aina löytyneet. Vielä kun lisään, että yritys ostaa vanhat levysi käypään hintaan, ei voi kuin ihmetellä, että miksi vielä luet tätä tekstiä etkä ole ostoksia tekemässä.
Mitä tapahtuu, jos säikähdät puolikuoliaaksi kahdesti?
Jani The Rock
16.08.2003 13:31:47

Oliks tää maksettu mainos? :) Eh heh... ei vaan Ariman on kyllä ihan hyvä levykauppa. Tosin ei sieltäkään noita levyjä löytynyt mitä tulla tori-osastossa olen yrittänyt metsästää. Mutta Fields Of The Nephilimiä tuli justiin tilattua sieltä, ja kohtuuhinnalla.
"I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt
Bonham
16.08.2003 13:37:03
Oliks tää maksettu mainos? :) Eh heh... ei vaan Ariman on kyllä ihan hyvä levykauppa. Tosin ei sieltäkään noita levyjä löytynyt mitä tulla tori-osastossa olen yrittänyt metsästää. Mutta Fields Of The Nephilimiä tuli justiin tilattua sieltä, ja kohtuuhinnalla.

Yhtä King Crimsonia tilailin, ei löytynytkään... mutta sähköpostia jaksavat lähetellä kyllä kyllästymiseen asti.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Wiitala
16.08.2003 14:12:48
Mukavan oloinen. Testaillaanpa tarkemmin kun tulee tili.
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
qfleax
16.08.2003 15:27:51
Voisiko joku laittaa vielä lopuille netti-/musiikkikaupoille oman mainosthreadin? Montaa ei meinaan taida enää olla jäljellä..
HS
16.08.2003 17:34:06
Terve

Tilasin Pepe Ahlqvistiä, mutta tulikin sitten ihan mutta. Soitin ja sanoivat että hyvittävät seuraavassa tilauksessa.
Eivät sitten hyvittäneet, mutta onhan niitä muitakin nettikauppoja.
ozz3
16.08.2003 18:02:28
Hähää, meikällä on vann 1km matkaa sinne, Espoo rules O.K....
"Live fast, die young I guess."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)